KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Suuret onnittelut babyhope :hug:

meillä ei tärpänny tässä kuussa. tein aamulla negatiivisen testin. tiesin kyllä tuloksen, mutta tein varmuuden vuoksi kun tänään oon lähössä ulos. no, oiskin ehkä käyny liian hyvä tuuri jos heti km:n jälkeen olisin tullut raskaaksi ennen yksiäkään menkkoja. Nyt siis tosissaan odotellaan menkkoja..alkais nyt prkl! km:stä tänään 5 viikkoa. Toivottavasti Sun Rise teillä on parempi onni =)
 
:attn: Digitaalisella saatu aamulla ovisplussa :attn: Sen sijaan samasta pissasta otettu liuskatesti näytti vahvistuneen sekin mutta testiviiva oli haaleampi kuin kontrolliviiva. Eli nyt sitten varmistui se mitä olen ajatellutkin että minulla se testiviiva ei koskaan vahvistu samanvahvuiseksi kontrolliviivan kanssa saati vahvemmaksi. Ja silti on ovis tapahtunut aina kun olen testaillutkin. Aamulla alettiin lakanoiden pöllytys ja sitä lienee nyt edessä illalla ja huomenna myös. Vielä varmistellaan sitten maanantainakin. Eli pelkkää :heart: edessä.

Babyhope ja Kukkala :flower: plussasta! Ihanaa! Kukkala - kyllä se varmaan ihan oikea plussa nyt on. En usko että enää olisi hormonit koholla, niin pitkä aika on kulunut. Voiko menkat tulla vaikka olisi hormonia elimistössä.. hmmm.. enpä osaa vastata. Ovista ei ainaskaan voi tapahtua koska kroppa ei raskaudu ennenkuin tavara on kohdusta täysin pois. Näin arvelisin. Älä nyt menetä toivoa, juurihan olet plussannut! :hug:

Tervetuloa myös Neiti-88 :wave: Olen pahoillani siitä mitä olette kokeneet :hug: Mun mielestä kaikki raskauden voi olla erilaisia oireiltaan. Mutta kieltmättä tämäkin meni mulla kesken heti kun se kuvotus loppui. Itse halusin uskoa että vihdoinkin saan raskauden jossa ei tarvitse maata sängyssä puolta aikaa. Summa summarum: kyllä se raskaus voi olla ihan oireeton ja samalla onnistua loppuun saakka (kuulitko Alisa) ;)
 
Silent whisper :hug:

Ja piti sanomani että mitään alavatsatuntemuksia ei tänään ole :/ Enpä tiedä, onko kroppa näin muuttunut km:n jälkeen. No, testissä kuitenkin plussa joten lh-taso on noussut kiitettävästi.
 
Heippa kaikille!

En ookkaan pitkään pitkään aikaan kirjoitellut mitään ja mukavaa oli huomata että monet on plussanneet sinä aikana kun oon ollu "tauolla" :) Mutta aika paljon meitä tuolla listalla näyttää olevan että uusiakin on tullut, toivottavasti plussaatte pian =)

Pari plussaakin näyttää juuri tulleen, onnea MannaHari ja BabyHope :flower: =)

).( ovis plussa bongattiin viime sunnuntaina ja nyt sitte ihmetellään ja odotellaan :) miehelle tossa sanoinkin et mulla vaan nyt on sellainen olo et oon raskaana, mitään oireita yms ei oikeastaan ole mut musta on vaan tuntunut sille että NYT =) sellainen olo tuli itse asiassa jo maanantaina :D

Ollaan nyt käyty isännän kanssa muutaman kerran pyöräilemässä kun vihdoin sitte fillari saatiiin aikaiseksi hänellekin hommata, ei mun oikein oo yksin tullu pyöräiltyy ja paljon mukavampaa se on kahdestaan, äskenkin käytiin lenkki ajelemassa ja mulla on jo sellainen olo et koska mennään uudestaan =) en muista koska olisin viimeks tykännyt pyöräilystä näin paljon.

Mukavaa viikonloppua kaikille
:wave:

ai niin kaipa sinne listaan vois kiertopäivät mullekin taas laittaa eli 19/28
 
Neiti81 Onpas teillä ollut vaikea ja pitkä taival :( Pahoittelut! :hug:

Tinttamaaria Hyvää reissua! :wave:

Marjutti Toivottavasti on juuri sitä ;)

Kukkala Onnittelut! :flower: Eiköhän se juuri sitä onnea ole :) Toivotaan parasta. Mene käymään verikokeissa ja selvitä hcg-arvo, siitähän sen tietää :)

BabyHope Oih, onnittelut!! :flower: :hug: Tahtoo kans :D

Silent whisper höh :/ Pahoittelut negasta! :hug: Ensi kiertoon sitten kova tsemppi ja raivo päälle ;)

Sapfo Onnittelu ovisplussasta! Nyt ei muutaku ihania lemmenhetkiä ;) :whistle: Toivottavasti mulle olis käyny samallalailla, että liuska testissä olin vain myöhässä, enkä kunnon viivaa sen vuoksi saanut. Toivoa elätellään ;) :whistle: Jep, kuulin :D :D :whistle:

Elviira Sullakin kovasti plussatuulia :whistle:

On: Tänään väsyttäny koko päivän |O Johtuu varmaan aikasesta herätyksestä, samoin oon pallellu nyt iltapäivästä saakka.. Ja lämmöt ollu tänään 36,5°:een pinnassa (taitaa olla pahasti luulotautia :ashamed: )
 
SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Perhosia.......................KM 01/09............................KP 2/28
JääKyynel.....................TM 05/09............................KP 5/30
Miukkari........................KM 02/09............................KP 9/26
tiitu87..........................KM 11/08, 03/09..................KP 16/29-30
Tupu76.........................KM 11/08, 04/09..................KP 17/33
Elviira-76......................RK 11/07.............................KP 20/28
Murmelin.......................KM 01/09............................KP 20/28-38
Empuuu.........................KM 09/08...........................KP 22/26-30
Alisa84.........................TM 05/09............................KP 22/26-32
MLL..............................KM 11/08............................KP 25/26-32
marjutti86.....................KM 06/09.............................KP 25/
harakanhattu.................KM 04/09............................KP 26/28-31
Sun Rise........................KM 10/08 ..........................KP 32/28-31
Rinja.............................KM 04/09...........................KP 34/
mely.............................KM 12/08............................KP 40/27-37
Orion............................KM 02/09............................KP 51/50
Silent whisper................KM 05/09
nanakuu........................KM 11/08
Hempukka87...................KM 12/08
MeaMimosa....................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.........................KM 04/09
Tash.............................KM 12/08, 05/09
mirzu.............................KM 04/09
Noella............................KM 04/09
papana77.......................KM 06/09
Ninnatar.........................KM 05/09



HAAVEISSA TOINEN



Elwi.................................KM 11/08...........................KP 3/17-44
marsa22...........................KM 06/09...........................KP 4/
Annemaarit.......................KM 08/08...........................KP 12/24-28
Zalmiakki..........................KM 03/09...........................KP 14/32
AnnaStiina82.....................KM 12/08...........................KP 16/30
tillukas.............................KM 05/09...........................KP 18/31-35
Sinimarja..........................TM 02/09...........................KP 24/27-34
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09.............KP 27/
kellopeliappelsiini................TM 04/08, KM 05/09
Nappula............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola..............................KU 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
mama-L............................KM 04/09
jasimi...............................KM 01/09, 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki..........................KM 04/09............................KP 6/28
happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08...............KP 10/28-30
Sapfo..............................KM 05/09............................KP 16/33
senni11............................KM 06/09............................KP 22/
hämy10............................KM 07/06, 01/09..................KP 51/28-30
pinpella............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Piijuska-78........................KM 05/09
Neiti-81............................KM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 17/30-33



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, catzu, pikku-pirpana, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Eelis, zamoon, Spark, Adelade, MyAngelsMyHope





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis-TYTTÖ, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki), tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope



 
Huomenta! Villisti nukuttu yö takana, paljon vauva ja mahaunia, hohhoijjaa. Herätessä teki niin mieli tehdä se testi, kun tuntui niin varmalta, mutta eihän sellaista minun varastoistani löydy :D Se ois käytetty jo aikoja sitten. Siispä menen tänään ostaa sen testin varmaan ja testaan huomenaamulla, jos mitään ei oo tapahtunu. Oli kyllä kuvitellut jaksavani odottaa tiistaihin :ashamed:

Silent Whisper ja Varanikki, teille on varmasti suunnitteilla huhtivauvat! :heart:

Elviira, kiva kun palasit takaisin, jännitystä tiedossa siis :D

Alisalle on peukut pystyssä b :D d
 
Pakko oli nyt tulla kysymään teidän kokemuksianne... Minkälaiset menkat teillä on tullu km:n jälkeen?

Kun mulla alkoi toissapäivänä ekat kuukautiset tm:n jälkeen, ja nää kivut on jotain :x Tuntuu että munasarjat (jos ne nyt ees tolla kohtaa on) poksahtaa, ei ollenkaan semmoisia normaaleja menkkakipuja. Kiva kun ens viikolla ollaan reissuun lähdössä, pitäs vajaa 500km istua autossa, voip se olla tuskainen taival jos ei yhtään siihen mennessä helpota. :/
 
Menkat on olleet omituisia km:n jälkeen. Viimeksikin tuli kauheet supistuskivut vajaa viikko ennen menkkoja. Jospa sulla helpottais reissuun mennessä Adelade.

).( Ostin ovistestejä, kun haluan tietää ovuloinko edes... Tänään kp 10 ja testasin heti vahvemman viivan. Se testiviiva pläjähti siihen heti. Luin ohjeen monta kertaa ja kyllä se on se testiviiva, joka on vahvempi kuin kontrolliviiva (paitsi jos testi on viallinen). Olis pitäny tehä toinen heti perään :headwall: Nyt hyppään junaan ja meen miehen luo Kokkolaan ;) Wish me luck!
 
Ekat menkat oli km:n jälkeen suht tavalliset. Ei suuria kipuja, vuosi 2 ekaa päivää aika hyvin.

Happihyppy - ovistestithän ei näytä sitä ovuloiko vaan mittaa LH-tason nousua. Eli munis voi jäädä silti irtoamatta. Onnea silti mukaan rutkasti!
 
Heippa!

Alisa84 kuulostaa hyvältä, vaiks eihän tietty palelu kivaa ole, mut jos... =)

SunRise kiva kun lisäsit mut listalle ja kiitos takaisin tulo toivotuksista =) Sullahan on tosi jännät paikat tiedossa siellä, Onnea huomiseen testaukseen b :) d

happihyppy erittäin mukavaa Kokkolan reissua ;) ja tsemppiä

Adelade mulla oli järkyttävän runsaat, kivuista en muista enää, toivottavasti sun kivut helpottaa pian.

Odottelen tässä miestä kotiin, jos mentäis vaikka pyöräilemään :) kun nyt ei onneks sadakaan, tosin aika viileetä on mut se ei niin haittaa

:wave:
 
Adelade, mun ekat menkat oli aika niukat ja kivuttomat. Sen jälkeen sitten on ollutkin ihan outoja menkkoja - kierrot vaihdelleet 28-37 päivää, vuotoa saattanut kestää 10 päivää, kipu saattanut alkaa jo viikon aiemmin, todella runsasta ja möykkyistä vuotoa jne. Nyt syön toista kiertoa noita lugesteroneja, viime menkat tuntui normaaleilta. :)
 
huomenta!

eilen oltiin vähän viihteellä, baarissakin käytiin. paljoo en juonu, muutaman punkkulasin =) mutta nyt on pää kipee :$

ei ole ollu mitään tuntemuksia. en usko et olis tärpänny.. en vaan jotenki yhtään usko. tilasin 5 raskaustestiä, ens viikolla pitäs postilaatikkoon tulla.

happihypylle kivaa reissua ja onnea mukaan! :wave:

kuulojuttujen mukaan yhelle tutulle on tullu keskenmeno. heillä on 1 vuotias ennestään ja olin vähän pahana et saavat jo toisen ja vielä sillon ku meän olis pitäny saada.. :ashamed:
mutta vissiin eivät saa, nää on niin rankkoja juttuja.. :(
 
Vaihteleeko ne teillä eri kierroissa? Olen nyt saanut päähäni että jotain on vialla, tyyliin en ovuloi tässä kierrossa, koska oireet on todella lieviä. Tammikuusta lähtien on ovisplussa tullut kp15 ja mahakivpuja kp 16-17. Nyt tuli myös plussa kp15 mutta tänään kp16 edelleen mahakivut suht olemattomia. Ootan koko ajan kieli pitkänä että tulisi hirmuisia mahakipuja mutta tuntuu että jokin koko ajan pitelee niitä pamahtamasta hirmuisiksi. Jotain siis tuntuu mutta todella erilaista viime kuukausiin verrattuna. Voisko silti olla ovis?
 
