KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Kiitos kiitos onnitteluista..! mä vaan olen niin pessimistinen, että pelkään kyllä pahinta tässäkin.. No, päivä kerrallaan.. Hyvä puoli on tietysti se, että ilmeisesti tulen helposti raskaaksi.. kun vain saisi sen pysymään. :|

En mä haluais tästä ketjusta poies!

SW: Olen pahoillani tuhruista.. toivon TODELLA että kaikki pääsisi äkkiä täältä plussanneisiin!! :flower:

Aappa Paljon Onnea :flower: :flower: :heart: Näkyy siinä se toinenkin viiva :D joten eiköhän se ole onnittelujen aika.

Paljon vielä tuollaisia tänne d =) b

).( Mä kävin ottaa rokotukset minulle ja pojille.Meillä astmaa niin saatiin ne nyt.Tyttö ja mies on vielä rokottamatta...Mut patistan ne myös sinne heti vaan kun pääsee.

Ninnatar - kiitos :hug: mutta kyllä tämä menkkoja enteilee. Näin ne aina mulla alkaa :'( Onko sulla muuten jo tuhru muuttunut menkoiksi?

Aappa - Mä ainakin mielelläni poistuisin tästä ketjusta! En siis ihmisten takia (te olette aivan huippuja) vaan asian. Onnea vielä kerran :flower: Pääsit avaamaan marraskuun plussatilin +++

On kyllä taas niin masentava fiilis.. tulenkohan enään koskaan raskaaksi :ashamed:

Aappa,mahtavaa.... sieltä se voimistuu se viiva!!Onnea :heart:

Silent, :hug: Kyllä siä tuut.... =)

Toi kaavinta/lääkkellinen... kyl miä täs moneen kertaan ajattelin,et olis pitäny kaapia (pitkittyneen vuodon takia),mut tiiän et jos taas oon siinä tilanteessa et oon kuin puulla päähän lyötynä kun pitäs päättää asiasta,niin valitsisin lääkkeellisen. Jotenkin sitä halus vaan äkkiä kotiin potemaan...
Mut toi on jännä juttu kuinka moni laitetaan kaavintaan ton lääkkeellisen jälkeen,koska vaikka mulla näin 2kk jälkeenkään ei kohtu ollut aivan tyhjä...ei oo ollut puhettakaan et kaavittas tai et se ei olis ok. Ainoastaan tietty jos runsasta vuotoo tai tulehdusta olis pukannut.

Vuodoista puheen ollen,nyt ei oo taas ollut oikeestaan tänään mitään jälkeäkään...mut sit tossa saunasta tullessa sellanen verinen lima klöntti,pieni,ja sit taas ihan puhdas paperi eikä jälkeäkään... sitkeessä on kyllä...

Aappa onnea onnea! Ei kannata murehtia, vaan nauttia siitä plussasta, se on jo jotain se! Mulla kun on tapana pessimistisinä hetkinä sanoa, että "mitä jos kaikki menee huonosti?" niin mies vastaa siihen, että "mitä jos kaikki menee hyvin?"

SW: Kurjaa kurjaa, vähemmästäkin voi lannistua mutta älä sinä vielä ethän :hug: Joku syy on kaikelle tapahtumalle maailmassa, on pakko olla. Kyllä se plussa sieltä vielä tulee, uskotaan vakaasti!

Aapalle onnea :), siirryppä äkkiä joukostamme pois :LOL:

Meillä tullut lunta maahan yönaikana, jee!! Tänään olis pitkä päivä tiedossa kun työporukan kans lähetään vähän keilaileen työpäivän päätteeks. Illasta varmaan 8 jälkeen vasta kotona. Noh, saanpa kunnon vapaa illan kotihommista ja miehistä ;)

Huomista jälkitarkastusta kauhulla odottelen... Vuoto siis loppui melkein kaks viikkoos sitten kestettyää vaan 5 päivää ja siitäkin vaan 3 päivää vuosi niinku menkoissa.. Hieman jänskättää onko kaikki tullu pihalle... Raskaustestin menin tekemään noin viikon päästä siitä lääkkeellisestä ja negaa näytti et vois tietty olla hyvä merkki. Tosin selkää on jomotellut ja munasarjoja nippaillu reilun viikon. Ovista ei oo bongattu tässä kierrossa ollenkaan ja nyt on jo kp 18/28 ja terolutitkin aloitin jo kp 15, joten ei se enään oo ees tullakseen... :( Noh, ens kiertoo odotellessa et pääsee taas kunnolla vauhtiin. :D

Taidanpa mennä kaivaan auton esille ennen ku pojan herätän, :wave:

ihan vain tulin jakamaan teille tämän harmituksen päivä alun salilla....

