KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

perjantaina tai lauantaina pitäis tätin tulla kylään... toivottavsti ei tuu! Tänään tein raskaustestin mutta negaa näytti :/ Mitään raskaus oireita ei kyllä oo minkäänlaisia... tais ohi mennä tällä kierolla :/ höh.
 
Mä kans menin aamulla testaa ja negaa kans näytti :( Hiukan aikasessa testailin taas mut en oikeen jaksa uskoo et tulos tuosta mikskään muuttuu...
Miehen kans juteltii et ollaan molemmat lihottu 10kg ja aloitetaan laihis.Ehkä noin miljoonannen kerran tänä vuonna :LOL: Mut nyt on pakko |O Mä oon ihan kauhee läski :ashamed:

n11na :hug: Ihan tyhmää ku ei tullu plussa :kieh:
 
Alkaa näyttää sille, että olen tänne palaamassa. Tänään käytiin kontrolliultrassa, nyt julkisella puolella.

"Pidän erittäin epätodennäköisenä, että tämä on elossa". Ruskuaispussi oli kuitenkin niin selkeä ja kauniin, tasaisen pyöreä, ettei tyhjennyslääkettäkään antanut. Sikiökaiku oli 3,97 mm, eli melkolailla sama kuin reipas viikko sitten. Uusintakontrolli vielä kahden viikon päästä, lääkäri piti todennnäköisimpänä, että silloin kontrolloidaan, onko tyhjeneminen ollut täydellinen. Sanoi, että todella harvinaista on, että kuollut alkio viipyy niin kauan kehossa. Silloin ajattelin kysyä, että jos joskus vielä raskaudun, voisinko päästä kunnalliselle jo alussa kontrolliin. Ei tätä pää kestä. Virallisia keskenmenojahan on takana yksi, elokuussa epävirallinen ja nyt tämä todennäköisesti keskeytynyt km. Toivon vaan, että luonto hoitaisi mahdollisimman pian sitten tämän ulos, tämä epätietoisuus/kuolleen kantaminen on raskaampaa kuin se surutyö sitten tapahtuneen jälkeen.
 
tillukas :hug: :'(

kreta mun mielestä kannattaa 27 päivän kierrossa aloittaa tikuttelu aikaisemmin kuin kp 10, varsinkin jos eka kertaa tikuttelet. mun kierto on 25/27 suurinpiirtein pitkä, ja ovis ilmestyy noin kp 9-11 ja ovistestiinhän ovisplussa ilmestyy paria päivää ENNEN ovista, ainakin mun testeissä lukee niin.....

hirmusti tullut tänne tekstiä taasen, kivaa :)

oma napa: ihmettelin kiukkuisuuttani ja väsymystäni, menkat oli ja testit negaa sitä ennen, joten ei raskaudesta johtuvaa. finnejäkin pukkasi hullun lailla. eli mulle tulee pms-oireita ovista ennen. en kerennyt ku toissapäivänä ekan tikun testata, ja unohdin tarkistaa tuloksen ajoissa, mut testiviivaa haaleampi viiva oli se ovisviiva. eilen sit illalla havahduin huomaamaan vessakäynnillä kunnon ovislimat ja ei muuta ku ilmoitus isännälle et valmistautuu illalla peitonheilutteluun
:D
katsotaans ny kerkeekö tänään harrastaa, nyt se on päikkäreillä esikon kans, ettei oikein kehtaa mennä sitä härnäämään, toivottavasti se illan pelin jälkeen jaksais jotain.... b :) d :LOL: huomenna mä meen hammaslääkäriin, kuolen kauhusta varmaan sitä ennen....
mä näin toissayönä unta et olin paksusti raskaana :D toivottavasti se olis enne ja tästä kierrosta tärppäis. tuntuu että vasta nyt mun kroppa on kunnolla toiminut ovisten suhteen.

mut joo, hauskaa keskiviikkopäivää :wave:
 
Heippa kaikille ja uusille tervetulo toivotukset!

Itse en ole jaksanut kirjoittaa kun ei mitään tapahtunut ennen viime perjantaita. Vihdoin ja viimein ne ekat menkat kaavinnan jälkeen alkoivat "vain" 7 viikkoa siihen meni. Ja olivat/ovat muuten aivan kauheat. Kreta taisikin kysellä vuotaako muut paljon, niin voin todeta ettet ole ainut. Perjantaina en päässyt töistä kotio ilman, että tuli housujen läpi (20 km auto matka) ja lauantaina tuntui, että kohta tulee ja kun pääsin vessaan niin verta tuli kuin olisi käynyt pissalla. Lauantaina tuli myös noin 2-3 cm pitkä möhkäle joka oli luultavasti istukkaa. ELi jotain sinne kohtuun oli tosiaan jäänyt ja siksi hcg laski niin hitaasti. Nyt kp 6 ja vuoto alkaa olla normaalia menkkojen loppuajan vuotoa.

