KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Heippa vaan!

Mahtuuko yks kuumeilia vielä mukaan?
Kolmatta kuumeilen vaikka ei ihanne tilanne nyt ois taloudellisesti
raskautua mutta... =)
Esikko on 3v ja Kakkonen 8kk, km:t 07/06 ja 01/09 ja tämänhetkinen kierto outo :)
eli kp 49/28-30 meneillään ja tässä 3viikon sisällä saatu vain negoja yhden haamun lisäksi(haamun jälkeen edelleen negoja)
alkuviikosta tuhrutteli jotaki ruskeeta hyvin hyvin vähän, menkoiksi niitä ei voi kutsua, ei ikinä ennen mitään vastaavaa ollu.. mikä lie hormoonihäiriöinen olen :D

hämy
 
Silent Whisper: Monissa monivitaaminipurnukoissa on mukana foolihappoa, mutta vain murto-osa raskaussuosituksesta, joten sen vuoksi ostin raskausmultitabsin lisäksi Foliren foolihappoa muistaakseni 400 mikrogrammaa. On muuten tosi halpaa: 100 kpl 6,8 eur.

Aloittelemme tässä esikoisen tekoa ja km siis 05/2009.

Moikka Alisa84 :)) Samassa pinossa nyt ollaan :) Meillähän oli miltei sama laskettu aikakin ennen kuin jouduimme poistumaan marraskuun pinosta :(

Sunnuntaina näin yhden kaverin vuosien jälkeen ja hän kertoi olevansa raskaana ja laskettu aika oli aika liki tuulimunani la:ta. Eilen kuulin, että toisella kaverilla on la lokakuussa. Hänellä monta tuulimunaa ja km:ää takana, joten näistä molemmista raskauksista ei tullut niin paha mieli itselle, kun tiesi mitä heillä on takanaan.
 
MannaHari paljon onnea!! :heart: kunpa minä ja moni muukin plussattais heti perässä... =)

Hämy10 tervetulloo mukaan.

täällä niin paljo puhutaan tuosta foolihapon tärkeydestä niin pakko sitä itekkin syyä :D

oon aika sekasin et oliko ovis viime viikonloppuna vai onko vasta nyt.. tänään illalla luvassa kuitenki varmistelua, ja sit jännäilyä. viiltoja ja nippailuja ja vähän myös menkka tuntemuksia masussa ollu. nyt ei viel tälle päivää mitään.

lähen pikkusiskon uutta ekaa omaa kämppää kattomaan, pitää jotain käydä viemisiksi ostaan, varmaan jotain käytännön tavaraa..

kivaa päivää kaikille! :wave:
 
Onnea MannaHarille!

Jaahas, alkaa täällä päin mansikat näyttää siltä, että piti pakastin sulattaa. Yllättävän hyvin meni, vaikka pimu oli apuna. Tuo meidän kohta 1v5kk pyyhki antaumuksella pakastearkun ulkopinnat puhtaiksi, imuroi pakastimen takaa ja kertoi äitille aina, kun valuma-astiaan tuli vettä. Voi tosin olla, että äiti ihan hiukan joutui paikkailemaan työn tuloksia...

Elämä jatkuu ovista odotellessa. Kädet on liki kyynärpäitä myöten ristissä, että saisimme maalis-huhtikuun vaihteessa vauvan. Mutta jos ei nyt tärpi, niin tulkoon sitten toukokuussa. Tai myöhemmin.
 
Heippa kaikille ja Onnea tuhannesta Mannaharille! Mä aloitin eilen taas testailemaan niillä digitaalisilla ovistesteillä. Ei ainakaan vielä ole viisari värähtänyt. Eikä sen puoleen ole vielä mitään ovistuntemuksiakaan tai limoja.

Noh viimeksi se testi varoitti oviksesta vasta kp20. Sanokaas viisaammat, että onko siitä haittaa raskautumiselle kun ovis on vasta näin myöhään kun mulla??? Mulla on tokan km:n jälkeen kierto pidentynyt ja ovista pukkaa vasta kp 20 tienoilla???
 
harakanhattu Onnittelut kesäloman alkamisesta! B)

Harhaanjohtaja Ihana kuulla, että kaikki hyvin, vaikka varmasti tänään on surulliset ajatukset ilmassa :hug:

Mannahari Onnittelut plussasta! :heart: Sää korkkasit hienosti tän heinäkuun plussatilin ;)

Sapfo Toivottavasti pikkuveijarit löytää tiensä perille :whistle:

Hämy Tervetuloa mukaan kuumeilemaan :wave:

Ninnatar Hei vain! :) No niinhän me oltiin, surullista, kun sieltä joutu tippumaan pois.. :( Mutta ehkä meille vielä pikkuinen suodaan, koitetaan ainakin toivoa.

Tupu Mulla ovis tuli viimeksi kp 18-19 ja siitä raskauduin, jos luteaalivaihe on lyhyt, niin siitä on on haittaa vissiinkin kiinnittymiselle?

On: ei kummepia. Lämmöt tasasesti 36,6, aamulla sekä illalla. Nyt vatsan nippailut/repäisyt loppuneet :eek: Eli ei kauheasti ole toiveita tälle kierrolle.. :ashamed:

Eikös kuitenkin jokainen raskaus ole erilainen eli oireettomuudesta tai oireista vaikea alkuun päätellä mitään? Täällä nimittäin heti mieli maassa, kun nyt ei ole samoja oireita kuin viimeksi...
 
Onnittelut minunkin puolestani Mannaharille! :flower: Ja paljon onnea muutenkin matkaan =)
Hienoa, että ihmisillä onnistuu. Se antaa meille kaikille toivoa!

Itse täällä ihmettelen pitkäääääääääääää kiertoani. Nyt jo meneillään kait jo kp30 tai jotain. Yleensä kiertoni on tosi lyhyt. No, kai tämä stressiä on...toivotaan näin. Raskaana en voi olla. No, ehkä minimaaliset mahdollisuudet asiaan on, mutta lasta ei mitenkään olla yritetty. Mutta ainahan tietysti voi olla, mutta en todellakaan usko asian olevan niin.
Eli outo kierto.
 
heippa.
taidan liittyä seuraanne mikäli mahtuu?

Pikku kolmosen yritystä takana jo toukokuusta 2008.
Tuloksena syyskuussa 08 +, joka päättyi keskeytykseen rv 18+5 sikiön poikkeavuuden+lapsivedenpuutteen vuoksi :'( Päätös oli hyvin raskas ja vaikea, mutta muita vaihtoehtoja ei juuri ollut.. :'(

Toukokuussa tuli uudelleen +, ja nyt maanantaina tyhjentyi kohtu. rv 8+ siis keskenmeno virallisesti vahvistettiin. Todennäköisesti n. vkoa kahta ennen oli vauvan kehitys pysähtynyt :'(

Kyllä alkaa kuulkaa usko loppua koko touhuun. :'(
Ennestään 2 tyttöä löytyy (04 ja 05) Kuopuksella huuli-ien-suulakihalkio. Joten kaikenlaista on ollut..
Mies on merillä, joten mm. keskeytys ja km piti yksin käydä läpi.
uuteen yritykseenkin päästään vasta syys-lokakuussa kun mies saapuu kotiin.
Ehkä ihan hyvä niin, koska henkisesti on ollut tosi rankkoja nämä kokemukset.
Oma vointi vaihtelee pettymyksen-vihan ja normaalin välillä vielä rankasti.
onneks on noi 2 ihanaa tyttöä lohduttamassa!

Mulla kierron pituus jotain 26-27 pvää, katsotaan mihin nyt venyy. En tosin joutunut kaavintaan tms, ja keskeytyksenkin jälkeen kierto pysyi tasaisen varmana.
Ikää mulle on kertynyt 27 vuotta jo ja pikku kolmonen siis edelleen toiveissa. :heart:

OIREISTA:
Mulla ensimmäinen raskaus oli täysin oireeton, ja on muuten ainoa raskaus josta tuloksena täysin TERVE lapsi. Tosin, r.myrkytys iski lopussa.