Sapfo *Tuuppaa pallukkaa irtoamaan*

Sun Rise Täällä jo kovasti odotellaan sun plussauutisia ;)

Adelade En osaa kyl auttaa, ku mulla ei tullut edes kunnon kuukautisvuotoa.. :/

Happihyppy Ei muutaku hauskaa iltaa sulle miehen kans ;) :whistle: Kokkola tuttu paikka :D

Elviira Jatkuva värinä on kyl rasittavaa, mut kyllähän sen kestäis, jos tiedossa olis jotain ihanaa *haaveilee*

Mittailiko täällä joku muu lämpöjä? :wave:
Täällä lämmöt tänään noussu ennestään, aamulla heti herättyä 36,5, klo: 10.00 36.9 ja nyt 13.30 37,0 astetta.. oonkohan tulossa kipeeksi? :/ Määkö kova mittaan lämpöjä, en ollenkaan :D Vilu jatkuu ja samoin väsymys... Tiedän kyllä, että päivä lämmöt ei välttis oo ihan tarkat, muta oon ennenkin mittaillu aamulla, päivällä ja/tai illalla.
 
hei kaikille.. halit niille jotka tarvitsevat haleja ja onnittelut niille jotka kokevat että nyt ois onnittelut tarpeen;)

Täällä itselläni vähän kummalinen olo.. ovistuntemuksia ei oo paitsi limaa.. se alkoi jo kp12 vai olikohtan peräti 11.. en osatanut ovistestejä ja nyt tässä on sit hyödynnetty ovista jos sellanen on ollu tai on.. mietin vaine ttä onko ovis sillon kun on eniten ovislimaa?
Voikun tää loppukierto menis nopeesti.. en tiiä miten tuun kestämään ku elokuun alussa on ystävän häät ja siellä kaks odottavaa ja mun piti olla se kkolmas.. mutta en olekkaan.. :/:/
en tiiä miten tuun kestämään sen kaiken..
 
Hei vaan tytöt! Onnea lähteneille ja haleja saapuneille. Itsekin olen täällä taas.. taukoa pidin tässä vähän.. muutamat plussat ennen menkkojen alkua ja iloisesti täti tuli aina ajallaan kp 28. Ihan viimeisimmät kuulumiset on, että eilen alkoi vuoto 35/28 plussattuani ja jälleen iloisesti kaikkine raskausoireineni toiveikkaana odotin, että huomenna olisin päässyt pirauttamaan neuvolaan.. vaan ei. Tosin oksettaa yhä ja ihan outo fiilis yhä kropassa. Sellainen tulva on ollu, että toukkaa ei varmasti enää pukkaa! Eli siis tänään kp 2/28 ja ilmoittaudun taas tänne odottelemaan tulevaa.. :headwall:
 
Moikkaaa!!

Täällä vietän hirveässä flunssassa synttäreitä ja tein just mummuni ja mammani kanssa mansikkakakun. Namskis! Nyt on siis kp26/28-31. Eli kohta nähdään onko tärpänny vähän kyllä veikkaan että ei. Ei oo ollu juuri mitään oireita eikä tuntemuksia. Mutta toisaalta eihän se vielä mitään merkkaa. Eli jään odottelemaan uutisia suuntaan tai toiseen.
:wave:
 
Mulla nyt n. 8 vk km:stä ja pari päivää sitten lirahti taas kerran pikkasen ruskeaa vuotoa. Sen jälkeen vain pari tippaa. Pari viimeistä viikkoa on ollut menkkaolo aina ajoittain, mutta ei mitään menkkoja. Nyt sitten tuo lirahdus. Eli tuon kohtu sai tirautettua ulos ja pari viikkoa yritti tuotakin.

Mullahan on nyt raskausarvo negatiivinen, mutta tästä pienestä ruskeasta tuhrusta päätelle kroppa ei ole vieläkään toipunut tuulimunasta.

Menkat eivät ole alkaneet vieläkään, vaikka neuvolassa sanottiin, että ne alkais 4-7 viikon kuluttua km:sta. Tosin tuo arvio taitaa koskea niitä, joilla vuoto loppuu heti eikä meitä joilla sitä taitaa tulla vielä puoli vuotta km:sta....

Raskaana en ole, koska vasta kerran suojaamatonta seksiä takana (toissapäivänä).

Eli tässä vain odotellaan kropan palautumista :/ Kaiken järjen mukaan voisiko tässä tilanteessa edes tulla raskaaksi?
 
Kukkala ja Babyhope, onnittelut!!!! Tuntuu tämä heinäkuu lähtevän räväkästi käyntiin plussilla! Minäkin niin haluaisin....!!!! Minä jatkan tässä ovisplussan metsästystä, jota ei ole vieläkään tullut... Pelottaa jos se ei tuliskaan.
 
Perhosia :hug:

tiitu87 oon tikuttanut aika vähän, enkä nyt osaa mitenkään varmaks sanoa, mut mulla tuli kyl plussa tikkuun vaikka limat oli jo vähenemään, mut tosiaan muakin kiinnostais tietää et miten muilla, et olinko mä vaan tyyliin myöhässä sen tikkuni kanssa :) kun jotenkin jäi asia epäilyttämään.

Täällä oli ollu puhetta näköjään noista raskausmonivitamiineista, mä oon nyt varmaan parisen kuukautta syönyt niitä multitabsin raskausmonivitamiineja, mulla tais toiset loppua ja ajattelin kun siinä purkin kyljessä lukee että myös raskautta harkitseville niin aloin sitte syömään niitä, ja ilmeisesti ihan hyväkin sitte et aloin niitä syömään ja nyt kun luin toin foolihappo jutun niin oon ottanut niitä kaks päivässä :) kun annostus niissä on 1-2 päivässä ja aattelin tossa muutama päivä sitten et mahdollinen kiinnittyminen tapahtuu ihan pian eli mie alan ottamaan kaks päivässä, mä oon nyt ihan hurahtanut tähän hommaan =)

Ja sinne pyöräilemäänkin muuten pääsin B) ja taas odottelen seuraavaa kertaa ;)

Mites muuten teillä muilla, tietääkö monet teidän yrityksestä? Mä en oo kertonut kellään, mä en vaan jostain syystä halua kertoa vielä mitään. Kyllähän multa sitä kysellään ja vastailen sitte vaan jotain ympäri pyöreitä tyyliin ai mää vai :D mutta jos nyt plussaan niin musta tuntuu että taidan kertoa siitä aika nopsaan ystävilleni

Alisa84 kyselit lämpöjen mittailusta, no mä mittailin yhdessä vaiheessa mutta en tullut siitä kyl hullua hurskaammaks ja lopetin sen ainakin toistaiseksi :)

Ai niin mulla on tosi tosi herkkää nyt ;) kattelin tota blondin kostoo telkusta ja mua sitte näytti kokoajan itkettävän :whistle: mä olin ihan et mitä ihmettä, mut vähän väliä sain silmäkulmia kuivailla ;)

:wave:
 
Yrityksestä meillä ei tiedä oikeestaan kuin mun pari siskoa ja työkaveria, miehellä kans ehkä työkaveri. Mun ja ukon yhteinen kaveripiiri on kyllä niin lapsivastainen, että huhuh. :eek: Yhden mielestä lapset ovat saatanasta, ja toisen mielestä lastenteko on suurinpiirtein itsekkäintä maan päällä jne. Eivätpä nuo kaverit tiedä keskenmenostakaan, kuten ei osa mun perheestäkään eikä kukaan miehen perheestä. Jos nyt tässä joskus uudestaan raskautuu, niin en välttis edes noille lapsivastaisille edes kerro raskaudesta, saavat tajuta sen itse.
 

Yhteistyössä