KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Raakuna :hug:

Ja myös täältä pahoittelut tädin yllättäneille ja nega-testeille! :hug:

Täällä menossa kp 17 ja tuntuu et ovis on hukassa. Ei oireita, eikä tikuttamallakaan löydy. Taitaa tää kierto venyä...Toisaalta, samapa tuo ku kerran tukilääkkeet aloitan vasta ens kierrosta, niin tuskin tässä nyt muutenkaan onnistuttais..

Nyt Talentin ja BB:n pariin! :)
 
pahoittelut niille, joilla kuukautiset alkoi..

Silent Whisper: Joo, tosiaan näin aikaisin on turha vielä menettää toivoa. Jotenkin vaan sitä ajatteli että kun oireet on näin kovat, niin se näkyis plussana jo.. Nyt jännittää. Testaan seuraavan kerran vasta joskus perjantaina. Eiköhän sitten ole selvä peli! :whistle:

Nyt on kauhea päänsärky!!! :eek:
 
Olipas rankka viikonloppu B)
Mies yrittää syöttää mulle kaikenlaista herkkuu, mut en oo vielä sortunut :D
Ja sänky jumppaakin ollaan ahkerasti harrastettu. :p Kerrankin tuo mies on jaksanu.Ajoitus on kyllä vaan ehkä maailman huonoin :LOL: raskautta ajatellen...Mut ei haittaa kun vaan mieli on iloinen.
Menkat ei oo vielä alkanu.Tälle päivälle niitä odotin mut eipäs ole eka kerta kun mun arvailut ei ihan osu kohilleen |O
 
uuden viikon alkuja vaan kaikille :D Tänään tosiaan kp 15/28? ja oviksesta ei tietookaan. Ei plussan plussaa testeihin. Aloitan tänään terot jotta saadaan ees vuoto tuleen et ei kierto suotta venähdä huisin pitkäks. Olihan tää odotettavissa että tuskin ekasta kierrosta mitään tapahtuu mut kuitenkin harmittaa... :'(

Pahottelut myös negan saaneille ja piinailijoille pidetään peukkuja :hug:

Tän viikon perstaina olis sit jälkitarkastus omalla gynellä ja samalla katotaan jatkoa. Innolla odotan uutta kiertoa jotta saa alottaa clomit ja pregnylin tarvittaessa jos jotain kasvelee ...
tänään aivan paikat kipeenä eilisestä siivoomisesta. Tuli siivottua miehen kans ja tietty jätkän kans paikat lattiasta kattoon. Järjestystäkin tuli vaihdettua ja nyt koti on ku uus. Hetkisitten vaihtelin verhot ja nyt järjestystä... Onkohan tää jotain psykologista terapiaa tää touhuaminen... ??

Noh, täytyy kait laittaa tää päivä aluille ja painua töihin. :wave:
 
Silent Whisper mulle saa tänään päivittää kp 11, kierron pituudesta ei hajuakaan. Yritin jo viime viikolla huudella noita kiertopäiviä, mutta on tainnut mennä ohitse tässä viestimeressä.

Pahoittelut kaikille negan saaneille :hug: ja olihan siellä muutama kellä vielä hyvä mahdollisuus siihen plussaankin eli peukkuja pidellään.

Itsellä ei vielä minkään näköistä ovisoiretta eli jotenkin tuntuu, että joko kierto venyy tai sitten ovis jää tulematta. Jos olis saman pituinen kierto kun ennen tätä tokaa km:a niin ovisoireita olisi jo ollut, ainakin limaa olisi tullut jo reilusti.

Itsellä ilmassa vähän samaa kuin haiculla eli kodin laittamista, kävin eilen ikeassa törsäämässä ja laitoin illalla sitten lasten huoneisiin uusia kalusteita ja vaihtelin järjestystä. Nyt on kädet hellinä, mutta lastenhuoneet sentään miellyttävät silmää.

Onnistuin lohkaisemaan yhdestä hampaasta lauantaina palasen, osaako joku sanoa onko sitä pakko käydä laitattaa hammaslääkärissä vai voiko antaa olla jossei se itseään muuten haittaa. Eli voiko tulla jotain ongelmia jos siitä puuttuu pala, on yksi poskihampaista eli ei näy ulospäin.
 
Mä en tiedä, olenko mä laskenut pielee tai mitä, mutta mun mielestä mulla tänään kp 19! Koska kierto viimeisen tuulimunan jälkeen ollut luokkaa 28-41, ei hajua tärppipäivästä... Eilen jäi "kylvöt" välistä ja nyt tietty sitten sellainen olo, että oisko se ollut just sit silloin. Mä yleensä tunnen ovulaation. Olen aina tuntenut, mutta esim viime kierrosta en sitä missään vaiheessa havainnut...

Plaah..

Edelleen kiitän kaikkia mukavasta vastaanotosta pinoon =) Yritän tässä hieman paremmin saada kiinni täällä kirjoittavista!

Kaikille jaksamista :hug: Ja Plussa-tuulia...

Rakuuna
 
Huh huh mikä yö takana... Uni ei meinannut tulla millään ja sitten heräsin neljältä kauheaan painajaiseen, sydän hakkasi ja olin ihan hiessä. Siinä seurana aivan järkyttävä päänsärky!!!! :eek: :eek:

Heräilin vähän väliä.. Nyt alkoi taas päänsärky.. oikealla puolella. Ei mulla yleensä ole! :/
 
2.11. MAANANTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 2/
n11na........................KM 09/09.............................KP 2/
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 4/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 4/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 5/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 9/30-35
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 20/24
Aappa.......................KM 05/09..............................KP 26/28
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 26/30
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 27/30
zanz..........................KM 07/09.............................KP 31/27-32
Orion.........................KM 02/09.............................KP 120/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09




HAAVEISSA TOINEN



NeitiKat................KM 10/09.............................................KP 3/
kreta....................KM 08/09.............................................KP 12/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 15/28
marsa22...............KM 06/09............................................KP 15/
Sinimarja..............TM 02/09.............................................KP 15/25-34
BlondeMonsoon...KM 07/09.............................................KP 15/
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 18/
Huisi.....................KM 08/09.............................................KP 26/
Annemari-76........KM 11/06, 09/09..................................KP 33/28
Zalmiakki..............KM 03/09.............................................KP 73/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
sanzibar...............KM 09/09
Imoen..................KM 10/09



HAAVEISSA KOLMAS



pinpella....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09.....KP 11/
Tsuba.......................KM 06/09.................................KP 27/28-31
Unicco......................KM 07/07, 03/09......................KP 32/
Piijuska-78...............KM 05/09.................................KP 34/29
MayBeibi..................KM 09/09
Neila........................KM 09/09
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 1/27-34
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 19/



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu




 
Pahoittelut n11na, viirukissa ja sintsu tädistä :hug:

pinpella - sorry on tosiaan tainnut mennä ohi :wave: Mulla ainakin on yksi lohjennut hammas jota on yritetty paikata monta kertaa, mutta paikka aina irronnut. Hammaslääkäri lopulta sanoi, että jos ei häiritse elämää niin antaa olla :)

Aappa - olipas inhottava yö tosiaan :headwall:
 
:hug: tädin kohdanneille..

Joku tosiaan taiski sanoo että viime kuu ei oo ollu kovin plussa rikas, että koitetaan sitte nyt saada enemmän plussia.. +++ :whistle:

Luulen että ovis ollut eilen tai tänään oireista päätellen, mutta onko kellään oviksen aikaan petipuuhat tuntuneet jotenki erillaiselta? eilen ja tänään oli sellasta hiukan "epämiellyttävää" oloa :$
 
Päivitystä pitkästä aikaa eli menossa kp 5/ 27, teroluteilla, luomukierto on sitten jotain aivan muuta. Mutta teroluteilla olisi tarkoitus mennä vielä kai 4 kiertoa jotta saisi tiputtelut kuriin.

Korvakin alkaa vihdoin olla kunnossa, leikkaushaava tulehtui ikävästi ja tänään pääsen vihdoin saunaan johan sitä melkein kuukausi olikin saunomiskielto!!! Vieläkin tosin huimaa aika ikävästi mutta se on kuulemma normaalia tässä vaiheessa.

Kaikille lämmin :hug: ja plussarikasta marraskuuta!

:wave: Unicco
 
Heippis kaikille! Mulla ei ihmeempiä edelleenkään. Pitäisköhän mun siirtyä taustailijoihin, kunnes yritys alkaa oikiasti? Kun en oikein tiedä näiden sivustojen sääntöjä. Kertokaa. Jos sitten taas hyppäisin kehiin, kun yritys alkaa todenteolla. Mun täytyy odotella näitä kaikenmaailman tutkimuksia, ennenkuin voin aloittaa sen yrityksen.
Pahoitteluni heille, joilla yritys tällä kierrolla epäonnistunut.