:headwall: :headwall: :headwall: menkat ne sieltä alkoi ja usko oikeesti raskautumiseen hiipuu,
tämä kuukausi siis enää yritellään ja sen jälkeen siirryn tauolle moneksi kuukaudeksi, en vaan halua synnyttää syksyllä , niin itsekkäästi ajetellen, ei siis uutta masennusta kiitos :'(

nyt on sitten kai pakko ottaa kovat aseet käyttöön , eli ovulaatiotestit! kertokaa hyvät naiset miten ja milloin niillä tikutellaan , kymmenen niitä siinä paketissa vissiin on ?

kuinka monta päivää vuodon loppumisen jälkeen ne aloitellaan ?! häh mitä täh :p

kertokaa hyvät immeiset kun kerkiätte, nyt töihin :heart:

Silent whisper Edelleen samaa minituhrua. Viime yönä heräsin, kun oli menkkaolo ja samaten aamulla herätessä, mutta tuloksena vain vähän tummempaa tuhrua. Mulla on muuten tullut tän tuhruviikon aikana joka vessassakäynnin yhteydessä vähän sellaista ruskeaa rihmastoa. Mietin vaan, että oiskohan ne vieläkin tuosta km:sta. Kyllä kroppa käy kovilla. Ihan säälittää.

Onnea plussanneille!!! :flower:
Ja te joilla täti kurvannu paikalle, iso halaus :hug: !! Minulla myös täti kurvas eilen, eli ny kp 2/28-34. Eli noin viikon verra oli sit menkat myöhäs. Ehdin jo manailla että jää kokonaan välistä. No, ei voi ku ootella uutta ovista.

Onnea Aappa :flower: Arvailin jo noiden sun oireiden perusteella positiivista tulosta, kuulosti niin tutulta (eikö sulla ollut se tosi kummallinen uni muutama päivä sitten). Näitä uutisia lisää kiitos!

Kyselikö joku aiemmin aikaisista raskausoireista? Nyt kahden raskauden perusteella voin todeta, että olen tähän mennessä ollut raskauksissa lähes oireeton. Selkeä juttu joka toistui molemmilla kerroilla oli nännien lievä aristus muutama päivä oletetun ovulaation jälkeen. Muuten oireita on ollut ennen positiivista testiä vähemmän kuin ennen menkkoja. Tosin mulla ei ole juuri menkkoja viime aikoina ollut, ehti olla yhdet edellisen raskauden jälkeen (imetys ja minipillerit pitivät ne poissa) ennen tätä keskenmenoa. Positiivisen testin jälkeen palelu, väsy ja tummuneet nännit on olleet oireina, mutta ei esim pahoinvointia tai kipeitä tissejä...

Ja lisäksi kyseltiin kaavinta vs lääkkeellinen tyhjennys mielipiteitä. Meidän tyttö syntyi 12/08 normisti alakautta, kaiken piti olla kunnossa. Jouduin kuitenkin viikko kotiutumisen jälkeen ambulanssilla sairaalaan holtittoman verenvuodon takia. Homma alkoi aivan yllättäen ja nopeasta toiminnasta huolimatta ehdin tuossa matkalla menettää 2 litraa verta ja jouduin saman tien kaavintaan, verensiirtoon jne. Pelottava kokemus kaikenkaikkiaan ja voitte uskoa että pelkään nyt samaa :/ Mulla ei ollut edes jäänyt istukan kappaleita kohtuun vaan ilmeisesti joku kalvon pala ja silti näin tiukka tilanne. Kaavinta meni ilmeisesti tosi hyvin ja vuoto loppui muutamassa päivässä, mutta koska takana on jo yksi kaavinta, toivon että tällä kertaa selviäisin pelkällä lääkkeellisellä tyhjennyksellä. Jotenkin olen alitajuisesti nyt yhdistänyt tämän keskenmenon noihin synnytyksen jälkeisiin tapahtumiin, vaikka lääkärit kovasti vakuuttivat ettei asioilla pitäisi olla yhteyttä.

haiculle tsemppiä jälkitarkastukseen - toivottavasti saat hyviä uutisia!

