KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Onnea Nasuli! :)

Mä oon elellyt vähän taustalla kuukauden verran ku ajattelin kattoa, rauhottuisko tuo pääkoppa, jos ei joka päivä käy täällä kuikuilemassa. En ookkaan miettinyt alkukierrossa ollenkaan vauvahaaveita, mut ihan samaa täpinää tää loppukierto on kuitenki ollu ku aikasemminkin. Testailun alotinkin sit jo eilen kp29 ja tänään taas. Ja tuloksena onkin sitten taas haamut molempina päivinä. Oon vaan jotenkin ihan varma, että tää jää taas kemialliseksi. Joten matalaa profiilia pitelen asian kanssa vielä.

Eelis: Mulla tuli maitoa vielä ku tuo poika oli 1,5 vuotias ja sit loppui... Mutta nyt siis taas huomasin, et hieman tulee maitoa toisesta rinnasta...
 
Tervetulloo uusille ja pahoittelut myös täältä suunnalta kokemastanne :hug:

Varovaiset onnittelut Minkylle ja onnittelut myös muille plussanneille! :heart: Yritetääs saada tästä kuusta erittäin plussa-rikas, vai mitä, siskot? ;) :p

Täällä mieli malttamaton, tädin pitäisi kurvata paikalle viikonloppuna tai viimeistään ensi keskiviikkona, oireita ei ole ollut muuta paitsi tuota rintojen aristusta, mutta on sitä ollut ennen menkkojakin.. Perjantaina ajattelin testailla, sillä meillä silloin juhlat, ja enhän mä halua edes muutamaa siiteriä juoda jos olisinkin raskaana..
Odottelen tässä miestäni töistä kotiin, että itse pääsen lenkille tuonne kirpakkaan pakkasilmaan, ihanaa viikkoa!
 
marsa22 samoilla linjoilla! tehdään tästä kuusta ja vaikka koko loppuvuodesta plussa rikas! Meiltä täti lähti kylästä viime viikon lopulla ja nyt ollaan aloteltu ahkera peiton heilutus! Ovistikuilla koitan myös paikantaa oikeaa ajan kohtaa :heart:

Onnea myös plussainelle ja
:hug: kaikille pinoo mukaan tulleille!

"Kaikki kaipaa lempee. Eiks niin?" -Reino and the rhinos
 
Täällä ollaan kotona poikkeuksellisen aikaisin, Soitettiin töihin, että lapsi oksentaa, joten nyt sitten vatsatautia täällä... Eli, jos pahoinvointia on, niin sepä on sitten pöpöä.

Varasin tänään ajan yksityiselle gynelle. Mun olis pitänyt mennä jälkitarkastukseen 4-5vkoa keskenmenosta, mutten sitten mennyt, kun kierto alkoi ihan normaalisti ja kmvuoto loppui jne. Mun ystäväni on alan ammattilainen ja sanoi, että hyvin harvoin noin aikaisista viikoista mitään jää.. No, aion kuitenkin nyt mennä näytille ja haluan, että ultrataan, kun sillä sitten parhaiten näkee. Selvittelin kunnallisen tarjoamaa jälkitarkastusta, niin siellä se tehdään tunnustelemalla... Jotenkin tuntuu, ettei sillä oikeen mitään löytäisi, jos on löytyäkseen, noh mene ja tiedä. Enhän kuitenkaan ammattilainen ole, Katsomme siis mitä yksityisellä sanotaan.

Minky mitä meinaa kemiallinen raskaus? Onko siinä menkat myöhässä ja testi näyttää plussaa vai mitens? Toivotaan nyt, että kyse olisi ihan todellisesta raskaudesta d =) b

Ja totta tosiaan, runsaasti plussatuulia kaikille!
 
morjens!

ei voi sanoa ku au,au ja au. selkä vihoittelee. syyn tiedän, liian pitkään oon nukkunu ku meillä on syysloma. pelottaa oikeen miten selviäisin raskaudesta tällä selällä :( esikoisen synnytyksessä tämä menikin pa*kaks....

mut joo, mitäs tänne kuuluu kauniina tiistai, öh päivänä :D ( ai eiks enää ookkaan aamu, krhm ) :D
maidontuloon juu, mulla tuli pari vuotta sen jälkeen kun lopetin imetyksen, silleen et jos puristi suihkussa niin pieni suihku tuli rinnasta, ei muuta. nykyään tulee pikku tippa sillion tällöin pms-aikaan, niinku nytkin on tullu...

voi Minky, b :) d kovasti et hahmut vahvistuis! :hug:

mäkin elelin pitkään hiljaiseloa, kun en jaksanut repiä päätäni hajalle kun tää pelin henki alkoi selvitä, tuo toinen ei lähdekään alulle sormia napsauttamalla.... esikko tuli peräti jo neljännestä kierrosta, on se ihmeellistä :p no, mä olin nuori ja hedelmällinen... jostain kävi eilen silmiin et hedelmällisyyskausi päättyy 28-ikävuoteen :/ no juu, olen tajunnu et hedelmällisimmillään nainen on alle 25v ja halusinkin esikon tehdö nuorena, kun toinen osapuoli oli vanhempi reilusti, et ees jotain tsäänssiä saada yhteinen alulle....
mutta nyt mä oon ihan ohi aiheen :LOL: blaablaablaa, joo lisää kahvia kitattava, et alkaa järk juosta :D

marsa22lle myös tsempityksiä b :) d +++++++++++++ :whistle:

onnea N11nalle oviksen bongailuun :D

kreta, mun mielestä se kemiallinen on se et menkat tulee kyl ajallaan tai sit just ne pari päivää myöhässä, ja ahkerana etukäteistestaajana olet saanut haamuplussia raskaustestiin, mutta menkat alkaa kuitenkin. eli hedelmöittynyt munasolu olisi hipaissut limakalvoa, mutta eipä ole sitten kiinnittynyt ja menkat alkaa.

mut joo, ++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: kaikille ja iso :hug:
mie kömmin suihkuttelemaan kipeää selkääni kuumalla vedellä viis veisaten lääkärin neuvosta haudutella sitä kylmällä... :p

:wave:
 
Kaikille plussanneilla oikein paljon onnea! :flower: :flower: :heart:

Ja kaikille halin tarvitsemille iiiso Hali :hug:

Ja sitten pikasesti omaa napaa: Ultrassa tänään käyty ja sieltähän se kauan kaivuttu pikkuinen löytyi ja sydän sykki hurjasti. Tyyppi vastasi viikkoja 7+6, ihan kuten olin laskenutkin :heart: Nyt voin hetkeksi huokaista ja puhaltaa. Seuraava paniikin paikka onkin sitten np-ultra, jossa viimeksi saatiin huonoja uutisia.. Nyt pitäs alkaa pikku hiljaa neuvola-aikaa varaamaan :whistle: :D
 
Alisa84 Oi kun ihania uutisia :heart: Onneksi teillä ei ole enää kuitenkaan pitkä aika seuraavaan ultraan niin ja sen jälkeen toivottavasti voit vain nauttia raskaudesta :D
Paljon onnea vielä :flower:

Sinimarja Ei saa vanhaa pelotella ;) Mä olen kyllä aloittanut ihan ajoissa, tuota ikää vaan kuitenkin jostain kertyy ihan hurjaa vauhtia...Esikkokin on jo kohta kymmenen :|

).( Edelleen ovista odotellaan.Luulen että on ihan näinä päivinä.Eilen aloitettiin harjoitukset ku sain tuon miehenki vongattuu jumppaamaan.Sen vastusteluista huolimatta :kieh: Jos vaikka huomenna kysyis uusintaa :p
 
Onnea plussanneille =)

Hyvä että tuli puheeksi nuo kp:t, olen itsekin miettinyt, että miten niitä kiertopäiviä laskeskellaan, kun tyhjennyksestä laskettuna ón jo kp 48 menossa. Eli jos ihan tarkkoja ollaan, niin mulle vois muuten korjata keskenmenon tapahtuneen 8/09 :) Mut jospa se täti tulee vielä joku päivä kyläilemään tai sit ei...
 
Alisalle mega-onnitukset, toivotaan ja uskotaan, et kaikki menee hyvin :heart: .

