KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Onnea Aappa!!!!!!

Viikon päästä alkaa mulla työt tämän mammaloman + vuosilomien jälkeen... Eli nyt vaan odottelemaan, milloin mahdollisesti voisi jäädä (ja toivottavasti voisi) äitiyslomalle...

Suuri hali kaikille jotka joutuneet pettymään!! :hug:

Heilo! Tervetuloa. Mulla myös tuulimuna heinäkuussa vko 11+6...

Jaksamisia kaikille ja mukavaa viikonloppua ja isänpäivän viettoa niille, joilla aikaisempia lapsia... ja toivotaan että kaikilla lopuillakin jo vuodenpäästä vietellään isänpäivää...

I'm back. Edellisiltana vihdoin alkoi tuhru ja vieläkin tuhrulinjalla mennään, mutta koko ajan enemmän. Nyt pitäisi olla siis viikkoja 11+2, mutta alkio on kuollut alle 6-viikkoisena. Oli sievästi kohdussa ja sikiökaikukin oli, mutta hengetön.

Eli listalle palaa Tillukas, toista lasta yritetään, km 5/09, 8/09 ja 11/09, kiertopäivä on vielä 0. Lasken kierron alkavan sitten kun itse keskenmeno tapahtuu.

Paikallisessa terveyskeskuksessa olivat ihania, kun kävin kysymässä paria mummu-vaippaa valmiiksi keskenmenoon. Kotisairaanhoitaja ei hiukkaakaan ötkötellyt, kun pyysin kahta vaippaa (ne on noin 50x20-30 senttisiä), olisi jopa enemmän antanut. Sanoin, että kaksi riittää, kun kotona on yksi. Jos kaksi tulee täyteen, on pakko lähteä sairaalaan sen vuodon runsauden vuoksi.

Ensi keskiviikoksi on valmiiksi varattuna gyn.polille kontrolliaika. Siellä oli tarkoitus kontrolloida kohdun tyhjeneminen/sikiön kuolema ja antaa lääkitys lähdetykseen/aivan yllättävä elävä sikiö. Eli pääsen suoraan katsastamaan tyhjennysasteen. Hyvä tuuri.

Olen ihan kasassa, viikkojen odotuksen jälkeen vuoto on jopa helpotus.

Heilo tervetuloa ja pahoittelut :hug: Mä olin lääkkeellisessä tyhjennyksessä viikko sitten perjantaina eli aika samoissa mennään...

Ja tillukas :'( Tsemppiä!

rakuunankin elämäntilanne kuulostaa tutulta. Mulla alkaa työt mammaloman jälkeen tammikuun puolessa välissä. Olin niin toivonut että olisin voinut vaan pistäytyä tekemässä muutaman kuukauden työrupeaman, mutta nyt pitää motivoitua ihan eri tavalla...

Hei mitä mieltä olette, kun vuoto tästä joskus loppuu ja pääsen jälkitarkastukseen, pitääkö sen jälkeen odottaa yhdet menkat ennen uutta yritystä? Olen saanut tästä tosi ristiriitaisia ohjeita.

Ja onko kellään suositella hyvää nais- gynekologia Helsingistä? Mun omalla gynellä on nykyään vastaanotto vain Espoossa joten taidan vaihtaa. Esim Femeda kiinnostaa mutta kuka sieltä?

Viikonloppuja kaikille, me suunnataan mökkeilemään räntäsateesta huolimatta :LOL:

tillukas :hug: ja samoin uusille pahoittelut ja tsempit. On se vaan näköjään listan "kirous", että kun yksi plussaa niin tulee pari uutta taas tälle puolelle. Toivoa sopii, että joskus lista olis tyhjä!

Oman navan suunnalla ei kummempaa, ilmeisesti piinapäivät menossa, vaikka en ihan tarkkaan nyt tiiä millon se ovis oli. Viikonloppuna kuvittelin sen olleen ja nyt vaan juilittaa alavatsaa mutta ei mitään tuhruja (eli toivoen kiinnittymisvuotoa) ole sen kummemmin ollut. En kyllä muista edellisistä, oliko silloinkaan.

