KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Olipahan sitä tekstiä tullut! Ja onneksi mukana oli plussiakin, toivotan onnea roppakaupalla ainakin Alisalle ja Nasulille. Isot peukutukset b :) d teille.
Tervetuloa myös uusille, teille annan sydämestäni :hug: ja toivotan jaksamista!

En tiedä tekeekö syksy tämän, vai mikä nyt on mutta mulla meinaa välillä täysin usko loppua tähän touhuun. Ennen plussaa yritettiin viisi kuukautta ja km jälkeen yrityskertoja on kertynyt taas viisi. Meillä tulee siis parin kuukauden kuluttua vuosi täyteen. Suurimman osan ajasta pystyn suhtautumaan asiaan rauhallisesti. Kyllä se plussa vielä tulee. Toisinaan, kuten tänään, mikään ei ole hyvin. Tuntuu, että kaikki muut onnistuu, mutta me ollaan suurinpiirtein ainoat jotka ei onnistu. Tää on vaan välillä niin turhauttavaa. Tiedän, että kymmenen kuukautta on vielä lyhyt aika, mutta silti... Mulla ei ole lähipiirissä ketään, joka olisi vastaavaa kokenut, siis keskenmenoa. Ei siis ole ketään, jolle näistä mieltä painavista asioista jutella. Onneksi te olette täällä, kiitos teille siitä :hug: Ja kyllä tämä taas tästä, pakko sen päivän on risukasaan joskus paistaa :)

Jeju :hug:
ihanaa matkaa Huisi :wave: B)

ja mitäs omaan napaan..... ei ihmeellisiä. illalla toivoin vatsakramppeja tai muuta kiinnittymisoiretta, mutta lähinnä oli vaan ilmavaivoja :LOL: tuulimunasta tuli kunnon menkkajuilinta kun oli kiinnittyminen, luulin töissä ensin et menkat alkaa ja manasin kun ei ollu siteitä, mut sit vasta tajusin et ovis oli just ollu muutamaa päivää ennen :)
rintoja on kutittanut pari päivää ja kipeämmästä nännistä tuli tippa maitoa, mutta sitä voi joskus tulla vaikka menkat tulossa... jotain rasvapatteja nännipihaan oli tullut mutta liekö nekin vain satunnaisia tapahtumia, kun oikein tosissaan nyt kyttää itseään, kun alkais jo kelvata se raskautuminen tähän osoitteeseen kiitos :)
nipukka oli ylhäällä kovana ja nenämäinen, mutta kun en yleensä tutki sitä niin hajuukaan mitä se meinaa. mulla se on ollu alhaalla, auki ja pehmee kun oon raskautunu. pitäis kai olla just toisinpäin. ota mun kropasta sit selvää. :eek:
miehenkin päästin iltaoluelle, ite en saa unta ku nukuin tooosi pitkään tänään ja silti aloin puol 11 haukotella. väsy meni ohi sit tai kyl mua nukuttaa mut kun yksin ei ole kiva mennä sänkyyn... odotellaan isäntää viekkuun, kunhan ei menis taas aamuyöhön asti :LOL:

noo ei täs muuta, menis vaan aika äkkii et pääsis jännään tuleeko täti vai tenava :D sopis tulla ny se tenava ku vaunutkin on valmiiks ja varasto täynnä esikon vauvakamaa... ja mieli hinkuis shoppailla lisää kun sais vaan hyvän syyn :D
no mukavaa viikonloppua ja plussatuulosia ++++++++++++++ :whistle:

:wave:

Auvoisaa sunnuntaiaamua kaikille ja toivottavasti plussatuulet puhaltavat voimakkaasti :) Heti kärkeen tällainen noviisin kysymys (kun nää termit ei oo kaikki vielä ehtineet tulla tutuiksi): eli mikäs tää kohdunnipukka-juttu on? Selittäkää tolvanalle :)

Mun tietoihin voi toki seuraavassa päivityksessä lisätä, että yks ihana lapsi me ollaan miehen kans saatu aikaan, poika 10/07, täyttää pian 2 vuotta. Kyseinen raskaus lähti hyvinkin nopeaan liikkeelle ja siksi onkin tietty ollu vähän vaikee sulattaa tätä, että toinen (joka kans alkoi heti ekan kierron päälle pillereiden lopettamisesta) meni sitten kesken. Kai se oli sitten liian helppoa onnistuakseen, tai tuntuu siltä että ihan tuurilla nää menee, mitä on muidenkin kokemuksiin tutustunut. Niin siis ellei ole sitten jotain enempi vialla, mitä tarvii tutkia.

Toivottavasti saan pian kertoa hyviä uutisia teille, ja kuulla niitä täällä myös! Palataan ja nauttikaa ihanasta syys-sunnuntaista :hug:

noh mä tein tähän lainauksen sivustosta http://pesu.come.to/ ehkäisypaketti/luonnollinen ehkäisy, siel puhutaan limoista ja millasii ne pitäs minäki kierron päivänä olla jne... hyvät sivut.
toinen hyvä tietopläjäys limoista löytyy sivulta http://keskustelu.plaza.fi/ellit/perhe/keskustelu/t1634433

"Kohdunnapukan tarkastelu

Kohdun liman tarkastelun lisäksi on hyvä myös tunnustella sormin kohdunnapukkaa ja katsoa spekulatutkimuksen yhteydessä kohdunsuun kokoa. Ovulaatiohetken havaitsemisen kannalta on hyödyllistä tietää, että:

* Kierron ei-hedelmällisessä vaiheessa, eli suurimman osan ajasta, kohdunnapukka on kova, se muistuttaa tunnusteltaessa nenänpäätä. Se sijaitsee myös suhteellisen alhaalla ja on helppo tavoittaa sormilla. Jos katsot sitä spekulan avulla, huomaat kohdunsuun olevan lähes kiinni, se on synnyttämättömillä naisilla pieni nuppineulan kokoinen piste napukan keskellä.
* Ovulaation aikoihin kohdunnapukka saattaa siirtyä ylöspäin pari-kolme senttiä ja sen löytäminen voi olla aluksi hankalaa. Kun kosket sitä, se tuntuu pehmeältä, huulten kaltaiselta. Kohdunsuu on selvästi auennut lisää, joillakin jopa niin paljon, että sormenpää menee sisälle. Emättimen seinämät tuntuvat liukkailta runsaamman liman vuoksi.

Ovulaation lähestyessä voi kohdunnapukkaa tunnustella joka päivä. Se on paras tehdä illalla, sillä kohdunnapukka muuttaa hieman sijaintiaan päivän mittaan ja on iltaisin alimmillaan ja siten helpoimmin tunnistettavissa. On hyvä kokeilla erilaisia asentoja - esimerkiksi kyykyssä, seisten toinen jalka tuolille koukistettuna tai istuen - ja kun löytää asennoista sen, joka tuntuu helpoimmalta, suorittaa tarkastelu samassa asennossa joka kerta."

Vieläkin on tullut pienenpientä vuotoa, nyt rusehtavaa ja liman seassa, ei menkkatuhrua. Alkoi sitten vaivaamaan niin ajattelik kokeilla jo testiä. Ja sieltähän tuli haamu tai hyvin hento positiivinen! Nyt on odotukset ja pelot korkealla. Luultavasti tuo vuoto on vaan sitä kiinnittymisvuotoa tai jotain muuta vaaratonta, on se niin niukkaa että en sen oikein usko mitään hirveää olevan.

http://tinypic.com/r/amdpj9/4

Varmaan ensiviikolla testaan uudestaan, eli muutaman päivän päästä. Jos se vahvempaa näyttää niin aloitetaan tämä henkinen valmistelu tulevien hirvitysjännityskuukausien varten. Huhhuh, sekavat tuntemukset, tietysti on toivo korkealla nyt.

