Huomenta!
johan tänne oli tullut tekstiä...
Haicu pahoittelut kokemastasi ja tervetuloa :hug:
mulla oli tuulimunatuomio vasta rv 11+6 joskin rv 8 aloin epäillä kun siihen astiset hyvin voimakkaat raskausoireet katosivat, että jokin on pielessä. vuoto oli aika voimakasta, koska materiaalia oli kerennyt kertyä jo paljon, kohtu kasvoi kovasti, äitiyshousuja jouduin jopa jo käyttämään, lapsivettä yms. oli paljon. vuoto ei kestänyt niinkään kauaa, ehkä viikko, mutta pari eka vuorokautta oli tosi hurjat
kiitti
sw tupakka/hedelmällisyystietoudesta. aika hurja vaikutus, jos yritysaika tuplaantuu tupakan takia
oon tässä viikon pohtinut tosissaan olisko mussa sisua lopettaa.... äsken poltin aamusavut, puoli tupakkaa, ja ny ton tosi ällö olo. menkkavuotokin alkaa olla ohi, jotta nyt vois yrittää olla ilman. välillä muistan vasta ilalla etten ole polttanut yhtään koko päivänä, toisinaan jos lähden johonkin, poltan hyvinkin paljon että illalla on sitten öklö olo. kaikkea sitä ihminen itselleen tekee....
minky sinä taisit olla toinen kohtalotoveri, tupakkaa menee... kelasin kolmatta sivua näitä viestejä, jos muistan oikein nyt
jännä kun puhuitte käytetyn testin uudelleen tekemisestä. minäkin harrastin sitä ennen kovasti
sitten kun tulin raskaaksi testasin testin uudelleenkäyttämistä, niin nega raskaustesti pysyi negana. mutta eihän se ollut niin "tuore" kuin teillä, et seur. päivänä...
enkä sen jälkeen ole sortunut testien uudelleenkäyttämiseen. mä ostan liuskatestejä ja leikkaan ne kahtia ja säästän siten
niitä testejä kun tuppaa menemään. apteekissa melkein aina sama nainen palvelee kun ostan testejä.... viimeksi se hymyili niin iloisesti kun TAAS olis siellä ostamassa, ajattelin et käyköhän sen mua sääliksi kun olen yli vuoden ajan siellä ollut ostelemassa testejä....
imonen, tillukas :hug: :hug: :hug:
muillekin tarvitseville
iso :hug:
plussaonnea! ++++++++++++++++++++
:wave: