KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Jaja J
uu olinhan minä siellä kesäkuisissa joskin ehdin olla porukassa vaan muutaman tovin :( Yhdet kuukautiset ehti olla välissä ja nyt sitten eletään rauhallisessa toivossa että tämä piskuinen mahasintti jaksaisi mukana!
Suuri :hug:

Aappa :hug:

huisi :flower:

K :wave:

tulin kurkistaan, et vieläkö täällä on tuttuja ja onhan täällä muutamia :'( :hug:

Toivottavasti joulutuo mitä parhaimman lahjan tullessaan!! :hug:

Tääl viimesiä viikoja viedään.. niin se vain aika vierähtää, rankka ja myrsyisiä tunteita on olu täynnä odotus, mutta toivottavasti oma pieni pikkukakkonen on pian sylissä.. ehkä jo ennen joulua :saint:

sukkis ja 39+4

tsemppiä kaikille km jälkeen kuumeileville.. :hug: ja mitä parhainta joulua sekä parempaa uuttavuotta!! :hug: :flower:

BlondeMonsoon jännätäänkö yhdessä, ollaan lähes samassa kierron päivässä menossa? Mulla kanssa pieni fiilis että raskaana voisin ehkä olla, joka kierrossa tosin tätä fiilistelen. On se keho niin hyvä kehittämään itse tuntemuksia ainakin mulla. Nyt olisi kutenkin niin ihana saada jouluksi vauvan alku. Mulla Terolutit mukana ja lämpö 36.9 ja kuumottaa ja en nuku hyvin. Kaikkia oireita siis.

Aappa ja Jojo :hug:

Huisille onnea =) Mennään me kaikki mukana

sanzibar ehdottomasti jännätään :D !!!
Mun oli pakko listata kalenteriin oireita, että jää joku dokumentti, jos on tärpänny, ku en oo aiemmin innoltani muistanu enää mitä oireita on ollu: (ja sori jo etukäteen tää omanapa-hömpöttely)
- dbo1 ei ollu oikee mitään vielä
- dbo2 aamulla runsas vv, illalla painontunne vatsassa
- dbo3 päivällä taas "vv-erä", iltaa kohti tunkkanen, ällö olo, semmonen pistävä mahatautinen fiilis ja orastava päänsärky, ihan ku ei ois juonu riittävästi vaikka olin (tän päivän tuntemukset oli tutut edellisestä tärpistä mut sillon tuli vasta jotain kp30, vähän ennenku plussasin)
- dbo4 vähempi oireita, iltaa kohti taas vatsassa outoo oloo enempi
- dbo5 eli tänään nyt illalla tuli taas paksua valkkaria erä ja nolot ilmavaivat mut niistä ny ei voi tietää, onko tärppiin viittaavia, ku oon semmonen paukkumaissi välillä :LOL:

Lämpöjä oon mittaillu mut meidän mittari ei taida olla kovin luotettava. Samoin oon nyt yrittäny kohdunnipukkaan tutustua, toistaiseks en osaa sanoa siitä oikeen mitään, aika ylhäällä tuntuu olevan mutta miten alhaalla se sit oviksen aikaan on ollu, ku en tiiä!

Ja himpula viikko tässä pitäs vähintään kärvistellä, voi elämä sentään!

Puhaltelen plussaa niimpal kauhiast kaikille +++ :attn:

Onnittelut raskautuneille!! :heart: :heart: :flower: :flower:

Lohtuhali kovia kokeneille!!! :hug: :hug:

Täällä ihmetellään ja odotellaan... Viikon päästä näkee taas alkaako vuoto vai pääseekö testailemaan...

).( Ihan varma taas et mulla oli ovis vasta eilen :p :LOL: Ja kiertopäivät huitelee jo yli kolmenkympin B) Mut parempi se ku ei ollenkaan.Saa nähä olinko oikeessa.Onneksi sitä ennen yöllä touhuiltiin niin ajoituksen luulis osuvan aika lailla kohdalleen :D
Nyt vaan sitten taas odotellaan.Onneksi on nyt töitä niin päiät menee nopeammin ja ei tuu niin mietittyy...
Paljon nyt ++++++++++++++ :whistle: :ssia pakettiin! Ja meille kans!

Tänään kp 28/28, eikä täti vielä näyttäytynyt. Olo on kyllä sellanen, että tänään tulee :ashamed: : mahaan sattuu eikä rinnat oo yhtään arat eikä painavat. Testejä ei oo kaapissa, joten en pääse testaileenkaan. Negahan se kuitenki olis :ashamed: mutta oishan se ollu kiva ehtiä testata ennen tädin saapumista, vähän niinku raaputusarpa.

Hyvää itsenäisyyspäivää!

happihyppy: Toivotaan ny, ettei tätiä tuu +++++ Mitä oon lukenu noita oireita sekä plussanneissa että loppukiertolaisissa, niin mikään ei oo niin varmaa ku epävarma, eli sekä raskauteen että tätiin tuntuu olevan monesti samat oireet :headwall:

).(: Eipä oikeestaan muuta tässä kp22 ja dbo7, nyt oon mitannu lämpöjä ja ne on kyllä ollu järjestään korkeella. Oma normilämpö on 36.4 ja nyt ne on ollu 36.7-37.0. Vähän on vv:täkin ollu taas tänään. Ens perjantaina on miehellä keikka, jonne olen menossa, joten vaikka se on vasta kp27/27 täytynee testata aamupissasta, jos siitä jo jotain suuntaa antavaa sais. En nyt muutenkaan mitään lärvejä halua vetää, mutta ois kiva tietää etukäteen. Jos plussaan, en juo lainkaan alkoholia.

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille!

Olen todella pahoillani, että tulit takaisin :hug:

Ja ihan oikeasti, kiroilin mielessäni, että mikä tana prkl se on, että meille (kaikille palstalaisille) osuu näin p-ska tuuri??? Tai jotain...

Pahoittelen graavia kielenkäyttöäni, mutta ottaa todella paljon päähän, siis jo muidenkin puolesta.

Olen Aappa todella pahoillani, voimia ihan älyttömästi, vaikkakin tuntuu, että tämän epäonnen tms. alle musertuu. :(

Olen taustaillut hiukan, mutta käynyt vilkaisemassa kuulumisianne.

Olen miettinyt Tillukastakin, kuinka ns. reipas olet, vaikka aika lailla sullakin huonoa tuuria ollut.

Itse epäilen, että luomusti ei onnistu (Siis raskaus jatkumaan). Siksi odotan sitä kolmatta km, jotta pääsen rivakkaasti sinne hoitoihin. Tosin olen varannut jo yksityiselle nyt tulevana perjantaina ajan, jossa vähän tsekataisiin missä mennään ja mitä sitten jne. Toisaalta ei jaksais, ihan oikeasti. Tuntuu, että pyyhe kehään vaan. No, jos kolmas tärppi tulee luomusti, niin enpä paljoa odottele. Siinä 5+0 voi odottaa ekat tuhrut ja 5+2 kunnon vuodot. Näinhän ne on menneet.

Verikokeissa ei ollut mitään ihmeellistä. Kilpparin THS on vähän korkealla, mutta ei mitään hälyttävää, joten... :/ miten siinä sitten suu pantaisiin.

Onpa pessimistä vuodatusta. Päivät menee ihan ok, en mieti tätä ja olen jonkin verran jo luovuttanutkin. Jos näen näitä ystäviä, jotka hehkuttavat, valittavat, että ois pitänyt jälkiehkäisyä käyttää jne., niin hajoan. Ihan helkkarin vaikea olla kasassa. Aihe on siis hyvin pinnan alla, joten aika äkkiä se rakennettu kuori murtuu. Samalla minä. Siksi olen pitänyt nyt väljyyttä tässä, jotta olen saanut etäisyyttä tunteisiini.

Mutta, täällä on jo ilouutisiakin tullut! HUISI! Aivan mieletöntä, ihanaa ja nyt teholiimatarrajotainsuperkiinnitystä nyt sinne! Paljon onnen toivotuksia :flower:

Ja surullinen oli tarinasi JaJa, voimia Sinullekin kovasti. :hug:

Zanz, kirjoittelit noista munasarjanpuolista... Mä olen kyllä miettinyt samaa. Ja ole miettinyt sitä, että olen raskautunut joka kerta vain oikealta puolelta. Ainokainen on saanut alkunsa oikeasta ja nämä molemmat keskenmenneet raskaudet ovat alkaneet oikealta. Kyllä olen miettinyt, että mahtaako siellä vasemmalla puolella kaikki torvet olla auki! Ajattelin kysäistä tätä tohtorilta perjantaina.

Kamalan sätkytyksen jälkeen paljon tsemppiä piinailijoille, ja onnittelut kiertojen tasaantumisille, ja pahoittelut negoille ja tädin riivaamille :heart: :hug: :heart:

Vielä oli pakko lisätä, ootte mahtavia :heart: Hyvää itsenäisyyspäivää!

Munasarjakeskusteluun Minulla on endometrioosin takia toinen torveloinen ummessa. En siis siihen osaa sanoa mitään, voiko olla niin ettei toinen pelitä luonnostaan lainkaan, mutta sen ainakin tiedän, että yhdelläkin munasarjalla tulee raskaaksi ja saa lapsia. Suurimmalla osalla naisista toinen munasrja on ns. ykkösmunasraja ja se toimii kuin kone, jopa ottaa heikomman vuoroja ja ovuloi useammin. Minulla onnekseni pois pelistä oleva munasarja on heikompi munasarjani, josta ovis tulee 2-3 kertaa vuodessa ja toinen hoitaa loput.

kreta (Tiesitkö, että Lounais-Suomessa kaffepöytään nostetaan kretaa, eli kermaa=grädd?) Reippaudesta mainitsit. Totta kai itsellänikin on niitä mustia hetkiä ja sinisiä päiviä. Itku on herkässä ja pinna lyhentynyt. Kaikesta huolimatta emme ole vielä menettäneet uskoamme siihen, että meille ei jossain vaiheessa lasta suotaisi. Ajattelemme, että jostain syystä meitä nyt koetellaan, mutta sillä on varmasti tarkoituksensa, jota emme vaan vielä tiedä. Onneksemme olemme molemmat melko peruspositiivisia ihmisiä, jolloin toinen saa aina tsempattua toisen pahan hetken yli. Toivon, että myös sinun miehesi osaa olla sinulle tukena ja sinä hänelle. Toivon, että sinulla on myös joku ystävä tai tuttu tai sukulainen, jolle voit puhua ja purkaa oloasi. Ota vaikka yhteyttä neuvolaan ja kysy, minne voit mennä puhumaan, jos siltä tuntuu. Kyllä ne neuvoo. Oletteko kertoneet raskauksista lähipiirille? Tietääkö kukaan menetyksistänne? Suosittelen tiedon jakamista, niin ei tarvi koko aikaa miettiä, mitä sanoo.

Ja kreta, tähän ei tarvi vastata mitenkään. Ihan vaan Siperian kautta kulkeneena annan omia selviytymisvinkkejäni. Mikä toimii yhdellä, ei välttämättä toimi toisella. Ja jos sinusta siltä tuntuu, että virtuaaliolkapää olisi paras, minullekin saa kirjoittaa yv:tä.

tervehdys taloon. Pahoitteluita menetyksen kokeneille ja jaksamisia. Onnea plussanneille ja jännittäjille hirveästi pitkää pinnaa onnen kera höystettynä :D

ON: kp 25/25 meneillään ja menkkoja tässä malttamattomana odottelen. Pitäis menkat alkaa jotta pääsen popsimaan clomeja 3 tabl /pv ens kiertoon. huh, saas nähdä tuleeko jotain sivuoireita. Hieman mietityttää et miten kroppa reagoi.. ekassa clomikierrossa tuli kaks johto follia 2 tabl pv ja nyt vikassa ei tullut ollenkaan, ei siis yhtään!!!. Esikoista yritettiin niin annostus oli aina 2 tabl/pv, jolloin saatiin kasvamaan aina vaan se 1. Harmittaa jo valmiiks et tästäkään ei tuu mitään... Voiko tyhjennyksen jälkeen kroppa olla hieman sekasin et siitä johtuis tuo tyhjä kierto? Osaako joku sanoa?

Noh, eipä muuta ku odottelemaan taas (jos tekis hieman töitä välillä ;))

:hug: kaikille sitä tarvitseville.....

Mulla on tasanen käynti täälä... menkkoja vissiin ootellaan 2 viikon päähän. oon kyl aatellu et jollei pakko oo,niin en testaa ennenkuin kunnolla myöhässä. Melkein voin kolmen positiivisen tuloksen perusteella sanoo,et jos on menkkaoireet mut ei ala kuulumaan,niin homma selvä. Se olis kans vahva positiivinen jos kahvi käy kuvottamaan,mut se alkaa niin myöhään vasta et siitä ei oo apua. :D

Eli ei mitään asiaa,mut hyvät viikonalut kaikille :wave:

Heippa kaikille!

Huisille onnittelut!

Odottelen SW:n kuulumisia.

Itsellä pitäisi olla raskaudenkesto jotain noin 6 viikkoa. Kävin tänään neuvolassa ekassa ultrassa jonka teki hoitaja. Ei näkynyt muuta kuin laajentunut kohtu, sikiöontelo/pussi ja ruskuispussia ehkäpä? Eli ei kovin toiveikas olo todellakaan. 18.12. seuraava ultra jonka tekee sitten lääkäri. En usko tilanteen olevan silloin muuttunut ja varmaan todetaan taas tuulimunaksi. Kivahan se on juuri ennen joulua saada diagnoosi ja päästä sitten ehkäpä vielä odottelemaan pyhien yli jotta pääsisi hoitoon.