11.10. SUNNUNTAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Aappa.......................KM 05/09..............................KP 4/28
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 5/29-31
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 8/
n11na........................KM 09/09.............................KP 8/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 9/26
zanz..........................KM 07/09.............................KP 9/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 11/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 12/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 22/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 25/
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 33/33
Orion.........................KM 02/09..............................KP 98/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09

HAAVEISSA TOINEN

Huisi...........................KM 08/09.............................KP 4/
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09.................KP 11/28
Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 18/25-34
Millenia.......................KM 08/09.............................KP 24/28
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 51/
marsa22.....................KM 06/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Eelis...........................KM 04/09, 09/09
sanzibar.....................KM 09/09
BlondeMonsoon.........KM 07/09
NeitiKat......................KM 10/09

HAAVEISSA KOLMAS

Tsuba........................KM 06/09................................KP 5/28-31
Unicco.......................KM 07/07, 03/09.....................KP 10/
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 12/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 42/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 13/27-34

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Annemaarit, omenaruusu, Liilia, Murmelin

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu:
Nasuli82

Milenia: PLUSSATUULIA ja osaisitko (tai muut) sano mistä mä alan kiertoa laskea? koskahan siis mahdollisesti tulis ekat menkat..lääkkellinen tyhjennys oli 14.9 ja koska kaikki ei lähteny kerralla oli kaavinta 20.9...mistähän mie sen ekan kiertopäivän lasken??? elikkäs kp jokuhan mulla kai on :headwall: avusta kiitos jos joku osaa/ jaksaa kertoa..

Alkuperäinen kirjoittaja Silent whisper:
Nasuli82 - Onnea plussasta :heart:

Millenia - Varovaiset onnittelut sinnekin :) Kyllä se selvä viiva on! Uskallanko siirtää sinut jo plussainneisiin?

Tervetuloa Aappa :hug:
Kiitos paljon! :flower:

Unohdin tarkentaa. Eli toukokuussa sain keskenmenon.. Viikko 10 juuri alkoi. :'(

Hienoa, että joku jaksaa ylläpitää tuommoista listaa :)

Silent W: Kiitoksia, ja ehkä mieluummin katson tässä vielä muutaman päivän kun tuo pikkuvuotokin ihmetyttää, ostan testin kun käydään ensi viikolla kaupassa ja katselen sitten uudestaan. Kemiallinen raskaus pelottaa kovasti (ja tietysti sitten ne kaikki muutkin ikävät vaihtoehdot).

Neila: Minulla oli ihan "luomu" keskenmeno ja menkat tuli melko tasan sen saman 4 viikon päästä keskenmenosta niinkuin normaaleissakin kierroissa. Monethan täällä on sanoneet kuutta-kahdeksaa viikkoa keskenmenosta, mutta en tosiaan muista kenellä oli kaavintaa ja kenellä ei. Toivottavasti muut osaavat vastailla paremmin.

Aapalle vielä tervetuloa, meinasi unohtua kun oma napa pistänyt pään sekaisin :).

Kyllähän tämä olisi loistavaa, jos näin pian onnistaa ja kaikki menee hyvin, toivoisin kyllä että kaikki täällä plussaisivat pian ja saisivat sen nyyttinsä kainaloon, surkeaa on lukea toisten epäonnistumisista :( . Jospa me nyt saataisiin pitkää plussalistaa tälle kuulle!

Neila - mulla myös keskenmeno oli spontaani ja menkat alkoi siitä noin 5 viikon kuluttua. Tuntui silloin muuten ikuisuudelta :/ Mä aloitin kp:iden laskemisen vasta ekoista menkoista.

Aappa - tutulta kuulostaa. mulla myös oli km toukokuussa ja viikko 10 oli juuri alkamassa. Sykkeenkin ehdin nähdä jo pariin kertaan :(

Millenia - toivotaan että plussa vahvistuu ja tuhru loppuu kokonaan :heart:

Täällä menkat alkaa olla ohi.. Nyt sitten vaan odottelemaan perjantain lääkärikäyntiä :)

Millenia: Kyllä mun silmään tuo on ihan oikea viiva, ymmärrän kyllä jos et uskalla vielä hypätä kattoon asti :) Mä oon kyl aina ollu helisemässä noiden viiva-eiviivaa-onkoseviiva-testien kanssa, ja varmimmat tulokset oon saanu digitaalisilla testeillä. Ekan raskauden aikaan testitikkuun tuli selkä plussa-merkki, ja nyt kesällä samaisen valmistajan tikku oli niinkin kehittynyt, että kertoi ihan molemmilla kotimaisilla että raskaana/ei raskaana ja gravid/ej gravid :) Kyllä pikkasen pisti naurattaan, ku odotin vaan plussaa tai miinusta ja sit sieltä pölähti tommonen teksti...