Mietinkin juuri että mulla on takana 4 raskautta: yks kera r.myrkytyksen ja terve lapsi tuloksena, toisesta tuli halkio-lapsi (ultrassa saatiin jo tietää), kolmannessa kromosomipoikkeavuus ja nyt km..... :eek: Myönnettäisiinköhän mulle vakuutuksia? :p
Toivottavasti seuraava raskaus menisi hyvin (mikäli vielä raskaudun), ja tulisi terve lapsi. :heart:
 
Moikka kaikille tasapuolisesti! :wave:
Hirmunen kiire ollut koulussa joten äsken suoritin mahtavan
7 sivun lukemisen...ja arvatkaas jäikö mitään mieleen.. :ashamed:
Mä olen muuten päättänyt ruveta absolutistiks!
Ihan vaan siitä syystä, että on noita migreenilääkkeitä kulunut
niiiiin paljon viime aikoina, että minimoin riskit saada kohtauksen.
Viikko sitten olin Riksurockissa, ja kohtaus iski kuin salama kirkkaalt
taivaalt...seuraavana aamuna iski toinen kohtaus perään...
Joten jos ne muutama (n. 3-4 ) juomaani siideriä vaikutti niin EI KIITOS!

Ens viikolla olis koulusta loma, jee! Kaikki 5pv...
Miäs on töissä, mutta päätin viedä tytön laivalle...joten varasin
matkan Tukholmaan meille kahdelle+ tytön poikaystävälle ja "anopille".
Mitä me täällä istuskellaan kahdestaan huputetussa talossakaan?!
Mies tais kyl vähän loukkaantua... :/

Isot halit tarvitseville, uusia ainakin oli tullut.. :hug: :'(

Ja onnittelut plussista, oviksista ja menkoista... :)

Hitsit kun tais ne helteet lopahtaa lomaks.. :kieh:
Just niin mun tuuria...
 
Huomenta kaikille!
Tervetuloa hämy10 ja Neiti-81

Aattelin vaan tulla lyhkäisesti kertoilemaan, että eilen yöllä tuli selkään tuntemus, ja oisko nytkin? Rintoja aristaa ja valkkari alkoi. Eli varmaankin menkat alkaa ihan just... Kahtellaan. :/

Koittakaahan muutkin plussailla =) Tarttii piristystä säännöllisesti meinaan ;)
 
täällä tosi flunssanen olo! nokka tukossa ja aivastuttaa. nyt ku mietin niin näinhän oli viimeksikki ku mietin et oisinko raskautunu.. ja sillon olin =)

lämmöt tahallaa mittasin oli 36,6 pikkusen koholla mut ei kyllä paljoo.

tänään illalla kaverin kans saunomista ja punaviiniä, mies lähtee myös humputteleen.

eilen illalla varmisteltiin 2 kertaa, ei pitäs olla yrityksestä kii.. :ashamed: :D
 
Hei!

Minulle tuli keskenmeno noin 10 viikkoa sitten, vuotoa kesti viisi päivää ja viimeisenä vuotopäivänä pöksyyn tipahti kananmunan kokoinen möykky. Siihen loppui vuoto ja kivut. Olin aavistellut keskenmenoa jo raskauden alusta saakka, koska oireet olivat niin vähäiset verrattuna hyvin päättyneisiin raskauksiin. En käynyt tarkistuttamassa tilannettani missään, mutta olin neuvolaan yhteydessä. Tuntui että kaikki tuli kohdusta pois, ja jäin näin ollen vain kuulostelemaan - ja asia hiipui pikku hiljaa mielestä ja ajattelin, että kaikki on varmasti ok tuolla vatsassa.

KM:n jälkeen kuukautiset tulivatkin sitten ihan normaalisti. Nyt sitten odottelin toisia kuukautisia tai oikeastaan sitä, etteivät ne tulisi :) No eihän niitä ole kuulunut ja testasin tänään plussan.

Eka ajatus oli se, että jotain on nyt kohtuun jäänyt (koska ei mitään oireita :( , kuten raskauksissani normaalisti on ihan alusta lähtien), mutta sitten mietin, että ei kait välissä olisi pitänyt tulla normaaleita kuukautisiakaan, jos raskaushormoni olisi jäänyt koholle?!

Plussani tuli pregent stickillä heti virtsakupissa ollessaan eli aika vahva plussa.

Ei mitään tuntemuksia eli en oikein usko tähän, käynee samoin kuin ed. raskaudessa... Nimim. kolme alusta asti oireellista raskautta = kolme lasta, kolme oireetonta raskautta = kolme km:ää.

Osaisko joku viisaampi kommentoida: onko mahdollista, että vielä yli kymmenen viikon jälkeen km:stä raskaushormonit olisivat noin koholla - vaikka välissä ovat olleet normaalit kuukautisetkin?

Tarttiskohan sittenkin mennä lääkäriin. Laiska... :ashamed:
 
LAUANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



JääKyynel.....................TM 05/09............................KP 4/30
Miukkari........................KM 02/09............................KP 8/26
tiitu87..........................KM 11/08, 03/09..................KP 15/29-30
Tupu76.........................KM 11/08, 04/09..................KP 16/33
Murmelin.......................KM 01/09............................KP 19/28-38
Empuuu.........................KM 09/08...........................KP 21/26-30
Alisa84.........................TM 05/09............................KP 21/26-32
MLL..............................KM 11/08............................KP 24/26-32
marjutti86.....................KM 06/09.............................KP 24/
harakanhattu.................KM 04/09............................KP 25/28-31
Sun Rise........................KM 10/08 ..........................KP 31/28-31
Rinja.............................KM 04/09...........................KP 32/
mely.............................KM 12/08............................KP 39/27-37
Orion............................KM 02/09............................KP 50/50
Silent whisper................KM 05/09
nanakuu........................KM 11/08
Hempukka87...................KM 12/08
Perhosia........................KM 01/09
MeaMimosa....................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.........................KM 04/09
Tash.............................KM 12/08, 05/09
mirzu.............................KM 04/09
Noella............................KM 04/09
papana77.......................KM 06/09
Ninnatar.........................KM 05/09



HAAVEISSA TOINEN



marsa22...........................KM 06/09...........................KP 3/
Annemaarit.......................KM 08/08...........................KP 11/24-28
Zalmiakki..........................KM 03/09...........................KP 13/32
AnnaStiina82.....................KM 12/08...........................KP 15/30
tillukas.............................KM 05/09...........................KP 17/31-35
Sinimarja..........................TM 02/09...........................KP 22/27-34
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09.............KP 26/
Elwi.................................KM 11/08...........................KP 27/17-44
kellopeliappelsiini................TM 04/08, KM 05/09............KP 31/28
Nappula............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola..............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
mama-L............................KM 04/09
jasimi...............................KM 01/09, 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki..........................KM 04/09............................KP 5/28
happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08...............KP 9/28-30
Sapfo..............................KM 05/09............................KP 15/33
senni11............................KM 06/09............................KP 21/
hämy10............................KM 07/06, 01/09..................KP 50/28-30
pinpella............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Piijuska-78........................KM 05/09
Neiti-81............................KM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 16/30-33



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, catzu, pikku-pirpana, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76, Eelis, zamoon, Spark, Adelade





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Harhaanjohtaja (=Heinämassu82), Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki), tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe

Heinäkuu: MannaHari, BabyHope





 
Heippa kaikille...

Nyt se on sitte saatu se plussa siihen testiin... :attn: :heart:
Kuten kerroin niin viikko sitten tiistaina sain haamuja ovistesteihin ja ihmettelin silloin että miten niitä voi tulla näin loppu kierrosta... No se selvisi eilen.. lopetin ovistikkujen käytön ja toissa päivänä huvikseni kokeilin taas ja sain siihen kaksi huutavan punaista viivaa.. ihmettelin tosiaan kuinka se on mahdollista.. eilen samat viivat ovistestiin ja sit oli pakko mennä apteekkiin ostamaan raskaustesti..
Predictoriin tuli ihan selvä plussa illalla eikä ollut kuin kaksi tuntia edellisestä vessa käynnistä.. :)

Nyt olen niin onnellinen ja toisaalta pelottaa ihan mielettömästi...
Menossa menkkojen mukaan rv 4+4... :heart:

Kaikille nyt hirmuinen plussa puhuri.. ++++ :whistle:
Terkuin BabyHope ja Tigu
 
Ihan ole hyvä vaan... :LOL:
Sinä kanssa Sunrise koita päästä tuonne toiselle puolelle, ihan niinkuin kaikki muutkin... :heart:
Mietin vaan tuossa että millähän mielen saisi rauhoittumaan... :ashamed:
Iloinen mutta taka alalla koko ajan pelko... :|
 

Yhteistyössä