KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Ensalkuun ONNEA HUISI, SINIMARJA JA ZANZ!!!! JA PYSYKÄÄ POISSA!!! =)

Ihanaa, että joku on nyt saanut niitä plussia, toivottavasti kaikki menee hyvin ja taas superliimajuurtumisalkiot sinne kohdun tiimoille! Tosi ihanaa, onnea vielä!

Täällä mennään asenteella ei-vois-vähempää-kiinnostaa... Mä olen ahdistuksen tunkenut jonnekin siivouskomeron perimmäiseen nurkkaan, enkä aio kaivata sitä. Mä ajattelen, että tekemällä ei tehdä, vaikka tikutan. Mä olen näet melkein varma, että jos meillä vielä tärppää, niin sekin menee kesken.

Kävin niissä labroissa, ja kaikki testit otettiin. Missään ei ollut mitään vikaa. FSH:kin oli ihan hyvä 5, notta siinäkään mitään vikaa. Olin kuitenkin varannut sen ajan yksityiselle, jossa sain sitten niitä Lugesteroneja. Lääkäri sanoi, ettei niitä nyt tarvi aloittaa, mutta ettei siitä mitään haittaa ole. Taidan aloittaa kuitenkin. Mä muuten tikutin viime tiistaina ovisplussan, eipä ole ainakaan mun kropassa haitannut tuo keskenmeno, heti vaan tärähtää plussa testiin kaks viikkoa keskenmenosta. Noh, vaikkakin se tärppi kävis, niin tuskin pysyis matkassa kuitenkaan. Pessimisti ei pety. Oli muuten ykstyiselläkin sitä mieltä, että kyseessä olis ollut kemiallinen raskaus.
KYSYMYS: tuleeko kemiallisessa raskaudessa vahvaa plussaa ollenkaan??? Mä meinaan sain ihan selkeän vahvan plussan.

Mulla olis nyt sitten kiertopäivät jos tiistaina tikutin ja siitä 14 päivää hmm.. eli 19/28. Katsomme mitä tapahtuu, palaan taasen!

t. kreta

 
Alkuperäinen kirjoittaja Silent whisper:
viirukissa - kiitos :hug:

Ninnatar - Täältä löydät ainakin jotain hintoja: http://www.laakariin.fi/site_images/Grav_laps_Netti-hinnasto_021009.pdf
Ei se halpaa ole, mutta mun mielestä sen arvoista. On niitä rahoja tyhmenpiinkin asioihin elämässä tuhlailtu :/

BlondeMonsoon - no voi perhanan perhana! Ei täällä tarvitse anteeksi pyydellä. Tiedän kuinka ärsyttävää toi on :attn:

sintsu78 - Hyvinhän se testi voi vielä plussaksi muuttua jos kerran viikkoa aikaisemmin jo testasit ++++++ :whistle: :whistle: Uskoisin, että lähetteen jälkeen voi mennä montakin kuukautta ennen kuin saa varsinaisen ajan :headwall:

HUH HUH mitä hintoja :eek: Tuo oli muuten mielenkiintoinen termi "sisältää pesukäsittelyn". Siis ei kai tarkoita, että hoitaja pesee itse....
 
zanzille onnittelut! :flower:

Täällä kp 27/28-31. Oireet voivat viitata kumpaan mahdollisuuteen tahansa. En kyllä usko plussaan tästä kierrosta, vaikkei se tietysti mahdotontakaan ole. Toivon vaan että kierto pysyisi normipituisena, jotta voisi tähdätä sitten tammikuuhun. Siinä olisi sopivasti lomaakin tärppipäivien aikaan, jos ne menkat nyt suostuu alkamaan niinku pitäisi.
 