).( Tossa aiemmin jo noita outoja oireitani luettelinkin ja jatkuvat ainakin osittain, eli jatkuva migreenintyyppinen odottaa ikäänkuin laukeamistaan takaraivolla ja samoin kuvotus on ennallaan. Aamulla en meinannu saada itteeni ylös nostokurjellakaan, vaikka nukuin ihan ok unet viime yönä.
Jos mun epäilemä ovis oli sillon 2.10. niin nyt ois sitten 12. pp menossa ilmeisesti? Ainakin jotain sinne päin. Oon tosiaan aika noviisi näissä jutuissa, joten kertokaa te, jotka paremmin tiiätte :ashamed:

Pitänee vetäytyä yöpuulle, ettei huomisaamu ois taas ihan niin tuskainen, tosin tää väsymys tuntuu olevan sitä sorttia, ettei mikää lepo auta (samaa oli raskauksissa, oispa tää sitä kuitenkin!!!)

Tsemppilöitä ja plussapuhuria kaikille tasapuolisesti, en vielä ihan muista kaikkien tilanteita mut oon tätä ketjua tänään kahlannu ja voin kertoo, että kaikkien teiän kokemukset tuo kyyneltä silmäkulmaan :hug:
 
Huomenta! Edelleen vain haamuttaa, eikä oo viiva vahvistunut ollenkaan... En usko kyl, et tästä mitään tulee... Aina sanotaan, et ei sillä viivan vahvuudella oo mitään merkitystä, mut kyl se ny kaiken järjen mukaan edes jonkin verran kuuluis vahvistua..?! Ahdistavaa..

Oikein paljon onnea Alilsalle ihanista ultrakuulumisista.. :)
 
Onnea Alisalle ultrasta ja sykkeistä!

Ja Minky, toivottavasti haamu vahvistuu.
ON:
Kävin lääkärissä. Kohdussa ei ole mitään. Kaikki hyvin. Bongasin mielestäni ovulaation tuossa useampi päivä sitten, jota sitten koetettiin hyödyntää. Nyt kuitenkin ultra näytti, että ovulaatio olisi vasta nyt! Oireita ei ole muita kuin pienen pieni jomotus toisella puolella mahaa. Ja fiiliksiä lapsen tekoon ei kyllä ole juuri lainkaan, noh kuitenkin tätä tietoa hyödynsimme sitten tuota pikaa B)

Mulla on siis viivästynyt ovis, ja varmasti johtuu siitä, että olen sairastellut ja saanut parit antibioottikuurit ja muutenkin on ollut stressiä. Kävin myös vilkaisemassa sen linkin, jossa puhuttiin oviksesta ja oireista, taisi mulle sieltä löytyä syy sieltä miksi ovis on nyt myöhemmin!

Oli kyllä hyvä reissu tuo lekuri, rauhoitti mieltä kovasti.
 
ONNITTELUT Alisa84!!! :flower:

Minky toivon todella, että haamu vahvistuu!

Mulla ovulaation pitäis olla ihan muutamien päivien sisällä! Viimeistään vkloppuna jos ei kierto mee taas ihan omiaan. Vauva kuume on kyllä niin suuri, niin isännällä kuin minullakin, että sais kyllä tulla jo :D
 
morjens

kiitti tsempityksistä. hiisi mä revin pelihousuni mun selän kanssa, se ei kestä tietokoneella istumista :LOL:

mitäs tänne keskiviikkoon kuuluu... :) mulla on aikaa surffailla netissä kun esikolla on syysloma ja rahaa ei ole olla muutako kotona :D no koti on ihmisen paras paikka ja sänky on ihmisen pesä :D

ihana kuulla alisa onnellisia uutisia :hug: :heart: :heart: :heart: valaa toivoa et kyllä mekin joskus perästä tullaan =)

sintsu emmä mitään pelottele, kunhan jaarittelin aikani kuluksi mitä olen lukenu....mun esikko kohta kuus ja siis eskarissa, pikkuveljeä se on jo reilun vuoden pyytänyt... heh :D
sullakin taitaa olla mies hankalasti suostuteltavissa jumppapuuhiin :D rasittavaa, kun ite tahtois ottaa kaiken irti ovisaikaan ja toinen kuvittelee et kerta suurinpiirtein oikeaan aikaan riittää....öh no ehkä niin pitäis, mut kun meikäläiseen tunnu tarttuvan ihan niin helposti, et vaan heiluttelee molempien kalsareita samassa likapyykkikorissa :LOL: :LOL: :LOL:

kiva kreta et ovis löytyi ja hyödynnettiin b:)d

voi minky, toivottavasti se viiva vahvistuisi :hug: :hug: :hug:

blondemonsoon :hug: :hug: :hug:


mitäs mun omaan napaan, ei muuta ku piinailua, painajaisia yöllä, masentavaa oloa ja pikku hiljaa hiipivä kiukkuisuus, pms-oire siis.... dääm! ne siis meinaa tulla sittenkin. menisköhän pissimaan ovistikkuun et mitä se näyttää....no juu haaleaa haaleaa viivaa, ainakin eilen
:D menis jo viikko et olis oikeampi aika testaillaki :D