Huomasitteko muuten eilen Hesarissa ovistestivertailun? Ääh - mies on ehtinyt viedä lehtiroskiksen, joten en nyt saa tuloksia tähän. Löytyisköhän joltain muulta vielä eilinen Hesari?

5.11. TORSTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 5/
n11na........................KM 09/09.............................KP 5/
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 7/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 7/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 8/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 12/30-35
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 29/30
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 30/31
zanz..........................KM 07/09.............................KP 34/27-32
Orion.........................KM 02/09.............................KP 123/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09

HAAVEISSA TOINEN

Annemari-76........KM 11/06, 09/09..................................KP 2/28-34
Huisi.....................KM 08/09.............................................KP 1/
NeitiKat................KM 10/09.............................................KP 6/
kreta....................KM 08/09.............................................KP 15/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 18/28
marsa22...............KM 06/09............................................KP 18/
Sinimarja..............TM 02/09.............................................KP 18/25-34
BlondeMonsoon...KM 07/09.............................................KP 18/
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 21/
Zalmiakki..............KM 03/09.............................................KP 76/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
sanzibar...............KM 09/09
Imoen..................KM 10/09
SpanishDancer.....KM 10/09

HAAVEISSA KOLMAS

Unicco......................KM 07/07, 03/09......................KP 7/27
pinpella....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09.....KP 14/
Tsuba.......................KM 06/09.................................KP 30/28-31
Piijuska-78...............KM 05/09.................................KP 37/29
MayBeibi..................KM 09/09
Neila........................KM 09/09
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 4/27-34
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 22/28-34(41)

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Rinja

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu

Marraskuu: Aappa

Ninnatar - Kannattaisikohan varmuuden vuoksi testata?

Minky - hmmmm.. voisikohan se näyttää raskauden ;) ?

Huisille ja Annemaaritille :hug: tädistä! Se ei sitten osaa millään pysyä poissa :headwall:

Huisi - Riippuu sun kierron pituudesta koska kannattaa alkaa ovistestailu. Paketeissa on hyvät ohjeet :wave:

SpanishDancer - en huomannut. täytyykin kaivaa eilinen hesari :)

Täällä tuhrut jatkuu.. Koko päivän on oudosti pistänyt keskelle alavatsaa (kohdun kohdalle?).. Mistäköhän sellainen voi johtua?

Hei! Tulin vielä tähän ketjuun katsomaan mitä kuuluu.. Kiitos vielä onnitteluista. Tein tosiaan tänään uuden testin clearbluella ja se näytti raskautta. http://www.aijaa.com/v.php?i=5206757.jpg :heart:

Tulin myös muistuttamaan, että sieltä tulee Yle teemalta ihan kohta klo 21:00 jokin tiededokumentti, jossa seurataan lapsesta haaveilevia pariskuntia. "Tuleeko meille vauva?" taisi olla nimi.

Tulkaa jooko pian plussanneisiin miun seuraksi.. paljon plussatuulia!!!!! :flower:

Aappa,ihanaa,onnittelut vielä kerran :heart:
Miä saan hirveen harvoin noita aijaan linkkejä auki... miksiköhän :/

Minky,Muistelisin et se saattaa jäädä se plussa siihen ovistestiin "päälle" ja et se eka kerta kun on tasavahvat viivat olis se itse ovis.Jostain luin et siks testaaminen pitäs jättää heti kun saa sen ovisplussan ;) Mut joo,kyl noi testit raskaudenkin näyttää... ainakin lähempänä menkkojen alkamispäivää,voi kun oliskin sitä :heart:

Silent,Mulla oli kaikenmaailman pistoja ja kolotuksia keskenmenon jälkeen...ihan kuin alakroppa olis herännyt eloon...siis siinä ekassa. Ja tietty sit meinas et on paksuna kun vihlo sieltä ja täältä |O Mut kai ne ihan normeja on.

