KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Ihanaa kun tänne on tullut plussia!! Onnea! :flower:

Harvakseltaan vaan olen ehtinyt lueskelemaan, eikä ole ollut oikein mitään raportoitavaakaan. Kroppa ei ollutkaan ihan niin palautunut vielä kuin luulin, mutta ehkä tän tädin vierailun jälkeen olis oikeasti toiveita oviksen hyödyntämisestä.

Mukavaa joulunaikaa kaikille!!!! ja tsemppiä :heart:
 
Onpas siitä aikaa kun olen viimeeksi saanut kirjoitettua.

Meritähti :flower: :flower: :flower: Hurjasti onnea pikkuisesta, muistan sinut oikein hyvin!
SW Oli saanut myös oikein positiivisia uutisia, hienoa!

Huisi, Sinimarja ja Zanz onnea ja erikeepperiä matkaan, jeesusteippi on myös hyväksi ja paalinarua, naulapyssy, nippusiteitä ja mitä niitä nyt onkaan!

Mieleen tuli jostain, että aloitetaanko me vuodenvaihteessa uusi pino? ( Kaikkea olennaista sitä kerkiääkin aina välillä miettimään )

Laitetaas pystyyn aiheeseen kuulumaton galluppi:
Miten teillä vietetään joulua?

Me mennään aattoiltana miehen vanhempien luokse jonne tulee hänen sisaruksensa perheineen. Joulupäivänä käydään minun vanhempien luona ja tapanina toivottavasti vain rentoudutaan kotona. Kotona myö ollaankin kaikki väliajat lehmät kun on kuitenkin hoidettava.

Ja omat kuulumiset; tämä harvapää unohti ostaa Teroluteja joten katsotaan nyt sitten tää kierto kuinka käy ilman niitä. Parina päivänä on aivan aavistus tullut verta =/ että kai niitä on vielä pari kiertoa syötävä ja sen jälkeen kilautettava neuvolaan ja pyydeltävä lääkäriaikaa jotta saisi jotain apuja tai ainakin lisää Teroja. Nyt ei vaan oikein jaksa.

Niin ja pahoittelut kaikille uusille, jääköön vierailunne lyhyeksi!


:xmas: Unicco
 
Joulunvietosta, aattona olen aina ollut vanhempien luona joten sinne suunnataan tänäkin vuonna. Joulupäivänä sitten miehen vanhemmilla. Mulla on joka vuosi sen verran kesästä käyttämättä jätettyä lomaa, että pystyn lomailemaan saman ku koululaiset, joulusta loppiaiseen. Se on tosi luksusta ja tulee nyt enemmän ku tarpeeseen. :xmas:

Mutta sitten, kp 30/28-31 ja testattu tänään puhdas nega. Ihan ok, mut alkais nyt sit ne menkat, eivät anna itsestään mitään merkkejäkään vielä. :headwall:
 
Unicco Uusi pino voisi olla aiheellinen. Sivuja on nyt kuitenkin jo 51, joten jossain vaiheessa järjestelmä väsyy taas. Koko talvea emme tällä pinolla pääse läpi.


Joulugallup Aatonaattona menemme miehen vanhemmille, aattona minun vanhemmilleni syömään. Kotona käy tonttu sillä välin. Joulupäivä ollaan omissa oloissamme ja tapanina vanhemmilleni kahville. silloin siellä pitäisi olla siskonperhekin. Oletettavasti aattona käy mummulassa jo esipukki ja illalla sitten vielä loput, En usko, että sisko haluaa lapsilleen kolmea joulua. He ovat siis aaton ja joulupäivän ensin miehensä toisen ja toisen vanhemman tykönä enkä osaa kuvitella siellä tapahtuvan mitään joululahjayhteistyötä ja kolmena päivänä tontun käynti alkaa olla jo hiukan "paksua" nelivuotiaalle.