Teille, joilla onni on potkassut, niin onnea paljon :heart:

Mut tosiaan, ehkä siirryn nyt enemmän taustailijoihin, kunnes taas eri tilanne. Huomaan, etten oikein nyt seuraile tätä palstaa tiiviisti, kun itellä asiat on sillai odotuskannalla, että odotetaan, milloin pääsis odottelemaan =)
 
Pahoittelut neganneille :hug:

Täällä mennään hiljaiselolla,edelleen tuhrua tulee aika ajoin,ei sitä ees ajattele... tietty jos nyt seuraavien menkkojen jälkeenkin jatkuu...niin kai se on taas luunsa raahattava gynelle. Mut eiköhän tää lopu kun kaikki rippeet vihdoin tulee ulos...tai sit tosiaan on noiden hormonien sivuvaikutusta.
Petipuuhia on harrastettu,mut oikeestaan ihan vaan siitä ilosta et vihdoin saa harrastaa :D Sellasta raskautumis pakkoa ei vielä oo alitajunnassa,mut saas nähä kauan kestää... oon melko varma et kroppa on nyt niin sekasin taas,että ihan heti ei tarvi plussaa odotella =)
 
Rinja,kai se on vähän niin et miltä itsestä tuntuu...jos tuntuu et ei jaksa oikein kiinnostua kun ei itse oo samassa tilassa,niin voihan sitä sitte siirtyä hetkeks takavasuriin,mut kirjottele ihmeessä kuulumisia kuitenkin aina välillä... kyl mun puolesta saa kuulua aktiivijäseniinkin vaikkei yritys oo oikeasti käynnissä =)
 
Iltaa... Mä olen ihan liikaa lukenut noista varhaisista keskenmenoista. En usko, että olisin raskaana enää. Mä luulen että tää on semmoinen varhainen keskenmeno.. On vaan semmonen olo. Oli niin kovia nipistelyitä vielä pari päivää sitten ja nyt ei oikeastaan enää tunnu kuin vähän polttelua sillon tällön.. Tilasin sellaisen clear bluen digitestin niin en sitten arvuuttele yhtään sen enempää tässä kierrossa. Teen sen aikaisintaan keskiviikkona ja se on sit sillä selvä. Pelkään, että tää jatkuva pähkäily ja kyttääminen siirtää mun kuukautisia ja sekoittaa kierron.

Hitto se viime yön uni oli ahdistava.. Iso joukko miehiä yritti tappaa mut iskemällä adrenaliinipiikin mun ohimoon ja sen ne tekikin. Sitten siinä unessa tunsin sen vaikutuksen ja miten sydän alkoi "räjähtää". Pakotin itseni heräämään, etten sais sydäriä :O

Kaikkea sitä onkin.. Nyt väsyttää :ashamed:
 
Aappa: Toivottavasti plussaat! :)

Rinja: Mulla on välillä aina samat fiilikset, et olen vähän taustalla. Varsinkin ovisajan yritän pysyä poissa ja rauhottaa tilannetta, mut aina ei sit malta. Viimeistään loppukierron aikana löydän itseni täältä jatkuvasti! :)

Ovistestiin tuli plussa tänään! :) :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minky:
Aappa: Toivottavasti plussaat! :)

Rinja: Mulla on välillä aina samat fiilikset, et olen vähän taustalla. Varsinkin ovisajan yritän pysyä poissa ja rauhottaa tilannetta, mut aina ei sit malta. Viimeistään loppukierron aikana löydän itseni täältä jatkuvasti! :)

Ovistestiin tuli plussa tänään! :) :)

Kiitos! Toivotaan niin.

Ja te siellä! Nyt vaan peitot heilumaan!

:kieh: :LOL:
 
Saako liittyä seuraan? Luin teidän ketjua eilen ja tänään jo sivulle 15 asti - loistavaa vertaistukea ja ihana lukea myös onnistumisista tälläisen surullisen uutisen jälkeen!

Olen nyt viikon tiennyt keskenmenostani. Olin viikolla 8+ raskaana kun viime tiistaina ultrassa selvisi että sikiö vastasi kokoa 6+1 eikä sydän enää sykkinyt (olin sykkeen nähnyt aiemmin viikolla 5+5). Sama todettiin vielä uudestaan viime keskiviikkona Naistenklinikalla ja perjantaina olin Kätilöopistolla lääkkeellisessä tyhjennyksessä. :'( Onneksi tyhjennys on ainakin tähän mennessä sujunut hyvin - tosin vuoto oli silloin perjantaina niin hurjaa että meinasin jo mennä takaisin päivystykseen kun taju meinasi muutamaan kertaan lähteä. Onneksi selvisin kuitenkin kotona, ja runsas vuoto loppui jo 14 tunnin kuluttua. Tuon jälkeen vuoto on ollut tosi vähäistä, eilen tosin taas tuli jotain kudospalasia. Toivottavasti tämä tiputtelu loppuisi mahd. pian ja pääsisin jälkitarkastuksen kautta takaisin kuumeilijoiden joukkoon.

