Mälsää Ansu :hug:
Ja Repa mulla on nyt kolmannet menkat KM:n jälkeen menossa. Todella runsasta vuotoa kyllä on! No, nyt ovat kuitenkin jo vähentymässä.
Mulla napsahti kyllä kiloja jokusen kolme, kun tulin raskaaksi. Ihan uskomatonta, miten nopeasti niitä tulee.. Nyt olen yhden saanut pois. Makea ei enää maistu yhälailla, kuin silloin. Onneksi! Töissäkin on niin hiton rankkaa, että ihme, jos ei kilot ala tippua.
Zanz tääl on kans ihan synkistelymeininki. Toivottavasti oireesi viittaavat nyt sitten siihen plussaan. Välillä tuntuu vaan niin raskaalta pitää sitä lippua korkeella, kun ei tiedä sitten, kuinka ryminällä tullaan taasen ales. :hug: sinne nyt kuitenkin voimia.
Mä kävin eilen labroissa, joissa katsottiin pieni verenkuva ja kilppariarvot, kun olen niin hemmetin väsynyt, että nukahtelen ihan minne sattuu (jonka kuvittelin tietysti johtuvan raskaudesta... ). Tulokset saan tänään. Jotain on ihan varmasti nyt jossain pielessä, koska se mun luteaalivaihe oli niin lyhyt ja tää väsymys on ihan tajutonta. Epäilen kilpparin arvojen huononemista. Noh, siihen saan vastauksen tänään.
Ja nyt kokeneet tikuttelijat! Täällä koetetaan bongata se ovis tikuilla ja ensimmäistä kertaa olen nyt sitä tekemässä. Missä vaiheessa alan tikutella? Ja sitten niitä lämpöjä, jos mittailen, niin pitääkö se olla aamulämmöt vai onko ajalla väliä? Olikos se myös niin, että jos ovis on ja se testiviiva on yhtä tumma kuin kontrolliviiva, niin ovis on jo ohi?
Hyvät tiistait tänne! :wave: