KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN SYYSPINO

Tänneppäs oli tullut paljon juttuja...Lueskelin kaikki mut en nyt muista pitikö johonkin kommentoida :headwall: Se on tää mammadementia joka vaivaa :ashamed:

Mä toivon oviksen olevan nyt tai huomenna...en nyt oikeen vieläkään osaa oireitani tulkita :LOL: ja noista limoista :$ mistä sen tietää onko ne minusta vai miehestä lähtösin :snotty: Ku vaikka kuinka yritän niitä tulkita niin ei tuu mitään :headwall: Viikonlopuksi jätän kyllä ne hommat ja vaihdean vapaalle.Pitkästä aikaa mennään tyttöporukalla ulos :D Odotan ihan innolla.
 
15.10. TORSTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Rinja..........................KM 04/09.............................KP 2/24
Aappa.......................KM 05/09..............................KP 8/28
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 9/29-31
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 12/
n11na........................KM 09/09.............................KP 12/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 13/26
zanz..........................KM 07/09.............................KP 13/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 15/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 16/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 26/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 29/
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 37/33
Orion.........................KM 02/09..............................KP 102/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09




HAAVEISSA TOINEN



Huisi...........................KM 08/09.............................KP 8/
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09.................KP 15/28
Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 22/25-34
Millenia.......................KM 08/09.............................KP 28/28
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 55/
marsa22.....................KM 06/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Eelis...........................KM 04/09, 09/09
sanzibar.....................KM 09/09
BlondeMonsoon.........KM 07/09
NeitiKat......................KM 10/09
kreta..........................KM 08/09



HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 9/28-31
Unicco.......................KM 07/07, 03/09.....................KP 14/
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 16/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 46/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 17/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, omenaruusu, Liilia, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu:
Nasuli82



 
kreta - Kiitos kilpirauhasinfosta :)

sanzibar - hienoa, että jälkitarkastuksessa kaikki hyvin! Meille sanottiin että ekoja menkkoja ei tarvitse odottaa kun km oli spontaani. Esim. kaavinnan jälkeen ilmeisesti suosittelevat odottelemaan yhdet menkat.

Ninnatar - Tutulta kuulostaa tuo, että km:n jälkeen kroppa ei ole palautunut ennalleen :headwall: Suosittelen kyllä ovistikkujen käyttöä, niin on sitten jotain faktatietoa jos lääkäriin hakeutuu.

BlondeMonsoon - Plussatuulia puhaltelen ++++ :whistle:

zanz - Mahtavaa, että olet saanut muuta ajateltavaa ja vauvajutut ei pyöri kokoajan päässä. Munkin pitäisi kohta keskittyä uuden työ hakuun.. Nykyinen työsuhde on määräaikainen ja loppuu 15.2 :kieh:
 
Kiitos kaikille tsempityksistä, mut ei tää haamu tästä kyl vahvene... Ei mulla kyl ole mitään oireitakaan, mitkä viittais raskauteen, joten kyl mä aika ihmeenä pidän sitä, et tää tästä onnistuiski...

Ninnatar: Meidän poika sai alkunsa vasta ku jätin taka-alalle koko vauvatäpinän ja kierron kyttäämisen! :) Mulla meni myös reilu puol vuotta, ennen kuin tuntui edes jokseenkin noprmalisoituvan kroppa... Tsemppiä! :)

Sanzibar: Oon testannu jo 2 clearblueta kp 29 ja kp 31 eikä viiva ollut parissa päivässä tummunut. Jäi tosi haaleeksi molempina kertoina.. Ja tätä testiä oon käyttäny aina ku on niin selkee! Tänä aamuna sit testasin apteekin omalla ku oli nuo CB:t loppu apteekista ja yhtä hailua viivaa pukkaa... Tai oikeestaan vielä hailumpaa ku tuo testi ei oo niin herkkä..

Sintsu78: hauskaa viikonloppua! :)
 
Puhaltelee täällä plussa tuulia kaikille!! :whistle: ++++
Tulin vaan toivottaan kaikille tosi hyvää syksyä ja talven alkua.. Käyn aina välillä lueskelemassa kuulumisianne..
:hug: Niitä tarvitseville..

--BabyHope ja Tigu rv 19+4--
 
Jospa sitä uskaltaisi täältä siirtyä jo plussanneisiin. Olisi noiden menkkoen pitänyt jo ilmoittaa itsestään ja testi näyttää plussaa, vaikka ei nyt ole mitenkään hirveästi voimistunut. Kuitenkin tuohon liuskaan minkä nyt tein tuli ainakin viivan alkua miltei heti, eikä tuota nyt ainakaan haamuksi enää voi väittää. Että uskoisin kyllä nyt tämän ainakin kiinnittyneen, tulevastahan ei tietenkään voi vielä mennä vannomaan, mutta koitetaan nyt kuitenkin lähteä suht hyvillä mielin odotukseen tässä nyt, eipä se murehtiminen sitä vauvelia saa siellä sisällä pysymään yksistään. ;)

Minky: en minä vielä luovuttaisi, ei se viiva niin selkeästi vahvene aina. Esikoisessa minulla oli tosi hailakka viiva vielä joskus rv8-9. Enkä oireitakaan huomannut kuin noihin aikoihin (tai ehkä mietiskelin kun väsymystä oli ollut jo pari viikkoa ennen tuota).

Tuo väsymys muuten vaivaa nytkin. Välillä tuntuu, että pitäisi nukkua otain 15 tuntia vuorokaudessa. Hengästyy helposti, huippaa helposti ja välillä rinnat tai masu vähän kipunoi. Se vuoto on nyt loppunut myös, ei ole muutamaan päivään näkynyt mitään epäilyttävää, jospa se oli vaan kiinnitymisvuotoa.

Tervetuloa vielä uusille ja jaksamisia kaikille tähän piinaan. Plussatuulia ++++ :whistle:
 
Onnea Millenia! :) Ja kiitos tsempityksestä... Oli pakko käydä ostaas vielä tollasia liuskatestejä ja on kyl ihan olemattoman vaalea tuo viiva. Mulla on kaikissa mun muissa raskauksissa, jopa keskenmenneissä näkynyt tässä vaiheessa jo selvä plussa, joten siksi olen nyt kyyninen... Ja edellisessä kierrossahan kävi näin kans, joten..
 
Minky,toivon sulle vahvempaa plussaa :flower:

Meillä ohjeistetaan kaavinnan jälkeen yhet menkat,mut muuten ei oo pakko oottaa,vaikkakin raskauden määrittämisen takia ne olis hyvä oottaa.... Oon kyl kans sitä mieltä et siinä voi vierähtää ilman odottelujakin tovi jos toinenkin ennenkuin raskautuu,et maksaako vaivan :/

Jotain muutakin piti kommentoida...mut arvatkaa vaan muistanko :ashamed:

Ja sit rakkaat ystävät...veristä vuotoa jälleen :eek: |O Siis nyt en oo kyl varma onko edelleen samaa jälkivuotoa vai peräti menkat,kun alavatsassa sellanen lievä menkkamainen tunne ollut...mut eihää toi jälkivuotokaan kunnolla loppunut...siis oli sellasta olematonta tuhrua reilun viikon,kunnes nyt parina päivänä tuhrus enempi ja nyt tämä. Ei paljoo tuu...vielä ainakaan,mut kuitenkin veristä.
Voiko menkat alkaa yleensä ihan heti perään?
Oon niin pulassa tän kans. Voishan sitä polille soittaa,mut hyödyttäiskö se kun niin nihkeesti viimekskään oli mitään jatkotutkimuksia tarjoomassa. Omalle gynelle haluisin mut just nyt ei o rahaa...
Venaan ens viikon,sit saan vähän rahaa ja varaan ajan sitten. Pakko nähä tilanne...
Mulla ei uuden raskautumisen kans oo sillai kiire,jos nyt tulis ennenkuin esikko täyttää 3v :ashamed: mut en nyt silti haluu vuotaa kk tolkulla |O
 
Minkylle plussapuhureita täältä!!! :whistle:

Mä kanssa olen pohtinu tuota jälkitarkastusta ko ei tunnu kunnalliselta sitä saavan... Terkka käski vaan ku hälle soittelin KM:n aikaan niin jos tulehdusoireita tai vuotoa jatkuu pitkään niin TK:hon aika lääkärille... Pitäisikö siis mennä yksityiselle ja MILLÄKÖHÄN RAHALLA sinne menee?!

