Hei! Tulin kurkkimaan tänne miten muilla on sujunut. Lääkkeellinen keskeytys oli tällä kertaa todella kivulias ja päätyi sairaalaan mutta meni silti hyvin ja tyhjentyi kaikki. Vuoto kesti sen 2 viikkoa ja olen toipunut kaikin puolin hyvin. Todennäköisesti seuraavakin on tuulimuna mutta tällä kertaa pääsen sitten ajoissa kunnan maksamaan ultraan.. Ehkäisyä käytetään nyt ja varmaan vielä pitkälle ensi vuoteen. Ei ole mikään kiire enää. Luulen, että kolmannen tai neljännen tuulimunan/keskenmenon jälkeen iskee pieni epätoivo. Kiitos kaikille tuesta ja kiitos kreta. Mä en luovuta koskaan Kaikki aikanaan. Siihen mä uskon. Olen mennyt sen pisteen yli, että vitutus ei hyödytä. Näin se vaan menee. Tsemppiä kaikille jatkoon! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja kreta:Olen todella pahoillani, että tulit takaisin :hug:
Ja ihan oikeasti, kiroilin mielessäni, että mikä tana prkl se on, että meille (kaikille palstalaisille) osuu näin p-ska tuuri??? Tai jotain...
Pahoittelen graavia kielenkäyttöäni, mutta ottaa todella paljon päähän, siis jo muidenkin puolesta.
Olen Aappa todella pahoillani, voimia ihan älyttömästi, vaikkakin tuntuu, että tämän epäonnen tms. alle musertuu.