KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Haicu,Mun saamissa poliohjeissa puhuttiin 2 viikon vuotoajasta ja vaan jos tulee kuumetta tai epätav.runsasta vuoteluu,kipuja yms. niin sit yhteys poliin. Soittelin sinne vajaan neljän viikon kohdalla,niin silloin sanoivat sieltä että 7 viikon vuotaminenkin on normia... ja mun hcg ei vaadi seuraamista.
Siks sit lähdinkin yksityiselle,kun olivat niin nihkeitä polilla asian kans..olishan ne varmaan jo nyt pitkin hampain mut sinne ottanut tsekkaukseen,mut mielummin omalle lekurille. Ja oli puhetta just tosta et jotain nappia tuohon vuoptoon,et saatais se loppumaan. Ei tää itellään tuu maanantaihin mennessä lopahtamaan,sen verran tippuu kuiteskin kokoajan.
Tuo että menkat pitäs tulla 6 viikon sisällä on kyl aika paljon luvattu.

Meillä kanssa vapaa ilta,poika lähtee ekaan yökylään...syödään ja nautitaan viintä+hyvä leffa. Ja ennenkaikkee saa nukkuu pitkään B)
 
Täälä on suuri ihmetys päällä eilen tuli pieni tippa verta ja sen jälkeen on tullu vaan ihan vähän jotain ruskeeta tuhrua, sais ny perkele alkaa kunnolla jos kerran :kieh: Testinki tein viä aamulla mutta eiköhän se nega ollu.. Iesus jos täs ny rupee kroppa jotain sekoilee ei hyvä..
 
Heissan taustalta! Nyt saattaa olla niin onnellisesti, että pääsen täältä roikkumasta odotuspuolelle. Menkat on nyt pari päivää myöhässä, rinnat kipeät ja turvonneet ja mielialat heittää. Tänään yritän ehtiä apteekkiin testiä hakemaan. Pitäkäähän peukkuja!
 
Haicu Hyvä se on nollata välillä.Mä otan ehkä joka toinen viikonloppu (tai ainakin kerran kk:dessa) oikeen pohjanmaan kautta :LOL: :ashamed: Ku eihän sitä tiiä jos se on viimmeinen kerta...Juu ja tätä jatkunut jo ainakin se puolivuotta :snotty: Sais vauva jo ilmoittaa tulostaan ettei minusta tule ihan alkkis B)

[/b]Ansu85 :hug: On se niin ärsyttävä ku se täti ei tuu kerralla ja kunnolla vaan härnää ja huijaa tuollai... Tiedän et on ärsyttävää jos testi näyttää negaa ja sitte ei pääse edes uuteen yritykseen :headwall:

).( Ensi viikkoa odotellaan.Ja mietitään et missä apteekissa olis sellaisii herkkii tesitei :headwall: Ku mä en malta odottaa...Vieläkään ei ole mitään oireita.Paitsi tuo mies on ihan idiootti ja vois häipyy mun silmistä :kieh:
 
Haicu: Mulle tehtiin lääkkeellinen tyhjennys kesäkuussa, ja vielä elokuussa näkyi ultrassa kohdussa edelleen raskausmateriaalia, ja gyne sanoi että kontrolloidaan uudestaan syyskuulla, ja siinä ei onneksi enää mitään näkynyt, mutta kuulema mun tilanteessa ei olisi tehty enää kaavintaa, jos siellä olisi ollut jotain, vaan tähystyksessä otettu pois.. mut tääki varmaan niin riippuu eri kaupunkien käytännöstä, näin meillä Oulussa. Toivotaan että tulee kaikki itsekseen poies :)

Täällä menkat loppui eilen, eli uuteen nousuun
:LOL:
 
25.10. SUNNUNTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Rinja..........................KM 04/09.............................KP 12/24
Aappa.......................KM 05/09..............................KP 18/28
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 18/30
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 19/29-31
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 22/
n11na........................KM 09/09.............................KP 22/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 23/26
zanz..........................KM 07/09.............................KP 23/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 24/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 26/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 36/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 39/
Orion.........................KM 02/09.............................KP 112/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09




HAAVEISSA TOINEN



kreta....................KM 08/09.............................................KP 4/
marsa22...............KM 06/09............................................KP 7/
Sinimarja..............TM 02/09.............................................KP 7/25-34
BlondeMonsoon...KM 07/09.............................................KP 7/
Minky...................KM 09/06,10/08, TM 03/09, KM 08/09..KP 9/
Huisi....................KM 08/09.............................................KP 18/
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 25/28
Zalmiakki.............KM 03/09.............................................KP 65/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis....................KM 04/09, 09/09
sanzibar..............KM 09/09
NeitiKat...............KM 10/09
Imoen.................KM 10/09
haicu...................TM 10/09



HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 19/28-31
Unicco.......................KM 07/07, 03/09.....................KP 24/
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 26/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 56/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 27/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu




 
omenaruusulle onnea :heart: . Täältä lähetetään tarrasukkia ;)

Hiphei hurraa, eilinen oli aivan rentouttava päivä. Poika oli hoidossa ja äiti otti olutta :)
Vuoto loppu eilen et oli vaan 5 päivää eli normaalit menkat. Kyll huomas et hieman puutteessa joutunu elämään kun peitot heilu eilen illalla ja vielä aamullakin. Nyt on hymy herkässä :D

Mietin tossa et voisko alkaa syömään teroja varuiks siten et laskis ensimmäisen tyhjennyspäivän kp 1 ja sit normaalisti terot kp 15 alkaen? Näin pysyis kierto ainakin tasaisena eikä tarvis odotella menkkoja seuraavat 10 vkoa... Täytyy varmaan kysästä gyneltä sähköpostilla mitä mieltä asiasta on :)

Nyt sunnuntaita viettämään pojan kanssa, isäntä on kikkarilla hakemassa hieman mässyruokaa jotta jaksaa valmistautua huomiseen maanantaihin. Mulla tosin on huomenna vasta vika saikkupäivä menossa et tiistaina työt kutsuu. Uskokaa tai älkää, mä meen mieluusti töihin tän kaiken jälkeen :D

Eipä muuta taas ku viettäkäähän rentouttavia sunnuntaihetkiä sielä :wave:
 
Voih omenaruusu, paljon onnea! Saatiinhan tänne plussia lokakuulle!

Huomenna labraan ottamaan kilppariarvot. Tiistaina olis sen lääkärin soittoaika, jolla kävin ultrattavana. Katsotaan mitä mieltä tohtori on tästä mun huisin pitkästä 21päivän kierrosta. Toisilla menee vallan pitkäksi kierrot ja mulla tyssää kolmeen viikkoon.

Mä en ole uskaltanut maistella paljoakaan tuota alkomaholia. Saatan olla hippasen neuroottinen, kun en uskalla mitään juoda. Eilen meinasin sit kuitenkin vetästä oikeen huolella ärseet, kun otti pannuun niin paljon tää tilanne. Mä olen myös entinen tupakoitsija ja eilen teki myös mieli poltella askillinen kessua! :D Enpä sitten kuitenkaan poltellut, kun en ole poltellut aikoihin. Olin kuitenkin niin sairaan väsynyt rankasta työviikosta, joten sammuin sohvalle hyvissä ajoin ennen klo 22.

Ja sitten kysymys kiertoon! Onko muilla vuoto kuinka runsasta?! Mulla tulee vuotoa kuin härän kurkusta. Hyytymiä on myös ihan mahdottoman paljon, eikä mitään pieniä sellaisia... Ihan tajutonta, mulla meni tänään kahdet verkkarit pesuun sen takia, kun ei riittänyt suojat tähän vuotoon... Muistaakseni viime vuoto ei kyllä näin runsas ollut. Tuli ihan se KMvuoto mieleen.

Näihin tunnelmiin näin sunnuntaina, voikaa hyvin! :flower:
 
omearuusulle onnea ! :flower: :flower:

sinimarja: joo, minä olen valitettavasti se tupakoitsija! :ashamed:

Huomenna olis sit lääkäri aamulla ja se olis nyt jonkinmoinen totuuden hetki. Toivottavasti ultraa mun limakalvot, jos se vika sit olis siellä...

Sintsu: Munkin mies on välillä ihan idiootti ja toivoisin myös et se katoo johonkin! :LOL: Oiskohan tässä kuitenkin paljon vikaa omassa päässä... hmm...

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille! :)
 
Omenaruusulle onnea! :flower:

Vuodosta, odottelen jälkivuotoa loppuvaksi, mutta kun ei niin ei. Pari päivää oli jo lähes poissa, mut sit alkoi taas.

Tänään työkaveri kertoi plussanneensa. Yllättäen se ei tuntunutkaan kovin kurjalta, eihän kenenkään raskaus multa ole pois.

Oletteko muuten huomanneet, että jotkut ihmiset koettavat "lohduttaa" sillä, että taivastelevat miten vaikeaa lasten kanssa on ja miten paljon vaivaa ja ei saa nukkua ja niin edelleen. Ihan ku en tietäisi muutenkin, mullahan on yksi lapsi.

Tuskailin tänään myös noita muutamaa kiloa, jotka plussauksen jälkeen tulivat. Lähteekö ne pois ollenkaan? :headwall:
 
onnea omenaruusu! :flower: :heart:

imoen höh, mun kilot jotka tuli plussauksen jälkeen, ei lähteny tyhjennyksen jälkeen, ja sit söin suruuni ja sain vielä lisää kiloja.... :headwall: mutta mitäs kiloista... :p

omaan napaan ei ihmeellistä... ovista odotellessa B)
:wave:
 
Omenaruusu paljon onnea plussasta :flower:

Kreta,Olikos sulla ekoja menkkoja nyt km:n jälkeen kyseessä? Eikös ne sano et ne voi olla runsaanpuoleiset ja hyytymiä...

Kävin nyt sit gynellä...kaikki ok,jotain siellä vielä näky,mut ei mitään toimenpiteitä aiheuttavaa. Meinas et saatto olla menkat tää edellinen vuoto =) Pieniä follikkeleita siellä jo näkyi,elikkäs jotain äksöniä tapahtuu... sain tollasia hormoneja ottettavaks nyt tämän kierron ajaks,jotta saa vuotelun loppumaan ja kierron reilaan...ihan kiva. Raskautta saa yrittää heti ja kuulemma nää tabut saattaa jopa edesauttaa raskautta.
Nooh,pääasia nyt et ollaan ns.uudessa kierrossa ja munarakkulat kasvaa niinkuin pitääkin...katotaan nyt sit mitä tästä tuloo saldoks =)
 
päiviä vaan taloon :)
laittelin viestiä gynelle ja heti tuli vastaus. Teroja voin alkaa popsimaan heti kp 15 laskien siitä ekasta tyhjennyspäivästä eli sehän on jo ens maanantaina :) Sit ens perjantaina on myös jälkitarkastus sielä gynellä et hyvin homma pelaa :)
Tilailin jo ovistestejäkin tänään mammaksilta et huomenissa varmaan tulee. Jos alkais joskus kp 12 paikkeilla sitä testaileen. Ikänä en oo ilman clomeja ja pregnyliä ovista aikaseksi joten tuntuu hieman turhalta hommalta mutta toivossa on hyvä elää :LOL:

Vika saikkupäivä menossa ja huomenna töiden pariin. Ihanaa ku pääsee ihmisten ilmoille. Tosin joudun ehkä kertoon töis mitä on tapahtunut... Ajattelin eka vaan vältellä asiaa ym. Meillä sairasloma laput lähetetään suoraan palkanlaskentaan joten pomo ei enään tuu näkeen automaattisesti diagnoosia... :eek: en vaan jaksais enään sitä vouhotusta, voi voi... Ja jos kerron niin sit ainakin tietävät että ollaan yrittämässä toista. En tykkää siitä, pitäisin tulevan raskauden piilossa niin pitkään ku mahdollista eli varmaan kaks kuukautta enne ilmoittaisin kun tuo mahakin on luonnostaan noin valtava et mitään eivät huomaisi :ashamed: Noh, saa nähdä nyt.
Lähdempä hakemaan poikaa tarhasta kotiin syömään kalakeittoa ja mansikkakiissulia :p
Päivänjatkoja arvon leidit :wave:
 
26.10. MAANANTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Ansu85......................KM 06/09.............................KP 2/30-35
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 13/24
Aappa.......................KM 05/09..............................KP 19/28
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 19/30
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 20/29-31
Ninnatar....................KM 05/09..............................KP 23/
n11na........................KM 09/09.............................KP 23/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 24/26
zanz..........................KM 07/09.............................KP 24/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 25/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 27/28
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 40/
Orion.........................KM 02/09.............................KP 113/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09




HAAVEISSA TOINEN



kreta....................KM 08/09.............................................KP 5/
marsa22...............KM 06/09............................................KP 8/
Sinimarja..............TM 02/09.............................................KP 8/25-34
BlondeMonsoon...KM 07/09.............................................KP 8/
Minky...................KM 09/06,10/08, TM 03/09, KM 08/09..KP 10/
Huisi....................KM 08/09.............................................KP 19/
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 26/28
Zalmiakki.............KM 03/09.............................................KP 66/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis....................KM 04/09, 09/09
sanzibar..............KM 09/09
NeitiKat...............KM 10/09
Imoen.................KM 10/09
haicu...................TM 10/09



HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 20/28-31
Unicco.......................KM 07/07, 03/09.....................KP 25/
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 27/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 57/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 28/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu



 

Yhteistyössä