Mulla hiukka valkovuotoa jotenko voisiko olla ovis jo käsillä??? ku normaalisti ei tuota töhönää tule... :saint: Vai kuvittelenko vaan...
Pitäisiköhän ihan varmuuden vuoksi vikitellä ukkoa illalla :D

K :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Repa:
Minky,toivon sulle vahvempaa plussaa :flower:

Meillä ohjeistetaan kaavinnan jälkeen yhet menkat,mut muuten ei oo pakko oottaa,vaikkakin raskauden määrittämisen takia ne olis hyvä oottaa.... Oon kyl kans sitä mieltä et siinä voi vierähtää ilman odottelujakin tovi jos toinenkin ennenkuin raskautuu,et maksaako vaivan :/

Jotain muutakin piti kommentoida...mut arvatkaa vaan muistanko :ashamed:

Ja sit rakkaat ystävät...veristä vuotoa jälleen :eek: |O Siis nyt en oo kyl varma onko edelleen samaa jälkivuotoa vai peräti menkat,kun alavatsassa sellanen lievä menkkamainen tunne ollut...mut eihää toi jälkivuotokaan kunnolla loppunut...siis oli sellasta olematonta tuhrua reilun viikon,kunnes nyt parina päivänä tuhrus enempi ja nyt tämä. Ei paljoo tuu...vielä ainakaan,mut kuitenkin veristä.
Voiko menkat alkaa yleensä ihan heti perään?
Oon niin pulassa tän kans. Voishan sitä polille soittaa,mut hyödyttäiskö se kun niin nihkeesti viimekskään oli mitään jatkotutkimuksia tarjoomassa. Omalle gynelle haluisin mut just nyt ei o rahaa...
Venaan ens viikon,sit saan vähän rahaa ja varaan ajan sitten. Pakko nähä tilanne...
Mulla ei uuden raskautumisen kans oo sillai kiire,jos nyt tulis ennenkuin esikko täyttää 3v :ashamed: mut en nyt silti haluu vuotaa kk tolkulla |O
Olen ymmärtänyt, että vuoto voi lisääntyä/vähetä miten sattuu, joten en oikein usko, että olisi vielä ekat menkat. Mutta mene ja tiedä.

Mua kans harmitti jälkitarkastus kunnallisella puolella: Kättärillä sanoivat lääkkeellisen tyhjennyksen yhteydessä, että pitää mennä neljän viikon kuluttua jälkitarkastukseen joko kunnalliselle puolelle tai jos haluaa niin omalle gynelle (ei mulla ainakaan ole mitään suhdetta mihinkään gyneen, jotta sinne haluaisi mennä ja maksaa toista sataa euroa). Asioista tietämättömänä kuvittelin, että mulle annetaan suoraan aika tai soitetaan siitä minulle. Kun parin päivän kuluttua soitin terkkarille ja peruin neuvola-ajan, niin kerroin asiasta hänelle. Hän ei tiennyt minkälainen jälkitarkastus pitäisi olla, koska terveyskeskuksessa ei niitä tehdä, koska ei ole välineitä. Keskustelun pohjalta määräsi parit verikokeet ja siinä se sitten oli. No, kävin sen jälkeen pariinkiin otteeseen kättärillä näytillä kipujen vuoksi, joten nuo käynnit laittaisin otsakkeella "jälkitarkastus". Tulipahan ainakin ultarttua pariinkiin otteeseen. Kunnallisella puolella olisi todella petrattavaa. Terveydenhoitajat eikä lääkäri tiennyt keskenmenosta mitään. Onneksi tiesin itse, joten kerroin heille... Tältä palstalta saa niin hyvin tietoa ja neuvoja :)
 
täällä testiä tihrusteltu ja EHKÄ siinä ois JOTAIN ? ainakin semmonen mielikuvituksen tuottama kummituksen alku...keskeytys siis oli 14.9 ja kaavinta 20.9 ja menkkoja ei ole sen jälkeen kuulunut niin en malttanu olla testejä ostamatta kaappiin, ja tietty ne siellä sitten huusi testaamaan :headwall: plussatuulia kaikille, tää ois mulla yk 2 tosiaan jos yk 1 on tuo keskenmennyt ..
 