Tädin yllättäneille iso :hug:

Mul ei oo oikeestaan haisuu et millon mulla ees ne menkat pitäs alkaa,kun oon noita nappeja nyt vedelly...pitää vissiin ottaa kalenteri kouraan ja laskee. Pitää kuitenkin varmuudeks sit testata ennen synttäribileitä...ellei oo sitä ennen alkaneet,vaikkei täs nyt liiemmin mahiksia raskautua ole ollut.

Heippa kaikille! :wave:

Taidanpa jo ilmoittautua tähän pinoon. Keskiviikkona käytiin varhaisultrassa, viikkoja piti olla kasassa 8+4. Gyne ei kuitenkaan löytänyt sikiökaikua, eikä ruskuaispussia, totesi tuulimunaksi. :'( Sain lähetteen sairaalaan, aikakin tuli jo, maanantaina menen, uusi ultraus ja tod.näk. lääkkeellinen tyhjennys.

Olen aivan hajalla ja tunnen itseni petetyksi ja huijatuksi. Olemme haaveilleet esikoisesta lähemmäs kaksi vuotta, nyt tulin ensimmäistä kertaa raskaaksi terolutien ja clomifenien avustuksella.
Nyt minut tutkinut gyne ihmetteli, miksei lääkkeet määrännyt gyne ollut kehoittanut minua seurantaultraan kierron puolivälin aikoihin, tarkistamaan muniksien tilannetta... Mietityttää, että olisiko tuossa ultrassa voinut havaita viallisen munasolun. Mutta toisaalta, ei tämä pähkäily ja syyn etsiminen korjaa tapahtunutta.

Nyt odotan vain, että pääsen tästä tyhjästä raskaudesta eroon. Inhoan oloani, kun rinnat ovat kipeät ja olo hieman äklö. Vatsaa on koskenut lähes koko raskauden ajan menkkamaisesti. Yhden ainoa kerran olen huomannut pienen pientä vuotoa, ensin vaaleanpunaista ja sitten ruskeaa valkovuodon seassa. Ei siis juurikaan merkkejä siitä, että kohtu olisi tyhjentymässä itsekseen.

Toivon pääseväni pian piinailemaan uuden raskauden alkua.
Tsemppiä teille kaikille muillekin :heart:

pikaisesti omaa napaa: jälkitarkastuksessa käyty omalla gynellä ja ultras ja totesi että kaikki on kuten pitää. Kaikki vastas kierron puoliväliä ja ovista ei oo tässä vaiheessa kehittymässäkään, koska mitään johto follia ei ole näkynyt. Ens kierrosta heti alotetaan uudet clomit ja pregnyl.

Heilo, tervetuloa joukkoon ja pahoittelut tulevasta. Yritähän jaksella, ajan kanssa helpottaa, usko pois.
Tuossa keskikierron ultrassa ei voi nähdä viallista munista, ainoastaa sen jos sielä jotain on kehittymässä, joten sitä ei kannata enempää miettiä.

Heilo tervetuloa ja pahoittelut :hug:

Tänne tuli vihdoin täti kylään, eli kp 1. Jo tuohon monen päivän tuhrutteluun kyllästyikin. Kierto venyi 34 päivän pituiseksi (!?!) ja tuhruilua liian monta päivää. Kaikki ei siis ole kunnossa tässä kropassa. Arg! :headwall: Kaiken lisäksi tässä on saanut kärsiä jo lähemmäs viikon menkkakivuista ja tänään ne vasta tuntuvat kunnolla alkavan. Eniten harmittaa se, että huomenna on sellainen "metsäretki"päivä, eikä tietoakaan mistään vessoista. Ei siinä mitään, mutta kun km:n jälkeen menkat on ollut niin runsaat, ettei mikään suoja tunnu riittävän alkupäivinä. :headwall: Mä en ala.

Aappa Suuret onnittelut :flower:

Heilo Suuri osanottoni perhettänne kohdannesta suuresta surusta. Täältä saa ihanaa ja kannustavaa vertaistukea, joten oikeaan paikkaan tulit. Minullakin tuulimuna toukokuussa takana.

Yhteistyössä