mul oli vaaleet pellavahousut ja marimekon musta -valkosii palloi paita! B) kännykkä roikku kaulas punases kotelosAlkuperäinen kirjoittaja 29.07.2005 klo 19:43 Carla kirjoitti:Jos sulla oli vaaleat housut ja tumma paita niin olit se sitten sinä, aika täsmää.
onnea ja tunnelmallista syksyä! saako udella paljo makso? meillähän on kans nunnauunin takka ja puuhella.Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 10:31 Saparo79 kirjoitti:Nyt meille on tulossa takka =) Nunnauunilta !!!! Tai siis tilattiin ja ens kuussa tullaan asentaan.
Alkuperäinen kirjoittaja 30.07.2005 klo 20:17 Saparo79 kirjoitti:Tulinpas pyörähtään tänne ennen kuin tuo Selviytyjät alkaa! Kukahan mahtaa voittaa, älkää kertoko jos tiedätte. Neidinkin sain just nukkumaan että ihan rauhassa sais katsella.
Kallis oli takka! Karvan verran alle kolme ja puoli tonnia. Saatiin onneks jalusta ja eduslaatat kaupanpäälle. Mutta sitten vielä piti ostaa piippu ja työmies tekeen kaiken valmiiks. No tietääpäs sitten miks töitä tekee kun nyt meen sitten syyskuussa töihin.
Palaillaan taas asiaan!!!
/quote]
NO on ne hinnoissaan, meillä oli sillon nuo takka ja puuhella yhteensä jonku 35000mk vanhan rahan aikaa siis eleltiin sillon vielä, 15000 oli puuhellan osuus. Mutta on ne ihania ku talvella poltetaan kumpaaki joka päivä ja puuhellas vielä valmistuu ruuatki. =)
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2005 klo 10:48 hennuli2 kirjoitti:no maako teiät on nielly???? :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja 01.08.2005 klo 13:48 Saparo79 kirjoitti::wave: Kävinpäs ilmoittamassa tänään töihin että voisin palata ja ilolla kuulemma ottavat minut vastaan syyskuun alussa. Kaikki P... hommat kuulemma säästetään mulle =) :ashamed:
Eipäs täällä kummempia muuta. Odotan innolla että se takka jo tulis. Taas oli aamulla vähän kylmä kun heräs mutta lämmitystä en kyllä päälle laita. Me päätettiin lähtee huomenna päiväks Vaasaan shoppaileen, otetaan mun pikkusisko (14v) mukaan myös. Jos kävis sitten myös Raxissa syömässä kupunsa täyteen.
Hei pakko sanoa että menkää kuule ihmeessä syömään amarilloon vaasas!! mä olin ens sitä niin vastaan ku mentiin sillon heinäkuus vaasaan ja sanoin vaan että minä meen sitte yksin raxiin jossei kukaan munkaa lähe :ashamed: no sitte kuiteski menin muittten mukana ja voin sanoa että kyllä todella voitti raxin tylsän pizzan ja muut, oli niin ja hinnat oli aivan ok, eli tommosta alta 10e ruoka. Amarillon on henkan ja maukan yläpuolella. :attn:
Juu ei nähä enää siellä.Meillä kun poitsu tosiaan alottaa alle 2 viikon päästä koulun .Hui kun se onkin jo iso!Alkuperäinen kirjoittaja 29.07.2005 klo 19:03 Carla kirjoitti:Bianca, me ei sitten tavatakaan enää päivittäin päiväkodin portilla kerta sun poju menee kouluun. :/ Hetalla on vielä yksi vuosi pk:ssa ja sitten alkaa eskari. Hups, mihin se aika vierähti????
Kiitos kyllä se köyhälle raha kelpaa mää en taho nahoissani pysyä ku on niin ihanaa ku tulee vaaveja,ja varsinki näin lähipiiriin :heart: :hug:Alkuperäinen kirjoittaja 03.08.2005 klo 20:35 hennis harmaileepi kirjoitti:Hennuli hieno juttu =) :hug: Täällä masua kasvatellaan. :heart: vikkoja 10+2 nyt koossa. =) =) hitsi kun ei maltas oottaa...hih =) että ois jo käärö tossa.