ON Viisi viikkoa tulee yöllä viimeisimmästä. Ilman tätä pinoa en kyllä olisi enää laskuissa ;) Todellakin niin huoletta ollaan oltu, että en edes muuten muistaisi, milloin Se tapahtui. Jos kusti on polkenut testit jo tänään laatikkoon, testaan aamulla, jos ei, siirrän testauksen vuorokaudella. Aiempien kokemusten mukaan epäilen vahvasti Mammaksin olleen taas ripeä ja testit on tuolla pakkasessa odottamassa miehen kotiintuloa. Oireita? Jaa-a. Ota noista nyt selvää mikä johtuu reilun kuukauden takaisesta, mikä on haikailua. Ajoittaista kuvotusta, ajoittaista huimausta, ajoittaista metallinmakua, ajoittaista vilutusta (mikä ihme näillä pakkasilla) ja olen jo viikon nukkunut kaikki yöt, mikä on raskaudettomassa tilassa lääkkeittä epänormaalia minulle. Ja erikoisena oireena on se, ettei tee roskaruokaa mieli, kuten yleensä kuukautisten alla. Mutta koska vatsa ei pömppää, odotan kuukautisia.
 
Pahoitteluni tädin riivaamille, ja onnittelut niille, jotka niitä odottivat ja tsemppiä piinaajille!!

Tänne ei mitään uutta, paitsi päänsärkyä. Kuinka moni tietää, että mitä oireita Lugesteroneista voipi tulla, tai tuleeko niistä kovinkaan helposti? Mä en meinaan huomaa mitään muuta. On kait aika matala tuo annostuskin 100mgx2.

Mulla pitäis sen tädin tulla tossa ens viikolla sopivasti jouluksi, kun ei olla edes kotona, joten vessajuoksemiseksi menee vierailla, niin ärseestä, kirjaimellisesti. Tietty toivon, että tärppi olis käynyt, mutta... meneekö sekään sitten loppuun saakka.

Nyt taidan olla urpo, mutta Tillukas mainosti metallin makua suussa... Mulla on syödessä ollut tosi paljon sellainen olo, että suussa olisi foliota, siis todella inhaa. Voisko se mennä lääkkeen piikkiin, vaikken sitä suun kautta popsikaan...

SW sattuiko se aukiolotutkimus? Ja hyvä, että siellä oli putket auki, niin on ainakin sillä saralla toivoa. Simppatiedot sitten viipymättä =)

Niin mun kp on nyt 22/28. Tosin en tiedä miten tää kierto nyt menis, kun on noi Luget käytössä. Onko muilla ollut miten menoa niiden kanssa?

Eli joulugallupista:
Me mennään tänä vuonna anoppilaan viettämään joulua ja joulupukki tulee sinne. Taas ensi vuonna mennään mun vanhempien luokse, eli vuorotellaan. Ihan kiva mennä näin. Ainakin yksi päivä sitten ollaan perheen kesken ja vietetään kotosalla joulua.
 
Heippa!

Enpäs ole minäkään käynyt pitkään aikaan kirjottelemassa, mutta lukenut olen kyllä teidän kuulumisia. Onnea hirmuisesti kaikille plussanneille! Toivotaan että kaikki menee hyvin, pakko mennä :D Ja SW, sinäkin olit saanut hyviä uutisia, hieno juttu. Minkälainen sun mieliala on muuten, tarkoitan tuntuuko hyvältä kun asioita selvitetään nyt? Varmasti jännittää erilaisten tutkimusten tulosten kuuleminen?