Kiitos Millenia :)

Täällähän on lämmin tunnelma :)

Silent whisper: Joo.. katselinkin, että sulla on ollut myös toukokuussa km. Mutta vielä samoilla viikoilla! Olen pahoillani. :hug:

Nyt vaan koitetaan saada kyytiläiset matkaan ja pysymään kiltisti penkissä matkan loppuun asti! :xmas:

ihanaa onnea millenia :flower: :heart: hieno viivahan siellä näkyy, toivottavasti vahvistuu ja kaikk ihyvin bd

Neila, mä varmaan alottaisin laskemisen tuosta kaavinnasta. mä aloitin laskemisen tyhjennyspäivästä, hyödytöntä tai ei, mut mä halusin alkaa kuitenkin alkaa laskemaan kiertopäiviä...
:hug:

mitäs omaan naabeliin.... ei ihmeitä... ei kunnon menkkajuilintakohtausta ole ilmestynyt, kuten tuulimunassa, et sais merkata sen kiinnittymiseksi, ei vaaleanpunaisia vuotoja... höhlää. no eihän niitä kiinnittymisen merkkejä aina olekaan joka ikisessä raskaudessa.
:p alavatsaa on tietty kivistänyt mutta olen pistänyt sen vaan ruoansulatuksellisten toimintojen piikkiin :D rinnat on turvonneet ja nännit arat, mutta niinhän ne tekee ennen menkkoja muutenkin silloin tällöin. tässä kierrossa on taatusti ollut ovis, kun on ollu hyvät oireet ja ovismerkit :) täytyy toivoo et vielä olis jotain matkaan tarttunutkin... b :) d
pitäis jaksaa vaan vielä oottaa kymmenen päivää et tietää miten tässä kierrossa on käynyt :p ja kun EI millään malttais oottaa :whistle:

hauskaa maanantaipäivää ja +++++++++++++++ :whistle:

:wave:

12.10. MAANATAI

HAAVEISSA ESIKOINEN

Aappa.......................KM 05/09..............................KP 5/28
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 6/29-31
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 9/
n11na........................KM 09/09.............................KP 9/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 10/26
zanz..........................KM 07/09.............................KP 10/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 12/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 13/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 23/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 26/
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 34/33
Orion.........................KM 02/09..............................KP 99/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09

HAAVEISSA TOINEN

Huisi...........................KM 08/09.............................KP 5/
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09.................KP 12/28
Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 19/25-34
Millenia.......................KM 08/09.............................KP 25/28
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 52/
marsa22.....................KM 06/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Eelis...........................KM 04/09, 09/09
sanzibar.....................KM 09/09
BlondeMonsoon.........KM 07/09
NeitiKat......................KM 10/09

HAAVEISSA KOLMAS

Tsuba........................KM 06/09................................KP 6/28-31
Unicco.......................KM 07/07, 03/09.....................KP 11/
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 13/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 43/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09

HAAVEISSA NELJÄS

Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 14/27-34

HAAVEISSA VIIDES

TAUSTALLA:

Annemaarit, omenaruusu, Liilia, Murmelin

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu:
Nasuli82

Aappa - Joo ja melkein samoilla kiertopäivilläkin mennään näköjään! Miten sulla on kierto palautunut km:n jälkeen? Mä olen just perjantaina menossa gynelle, kun ovis tulee liian myöhään kierron pituuteen nähden. Oviksen ja menkkoja enteilevän tuhrun väliin jää vaan noin 7 vrk, kun pitäisi olla vähintään 10 :headwall:

Sinimarja - tsemppiä piinaviikoihin :)

Heippa!