Jospa sitä tästä vihdoin pääsisi taas tositoimiin, vaikkakin olenkin jo ehtinyt miettiä pitäisikö sitä luovuttaa. Tuntuu vain ettei enää jaksaisi montaa kertaa hakata päätään seinään. Nyt on elämässä onneksi niin paljon muutakin ajateltavaa ettei tämä projekti enää tunnu niin ahdistavalta. Uusi työ ja samalla ollut pääsykokeisiin lukua jne.

Tillukkaalle pidän peukkuja, teillä sitten sama tilanne mikä meillä oli nyt viimeisen km:n kohdalla, tiedän että tuo epätietoisuus on hirveää. :hug:

Toivottavasti Minky sinulla auttavat nyt nuo lääkkeet ja plussa pärähtää jo heti ensi kerralla.

Kaikille muillekkin tasapuolisesti toivottelen tärppionnea!

Itselle saa siis SW päivittää tän päivän kohdalle kp 6/?
 
Voi tillukas, onpa kyllä kurjaa kuultavaa :'( Ei oo reilua tää touhu aina. Paljon :hug: :hug: :hug: myös minulta!

Sinimarja: Meillä menee näköjään samaa rataa nää kuviot :) Eikös meillä oo sama kp menossa ja mulla kans tullu tänään lupaavan oloista limaa vessakäynnillä. Onnea sinne yritykseen!

).( Peittoa heiluteltiin itse asiassa edellisiltana (harjotuksen vuoks B) ) mut nyt on vähän huono tilanne sikäli, että mies lähtee illaks/yöks keikalle ja herää aamulla kuudelta taas töihin, eli ens yönä ei todellakaan pääse puputtelemaan :headwall: Mut ehkä sit huomenissa?? Oon kans hyvilläni siitä, että kroppa alkaa palautua ja selvästi jo paremmin antaa merkkejä oviksesta jne.

Tsemppilöitä kaikille, vielä ehtii plussata lokakuulle muutama :heart:
 
Moikka pitkästä aikaa!

Odottelin menkkoja alkavaks tänään, mutta ei oo tätiä näkyny. Ehkä mun kroppa on menny sekaisin talviaikaan siirtymisestä, kun menkat on tullu melkein aina minuutilleen samaan aikaan.
Mutta, jos nyt yön aikana ei padot aukea, taidan testata aamulla. IIIKS!

:hug: kaikille tasapuolisesti.

Nyt viettämään vapaailtaa lenkkeilystä ja miehestä :)
 
Voi Tillukas, syvät pahoitteluni :hug: :'( Kovasti voimia odottamiseen, toivotaan parasta :hug:

On tää kyllä huutava vääryys... Taas tuttava selitti, että oho kumi puhkes ja paksuna.. Ja ku vielä tietäis, että katumuspillereitäkin on, ettei tarvi voivotella lapsen saamista, ku ei aborttiin henno... Perkele, sanon nyt suoraan. :eek:
 
28.10. KESKIVIIKKO



HAAVEISSA ESIKOINEN



Ansu85......................KM 06/09.............................KP 4/30-35
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 15/24
Aappa.......................KM 05/09..............................KP 21/28
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 21/30
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 22/29-31
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 25/
n11na........................KM 09/09.............................KP 25/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 26/26
zanz..........................KM 07/09.............................KP 26/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 27/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 29/28
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 42/
Orion.........................KM 02/09.............................KP 115/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09




HAAVEISSA TOINEN



kreta....................KM 08/09.............................................KP 7/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 10/28
marsa22...............KM 06/09............................................KP 10/
Sinimarja..............TM 02/09.............................................KP 10/25-34
BlondeMonsoon...KM 07/09.............................................KP 10/
Minky...................KM 09/06,10/08, TM 03/09, KM 08/09..KP 12/
Huisi....................KM 08/09.............................................KP 21/
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 28/28
Zalmiakki.............KM 03/09.............................................KP 68/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis....................KM 04/09, 09/09
sanzibar..............KM 09/09
NeitiKat...............KM 10/09
Imoen.................KM 10/09



HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 22/28-31
Unicco.......................KM 07/07, 03/09.....................KP 27/
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 29/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 59/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 30/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu





 
Ninnatar - Noin 240? kelan korvausten jälkeen. Ei mitään halpaa "lystiä" siis. Tämä sisälsi 2 käyntiä joissa molemmissa ultrattiin.

kreta - dpo tarkoittaa day past ovulation, eli ovulaation jälkeisiä päiviä :)

zanz - toivottavasti täti pysyy poissa!

