PERSEESTÄ
Mulle laitettiin helmikuussa 2012, ja kerronpas teille nyt tämän senjälkeisen vuotohistoriani... :
maaliskuussa vuodin 2,5 viikkoa
huhtikuussa vuodin 2 viikkoa
sen jälkeen oli tauko ja vuodin PUOLITOISTA KUUKAUTTA.
sitten oli parin päivän vuototauko, ja nyt taas vuodan..
vuoto on yleensä niukkaa, mutta ei niin niukkaa että pärjäisi ilman pikkuhousunsuojaa (tulee pikkareiden läpi) välillä tulee isoja melkein mustia veriklönttejä. mikäs onkaan sen seksikkäämpää, kun että ollaan kihlatun kanssa suihkussa, ja yhtäkkiä mun alapäästä tippuu iso melkein musta veriklöntti?
EHKÄISYNÄ toi kyllä mulla toimii, kun ei siinä hirveesti tee seksiä mieli kun seksin päätteeksi on penis sellasessa ruskeassa mönjässä..
olen ollut kerran tänä aikana lääkärissä: normaalia, anna olla.
sitten seuraavan kerran soitin sinne ehkäisyneuvolaan jossa minulle laitettiin nexplanon: EI SUOSTUNEET antamaan mulle aikaa. "etkö sä muka tiennyt että noin voi käydä???"
soitin sinne siis huhtikuussa, ja sain elokuuksi vasta ajan..
IHANAA KESÄÄ TEILLEKIN! onhan se kivaa kun on alaselkä kipeä, ja vuotaa koko vitun ajan.. -_-
maaliskuussa vuodin 2,5 viikkoa
huhtikuussa vuodin 2 viikkoa
sen jälkeen oli tauko ja vuodin PUOLITOISTA KUUKAUTTA.
sitten oli parin päivän vuototauko, ja nyt taas vuodan..
vuoto on yleensä niukkaa, mutta ei niin niukkaa että pärjäisi ilman pikkuhousunsuojaa (tulee pikkareiden läpi) välillä tulee isoja melkein mustia veriklönttejä. mikäs onkaan sen seksikkäämpää, kun että ollaan kihlatun kanssa suihkussa, ja yhtäkkiä mun alapäästä tippuu iso melkein musta veriklöntti?
EHKÄISYNÄ toi kyllä mulla toimii, kun ei siinä hirveesti tee seksiä mieli kun seksin päätteeksi on penis sellasessa ruskeassa mönjässä..
olen ollut kerran tänä aikana lääkärissä: normaalia, anna olla.
sitten seuraavan kerran soitin sinne ehkäisyneuvolaan jossa minulle laitettiin nexplanon: EI SUOSTUNEET antamaan mulle aikaa. "etkö sä muka tiennyt että noin voi käydä???"
soitin sinne siis huhtikuussa, ja sain elokuuksi vasta ajan..
IHANAA KESÄÄ TEILLEKIN! onhan se kivaa kun on alaselkä kipeä, ja vuotaa koko vitun ajan.. -_-