:wave:
 
Sinimarja, meillä ukkelia ns. ahdistaa tää vauvan työstö, vaikkakin sitä haluaa. Eilen olin vain, että no josko sitten huvikseen tehtaillaan, vaikka ovis on jo takana... :p Eli siippa ei ole tietoinen eilen ultran näyttämästä oviksesta! Ja oli hällä huomattavasti rentoutuneempi olo. Ehkä sitä sitten piinaa se mun piinaaminen :D
Olenpa minä saanut kuulla noita nymfo -kommentteja, jotka kieltämättä ärsyttää ihan älyttömästi. Tekis mieli vaan sanoa, että ei sitte, oo ilman! Mut sit ei kuitenkaan voi... Et niinku sillai.
 
14.10. KESKIVIIKKO



HAAVEISSA ESIKOINEN



Aappa.......................KM 05/09..............................KP 7/28
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 8/29-31
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 11/
n11na........................KM 09/09.............................KP 11/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 12/26
zanz..........................KM 07/09.............................KP 12/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 14/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 15/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 25/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 28/
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 36/33
Orion.........................KM 02/09..............................KP 101/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09




HAAVEISSA TOINEN



Huisi...........................KM 08/09.............................KP 7/
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09.................KP 14/28
Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 21/25-34
Millenia.......................KM 08/09.............................KP 27/28
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 54/
marsa22.....................KM 06/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Eelis...........................KM 04/09, 09/09
sanzibar.....................KM 09/09
BlondeMonsoon.........KM 07/09
NeitiKat......................KM 10/09
kreta..........................KM 08/09



HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 8/28-31
Unicco.......................KM 07/07, 03/09.....................KP 13/
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 15/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 45/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 16/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, omenaruusu, Liilia, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu:
Nasuli82





 
kreta - tervetuloa minunkin puolestani ja :hug: kokemastasi. Hienoa, että ultrassa kaikki hyvin ja oviskin tuli hyödynnettyä!

marsa - tsemppiä perjantain testailulle! toivottavasti plussa tulossa ++++ :whistle:

Sinimarja - inhottava tuollainen selkäkipu, toivottavasti helpottaa pian!

Alisa84 - voi ihanaa! Nyt vaan nauttimaan raskausajasta :heart:

Sintsulle ja Ninnattarelle tsemppiä oviksen bongailuun!

BlondeMonsoon - kuulostaa ihan raskausoireilta :p Koska meinaat testailla?

Minky - toivottavasti haamu vahvistuu!

Omaan napaan ei kummempaa, paitsi että lekurista soitettiin että mun gyneaika on siirretty maanataille, piti olla perjantaina. Maanantaina siis saan toivottavasti arvion koska munis on irtoamassa ja viikon jälkeen siitä katsotaan erilaiset arvot (keltarauhashormoni, kilpirauhanen..). Ihanaa kun ei tarvitse enään yksin pähkäillä näiden asioiden kanssa :)
 
Kiitos SW, kun laitoit listoille.

Pikaisesti kommentoin, että mulla todettiin kilpirauhasen vajaatoiminta esikoisen syntymän jälkeen. Tai ensin meni liikatoiminnalle ja siitä vajaatoiminnalle. Thyroxin lääkitys on varmasti loppuelämäni ja viime keväänä sain raskautumisluvan arvojen puolesta. En voi kuitenkaan olla miettimättä, että onko arvot nyt kohdallaan, vaikka ne testattiin heti KM:n jälkeen. Tuloksethan voi tulla viiveellä. Mutta, arvot olivat nyt kohdallaan, joten kait se on pakko siihen luottaa.