Anteeksi omanapainen valitus, pitäisihän sitä osata iloita raskaudesta mutta jotenkin taas näyttää vaan niin pahalta tämänkin jatkuminen.

Plussatuulia kaikille tasapuolisesti. :heart:

pinpella toivon, että vielä iloksi muuttuu raskautesi, tsemppiä seuraavan ultran odotteluun!

:hug: kaikille muillekin jotka ovat sen tarpeessa.

Omalle navalle ei kai kuulu oikein mitään uutta sitten viime päivityksen. Kirjoittelin silloin, että vuoto näyttäisi olevan loppumaan päin. No, tilanne on edelleen sama, eli loppumaan päin joo, mutta ei vieläkään oikeasti loppunut. Viime ma lekuri "lupasi", että korkeintaan viikon kestää enää ja jos menee yli viikon niin soita. No, enpä viitsi soittaa kun ei nyt ole runsastunutkaan eikä mitään kipujakaan ole (pientä menkkafiilistä lukuunottamatta), mutta saisi kyllä nyt loppua. Raskaustestejäkin tein 2 kpl, viime pe 25 herkkä testi näytti ihan hailakkaa haamua (aamupissasta) ja tänä aamuna 10 herkkä testi samanlaista. Se on semmoinen haamu joka itselläni vähän nostaisi toiveita (jos siis toivoisin nyt plussaavani), mutta niin vaalea, että en edes kehtaisi sitä miehelle esitellä. Tuo lienee hyvä merkki kuitenkin, että näin tasan 2 vkoa tyhjennyksestä noinkin vähän hcg:tä on liikenteessä? Olen täältä lueskellut, että voi olla paljon enemmänkin ja vielä pitkään. Eli tiedän sitten, että jos jossain vaiheessa saisin pissittyä tikkuun plussan, niin ei ainakaan ole näitä vanhoja huuruja enää vaan uutta elämää. Ekan kerran elämässäni kyllä testatessani toivoin negaa... Sitä on niin kyllä vahvasti ehdollistunut, että hetken olin jopa pettynyt kunnes tolkutin itselleni, että se on siis hyvä juttu tässä tapauksessa. Mutta ehkä joku haikeus sitten iski kuitenkin, että en tosiaankaan enää ole raskaana, millään tavalla laskettuna (lekuri kun sanoi niin metkasti viime ma, että vaikka omasta mielestäni en enää ole raskaana, niin kehoni tavallaan yhä on).

Kertokaas viisaammat jos tiedätte noista raskaustestien herkkyyksistä, että näyttääkö esim 10 kunnon plussaa vai ylipäätänsä haaleintakin haamua kehossa olevan hcg:n ollessa tuon 10 yksikköä? Ja toinen kysymys viisaammille on se, että jos yhäkin tiputtelee vuotoa, niin kannattaako vielä alkaa testailla ovista vai odottelenko vielä , että vuoto ihan oikeasti loppuu? Eli onko ovuloiminen mahdollista niin kauan kun jonkinlaista vuotoa tulee? Entä onko mahdollista, että en ovuloi ollenkaan nyt tässä kierrossa kun vuoto on venynyt näin pitkäksi? Musta ainakin tuntuu lukemani perusteella, että kaikki jotka on heti ennen ekoja kk plussanneet, niin heillä on ollut nopea (normi kk pituinen) tyhjentymisvuoto.

Plussatuulia puhaltelen minäkin kaikille! Mukavaa viikkoa siskot!

Pinpella,Harmi ettei syke näkynyt,mut kuitenkin noilla viikoilla mua ei viimeks mielellään otettu edes yksityiselle,kun meinas et suuri vaara ettei mitään näy vaikka kaikki oliskin hyvin...raskauden kesto voi heittää ja muutenkin on aikaista... miä en suostu uskoon et kaikki järestään palais tänne...todennäkösyys on sun puolellas. Toivon täälä kädet kyynärpäitä myöten ristissä,et 18 päivä syke näkyy...koita nyt pitää pää koossa sinne asti,tsemppiä kovasti :hug:

Jaja,Koska kuukautisten tuleminen on mahdollista tyhjennysvuodon "seassa" niin kai ovulaatiokin sitten. Ja joillakin alkaa menkat heti vuodon päätteeks,niinkuin mullakin,jolloin ovis on kai tullut sitten. Toi on kyl vihonviimestä toi loputon vuoto...mulla kesti sellasena niukkana melkein se koko 2kk,mitä nyt parikertaa voimistu...veikkas gyne et kaks viimestä isompaa vuotoo oli menkat. Jaksuja :hug:

Jaja Omasta kokemuksestani voin kertoa sen verran, että ei kannata testailla ovista niin kauan kuin tiputtelee yhtään. Tai toki voi, mutta ei se mitään hyödytä. Niin kauan kun tiputtelee, ei kierto todennäköisesti ole alkanut. Toki täälläkin monet on raskautunut saman tien, mutta monilla (kuten mulla) sen ekan ovulaation tulemiseen keskenmenon jälkeen on vierähtänyt tovi jos toinenkin.

pinpella Toivottavasti muuttuu vielä iloksi! :hug:

Mäkin odottelen SW:n kuulumisia. Varsinkin kun meillä menee tämä kierto samassa tahdissa...:)

).( Jaa-a. Ei ole tuhruja näkynyt täälläkään. Viimeksi alkoivat aika varhain, mutta sitä edelliskerralla vain päivää aiemmin. Nyt on siis se kp 32 menossa, mutta kierto on ollut jotain 34 päivän luokkaa. En kyllä oikein millään usko plussaan, varsinkin kun en missään vaiheessa bongannut ovista/mitään muitakaan tuntemuksia. Siksi en jaksa miettiä testaamistakaan vielä hetkeen. Eiköhän se täti viimeistään loppuviikosta paikalle pöllähdä.

7.12. MAANANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 2/30
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 9/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 9/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 13/26
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 14/
Heilo..........................KM 11/09.............................KP 27/
zanz..........................KM 07/09.............................KP 32/27-32
Jeju81.......................KM 06/09.............................KP 61/30
Nam2018...................KM 02/09
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Sunburned................KM 11/09

HAAVEISSA TOINEN

Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 4/31
marsa22...............KM 06/09...........................................KP 18/31-33
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09...KP 19/
Imoen..................KM 10/09............................................KP 21/28-46
sanzibar...............KM 09/09............................................KP 22/28-34
BlondeMonsoon...KM 07/09............................................KP 23/27
Sinimarja..............TM 02/09............................................KP 24/25-34
haicu....................TM 10/09............................................KP 25/25
tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09......................KP 26/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
SpanishDancer.....KM 10/09
caribbee...............KM 07/09
kreta....................KM 08/09, 11/09

HAAVEISSA KOLMAS

Unicco......................KM 07/07, 03/09........................KP 12/27
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09.......KP 29/
Tsuba.......................KM 06/09...................................KP 62/28-31
Piijuska-78...............KM 05/09...................................KP 69/29
MayBeibi..................KM 09/09
Neila........................KM 09/09
Jaja78......................KM 11/09

HAAVEISSA NELJÄS

rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 22/28-34(41)
Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 36/27-34

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Rinja

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2009

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu, Zalmiakki

Marraskuu: Ansu85, NeitiKat, pinpella, n11na

Joulukuu: Huisi

[/quote]

Meillä ei ole netti toiminut koko viikonloppuna enkä siksi ole päässyt käymään :wave:

Niinkuin listasta näkyy, menkat alkoi eilen :headwall: Jos jotain positiivista pitää siitäkin keksiä, niin ainakin tuhrut pysyivät poissa ja luteaaliaika oli 11 vrk, minkä kai pitäisi olla juuri ja juuri riittävä. Tässä kierrossa vuorossa munatorvien aukiolotutkimus ja miehen simppatestit.

zanz - toivottavasti siellä käy paremmin kuin täällä ++++ :whistle:

Aapalle sylin täydeltä voimahaleja :'( :'(

Voi pinpella mäkin uskon että kyllä se syke sieltä vielä löytyy :hug:

Silent whisper voi höh :hug:

Mulla olisi kp 14.

Muutamien päivien ajan ovistuntemuksia eli valkkaria, nippailua ja seksioloa. Ovista on nyt sitten hyödynnetty oikein kunnolla :p Mulla on nyt ollut kaksi kertaa ovis tosi pian menkkojen loppumisen jälkeen. Eipä tarvitse onneksi tikutella, kun oireet ovat niin selvät. Mutta raskaudu en kumminkaan. Syitä voi varmasti olla monia. Itse epäilen suurimmaksi syyksi tuota PCO:ta, mutta mikä vaan voi olla syynä. Ihmeenä pidän sitä, että heti kun aloimme helmikuussa yrittämään, niin saman tien tuulimuna sai alkunsa ja nyt sitten ei millään.

Tsemppiä kaikille ja aurinkoista viikkoa vaikka ulkona onkin jatkuvasti pimeä.

Yhteistyössä