Ilmoittaudun myös takaisin tänne listalle. Sain keskenmenon viikonloppuna ja maanantaina olin lääkkeellisessä tyhjennyksessä. Mieli on matalalla mutta haluan uskoa ensi vuoden plussaan, olen jo 36 -vuotias ja esikoista on yritetty vasta vuoden verran. Keskenmenot 5/09 ja 10/09. :(
 
voi ei rikupi :hug: Kyllä me vielä se oma pikkuinen saadaan kun oikein kovasti uskotaan ja toivotaan.Siihen minä ainakin luotan.

RepaMeinasit sitte vuotaa oikein kunnolla ja hartaasti ;) Jos ne nyt olis menkat ja pääsisitte uuteen yritykseen.Hulluksihan sitä tulee jos koko ajan vuotaa :hug: Toivottavasti ei rauta varastot hupene tuolla vuotamisella :|

).( Meillä joo alkoi jo viikonloppu ku lapset lähti tänään jo toiselle vanhemmalle :kieh: inhotus... Ja valitin tuossa jo miehellekkin et mitä me oikeen tehään :headwall: Mut ehkä tämä tästä sujuu harrastellessa, shoppaillessa (jos pääsen livahtamaan) ja kavereita tapailessa...Sunnuntai varataan sitte palautumiselle :LOL:
Ja oli se ovis jo ku ei enää limailuja...joten nyt vaan taas ooootelllaaan, plääh...
 
Minky: Tsemppilöitä testaamiseen! Voi ne viivat olla haaleita, vaikka ois plussalla, ihan yhtä lailla voi myös olla selkeetä viivaa tm-raskaudessa, niinku mulla oli viimeks. Mä edelleen luukutan niiden digitaalisten puolesta, mulla ne on aina tuoneet sen selkeän tuloksen. Toivotaan, toivotaan :hug:

Repa: Toi vuoto kuulostaa oikeesti karulta :( Mulla oli km heinäkuun alussa, neljä viikkoo tasan siitä alko ekat menkat ja oli ihan ok. Sitten toisten menkkojen jälkeen niillä main kun luulin oviksen olleen, alkokin ihan kaamee vuoto ja sitä kesti useamman viikon! Loppua kohti se alko oleen joka toinen pvä pientä mut sit joka toinen taas hulahti, yhtään ei tienny, mihin sidearsenaaliin varautua..
Yritin siinä sitten kk-kiertoa laskea, vuoto loppu suurin piirtein kun menkkojen ois pitäny alkaa ja siitä taas sopivasti n.9 päivää tunsin oviksen ja tässä sitä ny ihmetellään, onko mahkuja plussata vaiko eikö. Kärsivällisyyttä tää vaatii, eiks niin B) Sitä, ja

:hug: sulle!!

Neila: Mulla muisti pätkii, siis testaatko ovista vai raskautta? Toivottavasti selkiytyy, oli kumpi hyvänsä!

rikupille isot pahoittelut keskenmenosta ja se aina niin tarpeellinen :hug:

Tuli tossa jo omaa napaakin raportoitua, notta ei täällä paljoo uutta, nippaa ja paineentuntua seutuvilla mutta tiiä sitten, tuleeko täti viikonlopuksi.. Ei mulla yleensä tämmösiä oireita ennen menkkoja oo, mut toisaalta km:n jälkeen ei oo voinu mitään tuntemuksiansa enää varmaks sanoo, että mihin liittyvät. Yritän malttaa kuitenkin mieleni, enkä kaiva sitä yhtä keväältä ylijäänyttä testiä esiin..

Plussamyrskyä suorastaan kaikille toivotellen :)
 
Voi Repa :hug: :hug: Eikö jo olis aika loppua ton!

Rikupi: :hug:

BlondeMonsoon: Mulla on ollu vahvat viivat myös tuulimusassa ja muissa keskenmenneissä, joten nyt tää on mulle ihan outoa tää haamuilu...

Tänään taas vaihteeks aivan yhtä hailu haamu. Ei haaleempi, mut ei tummempikaan. Alkaa jo ärsyttää.. Mitä kautta vois pyytää lähetettä hcg-mittaukseen? Loppuis tääki epävarmuus...
 
REPA :hug: :hug:

MINKY: Mä soitin tk:seen ja sanoin et haluan et katotaan tuo hcg-arvo, ja sit pääsinki jo seuraavana päivänä labraan..

Nyt aamulla testannu nega :headwall: :( tänään kp 28/ 28-33.. Esikoinen tärppäsi yk 2 ja keskenmennyt myös yk 2... Tunne on että nyt sitten odotetaan paaaljon paaljon kauemmin,tällä hetkellä alkaa yk 5 jos laskee km:sta, eihän se vielä mitään ole, mutta niin rankkaa ottaa vastaan nämä jokakuiset pettymykset, mitä tuo nega saa aikaan.. pitäsköhän munki kokeilla ovistikkuja ensimmäistä kertaa elämässä...? :snotty:

Rentouttavaa vkonloppua, sisaret :) ja +++++ :whistle:
 
16.10. PERJANTAI



HAAVEISSA ESIKOINEN



Rinja..........................KM 04/09.............................KP 3/24
Aappa.......................KM 05/09..............................KP 9/28
Silent whisper...........KM 05/09..............................KP 10/29-31
Ninnatar....................KM 05/09.............................KP 13/
n11na........................KM 09/09.............................KP 12/
Miukkari.....................KM 02/09.............................KP 14/26
zanz..........................KM 07/09.............................KP 14/27-32
Rinja..........................KM 04/09.............................KP 15/26
Mahdotontako...........KM 02/08, 08/08, 12/08......KP 17/28
Ansu85......................KM 06/09.............................KP 27/30
viirukissa...................KM, TM 07/09.......................KP 30/
Jeju81.......................KM 06/09..............................KP 9/30
Orion.........................KM 02/09..............................KP 103/50
Marie1981.................KM 02/09, 07/09
Hupu07.....................KU 04/09, KM 07/09
Tash..........................KM 12/08, 05/09
Siiri80........................KM 04/07, 09/09
vauvakuume89..........KM 09/09
Odottavainen............KM 09/09
rikupi.........................KM 5/09, 10/09




HAAVEISSA TOINEN



Huisi...........................KM 08/09.............................KP 9/
Annemari-76...............KM 11/06, 09/09.................KP 16/28
Sinimarja....................TM 02/09.............................KP 23/25-34
Zalmiakki....................KM 03/09.............................KP 56/
marsa22.....................KM 06/09
Repa...........................KM 02/07, TM 08/09
Minky..........................KM 09/06, 10/08, TM 03/09, KM 08/09
Eelis...........................KM 04/09, 09/09
sanzibar.....................KM 09/09
BlondeMonsoon.........KM 07/09
NeitiKat......................KM 10/09
kreta..........................KM 08/09



HAAVEISSA KOLMAS



Tsuba........................KM 06/09................................KP 10/28-31
Unicco.......................KM 07/07, 03/09.....................KP 15/
Piijuska-78................KM 05/09................................KP 17/29
pinpella.....................KM 02/01, 04/09, TM 08/09....KP 47/
MayBeibi...................KM 09/09
Neila.........................KM 09/09
happihyppy...............KM 02/08, KU 12/08, 09/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78.......................KM 01/09, 08/09................KP 18/27-34



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Annemaarit, omenaruusu, Liilia, Murmelin




PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:



2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö,
annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83,
Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki),
tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), nimbe, Nemu, maaliskuu, kanella

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope, harakanhattu, MLL (=aMansikka), tinttamaaria, Sapfo, tiitu87, Tupu76, papana77, mother4, kellopeliappelsiini, JääKyynel

Elokuu: Elviira-76, Sun Rise, Empuuu, Varanikki, marjutti86, A-L-M, Elwi, senni11, Adelade

Syyskuu: Unnukka75, Nappula, Alisa84, tillukas

Lokakuu:
Nasuli82, Millenia





 
Millenia - siirsin sinut plussanneisiin, stressitöntä raskausaikaa :heart:

Repa - ai taas vuotaa :headwall: jos ne kuitenkin nyt olisi menkat!