Minky - Nyt ekalla kerralla pisti hoitaja, mutta seuraavan kerran joudun varmaan itse piikittämään. Toivon tietenkin että seuraavaa kertaa ei tule.. :)

n11nalle ja sitsulle pahoittelut negasta :( toivotaan että vielä plussaksi muuttuu!

Miukkarille plussatuulia täältä puhallan +++++ :whistle:

tillukas - voi ei :'( olen niin pahoillani! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja viirukissa:
Tillukas :hug:

N11na ja sintsu negapahoittelut :hug:

Aappa milloin meinaat testata? d :) b
Mulla on kaksi tollaista herkkää liuskaa odottamassa (ne on niitä 10 herkkyyksiä)

Mutta en tiedä kuinka pian uskaltais testata?? Menkkoihin vielä reilu viikko... :whistle:


Tillukas, olen pahoillani :flower:

 
Tillukas :hug:

Sintsu ja N11na pahoittelut negasta.

Miukkarille +++++ :whistle: samoin Aapalle

Jaa-a. Enpä tiiä, vähän meinaa jänskättää. Kierrot on ollut sellaista vuorotellen vähän pidempää (32-33) ja sitten vähän lyhempää ~28. Nyt olisi "vuorossa" se 28 päivän kierto, eli pian voisi periaatteessa testailla. Tosin mä en kyllä mitään ovikseen viittaavaa missään vaiheessa bongaillut, eli eiköhän nää kutinat pian haihdu. Ei tiiä. :/
 
Tillukas :hug: :hug: :hug: mulla kuollut sikiö oli ollut matkassa 6 viikkoa ennen kuin sitten tyhjennettiin. Ihmeen kauan se raskaus voi jatkua, vaikkei siellä enää elämää ole. :hug: :hug: halit myös negoja saaneille.
 
Tsemppiä nyt Miukkarille, Zanzille ja Aappalle!

Ja ihan taas hölömön kysymyksiä! Milloin alan niitä aamulämpöjä ottaan? Ja nyt sitten laskin, että se tiputteluvuoto alkoi viime to, joten siitä on nyt se 7 päivää. Kierto menee siinä 26-28... Eli ovistikkuja kantsuu alkaa käyttään jo 8-9kp?

Ja niinhän se oli, et jos lämmöt laskee, niin ovis on ohi??? Ja ovistestissä tasvavahvat viivat ovat sitten niitä merkkejä, että tulevat päivät ovat niitä hedelmällisimpiä...

Ja tyttäreni kävi vähän painelemassa, joten tartti hiukan muokata :D

Hauskaa torstaita!
 
29.10. TORSTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 1/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 5/30-35
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 16/24
Aappa.......................KM 05/09..............................KP 22/28
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 22/30
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 23/29-31
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 26/
n11na........................KM 09/09.............................KP 26/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 27/26
zanz..........................KM 07/09.............................KP 27/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 28/26
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 43/
Orion.........................KM 02/09.............................KP 116/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09




HAAVEISSA TOINEN



kreta....................KM 08/09.............................................KP 8/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 11/28
marsa22...............KM 06/09............................................KP 11/
Sinimarja..............TM 02/09.............................................KP 11/25-34
BlondeMonsoon...KM 07/09.............................................KP 11/
Minky...................KM 09/06,10/08, TM 03/09, KM 08/09..KP 13/
Huisi....................KM 08/09.............................................KP 22/
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 29/28
Zalmiakki.............KM 03/09.............................................KP 69/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis....................KM 04/09, 09/09
sanzibar..............KM 09/09
NeitiKat...............KM 10/09
Imoen.................KM 10/09



HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 23/28-31
Unicco.......................KM 07/07, 03/09.....................KP 28/
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 30/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 60/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 31/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu




 
tillukas :hug: Voi kauheeta :'( Jaksuja :hug:

kreta Ne lämmöt laskee hiukan sinä päivänä ku on ovis ja kun se on ohi niin lämmöt taas nousee. Aloita vaan mittailemaan vaikka heti.Ei niissä lämmöissä välttämättä hirveitä eroja oo.Joka aamu voi olla pikkusen eri lämpö...Niitäm lämpöjä mittailemalla huomaa varmimmin milloin ovis on ollut.Ei sitä millon se on tulossa...

Tänne ei mitään uutta.Jotenkin varma tädin tulosta :kieh: ja sen kunniaksi mennään taas kuppia kallistamaan oikeen urakalla viikonloppuna :p
No ei vaiskaa tai joo, mut on mun ystävän synttärit niin on pakko,ihan vaan seuraksi :saint:
 

Yhteistyössä