Sinimarjalle onnittelut. Kun noita oireitasi lueskelin, tuli olo, että taidat olla raskaana. Ainakin kovasti siltä kuulostaa! Toivon oikein kovasti, että näin on ja että kaikki menee hyvin. Miksei menis? Mä olen ajatellut, että kyllä me kaikki vielä lapsia saadaan. Ollaan kuitenkin onnistuttu tulemaan raskaaksi jossakin vaiheessa, se on jo paljon. Meillä on lähipiirissä pariskunta, jotka ovat jo piiiitkään yrittäneet vauvaa, mutta ei ole onnistunut. Heillä alkaa ikä tulemaan vastaan. En tiedä mitä hoitoja heillä on taustalla, mutta ainakin se on testattu ettei kummassakaan mitään vikaa ole. Se on niin surullista ja koskettavaa. Tuntuu niin hullulta, että asia mikä tekee jotkut ihmiset maailman onnellisimmiksi, voi tehdä jotkut tosi, tosi surullisiksi. Eikä näistä asioista puhuta, se on kurjaa. Monen oloa voisi helpottaa se, että joku ottaisi asian puheeksi ja keskustelisi. Mutta kenestä tuntuu luonnolliselta alkaa itse puhua tilanteestaan? Nyt kun meillä on ollut tätä surua, en minä ainakaan ole pystynyt alkamaan itse puhua tunteistani. Jos joku kysyy, aloittaa keskustelun, puhun enemmän kuin mielelläni. Vai mitä mieltä te olette mieltä, saako teiltä varovasti kysyä tilanteestanne? Miltä se tuntuu?
Voi pinpella, sullakin on siis paljon odotettavaa ennen joulua! Toivottavasti siellä sykkii jo pieni sydän! Kävin varhaisultrassa vkoilla 5+jotain, jolloin näkyi hyvin epäselvästi ruskuaispussi. Hcg arvo oli hyvin nousussa. Mitattiinko sinulta sitä? Kärsin kovista kiinnittymiskivuista (luulin kohdunulkoiseksi), sen vuoksi hakeuduin hoitoon. Mutta saimmekin maailman parhaimpia uutisia! Toivottavasti sinäkin saat!
Mulla on se pirun jälkitarkistus 21.12 ja sitä odottelen. Aamukampa on jo tehty
Saadaan toivottavasti samalla kuulla jotain alustavia tuloksia patologian laitokselta, odotan pelon sekaisin tuntein mitä on luvassa. Olis kamalaa jos paljastuis, että jokin sellainen meni vikaan, mikä saattaisi vaarantaa raskaudet jatkossakin. Nyt mulla kuitenkin on vielä suhteellisen luottavainen mieli uusien raskauksien suhteen. Mutta saas nähdä miten käy, kun se on ajankohtaisempaa.
Ei nyt muuta, kuin kaikille paljon ++++++ ja mahdollisimman onnellista joulun odotusta!