Tänne ei kuulu mitään! Mielialat menee laidasta laitaan. Joskus en edes muista olleeni raskaana ja sitten tulee hirveä ahdistus, että kuinka olen voinut unohtaa lapseni. Olen suunnitellut palaavani töihin vuoden vaihdeen jälkeen ja se tuntuu pelottavalta. Pelkään ihmisten tapaamista, sitä mitä ne sanoo. Ja jos joku kysyy "mikset enää ole raskaana"? Toivotaan ettei niin käy!
Kuukautisia ei ole vieläkään tullut, niitä odotan. Olis kiva jos vointi normaalistuisi ja palattais "arkeen". Sitten oltais ehkä, toivottavasti jo lähempänä uutta yritystä.. Maanantaina on odotettu jälkitarkastus, siihen asti menkat tosin voivat pysyä poissa. Mies on töissä eikä pääse mukaan. No en mä häntä tarkastuksen takia mukaan halunnut, mutta samalla kuullaan alustavia lausuntoja patologian laitokselta. Olisin halunnut hänet niitä kuulemaan ja tueksi. Varmasti taas itken, en vaan voi sille mitään. Tosin tällä kertaa olen fiksumpi ja pidän puoliani jos joku on sitä mieltä ettei tarvitsisi itkeä.

Joulugallup: aatto vietetään anoppilassa ja joulupäivänä suunnataan minun vanhempieni luo. Siellä vietämme useamman päivän, koska matka on pitkä. Haaveilen, että jonakin päivänä saan itse laittaa jouluruoat ja kutsua ihmisiä meille viettämään joulua. Tykkään ihan kamalasti laittaa ruokaa ja joulu on lempijuhlani, joten voisko paremmin olla!? No joskus tulevaisuudessa sitten, kun niitä lapsiakin on.

Rauhallista joulunodotusta kaikille! :wave:
 
Onnittelut kaikille plussatuulia kohdanneille, Meritähdelle :flower: ja halit kaikille jotka joutuva tätiä kestittämään :hug:

On tää sitten niin veikeää, kun kierrosta toiseen on oviksesta seuraaviin menkkoihin aina jonkin sortin raskausoireita, jotka sitten liukenevat pois menkkojen alettua. Ja taas sama rumba seuraavassa kuussa. Ei voisi asiaan perehtymätön uskoa, että NÄIN paljon yksi tuulimuna vaikuttaa ihmisen kropan toimintaan yli puoli vuotta vielä tapahtuman jälkeenkin.
 
Ihania jouluja kaikille tiedossa! :) Me vietetään joulua mun vanhempien, mun sisarusten ja heidän perheiden kanssa. Ollaan vuokrattu iso mökki jouluksi ja ollaan siellä pari päivää! :)

kreta: Mä en oo vielä alottanut lugeja, ku alotan ne vasta parin kierron päästä, mut mulle määrättiin annostus 3x200mg...

ON: Kp1. Siis wau... Mun kierto oli 28 päivää! :) Toivottavasti pysyy siinä, ku lopetan ton kuurin.. :)

 
Minky,hienoo että kierto sullakin tasaantu noin... ja mulla ainakin tää toinenkin ns. luonnollinen kierto oli nyt oppikirjan mittanen B) toivon samaa sulle...ta en toivokaan,toivonkin et jää kokonaan pois ;) :D

Kiva kuulla teistä harvemmin käyvistä :wave:

Joulu ollaan kotona appivanhempien ja oman äitini+veljeni kanssa,joulupukki käy luultavasti ekaa kertaa ;) poika on 1v7kk kohta puoleen ja alkaa pikkasen jo pukin päälle tajuumaan :xmas: Sit syödään ja nautitaan rauhallisesta joulusta.
Joulupäivänä on perinteinen kalapäivällinen anoppilassa,sinne tulee puoli sukua ja ollaan sielä varmaan koko päivä. Tapani taidetaan olla kolmistaan kotosalla... ja harrastetaan tunnelmallista jouluseksiä :LOL: Olis ovis siinä joulupäivän tienoolla :xmas:

Mies jää maanantaina joululomille 2viikoks,ihanaa...
Niin ja täälä menkat edelleen :wave:
 
Hei,
minäkin voisin tänne uskaltautua, kun Sunburnedkin on... asutaan vielä samoilla seuduillakin, eli kovasti toivoisin meillekin kolmatta lasta, toista elävää ja neljättä raskautta... Eli taustalla on keskenmeno 07, esikoisen syntymä 08 ja toisen lapsen kohtukuolema marraskuussa 2009.