Avee,tervetuloa ja pahoittelut keskenmenoista :hug:

Tulin oikeestaan vaan infoomaan et menkat tekee tuloaan...sellasta aivan onnetonta rusehtavaa valkovuotoa välillä tulee... aloin jo tässä kiroomaan et eikai mulla pukkaa Taas! jotain hormonihäiriöö niinkuin ekan keskenmenon jälkeen...siis jotain keltarauhasvajetta tms. kun ei oo tällästä tuhruu aiemmin esiintynyt kuin nyt viime ja tässä kierrossa. Sillai on kyllä et sellasta tummaa tuhrua tulee ekan ja tokan päivän.. Mutta guugletin sitte lääkäri vastaa-palstoja ja hujensin itseäni tiedolla,et tuhruvuoto ennen menkkoja on usein normaalia jos itse menkat alkaa normaalikierron mitoissa...eli huokaus B)
No joo...maha on ollut kuin räjähtäis justiisa ja paha olo oli tossa päivällä,nyt ei taas mitään... varmaan menee taas paripäivää ennenkuin kunnolla alkaa :/

sori oma napa,palaan myöhemmin...
 
Oma napa täälläkin vilkkuu. Kp29/27 ja dbo14. Tänään heräsin aivan hirveeseen päänsärkyyn, joka jatkuu edelleen, lääkkeestä huolimatta. Eilen siis testasin negaa. Tänään ei tätiä edelleen, ainoastaan tuo migreenin tyyppinen päänsärky, ihan ku ois krapula - ehkä saan sen nykyään pelkästä vissystä... Mää en tajuu.
 
Onpas paljon tullut uusia, pahoittelut kaikille! :hug:
... ja sinimarja, zanz ja huisi: ONNEA! :flower:

BlondeMonsoon: Peukutan sulle vielä! :)

Oma napanen: Nyt siis eka divina kuuri takana. Kp 26 menossa ja olo on kummallinen. Lämpöjen perusteella ovis oli siinä kp14 paikkeilla eli tosi aikaisin mun normikiertoon nähden, mutta ehkäpä tuo kuuri sitten lyhentää kiertoa normaaliksi. Eilen supermalttamattomana aloitin testailun ja nega tuli ja tänään myös sama juttu... Mut sit tänään vessassa tuli hieman jotain vaaleanpunaista vuotoa..hmm. Tosi vaikee tutkailla itteensä ku ei tiedä mitkä oireet johtuu vaan tosta kuurista.. Repaa.. ? =)

Plussarikasta joulukuuta meille! :)
 
ON-päivitys. Oletetusta oviksesta nyt reilu viikko. Tissit on kummalliset, eli tunnen ne koko ajan (ei varsinaisesti arat) ja tuppaa tekemään huonoa. Alavatsalla kipua, mutta ei turvotusta. Oletus: kuukautiset tulevat viikon sisällä. Oireet johtuvat keskenmenosta, näin se ennenkin on mennyt. Pää nostaa jotain ihme haaveoireita, jotka sitten lähtevät vuodolla pois. Näin olen päättänyt ajatella enkä usko, että ahkerastakaan pupuilusta huolimatta ekasta kierrosta tulisi taas raskaaksi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja BlondeMonsoon:
Oma napa täälläkin vilkkuu. Kp29/27 ja dbo14. Tänään heräsin aivan hirveeseen päänsärkyyn, joka jatkuu edelleen, lääkkeestä huolimatta. Eilen siis testasin negaa. Tänään ei tätiä edelleen, ainoastaan tuo migreenin tyyppinen päänsärky, ihan ku ois krapula - ehkä saan sen nykyään pelkästä vissystä... Mää en tajuu.
pakko kertoo että mulla alkoi päivittäinen lievä päänsärky noin puoltoistaviikkoo ennen oletettujen menkkojen alkua.eli varmaan aika pian ovulaation/hedelmöityksen jälkeen :D
mä testailin noilla marketin liuskatesteillä haamuja, kokeilin sit marketin tikkutestejä ja selvät plussat :)
toivottavasti negas muuttuu plussaksi tai alkais edes menkat et pääsee uuteen yritykseen... kummin päin vain, tsemppiä!

:flower:
 
Jahas,mulla nyt vissiin alko nää menkat...punasta verta jo..vaikkei runsasta. Melko lyhyt kierto verrattuna normiin...tai en tiiä kun edellisten menkkojen alkamispäivää vaikee määrittää et mistä se sit lasketaan kunnon vuodoks :| Mut ei nyt ainakaan tuhrunnu päivätolkulla =)

Minky,No mulla alko just sellasella tuhruilulla menkat,olisko 4 päivää ennenkuin sit alko menkat kunnolla ja oli melko pitkät,et hyvinkin voi olla siitä tropista johtuvaa =) Ja senhän pitäs pistää kierto reilaan ja normeihin mittoihin,et ehkä sulla on parin päivän päästä menkat alkamassa.. :xmas:
 
Kovin moni täällä ei minua tunne, mutta muutama tuttu nimimerkki vielä tässäkin pinossa kuumeilee. Pitkät tovit täällä vietin itsekin, mutta nyt tulen ilolla kertomaan että meillä saatiin kaikkien pettymysten jälkeen raskaus onnellisesti loppuun saakka ja perheemme kasvoi 9. joulukuuta hartaasti odotetulla tyttärellä :heart: Itkua tihrustan tätäkin kirjoittaessa...kun vihdoin kaikkien pettymysten jälkeen tämä on totta meillekin :heart:

Terveisin ikionnellinen Meritähti ja tyttö 6 pv
 
Meritähti Onnea kovasti :flower: :heart: :heart:

Minky ja Sinimarja: kiitos tsempistä :hug: Päänsärky jatkuu ja täti pysyy poissa. Seuraavaks haen digitaalisen testin. Ei mulla oo koskaan tullu noilla tikuilla tolkkua, ja muutenkin yritän oottaa et täti on oikeesti myöhässä. Pojasta muinoin testasin ku oli selkeesti myöhässä (ei ny ihan viikkoo mut jotain semmosta) ja keväälläkin tuli kp32 nega tikulla ja kp33 plussa digitaalisella. Tää päänsärky on vaan todella inhottavaa, tulis jo selko!
 
14.12. MAANANTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 9/30
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 16/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 16/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 20/26
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 21/
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 34/
Jeju81.......................KM 06/09.............................KP 68/30
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................KM 11/09



HAAVEISSA TOINEN



haicu....................TM 10/09............................................KP 6/26
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 11/31
marsa22...............KM 06/09...........................................KP 25/31-33
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 26/
Imoen..................KM 10/09............................................KP 28/28-46
sanzibar...............KM 09/09............................................KP 29/28-34
BlondeMonsoon...KM 07/09............................................KP 30/27
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09.....................KP 33/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
SpanishDancer.....KM 10/09
caribbee...............KM 07/09
kreta....................KM 08/09, 11/09
aavee..................KM ?/09, 12/09



HAAVEISSA KOLMAS



happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 7/
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 19/27
Tsuba.......................KM 06/09...................................KP 69/28-31
Piijuska-78...............KM 05/09...................................KP 76/29
MayBeibi..................KM 09/09
Neila........................KM 09/09
Jaja78......................KM 11/09



HAAVEISSA NELJÄS



rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 29/28-34(41)
Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 43/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Rinja




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz


[/quote]

 
Imoen - Kovasti plussatuulia puhallan ++++++++ :whistle:

aaveelle tervetuloa ja voimahaleja :hug:

Repa - Mulla alkaa aina menkat tuhruilla. Joskus "parhailla" kerroilla on tuhruttanut kuudetta päivää ennenkuin hanat aukeaa kunnolla :headwall:

Meritähti - onnea onnea onnea :heart:

ON: Kävin tänään aukiolotutkimuksessa ja auki oli johtimet :) Miehen simpanäytteen tulokset ei ollut tullut vielä. Lekuri oli sitä mieltä, että ainakin pari kuukautta kokeillaan vielä näillä lievemmillä hoidoilla ennen kuin siirrytään sitten järeämpien aseiden käyttöön, eli mm. pistoshoitoihin ja inseminaatioon.
 
