Heippa kaikille! :wave:
Taidanpa jo ilmoittautua tähän pinoon. Keskiviikkona käytiin varhaisultrassa, viikkoja piti olla kasassa 8+4. Gyne ei kuitenkaan löytänyt sikiökaikua, eikä ruskuaispussia, totesi tuulimunaksi. :'( Sain lähetteen sairaalaan, aikakin tuli jo, maanantaina menen, uusi ultraus ja tod.näk. lääkkeellinen tyhjennys.
Olen aivan hajalla ja tunnen itseni petetyksi ja huijatuksi. Olemme haaveilleet esikoisesta lähemmäs kaksi vuotta, nyt tulin ensimmäistä kertaa raskaaksi terolutien ja clomifenien avustuksella.
Nyt minut tutkinut gyne ihmetteli, miksei lääkkeet määrännyt gyne ollut kehoittanut minua seurantaultraan kierron puolivälin aikoihin, tarkistamaan muniksien tilannetta... Mietityttää, että olisiko tuossa ultrassa voinut havaita viallisen munasolun. Mutta toisaalta, ei tämä pähkäily ja syyn etsiminen korjaa tapahtunutta.
Nyt odotan vain, että pääsen tästä tyhjästä raskaudesta eroon. Inhoan oloani, kun rinnat ovat kipeät ja olo hieman äklö. Vatsaa on koskenut lähes koko raskauden ajan menkkamaisesti. Yhden ainoa kerran olen huomannut pienen pientä vuotoa, ensin vaaleanpunaista ja sitten ruskeaa valkovuodon seassa. Ei siis juurikaan merkkejä siitä, että kohtu olisi tyhjentymässä itsekseen.
Toivon pääseväni pian piinailemaan uuden raskauden alkua.
Tsemppiä teille kaikille muillekin :heart: