KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Ihan vaan haluan kysyä jos joku tietäisi tai jotain...
(en jaksa alkaa ehtiä ja pohtia)
Että voiko minulla olla jo OVIS käsillä?! Oireet on kuin ovulaatiossa, mutta... KM alkoi 4.10 ja siitä ei ole kuin 12pv... hmm :eek:

Mä olen itsekseni pohtinut pienessä nupissani sitä että onko KM "helpompi" toipua jos kyseessä ei ole ensimmäinen raskaus?! Ainahan se on KIPEÄ tapahtuma, mutta?! Vaiko riippuuko se vaan henkilöstä itsestään? Tästä johdatteluna, olenko kylmä ihminen?! Kun tuntuu että olen "päässyt yli" menetyksestä jotenkin aikas nopeasti (itseni ja murehtimiseni tuntien)...
Kaikki kokevat menetyksen (KM) eri tavalla henkisesti, olemme yksilöitä ja koemme asiat omalla tavallamme...
HUOM! Nämä ovat minun mietteitä, ei yleistyksiä ym ym!
 
Ninnatar, arvasin, että tässä käy näin, nyt en ole kenenkään surua vertaamassa tai vähättelemässä enkä arvottamassa, mutta pisti vain silmään, että moni on kovin huolissaan kun ei ole muutamassa kierrossa keskenmenon jälkeen raskautunut, mikä toki on ikävää jos olisi minulla mahti jokainen saisi vauvansa juuri silloin kun hänyt haluaa.

Yritin vain hieman suhteuttaa asioita koska olen myös itse kokenut tuon kaiken laskemisen ja pohtimisen ja siihen todennäköisesti taas jossain kohtaa lankean itsekin. Se vain on niin kovin kuluttavaa ja turhaa. Se suorastaan syö voimia!

Enkä ole ketään kieltämässä etteikö siitä saa puhua ja laskea ja pohtia, omassa päässään tai täällä, vaan ikään kuin hieman "tuuletan" ja toivon kaikille meille voimia :hug:
 
Mäkin Unicco ajattelin, että ton voi tulkita väärinkin. Onhan täällä joskus sitä keskustelua käytykin, mikä ei sinänsä ole huono juttu. Saahan täällä tunteitaan purkaa. Minä myönnän avoimesti olevani kateellinen, kun joku täällä plussaa, varsinkin, jos se on tässä pinossa vasta vähän aikaa ollut :ashamed: .

Kolme kaavintaa kokeneena voin sanoa, ettei se kroppa tosiaan välttämättä heti toivu. Mulla ainkin on mennyt aina n. puoli vuotta toipumiseen. Tästä viimeisestä en tiettty osaa vielä sanoa, kun kaavinnasta vasta 5 viikkoa. Mullakin oli NeitiKat muutama viikko kaavinnasta ovisoireita. Tuskin se ovis kuitenkaan tuli :/ .

Tuohon kysymykseen onko km helpompi, jos on jo lapsia voin sanoa, että musta ainakin tuntui ekan km:n kohdalla, että ei. Ajattelin silloin (lapsia jo siis ennestään), että olis varmaan helpompaa, jos ei olis lapsia, niin ei tietäis mitä menetti. Mutta ei se varmaan oikeesti ole yhtää helpompaa kummassakaan tapauksessa. Mullakin nää kolme on olleet henkisesti eri tavalla raskaita ja tää kolmas kaikista pahin, kun tuli noi aiemmatkin taas mieleen :'( .

Haleja kaikille
:hug: :hug: :hug:
 
17.10. LAUANTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Rinja..........................KM 04/09.............................KP 4/24
Aappa.......................KM 05/09..............................KP 10/28
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 10/30
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 11/29-31
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 14/
n11na........................KM 09/09.............................KP 14/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 15/26
zanz..........................KM 07/09.............................KP 15/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 16/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 18/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 28/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 31/
Orion.........................KM 02/09..............................KP 104/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09




HAAVEISSA TOINEN



Minky..................KM 09/06,10/08, TM 03/09, KM 08/09..KP 1/
Huisi....................KM 08/09.............................................KP 10/
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 17/28
Sinimarja.............TM 02/09.............................................KP 24/25-34
Zalmiakki.............KM 03/09.............................................KP 57/
marsa22..............KM 06/09
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis....................KM 04/09, 09/09
sanzibar..............KM 09/09
BlondeMonsoon..KM 07/09
NeitiKat...............KM 10/09
kreta...................KM 08/09
Imoen.................KM 10/09



HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 11/28-31
Unicco.......................KM 07/07, 03/09.....................KP 16/
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 18/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 48/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 19/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, omenaruusu, Liilia, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu:
Nasuli82, Millenia




 
Unicco - Mä myös vähän ihmettelen tuota sun kommenttia. Varmaan kukaan meistä ei haluaisi stressata näitä asioita päivästä toiseen ja kuukaudesta toiseen, mutta helpommin sanottu kun tehty. Välillä on hyviä päiviä ja välillä huonoja, ja sen takia tämä palsta on olemmassa että täällä voi purkaa niitä turhautumisen ja epätoivon tunteita. Ihan kun meillä "vaan yhden keskenmenon kokeneilla" ei olisi oikeutta siihen.

NeitiKat - Minäkään en osaa sanoa onko keskenmenosta toipuminen helpompaa kun on jo lapsia. Itse voin tällä hetkellä lapsettomana sanoa, että nyt mukana on myös se pelko että ei tule lapsia saamaan koskaan, eikä kokemaan sitä äidinrakkautta. Näin myös käy joillekin ihmisille. Uskon että keskenmenosta toipuminen on henkilökohtaista. Ihmiset käsittelevät asioita eri tavalla.
 
Ok, te ette nyt käsitä joten poistan kommentin kokonaan, nimenomaan sanoin, etten vertaa vaan koetan saada joillekin malttia mieleen. Minullekin on sanottu monesti, että ajattele mitä jos vauva olisi kuollut synnytyksessä se olisi ollut paljon pahempaa...

Muoks Äh ja päh, voisko Ninnatar muokata viestiään ja poistaa lainauksen,niin ei tarvitse kenenkään pahoittaa mieltään enempää.
 
Heissan!

Siirryn tuolta toukovauvaa odottelevista tänne, eilen rv 10+3 selvisi että raskaus on tuulimuna. Vaikka tuntuu tosi pahalta, niin olin kuitenkin jo aavistellut tuota lähes alusta saakka ja jotenkin valmistautunut siihen ettei meille ole vauvaa tuosta tulossa. Nyt haluankin siirtää katseen tulevaan ja jatkaa yritystä heti kun vuoto loppuu ja kierrot normalisoituu.

Olen siis 31 v, minulla on ennestään lapsi vm. -97, mutta tämä toiveissa oleva olisi ensimmäinen yhteinen mieheni kanssa. Ehkäisyn olen jättänyt pois syyskuussa 2008, ja tämä oli eka tärppi elokuussa joka nyt päättyi ikävästi. Hankalalta tuntuu alkaa taas laskea ja jännittää sitä plussaa, ja sitten vielä aloittaa joskus alusta se alkuraskauden huoli ja pelko, nyt se on varmaan vielä suurempi. Mutta toisaalta aion myös hetken aikaa jättää miettimisen vähemmälle ja keskittyä välillä muuhunkin elämään.

Vertaistukea on kuitenkin kiva saada. :)
 
Ja Unicco - ymmärrän, että et halua vertailla, mutta mua vaan ärsyttää noi "älä stressaa" kommentit. Kukaan meistä tuskin erikoisemmin nauttii tästä asiasta stressaamisesta. Mielellään itsekin ottaisin löysin rantein ja antaisin raskauden tulla jos/kun on tullakseen. Mutta ei tosiaan ole niin helppoa, koska toivon sitä enemmän kuin mitään muuta.

No mutta se siitä. Uskon, että tarkoitit vain hyvää. Särähti vain korvaan tuo kommentti.
 
Kaikille taasen tervehdys..joku kysyikin et ovis vai raskaushaamuako mä tihrustin, jos oikein muistan? kumminkin tota raskaustestiä mä silloin suuret toiveet sydämessä katselin mikä taas tarkoittas sitä että ois ollu ovis kaavinnasta 2 viikkoa mikä nyt kun oon täällä lukenu ei taida olla kovinkaan mahdollista :ashamed: :headwall: elikkäs siis mielikuvituskohan tehny kepposet...lääkkellinen siis oli 14.9 ja kaavinta 20.9 ja niitä ekoja menkkoja odottelen kaavinnan jälkeen...luin tota pinoa läpi ja sen enempää en niihin ota nyt kantaa, toivottavasti palsta on avoin kaikenlaisille mielipiteille sillä jokainen käsittelee asioita omalla tavallaan ja ilmaiseekin sen ehkä eritavoin...mutta se siitä aiheesta. Lapsia laittaan nukkumaan, ratsastamaan eilen ei oikein pystyny, täällä oli NIIN liukasta ettei meinannu hevosetkaan pystyssä pysyä.. :eek: plussatuulia meille kaikille =)
 
Sanasen haluan minäkin sanoa Unicolle =)
En voi käsittää miltä tuntuu, että lapsen tekeminen on kestänyt vuosia. Tämän tuskailun ohella, voisin sanoa tulevani hulluksi, jos näin kävisi. Kuitenkin, sitä ei ns. VOI tulla hulluksi ja varmasti asialle hiukan turtuu ja toivoo, että olisi ottanut iisimmin sen alun. En usko, että kyseessä oli Unicon kohdalla vähättely ja me, jotka emme ole tuossa vaiheessa (toivottavasti emme joudukaan), emme voi täysin käsittää miltä Unicosta mahtaa nyt tuntua.
Olen myös sitä mieltä, ettei kenenkään kokemaa voi arvottaa millään tavalla, jokainen kokee kokemansa oman persoonansa myötä. Sallittakoon se niin, ja siksi me täällä jaamme asioita ja tuemme toinen toisiamme!

Sallikaamme siis myös Unicon kokemus vauvakuumeesta :heart: Voin sanoa, että olet minua aiheessasi viisaampi. Asia myös pelottaa ihan älyttömästi, jos vauvan saaminen kestää niinkin kauan kuin Sinulla on nyt tämä yritys kestänyt. Voimia! Siksi se voi jopa olla vähän ärsyttävä aihekin, ku itseä pelottaa se ...

MUTTA! Ymmärrän myös niitä, joilla haaveissa on vielä esikoinen. Mielessä varmasti pyörii se, että minulle/meille ei ole suotu lasta. Ja se on musertavaa! Ja joka kerta, kun testaa negan tai saa keskemenon, se tieto jyskyttää takaraivoissa, että ei koskaa meille... Ja taas tässä kohtaa haluan korostaa tämän palstan hyödyllisyyttä, anonyymiyttä ja tukea, jota voimme toinen toisillemme antaa (tuskin se lieneekään epäselvää kenellekään).
Voin sanoa, että pienet kyyneleet tipautin tyttäreni paidalle kertoessani, kuinka rakas hän onkaan minulle, että minulla on edes Hänet.

Joka tästä onkin sitten sopiva aasin silta...

Joku kysyi, että tuntuuko KM pahemmalta, kun on jo lapsi vai esikoinen yrityksissään.. Omalta osaltani voin sanoa, että pahemmalta olisi tuntunut, jos ei olisi vielä yhtään lapsia/lasta. Ensimmäisessä raskaudessani oli kauhusta kankea siihen saakka, kunnes kriittiset viikot (se, kun vauva saattaa selvitä hengissä, jos syntyy ennen aikojaan) alkoivat olla takana. Liikkeitä tutkin vielä ihan lasketun ajan jälkeenkin. Nyt tässä KM:ssä tosiaan lohduttauduin sillä, että onhan minulla se yksi.

Ja sitten tän hetkisiä fiiliksiä: Koetan ajatella, etten ole raskaana. Elämäni ensimmäiset ovistikut odottavat käyttöä, jos nyt ei tärppää. Mutta taas... Olis vähän oireita, niin kuin viimeksikin. Vähän pahaa oloa, vatsaa juilii ja selkää myös, ja lämmöt on olleet vähän koholla.. Tosin mittasin korvakuumemittarilla, johon en oikein osaa luottaa (tai sitten en osaa käyttää). Kierto tulisi täyteen vasta viikon päästä maanantaina. Eli, taas mielessä pyörii se mahdollisuus siitä raskaudesta ja sitten tullaan rytinällä alas, jos testi näyttää negaa tai täti tulee kylään... Huoh, joten kevein mielin vielä viikko!

Ja Minky, osanottoni :hug:

Ja Unicco, toivottavasti et nyt jätä kirjoittelemasta kuulumisiasi =)

Ja ++++++tuulia!
 
Heips kaikille!

Joo. Raskausaiheet ovat herkkiä asioita ja kukin käsittelee omalla tavallaan. Kunnioitetaan toistemme käsittelyä. Kun ei loukkaa toista, hyvä on. Siksihän nämä palstat on perustettu, että täällä asioita voi purkaa nimettömänä. KUitenkin nämä ovat sen verran intiimejä piirejä, että ollaan keskenämme kohteliaita.

Itselle ei kummempia. Tutkimuksiin odottelua. Onnea plussanneille, Minkylle :hug: ja voimia tulevaan.
 
Heippa ihanaiset!

Oli pakko tulla teille sanomaan miten ihana pino tämä on!Upea tsemppihenki täällä.Olin täällä viime vuonna kuumeilemassa 2 keskenmenon jälkeen. Täältä sai todella vertaistukea ja helpotti suunnattomasti päästä purkamaan täällä tuntojaan.Odotuspuolen km jälkeen plussanneet pino oli myös ihana paikka. Siellä sai tukea taas alkuraskauden aikaisiin vaikeuksiin ja kasan tsemppiä :)Vaikeuksien kautta ihana esikoinen viimein syntyi tammikuussa 2009 ja nyt kuumeilen tuolla pikkukakkosten pinossa.Mahdolliset keskenmenot pelottaa, mutta eipä niitä voi murehtia etukäteen.Teki niin paljon mieli liittyä tähän pinoon, mutta en koe kuuluvani tänne tällä hetkellä.Voin vain toivoa, että me kaikki päästään pian tuonne odotuspuolelle. Puhaltelen siis tännekin pinoon oikein paljon meheviä plussia, puuuuuh!!! :heart:

Toive81 kuumeisena...
 
Unicco - Haluan pyytää anteeksi että ylireagoin sun kirjoitukseen. Oli eilen vähän huono päivä, niin otin sen ihan väärin. Tiedän todellakin että tarkoituksesi ei ollut loukata ketään, vaan yrittää tsempata. 5 kk:n yritys km:n jälkeen on vielä lyhyt aika, mutta välillä se vaan untuu ikuisuudelta :headwall:
Anteeksi :hug:
 
Unicco - Kaikki täällä varmasti tietää, ettet tarkoittanut ketään loukata, joten no worries ja jatketaan keskustelua. Niinkuin monet on sanoneet, palsta on ristiriitainen paikka, yhdeltä kantilta kaikki on kokeneet menetyksiä (toiset useammankin) ja niitä työstetään, ja toisaalta uuden alun ja tulevaisuuden toivominen on merkki siitä, että päästään surun yli eteenpäin ja se vasta on hienoa.

).( - Menin sitten vannomisista huolimatta eilen lipastonlaatikolle ja otin testin esiin. Oli se oletettava 16. päivä ovulaatiosta eikä tätiä mailla halmeilla, joten kärsivällisyys petti ja tein testin. Eikä sitten minkään tyyppistä viivaa tullut, testiviiva tuli kyllä, että tiesin sen toimivan. Samaisella predictor-testillä sain negan viime raskauden alla, ja testasinkin digitaalisella heti seuraavana päivänä ja antoi plussan.
En siis saanut mitään selvyyttä tähän tilanteeseen, mutta enpä toisaalta oikein osannut plussaa odottaakaan, vaikkei menkkoja näy eikä kuulu. Jos ovis oli sillon yli kaks viikkoo sitten perjantaina, ja samoin tähän hätään ainoa peitonheilutus ( =) ), niin missä vaiheessa luulette, että alkais näkyä jossain muuallakin ku unissa..

Kaikesta huolimatta, lupposaa sunnuntaita kaikille :hug:
 
18.10. SUNNUNTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Rinja..........................KM 04/09.............................KP 5/24
Aappa.......................KM 05/09..............................KP 11/28
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 11/30
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 12/29-31
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 15/
n11na........................KM 09/09.............................KP 15/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 16/26
zanz..........................KM 07/09.............................KP 16/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 17/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 19/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 29/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 32/
Orion.........................KM 02/09.............................KP 105/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09




HAAVEISSA TOINEN



Minky..................KM 09/06,10/08, TM 03/09, KM 08/09..KP 2/
Huisi....................KM 08/09.............................................KP 11/
Annemari-76........KM 11/06, 09/09.................................KP 18/28
Sinimarja.............TM 02/09.............................................KP 25/25-34
Zalmiakki.............KM 03/09.............................................KP 58/
marsa22..............KM 06/09
Repa....................KM 02/07, TM 08/09
Eelis....................KM 04/09, 09/09
sanzibar..............KM 09/09
BlondeMonsoon..KM 07/09
NeitiKat...............KM 10/09
kreta...................KM 08/09
Imoen.................KM 10/09



HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 12/28-31
Unicco.......................KM 07/07, 03/09.....................KP 17/
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 19/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 49/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 20/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, omenaruusu, Liilia, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu:
Nasuli82, Millenia




 
kreta - Toivotaan että testi näyttää viikon päästä plussaa ++++ :whistle:

Rinja - Onnea sinulle tutkimuksiin. Toivottavasti syy surullisille kokemuksillesi löytyy :heart:

BlondeMonsoon - Voi harmi negasta! Mä olen ymmärtänyt että testin pitäisi näyttää plussaa noin 10 vrk kuluttua oviksesta. Toisilla tietenkin raskaushormoni nousee hitaammin ja testi näyttää plussaa vasta kun menkat on jo paljon myöhässä.
 
heipä hei =)
tervetulo :hug: uusille ja pahoittelut :'(

mä varmaan alan odotella menkkoja. perjantaina tein herkän testin, negaa, oisko ollu clear blue jolla voi ohjeen mukaan testata 4pv ennen menkkojen alkua mihin vuorokaudenaikaan hyvänsä. olokin on sellainen etten ole raskaana. sen jotenkin tuntee että on, sitten kun on, tulee semmoinen varma olo mihin ei testejä tarvi :)
pupuiltaessa huomasin et alapäähän sattuu eli napukka on laskeutunut joten tätiä odotellessa sit. ovis oli mahtava ja oireet, joten harmittaa että ei silti voinut onnistua...noh....uuteen yritykseen sit vaan =)

tsemppiä, haleja ja plussatuulia :heart:
:wave:
 
Kylläpäs oli rankka viikonloppu...Ei naistenillasta tullut mitään.Kivaa oli kuitenkin :D

Mulla nuo limailut vaan jatkuu :eek: Millonkohan se ovis sitte on? Ja kauankohan niitä limoja oikein tulee? Tätä on jatkunut jo koko viikon :/ Nyt alkaa olla jo itselläkin olo ettei seksii jaksa koko ajan ku sitä nyt ollaan harrastettu vauvan kuvat silmillä jo koko viikko :ashamed: En olis uskonu itsestäni...
 
Minky,miä luulen et noita kemiallisia on varmaan paljon joka naisella,ei vaan olla tietoisia jos ei testata aikasin :hug: Tietysti jos sua häiritsee,aina voi mennä gynelle ja kysästä ohimennen aiheesta...

Keskenmenon kokeminen lapsen jälkeen oli mulla erilainen...en tosin voi verrata muutenkaan kun esikkoa toivottiin ja tää toka tuli niinkuin yllätyksenä. Molemmat teki kipeetä,mut eka sattui kyl kaksin verroin enempi...toipuminen kaikkine vuotohäiriöineen oli tosi pitkä prosessi.Nyt toi poika vie huomion muualle niin ei kerkee niin ajattelemaan...

Täällä on juteltu näemmä muutenkin tästä aiheesta...en unicon tekstiä koskaan nähnyt,mut tosiaan sen kokee varmasti ihan eritavalla ajan kuluessa... mut niinhän se on et toisen kokemuksia ei voi toiselle siirtää. Vaikka olis kertoo et ei kannata stressata heti ekan kierron tärpittömyydestä koska edessä voi olla paljon pidempikin odotus,ei toinen voi sitä kokee kuin oman kokemuksen kautta...Aina on joku jolla on käynyt huonommin tai joka on ikävemmässä tilanteessa kuin itse,mut ei sitä surua tai odotusta voi kuitenkaan sillä ajatuksella siirtää tms. Tsemppiä meille jokaiselle ja kärsivällisyyttä :hug:

Mua vaihteeks pannuttaa tää valuminen...niukkaa edelleen,lähinnä tuhrua,mut käy verisenä... periaatteella et aamusta ei tuu mitään,sit jossain kohtaa päivää tulee hiukan veristä vuotoa joka sit iltaan mennessä muuttuu eka ruskeeks ja lopulta on lähes olematonta ja taas alusta :/ Mietin et voiko tää todella olla ihan ok,siis että siitä ei oo haittaa vaikka siellä mahdollisesti vielä jotain olis? Siis onha tää tosi ahistavaa jo ihan vaan kun ei lakkaa ja se on jo hyvä syy lähtee lekurille,mut onko ihan fyysistäkin syytä... mietin et kauan uskaltaa vielä vitkuttaa,kun haluisin sinne omalle gynelle,mut en pääse sinne ihan just...en kyl tosin tiiä pääsenkä sen nopeempaa polillekkaan kun ei oo mitään kipuja :|
 
:hug: uusille tulokkaille.

Täällä on ovulaatio menossa ja koko viikko on peittoa aktiivisesti heiluteltu. Tästä alkaa tuskaiset kaks viikkoa kun vaan odottaa, että koska voi tehdä testin. Toivottavasti saatiin esikoinen alulle :heart:
 

Yhteistyössä