Kohtukuolemasta on vielä kovin vähän aikaa, joten uuden raskauden onnistuminen ei ehkä ihan vielä ole fyysisesti mahdollista, mutta henkisesti se on niin tärkeää että en oikein tiedä että selviänkö järjissäni ilman sitä toivetta. Haluaisin myös kokea vielä raskauden iloa ja odotusta, siksi tänne itseni pakotan. En haluaisi pelätä koko aikaa, vaikka vaikeaa se varmasti tulee olemaan.

Ja lisäksi olen sitä mieltä, että näistä kohtukuolemista kerrotaan ihan liian vähän. Niitä tapahtuu kuitenkin päivittäin jossakin puolella Suomea, ja meidän sairaalan alueellakin yksi tapaus kuukaudessa. Jollekin se huono tuuri nasahtaa, ja mitään ennakkovaroitusta siitä ei aina anneta.

Vauva syntyi 41+3 viikoilla ja oli kuollut kohtuun päivää ennen, ilmeisesti syynä napanuoran solmun äkillinen kiristyminen supistusten alkaessa. Olin voinut koko raskausajan erinomaisesti ja olin siis menossa synnyttämään, kun en enää tuntenut liikkeitä aamulla kunnolla (tunsin ne yöllä, mutta aamulla en tuntenut potkuja, vaan sellaista ajelehdintaa). Järkytys ja epäuskoisuus oli ihan hirvittävä kun ktg:llä ja ultralla ei sydänääniä kuulunutkaan. Synnytys oli edessä ja sen jälkeen monta surullista tilaisuutta (lapsen hyvästely, muistotilaisuus, hautaus, jälkitarkastus). Ikävä on välillä ihan hillitön, sitä surua ei pysty ajattelemaan kuin pieninä paloina kerrallaan. Onneksi olemme saaneet myös apua, sekä sairaalasta että läheisiltä.

Mutta, elämä jatkuu ja sen on jatkuttava, sillä mitään muita vaihtoehtoja ei ole. Jos tämmöinen suru on meille annettu kestettäväksi, niin se on kannettava, vaikka en olisi tätä ikinä halunnut enkä sitä kenellekään muullekaan toivoisi koskaan tulevan.

Hauska siis tavata, vaikka vähän surullisissa mielissä tiemme tänne on johtanut,
R
 
Iso :'( ja :hug: sinulle Riinu, kyllä tosiaan sanattomaksi vetää...