Nyt ne sitten alko :headwall: :headwall: :headwall: Eli taas uutta mun rintamalla, täysin vastoin normaalia täti töräytti kylään illalla, ihan tuhrua ensin alkuillasta ja heti kun olin maksanut testit apteekin kassalla ja tulin kotiin, sai jo laittaa kunnon siteen. Ketuttaa niin paljon, että täytyy varmaan oikeesti unohtaa nää hommat hetkeks. Mutta sen sanon, että ihan kahden viikon PMS-oireita en oo valmis joka kierrossa kokemaan, jos nää kaikki lukuisat oireet oli ihan turhia. Eli mulle voi päivittää kp1/27-29

Anteeksi mouhotus, mut JURPPII!!!
 
Hei vain...

Tuntuu, että aika menee siivillä. Joulustressiä tms... =)

Kp 30/28-34... Saas nähdä...

Tosi paljon onnea taas raskautuneille... Ihanaa, kun raskautumis-uutisia tippuu mukavin väliajoin.

Mä yritän olla ajattelematta kokoajan sitä samaa, että oonkohan raskaana tai alkaakohan menkat kohta yms... Josviikon kuluttua testailisi, mikäli tarvetta... Eli ennen joulua kuitenkin aion testin tehdä... Ja yleensä kun tän "sanon" ääneen, niin menkat jo alkaa...

:xmas: :xmas: Mukavaa joulun odotusta kaikille. :xmas: :xmas:

Rakuuna
 
Tännekään ei paljon mitään kuulu... :(
Kp 7 meneillään ja ei tuntemuksien tuntemuksia... Tosin itse en nyt luota kroppaani yhtään ku viime kierrossa olin tuntevinani jos jonkin moista :whistle: Clomeja popsittu 3 tabl/pv ja perjantaina selviää onko mitään kasvamassa... huoh, epäilen suuresti.
No ei muuta ku odottelua.

rakuunalla alkaa oleen jännät paikat ;) meinaakko testailla koska?

BM, harmi et menkat alkoi noinkin kurjassa tilanteessa. Tarkoitan että testiä olit jo ostamassa. Eipä muuta ku nokka kohti seuraavaa yritystä, eks joo? :hug:

SW, hienoo et tuubat oli auki. Tietää ainakin sen et yks este on vähemmän :) Koska saatte miehen tulokset? Tuuppa heti kertoon tännekin kun tiedät...
toivottavasti tärppi käy ennen pistoshoitoja ja inssejä. Kuitenkin se olis aina mukavempaa ku "helpommin" tärppäis eikä rahaakaan uppoo NIIN paljon kun sitten jos niihin joudutte... Tosin ei ne hirveen kalliita oo, mut kuitenkin rahaahan niihinkin saa uppoon...

no tässä tälläkertaa :wave:
 
BM, pöh, kurja juttu. :hug: Sehän tässä just on kaikkein ärsyttävintä, ettei ne oireet kuitenkaan kerro mitään. Miksei ne tuloksettomat kierrot voisi olla vaan ihan ilman mitään epämääräisiä oireita, olisi paljon helpompaa.

rakuunalle toivotaan plussaa!

SW, en noista hoitojutuista tiedä mitään, mutta kovasti tsemppiä! =)

Ja ON-osio, kp 29/28-31 ja kaikki oireet on ku oppikirjasta. :LOL: Niinhän ne on aina. Ärsyttää jos tästä kierrosta tulisi taas joku megapitkä, niinku kesällä tuo 46 päivää. Koska en usko raskauteen, odotan vaan että ne menkat nyt alkais parin päivän sisällä. Ettei se KM kuitenkin sekottanut totaalisesti mun systeemejä, ekat menkathan tuli ihan ajallaan.
 
Silent whisper Mahtava juttu! On raskautumisen kannalta huomattavasti tehokkaampaa, jos torveloista pääsee tavara läpi ;) Nyt sitten kimpassa peukutetaan vielä simppa-tuloksia.

BlondeMonsoon Pahoitteluni.

Meritähti Hirmuisesti onnea!