Siis ketju, jota olen kaivannut!

Olen kokenut KM:n elokuun alussa. Olen ollut enemmän tai vähemmän pyörryksissä asiasta, kun olen koettanut miettiä ja etsiä tietoa siitä, miksi näin tapahtui ja miten nopeasti keho palautuu jne. Raskaus oli vasta alkutekijöissään vkolla 6, mutta silti kirpaisi.

Meillä on jo yksi tyttö 10/07 syntynyt, ja toinen olisi enemmän kuin toivottu.

Liittyisin mielelläni tähän ketjuun, joka vaikuttaa ihanan lämpimältä ja asialliselta. Ja luulen, että täältä löytyisi ymmärrystäkin :)

Täällä on juuri ovis bongattu ja osittain hyödynnetty. Oletettavasti ovis on mennyt, kun fiilikset peittojen heittelyynkin on mennyt... Tuntuu vain jotenkin siltä, että olikohan se ovis vai ei ja kuinka pian se keho palautuu jne.? Viisaammilta tietoa??

Näissä tunnelmissa, eli seuraavat kaksi viikkoa odotellaan taasen...

t. kreta

Tervetuloa uusille. Ja :hug:

Täällä edelleen sitä ovista odotellaan.Tulis jo :headwall: Vaikka mä olen niin huono mitään huomaamaan.Pitää varmaan vikitellä tuo mies ihan vaan varmuuden vuoksi :p Kyllä se ovis kuitenkin tällä viikolla joku päivä on :D Ehkä...toivottavasti...ellei kierto taas veny....

Piti vielä toivotella +++++++++tuulia piinaviikkolaisille. d =) b

Hyvää ja toiveikasta viikonalkua kaikille ja heti kärkeen Sinimarjalle kiitos hyvistä "limalinkeistä" B) .

Mulla on tän ketjun kahlaaminen edelleen kesken, mutta pakko oli tulla vähän kertomaan omista oudoista tuntemuksista, lähinnä tänään ovat alkaneet. Taustaa siis sen verran, että kierron kulusta ei mitään järkevää tietoo, mutta ovulaation epäilin oireiden perusteella olleen 10 päivää sitten, 2.10. Tänään sitten on ollut kaikenlaista, lieneekö psykologista mutta kuitenkin, eli: omaa napaa

-vaikka oon nukkunu kunnolla, ihan armoton väsymys, oon myös ulkoillu lapsen kans ja syöny ihan normaalisti ja ilman herkuttelua

-vatsa aivan sekaisin, vessassa ravaan alati ja nyt illalla alkoi sitten kuvotus (en oksenna, mutta tuntuu siltä koko ajan). Onhan toki mahdollista, et oon saanu jonku vatsapöpön..

-lämmöt on ihan normit kylläkin, mutta mulla ny ei oikeen koskaan nouse paljoo vaikka mikä ois

-jo pari päivää ollu muutama sitkee finni epätavallisessa kohtaa naamaa, eikä mulla niitä muutenkaan yleensä tule

Toivo on kova tietenkin, että yrittäminen kantais hedelmää :) Muuten ottaa melkosesti päähän tää oireisto, mm. vatsapöpössä ei o kovin huisia yrittää keksiä lapselle tekemistä jne.. TAI sitten tää kaikki johtuu siitä, että oon maannu piikkimatolla muutaman päivän (siis en putkeen) :LOL: Mut oikeesti, ei kyl paljoo naurata..

Että semmosia mun napaan tänään, kertokaahan muutkin millaisia oireita on ollu ennen kuukautisia/plussaa, jos saisin jonku yhteneväisyyden näille omilleni. Vielä en lähde testi-ostoksille, on sen verran aikaista varmaan..

d =) b vaan kovasti kaikille, ilmeisesti jossain päin maata tulee luntakin, puhaltaispa samalla plussatuuloset!!!