Henkisellä puolella olen selvinnyt ainakin tähän mennessä suhteellisen hyvin. Eniten tietysti auttaa tuo meidän vajaa vuoden ikäinen esikoistyttö joka varmistaa sen, ettei Äiti saa potea turhan pitkää aikaa... Lisäksi en oikein missään vaiheessa ehtinyt iloita tuosta kesken menneestä raskaudesta. Ensin testit näyttivät noin viikon verran vain haamua. Sen jälkeen mulla oli tiputteluvuotoa viikon jonka vuoksi päädyin yksityiselle ultraan silloin viikolla 5+5. Siellä löydettiin syke mutta lääkäri totesi että kyseessä voi edelleen olla alkava keskenmeno, joten sikäli tämä tieto ei ihan puskista tullut. Tosin se pieni vuoto multa ehti loppua heti ekan ultran jälkeen. Tosi surullista tämä on ja fyysisestikin raskasta kun hemoglobiini on taas laskenut jonnekin alle 100 (näin kävi viimeksi synnytyksessä).

Kätilöopiston hoitaja pelotteli minua eilen odottamaan ainakin yhden kierron ajan että kroppa saa toipua ennen uuden raskauden yrittämistä. Lääkärit eivät ole puhuneet mitään tällaista. Mitä olette mieltä? Edelleen toivon meidän lapsille mahdollisimman pientä ikäeroa.

Toinen mitä mietin on vitamiinit. Aloitin rautakuurin tämän verenvuodon takia, mutta mitä muita vitamiineja syötte? Mikä auttaisi uutta raskautta toivottavasti alkuun?

Hirmuisen surullisia tarinoita täältä on saanut lukea, mutta onneksi seassa on tosiaan niitä iloisiakin uutisia. Toivon kovasti että me kaikki päästään pikaisesti taas tuonne odotuspuolelle ja sitä kautta saadaan nyytit syliin asti!
 
3.11. TIISTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 3/
n11na........................KM 09/09.............................KP 3/
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 5/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 5/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08.......KP 6/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 10/30-35
Aappa.......................KM 05/09..............................KP 27/29
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 27/30
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 28/31
zanz..........................KM 07/09.............................KP 32/27-32
Orion.........................KM 02/09.............................KP 121/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09



HAAVEISSA TOINEN



NeitiKat................KM 10/09.............................................KP 4/
kreta....................KM 08/09.............................................KP 13/
haicu....................TM 10/09.............................................KP 16/28
marsa22...............KM 06/09............................................KP 16/
Sinimarja..............TM 02/09.............................................KP 16/25-34
BlondeMonsoon...KM 07/09.............................................KP 16/
Minky...................KM 09/06,10/08,TM 03/09,KM 08/09....KP 19/
Huisi.....................KM 08/09.............................................KP 27/
Annemari-76........KM 11/06, 09/09..................................KP 34/28
Zalmiakki..............KM 03/09.............................................KP 74/
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis.....................KM 04/09, 09/09
sanzibar...............KM 09/09
Imoen..................KM 10/09
SpanishDancer.....KM 10/09



HAAVEISSA KOLMAS



Unicco......................KM 07/07, 03/09......................KP 5/27
pinpella....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09.....KP 12/
Tsuba.......................KM 06/09.................................KP 28/28-31
Piijuska-78...............KM 05/09.................................KP 35/29
MayBeibi..................KM 09/09
Neila........................KM 09/09
happihyppy..............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.................KM 01/09, 08/09.....................KP 2/27-34
rakuuna..................KM 03/97, 01/08, TM 07/09....KP 20/



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, Liilia, Murmelin, Rinja




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu: Nasuli82, Millenia, omenaruusu




[/quote]

 
SpanishDancer - tervetuloa mukaan ja :hug: kokemastasi!

ja omaa napaa, musta tuntuu kyllä etten enää ikinä raskaudu uudelleen , miten se voikin olla näin vaikeaa keskenmenon jälkeen, ja aina sanotaan että uusi raskaus helpottuu km n jälkeen, mulla rupeaa usko menemään, mutta enää tämä kuukausi yritetään ja sitten jäihin koko homma ja joskus keväällä uusiksi :(

en jaksa enää toivoa joka kuukausi, toivotaan että jollain onnistaisi :heart:

testin tein siis äsken liuskoilla ja jälleen puhdas nega :'(

heinäkuun plussan jälkeen on ollut siis kovin hiljaista kahden viivan kanssa :p
 
Haluatteko päästä nauramaan mulle? :p
Mä oon totaalinen idiootti! EN vaan osaa olla törsäämättä noihin testeihin! Menin ostamaan jo tänään lounastauolla clearbluen digitaalisen testin. Olin käynyt vessassa tunti sitten ja tein sit ton testin heti ja tadaa!!!!!!!! Ei raskaana! Mua niin ärsyttää mun typeryys! :( En osaa pitää edes itselleni tekemiä lupauksia. Mutta mä olen niin malttamaton... Hävettää! :ashamed:

Mutta niin kuin sanoin, en mä raskaana ole. Ei tunnu enää siltä. :|

Ehkä kun on yrittänyt kauemmin niin tää turha intoilu loppuu! :kieh:
 

Yhteistyössä