KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Ilmoittaudun joukkoonne! Tuulimuna todettiin 11.5. vk 13.

Kahden lääkkeellisen tyhjennyksen jälkeen vuotoa kesti kaikkine tippoineen n. 6 vk. Tänään lääkäri soitti, että raskaushormoni on negatiivinen, joten päästään uuteen yritykseen :)) Jippii!! Toivottavasti kaikille meille käynti tällä palstalla olisi mahdollisimman lyhyt.

Lukivathan kaikki eilen lehdestä, kuinka tärkeää foolihappo on jo raskautta yrittäville. Nyt olen syönyt sitä 4 kuukautta. Tuulimunaraskaudessa aloitin foolihapot vk. 4 eli aivan liian myöhään. Myös maitohappobakteerit ovat olleet mahtava lisä. Olen saanut niillä oikein "teräsvatsan" eikä keliakia ja laktoosi-intoleranssioireeni paljoakaan ilmoita olemassaolostaan.

http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Raskautta+suunnittelevien+naisten+kannattaa+sy%C3%B6d%C3%A4+foolihappolis%C3%A4%C3%A4/1135247339942


 
happihyppy Jotenkin tuo sun tarina kuulostaa siltä, että kaikki ei ole kohdallaan. Ihan sillä olisi hyvä tarkistaa tilanne ja miettiä, mitä kannattaa ja voi tehdä. Eli älä vielä luovuta! Ei mullakaan tilanne näkynyt missään raskaustesteissä. Mulla residua poistettiin ihan siinä skopiassa, ei kaavittu. Seuraavassa kuussa plussasin, mutta limakalvo oli vielä liian ohut, ja jäi pelkäksi kiinnittymisyritykseksi. Mutta sekin tuntui hienolta, kun sitä ennen ei ollut 9 kuukauteen yritystäkään.
 
tarkottaako foolihappolisä et pelkästään foolihappoa..? vai siis jotain vitamiini hommaa, missä on myös foolihappoa.. =)

tänään oli päivällä hetken tunne et menkatko tässä vielä alkaa, jotenki tuntu siltä, nippaili ja kipuili. nyt taas ei oo ollu mitään..

paitti olo on turvonnu ja välillä jotain kummaa kuplintaa mahassa.
 
Käyn taas vaklaamassa... Silent whisper mulla meni ekan keskenmenon jälkeen kolme tai neljä kiertoa ovuloimatta. Silloin olikin kyllä kierrotkin pidempiä 37-42 päivä kunnes normalisoitui. Tokan keskenmenon jälkeen palautui heti normaaliksi.

Plussatuulia kaikille +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Meritähti :heart: Pömppis 17+2
 
Miukkari Pahoittelut papan menetyksestä! :hug:

Sun rise sitä itekin toivon :D mutta en usko, että se ovis edes tuli, ehkä se vain teki tulojaan.. :ashamed:

Marjutti Toivottavasti enteilee ovista tai pientä kyytiläistä :) Mulla kävi samallalailla, että raskausvitam. jäi kesken, enkä niitä sen jälkeen oo syöny.. Ne oottelee tuolla kaapissa uutta raskautta |O

Jääkyynel Onnittelut menkoista :) Nyt vain sitten yritys täysiä päälle ;)

Sun rise sulla jännät paikat siellä :heart:

Empuu Iso iso halaus :hug:

Eilen kuulin, että yks tuttu on raskaana. Tästä raskausuutisesta en pahastunut, koska hekin yrittäneet 2 vuotta ja naisella paha endo, odotteli leikkaukseen pääsyä ja nyt oli ihme tapahtunut ja raskaus alkanut. Voi kunpa sitä itekin sais kokea sen ihmeen :ashamed:

Ninnatar Tervetuloa joukkoon mukaan :wave:

On:
Täällä hirvee väsy koko päivän, nyt illasta oon pirteempi. Tuolla oikealla puolella edelleen joku ihme kohta joka on kipeä, varsinkin tietyissä liikkeissä.. Nyt pelko hiipii persuksiin, että mitä jos se onkin joku kysta?!? :eek: Ja kauheesti ollu tänään ilmaa mahassa.. Voih näitä vaivoja.. :D
 