Oma napa ei muuta kuin valita, valitusvaroitus siis... Mua ottaa niin päähän tää vuoto, että olen ollut nyt kiukkuinen kuin ampiainen pari päivää. Mulla siis nyt 3 vkoa ja 2 päivää lääkkeellisestä tyhjennyksestä ja vuoto sen kun jatkuu. Jo heti tokana päivänä ultralla ei kohdussa näkynyt júuri mitään, sanoivat kaiken raskausmateriaalin tulleen pois ja vain vähän vuotoa olevan odotettavissa, mutta that's it. Sitten viikon päästä Suomessa lääkäri ultrasi kohdun ja sanoi samat sanat, kaikki ylimääräinen tullut pois ja korkeintaan viikko enää vuotoa, soita jos menee yli viikon. No en sit ole soittanut, kun luulin joka päivä (mikä meni yli sen luvatun 2 viikon rajapyykin) että ihan just niillä näppäimillä loppuu, oli jo ihan ruskeaa, välillä pelkkää tuhrua... Mut nyt sit taas eilen aukesi hanat, voi kettu. Voihan olla, jos mulla siis kävi tuuri, että nää on jo ne ekat menkat ja tän jälkeen vuoto oikeasti loppuu ja päästään normaaliin menoon ja yrittämään uudelleen, mutta mitä jos nää ei ookaan menkat? Kun vuoto ei siis missään välissä loppunut kokonaan, niin voiko olla menkat, onko kokemuksia? Olo on kuin menkoissa ja kiukkuisuus voi olla menkkaoire (yleensä raivoan kyllä tasan viikon ennen menkkoja yhden tai kaksi päivää, en enää ihan just ennen tai niiden aikana). Jos siis vanha kunnon PMS-raivari-oire pitää paikkansa niin menkat on vasta muutaman päivän päästä alkamassa, joten mitä helevatun vuotoa tää nyt sit on jos ei ole menkat? Ei kai pitäisi mitenkään enää olla km-vuotoa kun kerran kohtu on jo 3 ja 2 viikkoa sitten ihan tyhjäksi havaittu ja todella vähän vuotoa oli enää odotettavissa? Mitään tulehdukseen viittaavaa ei myöskään ole, muuta kuin ajoittaiset kivut, vuoto ei haise, mulla ei ole lämpöä, herkkä 10-raskaustestikin on näyttänyt jo pitkään negaa, eli en usko mitään materiaalia jääneen kohtuun ( 2 kertaan ultrattu ja tyhjäksi todettu + nega-testit).

Se ketuttaa eniten, että en pääse unohtamaan ja jatkamaan eteenpäin kun koko ajan vuotaa ja usein vielä kipuileekin. Parasta lääkettä olisi nyt vaan suunnata energia joulujuttuihin ja kaikkeen muuhun ja päästä yrittämään uudelleen (tai edes tietää, että ihan kohta päästään yrittämään uudelleen), mutta en voi kun kroppa koko ajan pitää huolen, että en pääse ajattelemaan mitään muuta. Jos hetkeksikin kuvittelen niin, niin eikös heti vuoto ylly tai iske joku kramppi- tai särkykohtaus tai muuten vain juili ja vihlo... Oon niin lopen kyllästynyt! Luin tuolta km-palstalta jollain jälkivuodon kestäneen 7 viikkoakin, miten sitä edes pysyy järjissään noin kauan, mä oon aivan kypsä jo nyt! Sori tää vuodatus, en viitsi koko ajan miehelle mouhottaa näistä eikä kaveritkaan ehkä halua glögin ääressä mun vuotojani päivitellä ;) , joten jäljelle jäätte te, arvon naiset.

Joulua me vietetään mun äidin ja hänen miehensä luona itä-Suomessa, miehen vanhempien luona käydään lyhyemmin aatonaattona. Mun isä kuoli aiemmin tänä vuonna, joten häntä ei nyt sitten tavata, mutta uurnalehdossa käydään kynttilä sytyttämässä. Meillä tosi perinteinen Joulu aina, syödään hyvin ja saunotaan, seurustellaan ja pelaillaan. Pojat "parhaassa" Joulupukki-iässä (4 ja kohta 6) eli pukki käy ilman muuta.

Palaan vielä ennen Joulua, heippa siihen saakka!

Jaja
 
Riinu: todella murheellisen syksyn olet joutunut perheesi kanssa kokemaan. Olen niin pahoillani, välillä näitä kertomuksia lukiessa pelkää, että sydän pakahtuu murheesta muiden kokemuksia miettiessä. Sinulle siis iso :hug: ja tervetulotoivotus, toivottavasti saat täältä meidän porukasta tarvitsemasi vertaistuen, sitä täältä olen saanut ainakin minä ja moni muu.

Jaja: Voisin kuvitella, että on mahdollista, että ns. uusi vuoto olisi kk-vuotoa. Sen tarkemmin asiasta tietämättä siis mutta jos kerran kaikki raskausmateriaali on vuotanut pois, niin voisi olla toiveikas sen suhteen.

Ninnatar taisi puhua selvistä raskausoireista puoli vuotta tuulimunan jälkeen? Tämä alkoi minua kiinnostamaan, koska kaksi viime kiertoa olen ollut NIIN varma juuri oireiden puolesta, että ois tärpänny ja sitten ei kuitenkaan. Onko siis aiheesta paremmin tietoa? Ymmärtäisin jos ns. oikea (siis sikiö-)raskaus keskenmenneenä jättäisi kroppaan tietyt jutut pitkäksikin aikaa, tuulimunasta en tiiä mittään semmosta, muuta kuin että se mullakin kesällä oli. Olisi kiva kuulla aiheesta lisää, helpottaisi ehkä tätä oman pään sekoilua. Siis että ehkä en sittenkään ole ihan hourupää oireineni :)

Joulua en oikeen oo ehtiny miettiä, mutta ollaan päätetty olla eka kertaa ainakin aatto ihan kolmistaan kotona, nyt kun on uusi kotikin ja vähän paremmin tilaa. Oma isäni asuu kauempana ja äidin kanssa välit on valitettavasti täysin poikki jo melkein kaksi vuotta, joten anoppilaan päin ehkä mennään, tai sitten ei. Miehen veli suurperheensä kanssa kansoittaa mummolaa siellä, emmekä me halua lisätä mummin ja vaarin työtaakkaa, varsinkaan jouluna.. Lepoa yritetään ja yhdessäoloa, se se tärkein on meille joulussa :heart:
 
moikka toverit :heart:

täällä kävin varhaisultrassa aamulla ja siellä joku oli pienen etsimisen ja varmistelun jälkeen , sydämen sykekin löytyi ja lääkäri halusi vielä varmistella sen kaikilta kaiuilta :whistle:
sano että nyt on tasan 6+0 mikä täsmää omiin laskuihin ja kuulemma sunnuntaina olisi ollut jo tooosi helppoa löytää sintti, mutta menin sinne oman mielenrauhan takia , nyt siis ehkä voin olla murehtimatta uutta keskenmenoa mutta silti arveluttaa....

kai mä nyt sitten olen raskaana :whistle:

oikein plussarikasta loppukuuta teille ihanille, tulkaa pian perässä :hug:
 
niin ja riinu, :'( kovin paljon haleja sinulle ja perheellesi , ei tollaistta pysty ymmärtämään ja ei tule oppikirjoista tollainen , valtava suru , olen niin pahoillani :heart: :heart: :heart: :'(

tsemppiä tuleviin päiviin ja täältä saat apua tunteisiisi vaikka kaikilla erilainen tausta onkin .
:heart: :hug:
 
Riinu, olen tosi pahoillani menetyksestäsi, jollaista ei kukaan toivoisi pahimmalle vihamiehellekään. :'( Lämpimästi tervetuloa kuitenkin tänne, ja kovasti jaksamista! :hug:

BM ja Ninnatar, mielenkiintoista tosiaan tuo oireilu. Ehkä minäkään en niitä ihan vaan omasta päästä kuvittele.

ON: Mulle voi päivittää kp 2. :attn: Olen enemmän kuin helpottunut, että kierto on ainakin vielä säännöllinen. Ja sitten se suurin juttu: mä onnistuin siis tunnistamaan oikein oviksen edellisessä kierrossa! Oli juuri silloin kun mies alkoi kiukutella ja jäi sitten hyödyntämättä. Mutta jatkoon lupaa hyvää. Seuraava ajoittuisi uuteen vuoteen, joten sitä odotellessa. :)
 
Riinu Pahoitteluni ja tervetuloa joukkoon. Omaan tuttavapiiriini kuuluu kaksi täysiaikaista kohtukuolemaa ja allekirjoitan mielipiteesi, että niistä puhutaan liian vähän. Näiden kuolemien syyt olivat kaulan ympäri kiertynyt napanuora ja toisessa tapauksessa vauvan äidillä on diabetes, eikä jo osastolla ollutta äitiä kuunneltu lapsen liikkeiden suhteen. Se lapsi kuoli äitinsä diabeteksen aiheuttamaan turvotukseen. Jälkimmäinen on jotenkin vielä epäreilumpaa, kun äiti oli tiennyt lapsella olevan hätä, mutta äitiä ei kuunneltu, ensimmäinen oli silkkaa huonoa tuuria. Raskasta sekin, mutta siedettävämpää.

Huisi Hieno juttu! Nyt vaan huimasti sykettä elävälle, niin muutaman kuukauden perästä se on jo sylissäsi! Ainakin minusta raskausaika kului ihan älyttömän nopeasti kaikista krempoistaan huolimatta.

ON Tämä mamma sai eilen illalla kunnon itkupotkuraivarin. Onneksi mies oli niin ihana, että hän vain piti sylissä ja silitti. Itku tuli syvältä ja sattui lujaa, mutta kevensi sydäntä ainakin tonnin. Tänään on ollut itku herkässä, mutta siinä ei enää ole samaa tuskaa. Padot siis aukesivat vihdoin surulle ja ikävälle niitä kohtaan, joita emme saaneet. Onneksi on tuo pieni äitin ja isän kulta, niin raskaana päivänä joku pitää elämänsyrjässä kiinni.
 
päivää taloon. Eipä hyvää kerrottavaa omasta navasta. clomit 3 tabl/pv ei tuota tulosta. ei siis mitään!!! :headwall:
Laitto lähetteen lapsettomuuspolille, johka ainakin 3 kuukautta saa varrota kutsua. :( noh, teroja syön välissä et menkat tulis ajallaan ja elellään. Miehen kans ollaan oikeesti kahden vaiheilla jaksaako enään lähteä tuohon rumbaan mukaan joka jo kerran koettu. höh ku on kökkö tilanne... :(

Eipä muuta, taidan jäädä taustailijoihin hetkeks aikaa enkä kirjoitella niin aktiivisesti, lukemassa kyll käyn :)

 
Heippa!
Mä ilmoittaudun aktiiviseksi jäseneksi. Kierrosta en nyt osaa sanoa; mut kerron kun kuukautiset alkavat. NImittäin tuo kalenteri, johon kiertoni merkkaan, on jostain kumman syystä kadonnut. Jospa sekin tässä löytyisi.
Niin. Mulla alkaa jännät ajat, kun voin taas alkaa yrittämään. Mähän olin sellasessa pienessä operaatiossa sydämeni takia, joka meni ihan hyvin ja nyt voisi alkaa yrittämään sitä lasta. Mielessä pyörii kaikenlaista. Jännitys, ilo, pelko, odotus....voitte kuvitella ja tiedättekin ne itsekin.
Onnea kaikille plussanneille ja pahoittelut tädistä niille, jotka eivät häntä toivonneet.
Palataan linjalle =)
 
Riinu :hug: Tiedän kanssa kohtukuolema tapauksen,olis seuraavana aamuna ollut synnyt kun sit liikkeet lakkas...syytä kuolemaan ei löydetty :( Olen tosi pahoillani puolestas...koitahan jaksaa ja tervetuloa tänne purkamaan tuntoja :hug:

Huisi,Onnea kovasti hienoista uutisista :heart:

Jaja,Siis mulla km vuoto kesti n.2kk... mut se viimenen viikko kun vuoto oli runsaampaa sen viikon verran siis,tais olla menkat. Ainakin gynen mielestä mahdollista...eli hyvinkin voi sulla olla nyt menkat.
Mulla siis tosiaan kuvio oli tämä et yhen päivän tuli runsasta vuotoo lääkkeitten laiton jälkeen ja sit tosi niukkaa kunnes kolmeviikkoa tyhjennyksestä tuli jälleen runsaasti verta muutaman päivän ja myös lisää materiaalia. Sitten tosiaan toi viimonen viikko joka diagnosisoitiin menkoiks. Sit loppu. Jotain matskuu siinä tuli vielä mukana..mullahan oli ultrassa vielä jotain pientä roipetta nähtävissä silloin kun gynellä kävin 2kk tapahtuneesta mut ei mitään operoitavaa. Sain myös hormooneja tasottamaan tilanteen ja lopettamaan vuodon. Mulle sanottiin naisten polilla et 7viikkoa on ihan normi aika (edellyttäen ettei mitään tulehdukseen viittaavaa) ja sit voi alkaa menkat heti perään.
Tiedän et toi on aivan kauheeta ja turhauttavaa kun ei lopu :x joten toivon et sulla pian loppuis. Mulla nyt menossa eka normi kierto ja elokuun lopulla taisin ne pillerit ottaa,et melko kauan meni :kieh:
 
18.12. PERJANTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 13/30
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 20/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 20/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 24/26
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 25/
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 38/
Jeju81.......................KM 06/09.............................KP 72/30
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................KM 11/09
Rinja



HAAVEISSA TOINEN



Imoen..................KM 10/09............................................KP /28-46
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 2/
BlondeMonsoon...KM 07/09............................................KP 5/27
haicu....................TM 10/09............................................KP 10/26
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 15/31
marsa22...............KM 06/09...........................................KP 29/31-33
sanzibar...............KM 09/09............................................KP 33/28-34
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09.....................KP 37/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
SpanishDancer.....KM 10/09
caribbee...............KM 07/09
kreta....................KM 08/09, 11/09
aavee..................KM ?/09, 12/09
Riinu....................KM 07/09, KK 11/09



HAAVEISSA KOLMAS



happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 1/
Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 23/27
Tsuba.......................KM 06/09...................................KP 73/28-31
Piijuska-78...............KM 05/09...................................KP 80/29
MayBeibi..................KM 09/09
Neila........................KM 09/09
Jaja78......................KM 11/09



HAAVEISSA NELJÄS



rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 33/28-34(41)
Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 47/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin,




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi, Sinimarja, zanz


[/quote]


 
kreta - Aukiolotutkimus ei sattunut muuten, mutta katetrin laittaminen tuntui todella inhottavalta! Ja seuraavana päivänä alavatsaa vihloi, en sitten tiedä johtuiko tutkimuksesta vai mistä.

Sunburned - on se jotankin helpottavaa kun ei yksin tarvitse pähkäillä näiden asioiden kanssa, vaan joku tekee suunnitelmat mun puolesta.

Riinu - Olen niin pahoillani kokemastasi surusta :'( En voi edes kuvitella miltä tuntuu synnyttää kuollut lapsi. Voimahaleja :hug: :hug: :hug:

Huisi - Onnea aivan loistavista ultrakuulumisista :heart:

Rinja - tervetuloa takaisin :wave:

ON: Miehen simppatestin tulokset saatu. Siittiöiden määrä ja liikkuvuus olivat hyvät, mutta rakenteessa oli vähän "huomauttamista", niinkuin lääkäri asian ilmaisi. Hedelmöittämiskyky on siis vähän laskenut, mutta kyllä tuolla tavaralla pitäisi kuulemma raskaus saada aikaiseksi. Gyne oli sitä mieltä, että kaksi seuraavaa kiertoa jatketaan vielä samaa rataa, mutta sen jälkeen hän suosittelisi siirtymään suoraan koeputkihedelmöitykseen. Inssin hän jättäisi kokonaan välistä, koska siittiöiden liikkuvuus on niin hyvä, että se ei kuulemma paranna tulosta. Että sellaista tänne.. En oikeen tiedä mitä pitäisi ajatella..
 

Yhteistyössä