Mulla oli oireina nesteen kerääntyminen kehoon, tajuton väsymys, ihottumat silmissä, kaulalla ja rystysissä. Rystysissä etenkin sellaiset haavaumat. Jaa niin, sit oli melko tyhmä olo. Muisti ei pelannut myöskään millään!

Onneksi tuo kilpirauhasen vajaatoiminta on kuitenkin helppo hoitaa, kun pääsee hoitotasapainoon. Ja hyvä se on tietää, jos ei nyt ala mitään tärppiä tulla, tai noita KM enemmänkin.

+++++++++Mutta plussatuulia +++++++++
 
Alisa84 Ihania uutisia-Hirveesti Onnea!

Minky mulla clear blue toi toivotun selkeän plussan-onnea jatkoon

Mulla oli tänään gynellä jälkitarkastus, kaikki kunnossa, kohtu tyhjä ja hb korjaantunut. 5pv sitten pongasin itse ekan oviksen, tyhjennyksestä vasta 2vk tuolloin. Uä tänään vahvisti tilanteen. Me hyödynnettiin ovis ilman ehkäisyä, vaikka meitä alustavasti käskettiin odottaa ekoja kuukautisia.
Miten muut ootte toimineet ja saaneet ohjeita? Heti sänky hommiin vai pitäisikö odottaa ekoja vuotoja? Oon ymmärtänyt että käytäntö vaihtelee Suomessa. Oulun seudulla saa aloittaa yrityksen heti ja Kys piirissä käsketään ilmeisesti odottaa. Toki kropan on hyvä saada vähän levätä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja sanzibar:
Alisa84 Ihania uutisia-Hirveesti Onnea!

Minky mulla clear blue toi toivotun selkeän plussan-onnea jatkoon

Mulla oli tänään gynellä jälkitarkastus, kaikki kunnossa, kohtu tyhjä ja hb korjaantunut. 5pv sitten pongasin itse ekan oviksen, tyhjennyksestä vasta 2vk tuolloin. Uä tänään vahvisti tilanteen. Me hyödynnettiin ovis ilman ehkäisyä, vaikka meitä alustavasti käskettiin odottaa ekoja kuukautisia.
Miten muut ootte toimineet ja saaneet ohjeita? Heti sänky hommiin vai pitäisikö odottaa ekoja vuotoja? Oon ymmärtänyt että käytäntö vaihtelee Suomessa. Oulun seudulla saa aloittaa yrityksen heti ja Kys piirissä käsketään ilmeisesti odottaa. Toki kropan on hyvä saada vähän levätä.

Täällä Helsingissä lääkäri sanoi, että voisi odottaa yhdet kuukautiset ja kätilö taas sanoi, että voi aloittaa heti. Omalla kohdallani kropan palautumista on kohta puoli vuotta takana, joka on siis vierähtänyt km:stä toipumiseen, vaikka aloitettiin työstö heti kun se oli 6 viikon vuodon jälkeen mahdollista. Eli ei ole tullut raskautumista, koska kroppa ei meinaa palautua millään entiselleen, joten omasta mielestäni on turha odotella yksiä menkkoja, koska raskautumista ei välttämättä tule kuukausiin /vuosiin.

Olen jättänyt tuon raskaaksi tulo projektin täysin taka-alalle, koska tulosta ei näytä tulevan, ei edes ovulaatiota, joten olen päättänyt ottaa löysin rantein. Km:n jälkeen jännäsin heti, että olisiko tärpännyt, mutta nyt jo ymmärrän, että kroppa menee omaa rataansa mistään välittämättä. Tälläkin palstalla moni on tullut raskaaksi sen jälkeen, kun on laittanut vauva-ajatukset taka-alalle.

Silent whisper Tosi ihanaa, että olet päässyt hoitoon asian tiimoilta. Saa nähdä koska seuraan perässä. Täytyisi varmaan kerätä todisteita (oviksen tikuttelua kuukausitolkulla), jotta voisi vedota, ettei ovista edes tule. Tosin ei siihen ovistikkuunkaan voi luottaa.

