kokemuksia Teneriffasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ukonäiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ukonäiti

Jäsen
20.06.2005
44
0
6
Ollaan lähdössä tulevan vuoden tammikuussa viikoksi Aurinkomatkojen reissulle Teneriffan Puerto de la Cruz:iin ja hotellina on Casablanca. Matkaan lähtee esikkopoika, joka matkahetkellä on jo 2v7kk ja n.4-5kk vanha vauva.

Kokemuksia paikasta, hotellista yms. kaivataan! Ekaa kertaa ollaan Kanarialle lähdössä. Tähän asti on koluttu enemmän Välimeren saaria.

Tälläisiä kyselee Ukonäiti ja masuasukki rv 27+1 ja perheen "äijät" =)

Oltiin reilu 7 vuotta sitten, joten en enää kauheasti muista millainen paikka oli, mutta vauniulla/rattailla oli vaikea liikkua, meillä oli 8-kuisella kantorinkka.
LoroParque oli jo 8-kuiselle mieleen, paljon värikästä katseltavaa. Jos olen oikein käsittäny, se on muuttunu huvipuistomaisemmaksi, silloin se oli lähinnä hyvinhoidettu upea puisto, jossa oli jotain delfiini esityksiä ja papukaija esityksiä.
Auto kannattaa vuokrata ja ajella käymään teiden huipulla.
Tässä asiat, jotka muistui mieleen.

hei! hyvän paikan valitsitte itse olin kyseisessä hotellissa viime marraskuussa perheeni ja sukulaisien kanssa ja pidettiin kyseisestä paikasta ihan kiva hotelli kaikki tarpeellnen oli siellä ja ihan lyhyt matka keskustaan ,aika jyrkkä mäki muta kyllä sen jaksaa menä vaunujen kanssa .iso kauppa oli alhalla missä myytiin pampersin vaippoja ja hyviä hedelmäsoseita ym. altaan vesi ol lämmitetty että siinä voisi olla pikkuisenkin kanssa kun muistaa pistää uimahousut jatkaanettei käy hassusti (ainut huonoa oli ne pirun kukot siinä rotkossa)ne kiekui koko päivän .Ei muuta kun hyvää matkaa!!!

Yhteistyössä