ON Kaipa sitä saisi testit tilata odottamaan, loppuviikosta meinasimme testata varmuuden vuoksi ja siitä viikon välein aina vuotoon saakka. Tai... Kun kuitenkin on eka kierto, niin _jos_ kuitenkin tärppi käy, on edes jotain osviittaa raskauden kestosta.
 
Meritähti onnea :flower: :flower: :flower:

Rakuunalle peukut ja varpaat pystyssä d =) b

Mulla kp 8 ja maha turvoksissa ja munasarjoja kivistää. Eihän tää vielä voi ovis olla!?! Pitäiskö ostaa lisää niitä o-testejä. Pahus, kun en enää muista, mistä Prismasta niitä löytyi...

BlondeMonsoon toivottavasti pääset kuukauden päästä testaan plussaa :heart:
 
BlondeMonsoon :hug: Siitä se sit taas lähtee mieliala nousuun pikkuhiljaa...pahoittelut..

Rakunaalle plussatuulosia! =)

Imoenille toivotaan kans plussaa =)

SW,Hyvä että auki on!! Se helpottaa hommia kummasti vaikka joutuis hoitojakin alottamaan =)

Mulla on jotenkin lepposa olo...mun menkat on ekaa kertaa sitten pillereiden jätön,joka tapahtu vuonna 2007,normaalin oloiset...ilon aihe sekin. Ja jos kierto nyt pysyis vähän lyhyemmässä mitassa kun aikoinaan ekan km:n jälkeen,jolloin kiertopäiviä saatto kerääntyä yli 40,olisin tosi tyytyväinen. Ei tarvi testiäkään olla ostelemassa jokavälissä kun tulevat ajallaan. Musta tuntuu et stressikin saatto tehä sen et sillon alko kierto piteneen kun ekat menkat keskenmenon jälkeen silloin aikanaan siis,oli kuitenkin säännölliset...eli pitää yrittää säilyttää tää rento yrittäminen,ettei käy samoin.
 
15.12. TIISTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 10/30
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 17/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 17/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 21/26
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 22/
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 35/
Jeju81.......................KM 06/09.............................KP 69/30
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................KM 11/09



HAAVEISSA TOINEN



BlondeMonsoon...KM 07/09............................................KP 2/27
haicu....................TM 10/09............................................KP 7/26
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 12/31
marsa22...............KM 06/09...........................................KP 26/31-33
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 27/
Imoen..................KM 10/09............................................KP 29/28-46
sanzibar...............KM 09/09............................................KP 30/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09.....................KP 34/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
SpanishDancer.....KM 10/09
caribbee...............KM 07/09
kreta....................KM 08/09, 11/09
aavee..................KM ?/09, 12/09



HAAVEISSA KOLMAS



happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 8/
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 20/27
Tsuba.......................KM 06/09...................................KP 70/28-31
Piijuska-78...............KM 05/09...................................KP 77/29
MayBeibi..................KM 09/09
Neila........................KM 09/09
Jaja78......................KM 11/09



HAAVEISSA NELJÄS



rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 30/28-34(41)
Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 44/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Rinja




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz


[/quote]

 
BlondeMonsoon - Voi itkut! Ei se täti suostunut pysymään poissa sitten millään :attn:

haicu - täällä on peukut pystyssä että clomeista on apua b:)d Miehen simppatulokset pitäisi saada loppuviikosta, toivottavasti jo huomenna! Joo toivotaan tosiaan että tärppäisi näillä "kevyillä" hoitokeinoilla eikä tarvitsisi lähteä rankempiin (ja kalliimpiin) hoitoihin. Meillä molemmilla :)

Imoen - kiitos tsempistä :heart: toivottavasti siellä täti pysyy poissa!

tillukas - teillä alkaa jännät hetket olla oven takana ;) Olisi se aika hienoa jos heti ensimmäisestä kierrosta tärppäisi! Ja tällä kerralla pysyisi mukana loppuun asti :hug:

Repa - hyvä että edes jotain positiivista löytyy niinkin "ihanasta" asiasta kun menkat :headwall:
 

Yhteistyössä