Hei vaan näin keskiviikon kunniaksi
Hiljaiseloa on vietetty, ovista odoteltu ja muka bongailtukin mutta nyt en oo sitten yhtään varma, oliko se jo viikonloppuna vai juuri nyt meneillään, kun nippailua ois eikä "ohjeen mukaista" kuivaa kautta ole vielä, eli valkovuoto hämmentää. Kun eikö sen pitäisi loppua, kun ovis on ohi ja mulla on taas tämmöstä joka toinen päivä tulee, joka toinen ei..
Yhdyn edellisten tuntemuksiin kuukautisista keskenmenon jälkeen, mulla kans ollu melkosta tuskaa ainakin ne yhdet, mitkä varmaksi tiesin kuukautisiksi eikä vaan jälkivuodoksi.
Semmosta gallupia laittasin, kun oon lukenu tällä palstalla, et aika monella on tehty lääkkeellinen tyhjennys ja ovat olleet helpottuneita, ettei oo kaavittu, mut sitten monella on kuitenkin käyny niin, et on joutunu uudelleen tyhjennykseen ja kaavintaan kun lääkkeellinen ei ookaan tyhjentäny kunnolla.
Että siis mulla kaavittiin, ku vuoto oli niin voimakasta eikä ottanu loppuakseen ja olin siinä mielessä tyytyväinen, et ainakin tiesin kaiken materiaalin tulleen ulos. Eli miten muilla? Onhan se kaavinta psykologisesti ottaen ehkä rankempi, kun joutuu nukutukseen ym. mut eipä tarvinnu käydä moneen kertaan tarkistuttamassa että kohtu on tyhjä uutta yirtystä varten..
Hiljainen oli tuo lokakuu, eli eiköhän laiteta plussatuulemaan tässä kuussa! Kaikille hirmusesti tsemppiä koitokseen ja :hug: uusille palstailijoille sekä negaa testanneille.
BM