Moikkelis vaan! Ajattelin täs joutessani tänne kirjoitella, kun sain tuon esikoisenkin äsken yöunille ja mies on töissä....nyt olis menossa kp19/28-31. Eli ovis vissiinki oli ja meni...en tikutellut. Juuri silloin oletetun oviksen aikoihin maha oli ihan ihmeellinen (koskaan aikaisemmin en ole huomannut mitään oireita oviksen aikoihin), alavatsaan koski, vihloi ja selkäkin tuntui oudolta, aamuisin oli rakko haljeta ja maha ei toiminut muutenkaan normaalisti...tätä jatkui 3 päivää...jonakin niistä päivistä luulen oviksen olleen. Nyt maha toimii normaalisti, välillä nippailee ja pissittää useemmin kuin ennen...mutta ei ole lämpö koholla, ei tissit kipeät, eikä väsymystä tai muutakaan, täysin normaali olo...esikoista odottaessa tuli kaikki mahdolliset jutut heti. En oikeen tiiä mitä tästä pitäs päätellä, koko ajan jotenki ajattelen etten oo raskaana, koska kaikki tuntemukset oli niin erilaisia esikoisen kohdalla ja pillereiden lopettamisen jälkeen en silloinkaan tullut raskaaksi heti ekasta kierrosta, vaan tokasta. En jaksais uskoa et nytkä niin kävis....vaikeeta tää elämä....anteeksi kun ruikutan tänne...mut mun puolesta ruikutetaan kaikki!
niin ja seela mä tykkään kans täydelliset naiset- sarjasta.