Foolihaposta - Mä oon syöny multivita poretabletteja joissa on myös foolihappoa. onkohan niissä sitä tarpeeksi? Ninnatar - aloin itsekin syömään foolihappoa "liian myöhään", vasta ehkä viikolla 6. Ja keskenhän se meni. Vaikka eihän se nyt yksin syynä voi olla :/
 
PERJANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



JääKyynel.....................TM 05/09............................KP 3/30
Miukkari........................KM 02/09............................KP 7/26
tiitu87..........................KM 11/08, 03/09..................KP 14/29-30
Tupu76.........................KM 11/08, 04/09..................KP 15/33
Murmelin.......................KM 01/09............................KP 18/28-38
Empuuu.........................KM 09/08...........................KP 20/26-30
Alisa84.........................TM 05/09............................KP 20/26-32
MLL..............................KM 11/08............................KP 23/26-32
marjutti86.....................KM 06/09.............................KP 23/
harakanhattu.................KM 04/09............................KP 24/28-31
Sun Rise........................KM 10/08 ..........................KP 30/28-31
Rinja.............................KM 04/09...........................KP 31/
BabyHope......................KM 09/08, 01/09..................KP 34/33-41
mely.............................KM 12/08............................KP 38/27-37
Orion............................KM 02/09............................KP 49/50
Silent whisper................KM 05/09
nanakuu........................KM 11/08
Hempukka87...................KM 12/08
Perhosia........................KM 01/09
MeaMimosa....................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.........................KM 04/09
Tash.............................KM 12/08, 05/09
mirzu.............................KM 04/09
Noella............................KM 04/09
papana77.......................KM 06/09
Ninnatar.........................KM 05/09



HAAVEISSA TOINEN



marsa22...........................KM 06/09...........................KP 2/
Annemaarit.......................KM 08/08...........................KP 10/24-28
Zalmiakki..........................KM 03/09...........................KP 12/32
AnnaStiina82.....................KM 12/08...........................KP 14/30
tillukas.............................KM 05/09...........................KP 16/31-35
Sinimarja..........................TM 02/09...........................KP 21/27-34
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09.............KP 25/
Elwi.................................KM 11/08...........................KP 26/17-44
kellopeliappelsiini................TM 04/08, KM 05/09............KP 30/28
Nappula............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola..............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
mama-L............................KM 04/09
jasimi...............................KM 01/09, 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki..........................KM 04/09............................KP 4/28
happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08...............KP 8/28-30
Sapfo..............................KM 05/09............................KP 14/33
senni11............................KM 06/09............................KP 20/
hämy10............................KM 07/06, 01/09..................KP 49/28-30
pinpella............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Piijuska-78........................KM 05/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 15/30-33



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, catzu, pikku-pirpana, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76, Eelis, zamoon, Spark, Adelade





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki), tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe

Heinäkuu: MannaHari





 
Heipuu!

Pitkästä aikaa. Mulla on tänään töissä viimeinen päivä ennen 4vkon lomaa. Jeeeeee!!!

Nyt ootte kirjoitellu niin paljon etten ehdi ennen töitä kaikkee lukemaan. Joten keskityn tällä kertaa vaan omaan napaseen. Täällä ei minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan eikä toiseen. Menkkojen pitäis alkaa neljän päivän sisällä ja varmaan alkavatkin ku ei oo ollu mitään kuviteltuja oireita isompaa. Tupakka maistuu :ashamed: , kahvi maistuu, rinnat ei oo arat, eikä mitään muutakaan. Joten taidanpa keskittyä sitten lomailuun, ainakin pari päivää... Pidetään nyt vielä pieni toivon kipinä kuitenkin voimassa. Ehkä meillekin vielä joskus se onni suodaan. :)

Mukavaa heinäkuun alkua kaikille ja paljonpaljonpaljonpaljon ++++++++++++++ :whistle:

Harakanhattu :wave:
 
Heippa tänne!

Entinen Heinämassu82 täällä siis huhuilee :wave: Täällä mennään monen monen säikähdyksen jälkeen jo rv 19+6..Huomenna puoliväli. Rakenneultrassa kaikki kunnossa, ja tyttöä lupailtiin meille.

Tänään olisi meidän enkelin laskettu aika :'(

Paljon plussatuulia teille kaikille, :hug: :hug: ja hyvää mieltä jokaiselle.
 
Heippati.

Tääki lähtee viikonlopuks reissuun, joten jään odottelemaan niitä plussia sillä välin :)

Täällä on ollu puhetta noista vitamiineista + fooliohaposta. Minäki aloin niitä raskausmultitabseja syömään vasta viikolla 4-5, mutt en maalaile piruja seinille, ett tuulimuna olis johtunu niiden syömättömyydestä. Mulla on tässä ollu nyt pari viikkoa ihan suunnittelu asteella ostaa se multivitapurkki ja jos sattusin tulemaan raskaaks voisin siirtyä taas noihi multitabseihin, vaikka samaha se on kumpia syö. Noi raskaus multitabsit on vaa nii tyyriitä, nii ei raskis tässä vaiheessa niitä ostaa. Tarttis nyt vaa marssia sinne apteekkiin, olis tällä kertaa "viisaampi" ja söis jo etukäteen niitä.

Ei kai tänne oikeestaan sen kummpempia. Tervetuloa uudet ja MannaHari minäkää en saanu missää vaiheessa kahta yhtä vahvaa viivaa, kun alussa testailin. Raskaana silti olin, vaikka veikkailin jo sillon, ett voiko kaikki olla muka ok, kun en saanu sit vahvaa viivaa aikaseks ennen ku paljon myöhemmin ja sekää ei näköjään taannu mitään.
 
MannaHari onhan se, ihanaa!!! :D :D :D Kyllähän me se tiedettiinkin jo =)
Isot onnitteluhalit plussasta, pääset avaamaan heinäkuun plussat! :flower: :flower: :heart:
Nyt et saa stressata viivojen vahvuuksia, ne ei mitään merkkaa, vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan vaan :heart:
 
Heippa taas erittäin pitkästä aikaan.
Tervetuloa kaikille uusille ja plussanneille onnittelut, en ollut varma onko teitä tullut lisää kun olette niin kamalasti kirjoittaneet etten ole ehtinyt mitään vielä lukea.

Itse olen ollut menneen kuukauden niin kiireinen tämän asunnonvaihdon kanssa, ensin rempattiin lähes yötäpäivää 2 viikkoa ja sitten muutettiin viikko sitten ja nyt on vasta lähes tulkoon kaikki tavarat paikoillaan.

2 viikkoa enää kesälomaa jäljellä, kyllä se aika rientää näin lomaillessa. Itsellä nyt taas kiertopäivät jo pitkällä 24/27, tuntunut tuo kierto nyt kaavinnan jälkeen jääneen sitten pysyvästi tuohon 27 päivään. Mikään ei todellakaan viittaa siihen, että raskaana oltaisiin, ei niin minkään näköistä oiretta. Mutta enpä jaksa nyt tässä kierrossa edes aloittaa sitä hermoilua.

Nyt sitten hieman ylös selailtuani huomasin ainakin että MannaHari oli juuri plussannut, joten hirmu paljon onnea!
 
Minä olen syönyt kaikissa kolmessa raskaudessa foolihappoa. Määrä on ollut yli suosituksen eli 600 (suositus kai se 400). Eipä ollut sen puutos ainakaan km:n syy viimeisessä raskaudessa.

Täällä oottelen ovisoireita. Km:n päättyneessä raskaudessa ovis oli kp 15-16 ja tänään siis kp 14. Eilen oli varmistusrakastelua :heart: koska tänään lähden viihteelle.

Ihanaa, plussiakin täällä löytyi. Onnea MannHari :flower: Jos nyt raskautuisi tässä kierrossa niin la olisi siinä maaliskuun lopussa. Eli huhtikuuhun ollaan kovasti menossa mitä tulee vauvojen syntymiin. :( =)

 

Yhteistyössä