Rakuuna tervetuloa ja pahoittelut kun jouduit tänne
Silen whisper Kiitos hintatiedoista! Jotenkin arvelin, että yhden käytinkerran hinta voisi olla ultrauksineen n. 150 eur, joten aika lähelle osui
Loppusumma taitaa nousta aika mukavaksi, jos klinikalle joutuu menemään useasti.
Mulle voisi laittaa kp2.
Oli kyllä erikoinen viikko. Alkuviikosta oli monia raskausoireita, joten ajattelin, että voisiko olla totta... Sitten osuin Tarjoustaloon jossa myytiin yhdellä eurolla jo päivänsä ylittäneitä ovistestipaketteja (10 tikkua laatikossa), joten ostin sellaisen kokeilumielessä, kun muistelin, että raskaus näkyisi myös noissa testeissä. No kotona tikkuun tuli "ovis"plussa, jota kuvittelin mahdollisesti raskausplussaksi, koska oireet olivat sellaisia. Testasin piruuttani seuraavana päivänä ja viiva oli miltei olematon. Olin aivan ihmeissäni. Ajattelin, että testit ovat todellakin vanhentuneita, kun näyttäät miten sattuu. Tuosta parin päivän päästä alkoi tuhru, jota tulee vieläkin, eli hanat eivät ole auenneet (oliko tämä sitä keltarauhasen puutetta, vai miten se meni?). Eli summa summarum: mulla saattoi oikeasti olla tuolloin ovis, joka oli ohi sitten seuraava päivänä jolloin testissä ei näkynyt enää mitään. Harmi kun silloin ei harrastettu seksiä, tosin turhaahan se olisi tainnut olla, koska menkat alkoivat muutaman päivän päästä. Eikös siihen kiinnittymiseen ym. tarvita min 10 päivää? Tai sitten testit ovat todellakin vanhentuneita, ja näyttävät mitä sattuu. Outoa on. Jos se oli ovis, niin se osoittisi samaa kuin Silent whisperillä, että ovis tulee liian myöhään...
Hoh hoijaa...