Muilla kokemuksia heti oviksen jälkeisistä tuntemuksista, siis silloin kun on plussattu? Hyvin yksilöllisiähän nää on, mutta psykologisesti tuntuu olevan hyvä juttu kuulustella muita aiheesta :)

Hyvää viikonlopun alkua kaikille, saa nähdä pitääkö kaivaa tie ulos talosta sunnuntaina, sen verran lujaa tulee lunta ainakin täällä Pirkanmaalla..

Aappa suuren suuret onnittelut :flower:

Ja voi kurjuuksien kurjuus Tillukas, olen todella pahoillani :hug:
Olenko ymmärtänyt oikein, että kolmen keskenmenon jälkeen pääsee kunnalliselle tutkimuksiin? Vai oliko Tillukas jo niin, että olet jo käynyt? Pahoittelen, etten ole ihan perillä. Todella kurjaa, voimia sulle kovasti sinne. :hug:

Täällä bongattiin ovis muutama päivä sitten kolmella eri testillä... :whistle: En uskonut sitä ensimmäistä. Nyt sitä on sitten hyödynnetty, toivottavasti tulosta tulee. Mä olen vain niin skeptinen, ettei sieltä kuitenkaan mitään tulosta tule!

Onkos täällä jännäilijöitä missä vaiheessa? Tyyliin Ninnatar ja SW =)

Ja tervetuloa uusille ja :hug:

Mukavaa viikonloppua!

t. kreta

7.11. LAUANTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Silent whisper...........KM 05/09.............................KP 2/31
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 7/
n11na........................KM 09/09.............................KP 7/
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 9/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 9/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 10/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 14/30-35
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 31/30
zanz..........................KM 07/09.............................KP 36/27-32
Orion.........................KM 02/09.............................KP 125/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09
Heilo..........................KM 11/09

HAAVEISSA TOINEN

Huisi.....................KM 08/09.............................................KP 3/
Annemari-76........KM 11/06, 09/09..................................KP 4/28-34
NeitiKat................KM 10/09.............................................KP 8/
kreta....................KM 08/09.............................................KP 17/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 20/28
marsa22...............KM 06/09............................................KP 20/
Sinimarja..............TM 02/09.............................................KP 20/25-34
BlondeMonsoon...KM 07/09.............................................KP 20/
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 23/
Zalmiakki..............KM 03/09.............................................KP 78/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
sanzibar...............KM 09/09
Imoen..................KM 10/09
SpanishDancer.....KM 10/09
Tillukas.................KM 05/09, 08/09, 11/09

HAAVEISSA KOLMAS

Unicco......................KM 07/07, 03/09......................KP 9/27
pinpella....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09.....KP 16/
Tsuba.......................KM 06/09.................................KP 32/28-31
Piijuska-78...............KM 05/09.................................KP 39/29
MayBeibi..................KM 09/09
Neila........................KM 09/09
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 6/27-34
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 24/28-34(41)

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Rinja

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu

Marraskuu: Aappa

voi ei tillukas , niin ikävästi kävi kyllä :hug:
miksi meille näin tapahtuu, niin ärsyttävää kun ei tiedä mistä kaikki johtuu, mietin jo monesti että meidän perhe ei vaan ansainnut uutta pientä :'(
mulla on vielä varhaisultra kuvakin tallella ja tänään sitä kattelin että siellä se "möykky" oli oikeasSA PAIKASSA :heart: eipä' ole enää :heart: :(

paljon voimia uusille ja erityisesti tillukkaalle :hug: ei kukaan ansaitse noin montaa menetystä saati sitä yhtäkään :heart:

Heilo ja tillukas :'( :'( :'( Erityisesti tillukas, jolla on toi keskenmenolista jo yhtä pitkä kuin mullakin.