Moi taas! Ikävää kun tänne aina tulee uusia ihmisiä, mutta tervetuloa heille :wave: ja

:hug:

Mulla nyt 3 viikkoa jälkivuotoa, ja alkaa kyllä todella tympimään. Haluaisin jo ajatella uuden alulle laittamista. Vaikka toisaalta uuden raskauden ajatteleminen saa kaikki ikävät ajatukset liikkeelle, esim. jos meissä kuitenkin on jotain vikaa kun 2 kertaa jo lähes samoilla viikolla sikiö kuollut ym. ym.

Oudoista oireista muuten: mulla on tullut nyt parina päivänä vähän maitoa rinnoista!! :x
Viime viikolla joku päivä ja eilen. Mun mielestä aika outoa, kun esikoisen imettämisen lopetin yli 7kk sitten, ja keskenmenostakin aikaa on jo kolme viikkoa. Enkä kuitenkaan ollut kuin viikolla 10. Onko kellään muulla ollut vastaavaa????

Plussia kaikille =)

Kaikki uudet tulokkaan,tervetuloa ja pahoittelut :hug:

Huisi,hyvää lomaa :wave:

Nasulille onnea plussasta :heart:

Millenialle onnea matkaan että plussa vahvistuu ja tuhrut jää :heart:

Ou jee...julistin jo vuodon loppuneeks,mut edelleen tulee pikkasen tuhrua... oli olematonta eiliseen,mut sit taas tuli hiukka enempi :/ En miä tiiä... kai katon tätä hommaa viel'ä viikon verran ja tilaan sit gynen. Kyllähän tää haiskahtaa sille et kaikki ei oo tullut ulos kun tuhru vaan jatkuu,vaikkei nyt oikeestaan enää tuu kun pyyhkiessä hiukan väriä paperiin mut kuiteskin. Normistihan se merkkaa et vuoto loppuu ihan juuri.,mut nyt on tuhruttanut jo yli viikon....

Moip!

Ihan vaan omaanapaa nyt... Ku jotenki puolikuntoinen olo edelleen...
Mä olin eilen ihan varma että kaavintaan suunta ku kuume nousi ja oksetelin pitkin ja poikin koko päivän ja maha oli kipeänä... Tulehdus?! Mä aloin jo panikoitumaan... Nooh onneksi kuume laski yöllä ja mahakin rauhoittui... Kai se oli sitten ONNEKSI :LOL: vaan ruokamyrkytys tai jtn...

Nasuli82 :flower: Plussasta
Millenia Plussatuulia haamun tilalle! :flower:

K :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Silent whisper:
Aappa - Joo ja melkein samoilla kiertopäivilläkin mennään näköjään! Miten sulla on kierto palautunut km:n jälkeen? Mä olen just perjantaina menossa gynelle, kun ovis tulee liian myöhään kierron pituuteen nähden. Oviksen ja menkkoja enteilevän tuhrun väliin jää vaan noin 7 vrk, kun pitäisi olla vähintään 10 :headwall:

Sinimarja - tsemppiä piinaviikoihin :)

Moi!

Aina vaan menee hassummaksi, sillä selasin mun kalenterista kuukautisia keskenmenon jälkeen ja huomasin laskeneeni vähän pieleen. Eli mun kierto on nykyään keskimäärin 29 päivää ja mun vuoto tän viivästymisen jälkeen alkoi keskiviikkona, eli se olisi sama kuin sulla, 6 päivää! Muistin että torstaina, kun sillon hanat aukesi kunnolla. Keskiviikkona alkoi tiputtelu. :snotty:

Keskenmenon jälkeen mulla tuli ensimmäiset kuukautiset tasan kolmen viikon kuluttua ja sen jälkeen on ollu normaali kierto.. oviksen ajankohdasta en oikein osaa sanoa, kun en niin tarkkaan ole seurannut..

Koitan nytkin pitää mahdollisimman "huolettomana" tän yrityksen, sillä viimeeksi kun jätettiin ehkäisy pois oltiin ihan sillä asenteella, että tulee kun tulee ja kestää se kuitenkin useamman kuukauden.. no sittenhän se tärppäs heti :D

Yhteistyössä