Neila ja Minky - toivottavasti haamu vahvistuu!

rikupi - tervetuloa ja :hug: kokemastasi.

marsa22 - mä liputan ovistestien puolesta :wave:

).( Taas meinaa pientä masista pukata päälle kun olen miettinyt miksi ihmeessä se uusi raskaus ei voi alkaa!?!? Keskenmenon jälkeen kun piti olla helppo raskautua uudelleen! Mä ainakin raskauduin helpommin ennen keskenmenoa kun sen jälkeen. Alkaa toivo mennä tähän koko hommaan :attn:
 
rikupi :hug: :( Tsemppiä sinne!


Joo.. mä ehdin jo miettiä, että jos siirtäis tätä yrittämistä vielä kuukaudella kun on kaiken maailman edustustilaisuuksia ja pippaloita missä sit katsotaan ihmeissään kun en juo mitään.. En haluais heti paljastaa työkavereille raskautta! Mutta sitten tajusin, että se ei todellakaan ole niin itsestäänselvää, että raskaudun heti niin kuin ekalla kerralla. Eli jatketaan normaalisti rakastelua ja vaavi tulee kun sen on tarkoitus :)
 
Rikupi...olen sanaton :hug: Mut jos nyt haluu jotain positiivista ajatella,niin musta toi esikko tuntu jotenkin oikeen erityisen arvokkaalta kun joutui näkeen niin paljon "vaivaa",et on se sit kultaakin kalliimpi kun se vihdoin tulee :heart:

Rakkaat kanssasisaret,kiitosta vaan myötätunnosta... ei ollu menkat ei,taas on ihan olematonta vuoto...oikeestaan ei oo tänään vielä tullu mitään :headwall: Ninnatar,oikeessa oot,tällästä tulee,ei tuu tää on ollu kokoajan,et kuuluu kyl kuvioon,mutta siks ajattelin menkkoja kun nyt lähti jo kahdeksas vuotoviikko käyntiin ja oli olevinaan sellasta oiretta |O Mut ehkä tää tästä joskus hiipuu...kylhää mulla ekassa km:ssakin todettiin kohdun heti tyhjentyneen,mut silti tuhruvuotoo oli 5 viikkoa :eek:

Alisaa piti viimeks onnitella,hyvältä näyttää :heart:

Silent,juu,mulla oli esikosta sama ja pelkäämpä et nytkin. Gyne sano et helpolla lähtee uus raskaus kun oli alkanutkin (kolmannesta kierrosta)mut kakan marjat,yli puolivuotta meni :kieh: Tsemppiä ja toivoa sinne :hug:

negan testanneille hali :hug: Kyl me tästä noustaan B)
 
Kaikille halit :hug:

Tänään kun kävin kaupassa, niin ei enää haluttanut mennä hipelöimään ja ostamaan vauvan vaatteita. Mulla on niitä kaapissa jonkun verran, kun aloitin niiden oston maaliskuussa raskaduttuani. Nyt tuntuu ajatuskin pienistä nutuista jotenkin siltä, että miksi ostaisin, koska saattaa olla, ettei meille tule koskaan vauvaa. Mulla kun on ikääkin ja molemmilla noita sairauksia. Mieskin eilen taas kysyi, että onko tää normaalia, ettei vauvaa kuulu. Mitä siihen nyt sitten sanoo.
 
Täältä myös halit kai kaikille :hug:

Samanlaista masista täälläkin ilmoilla mitä täällä muutenkin aistittavissa. Joo, olinhan mä jo vähän eri mieltä...mutta, eilen kuulin, että taas yhdelle kaverille on tulossa vauva ja vielä 2 viikkoa ennen mun laskettua aikaa. Jotenkin se vaan veti maton taas alta. Miksi ei vaan voi päästä eteenpäin?
 
tuhruttaa jo, joten kp1! :( En tajuu, miks jo toinen kemiallinen peräkkäin... Eiks mun kohtu oo palautunu kaavinnasta vai missä vika?! Ku näköjään herkästi raskaudun, mut mitään sinne ei sit kiinnity...
 

Yhteistyössä