Mulle sanottiin, että pitäis odottaa ekat menkat, mutta nyt on jo 8 viikkoa kaavinnasta, eikä menkkoja näy eikä kuulu, joten en todellakaan odota enkä ole odottanutkaan, vaan ilman ehkäisyä on menty vuodon loppumisesta lähtien (ja vähän ennenkin, tunnustan). Sais nyt ne menkat jo tulla :ashamed: Alkaa olla jo aika tappiomieliala, kun oon aiemmin päättänyt, että vuoden loppuun asti yritetään ja hui kauhee, sehän on jo ihan kohta, enkä oo vielä päässy edes kiertoon...

Olis mulla oireita, jos olis tärpänny. Lisäksi oon nyt tehny kolme kertaa ovistestin (hakuammuntaa, kun ei yhtään tiedä milloin pitäis alkaa testaan) ja niihin on tullut vain haalea testiviiva. Jos oisin raskaana, niin ovistestiin olis tullu vahva viiva.

Voi himpulat sentään, nyt oon vähän omanapaisesti liikkeellä, mutta tosi vinkee olo. KP20 tänään menossa ja jo muutaman päivän on nipistelly vatsassa, enkä voi uskoo et enää ois oviksesta kyse, saati vielä menkoista. En enää yhtään tiiä, onko tää vaan sitä, että niin kovin toivoo..

Ja vielä kun oon "yksin" kotona (lapsi nukkuu, mies keikalla), sitä tunnustelee koko ajan kaikkia pieniäkin nippailuja. Voi sentään.

kreta, minky Kunnallisella ollaan tavallaan seurannassa. Vaikea on tutkiakaan, kun löytyvät paikoiltaan, on kaikki pussukat ja sikiökaiut sun muut. Me itse epäillään syyksi ihan vaan sikahuonoa tuuria. Raskautuminen ei ole ongelma, laskennallisesti joka toisesta kierrosta natsaa. Voi olla, että turhan huonotkin sitten tarttuu kiinni.

Minituhruttelu on juuri näinä päivinä loppumassa. Eli se kesti suurin piirtein saman aikaa kuin yleensä menkatkin. Mitään raskausoireita ei ole, joten arvelisin, että nämä taisi olla tämän kuun menkat, mutta varoiksi voisin kuitenkin testailla ensi viikolla. Tosin mielestäni se taitaa olla täysin turhaa, koska pitäisi olla ede jotakin oireita. Haluan kuitenkin olla varma, että tiedän missä mennään.

Heilo,Pahoittelut tuulimunasta...mulla kanssa takana moinen :hug: Tervetuloa palstailemaan :wave:

Tillukas: Voi herttinen että voi immeisellä olla huono säkä :hug: Toivotaan et kunnon vuoto alkaa pian että tulis pihalle ja kohtu tyhjenis.... :/

Happikselle menkkoja toivon :wave:

Mulla on nyt toinen päivä ilman minkäänmoista jälkeä vuodosta =) Tähän asti on aina jossainkohtaa päivää tullut joku pien muistutus vuodosta paperiin.

tillukas suuret pahoitteluni sinun puolestasi ja pahoitteluni, kun en aiemmin kommentoinut.
Luin vasta nyt kunnolla näitä tekstejä ja löysin sinun tilanteesi. Väärin, niin väärin! Mutta ei auta kun katsoa eteenpäin. Hyvä, jos olet seurannassa. Se on enemmän kuin ei mitään.

Itsellä ei kummempia. Odottelen joululomaa ja omia lisätutkimuksia, että pääsisi yrittämäänkin tässä.
Plussanneille :flower:

Isänpäivää vietetty...

tillukas... pahoittelut... kuulostaa niin "tutulta" tuo sun tapaus. Mä olen uusi palstalainen, joten en tiedä sun koko tarinaa...

SpanishDancer... Jep, näköjään aika samanoloinen elämäntilanne =) Mulla alkaisi nyt muutaman viikon päästä uusi äitiysloma, mikäli ed raskaus ei olisi päätynyt tuulimunauutiseen 11+6... Mutta koska näin, niin töihin mennään ensi viikolla... plaah...