Aviomiehelläni on muuten kilpirauhasen vajaatoiminta ja hän syö tyroksiinia. Kuinka paljon ko. sairaus yleensä vaikuttaa raskautumisen mahdollisuuksiin? Olisiko jollakin tietoa asiasta? Mullakin arvo on ollut vuositolkulla vähän koholla, mutta ei koskaan niin paljon, että lääkäri olisi määrännyt tyroksiinia. Sitten mulla on vielä lisäksi keliakia ja laktoosi-intoleranssi epävakaan verensokerin lisäksi. Nähtävästi nämä kaikki saattavat vaikuttaa projektin etenemiseen tai etenemättä jäämiseen.... ja onhan tuota ikääkin kiitettävästi - kohta 36-v.
 
kreta: Tervetuloa ja onnea oviksesta :hug: Hyvä, että pääsitte heti takas kärryille =)

Silent whisper: En oo uskaltanu ees aatella testaamista vielä, varsinkaan kun mulla on vaan yks einiinhyväksitodettu testitikku kotona ja sit on lähettävä digitaalista metsästään keskellä yötä, jos se näyttää negaa :headwall:
Oireetkin on vähän lieventyneet, enää ei kuvota ja väsytä ihan niin paljoo. Tilalle on tullu vähän semmonen paineen tunne vatsaan, jonka pessimistinä tulkitsen tädin koputteluksi..

Mutta onpa hyvä, että nyt pääset tosiaan tarkastuttaan hommat, ja löytyy se oviskin sieltä varmasti!

sanzibar: Meillä neuvottiin oottaan ne yhet kuukautiset, mutta olikin epäilyksenä tuulimuna, ja se oli myös patologin lausunto myöhemmin. Ja mulle tehtiin siis kaavinta, kun vuoto ei ottanut loppuakseen. En tiiä, onko raskausviikkojen määrällä merkitystä tähän, mulla tuli keskenmeno siis viikolla 12+0.

Ei kai tässä muu auta, kuin yrittää olla ajattelematta plussaamista, mikä onkin TOOOOSI helppoo, niinku tiedätte

:LOL:
 
Onnea Alisa mahtavaa, että tuli hyviä uutisia! :) :heart:

Pahoittelut uusille :hug:

Oon kyllä käynyt lukemassa täällä teidän juttuja, mutta aika ja energia ei ole oikein riittänyt kommentointiin, kaikenlaista päällä juuri nyt. Se on kyllä ihan hyväkin, koska jää vähän kuumeilu taustalle...Muutenkin oon päässyt eroon siitä "nopeasti uudelleen raskaaksi, se auttaa tuskaan"-olosta. Pakostakin kun kerran ei ole tärpännyt ja rupeaa muutkin ajatukset täyttämään päätä. Tulee jos on tullakseen meiningillä eteenpäin... :whistle:

Tuosta kuukautisten odottamisesta ja yrittämisestä, samaa pähkäilin kamalasti, mutta se oli ihan turhaa, ovista kun ei kuulunut hetkeen. Tai en tiedä kuuluuko vieläkään, mutta ei siis ainakaan ekoilla kierroilla km:n jälkeen. Toiset täällä tuntuvat raskautuvan saman tien, toisilla kestää kauemmin. Sitä kun ei vaan voi tietää, mihin ryhmään itse kuuluu, niin ei kannata liikoja odottaa ekoilta kierroilta. Joutuu vaan pettymään rankasti, ja se vain lisää keskenmenon aiheuttamia huonoja fiiliksiä. Näin ainakin mulla. :ashamed:

Mutta joo, tsemppiä kaikille ja :hug:
 
Täs on linkki kilpirauhasfoorumille, joka tuli melko tutuksi sairastuttuani.

http://www.kilpirauhas.info/foorumi/

Ja Ninnatar suosittelen lämpimästi niitä kilppareiden testaamista. Mä olen saanut taistella niiden koholla olevien arvojen kanssa, kun väittävät menevän viitearvoihin, vaikka nykyään endokrinologia määrittelee ne toisella tavalla. Ja olen ymmärtänyt, että keliakia ja kilpirauhasen vajaatoiminta kulkee aika lähekkäin. Kannattais tuota pikaa mennä testaamaan ja perehtyä niihin arvoihin ton linkin avulla. Etenkin kannattaa kiinnittää huomiota TSH -arvoon ja sitten T4-V:hen. Varmaan miehesikin tietää asiasta.

Pahoittelen kilpirauhasteemaani :|

Ja nyt pois netistä! :D
 

Yhteistyössä