Uudelleen yrittämisen ajankohta riippuu siitä, kuinka pitkälle raskaus ennen km:ää on edennyt. Mulla siis 2 km sillai, että viikot about 7, ekalla kerralla jouduin kaikki HCG-kontrollit, ennen lupaa yrittää uudelleen, mutta siitä aikaa n. 12-13 vuotta. Pari vuotta sitten ei erityisiä ohjeita, eikä kontrolleita, mutta raskaaksi tulin vasta, kun 2 menkat oli tullut. Nyt viimeisimmän tuulimunan jälkeen piti odottaa eka HCG-kontrollin "nollavastaus" ja sen jälkeen yhdet menkat, ennen ku oli lupa yrittää uudestaan. Mulla on ollut myös "haamuviivoja" ja menkat myöhäs jonkun aikaa ja sit alkanut kuitenkin, mutta näitä en millään tavoin ole laskenut keskenmenoiksi. Keskenmenoina pidän vain noita, jotka kulkevat mukana äitiyskortissa...

Eipä tässä kummempia... Jännät paikat... mä olen päättänyt, että odotan ekat testailut vasta kun kp 34, mikäli päästään sinne asti. Nyt vasta sii kp 25/28-34(41)

Osanottoni Tillukas ja voimia

Meillä on isänpäivää vietetty kakkua syöden.
Ensimmäisen oviksen pongasin 16pv km jälkeen ja tasan 14pv sen jälkeen alkoi kuukautiset joita jatkui pari viikkoa aluksi runsaana. Seuraava ovis oli aika aikaisin ja tuolloin vielä vuotoa. Koska vuoto oli niin pitkä en malttanut olla aloittamatta Terolutteja ja nyt oon niitä ottanut 6pv. Ovista ei hyödynnetty. Toivon että jo ensi kierrosta olis mahdollisuudet onnistua. Varmaan elättelen toiveita aika korkealla.
Nyt on muutenkin turvallisempi olo possu nuha vuoksi raskautua kun on rokotukset saatu.

Kiertopv 19/28-30

On ollut niin haikeaa nähdä ja kuulla raskausuutisia. Surumielellä seuraa muiden onnea.

Voimia kaikille ja pikku hiljaa eteenpäin :heart:

uuden viikon alkua kaikille :D se olis sit maanantai. Tänään omasta navasta: kp 22/28 menossa ja menkkoja odotellessa. Tässä kierrossa ei tarvi jännitellä kun ultrassa ei näkynyt johtofollia ja ovista ei tapahtunut. vielä 3 päivää popsin teroja ja odottelen menkkoja. Toivottavasti alkaisivat mahdollisimman pian, vaikka jo tänään :LOL: jotta päästään uuteen kiertoon. Uudessa kierrossa popsin tosiaan clomeja 3-7 kp 2 tabl päivässä ja ultra olis sit marraskuun lopussa jos ei satu osuun ultra-aika just meijän gynen kuntoremontti viikolle. Jos ultraan pääsen niin sit lisäks pregnyl jos jotain on kasvanut... Saas nähdä miten tuo ajoitus menee. :LOL:

Tänään hyvillä mielin lähden töihin (ihme kyllä) yhtään ei oo ketutuksen tunnetta, ehkä se on sitä et on jotain kunnon tekemistä niin ei ehdi miettimään kaikkia kurjia asioita. Kotona hirvee kaaos kun tänään tulee ilmalämpöpumpun asentajat. saas nähdä miten käy tuplaantuuko sähkölaskut... hieman oon pessimistinen tuon pumpun suhteen...

noh, palataanpa asiaan myöhemmin. Hyvää alkavaa viikkoa neidit / rouvat ja plussia kovasti odotellen tälle kuulle teille. Itsellä ku ei mitään saumaa nyt ole tässä kuussa, josko sit vaikka joulukuussa ;) :wave:

Yhteistyössä