KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

prkle! tänne iski sitte ärhäkkä hiiva.. oireita ei ole tosin mulla, vaan miehellä.. |O :/ kävi eilen lääkärissä ku viime yhdynnän jälkeen tuli suht isoja, kipeitä haavaumia, eivätkä ottaneet parantuakseen, jonka jälkeen esinahan alla alko näkyyn sellasta vaaleeta nöhtää.. :x lääkäri oli sanonu et hyvin varmasti hiiva, ei ollu ottanu näytteitä tai mitää, mut löi käteen 6 viikon Daktarin rasvakuurin ja mulle lähetti Gyno-Daktarin puikot.. pläh! mä kävin tänään sit viel varuiks antaan näytteen et näkee et onko varmasti hiivaa vai mitä ihmettä.. mut hyvin todennäköstä ku mähän jouduin nyt syömään kolme eri antibioottikuuria lyhyen ajan sisään..

mut nyt siis seuraava kiertoki menee huti ku ei saa touhuilla ilman kumia ettei tuo hiiva pääse yltyyn lisää tai tarttuun takas.. HUOH! että semmosta täällä tälläkertaa.. lomaki menee ihan harakoille.. mut eipähän tarvi tikutellakaan tai mitää, et tosiaan saa vaan lomailla.. :p
 
Niin on kyllä hyvä kun on tälläinen palsta minne kirjoittaa,kun hetki sitten vielä kirjoittelin tuonne odottajien palstalle, nyt sitten tänne. Mietin sitäkin että miten erotan koska tulee normaalit kuukautiset, viimeksi kun meni kesken niin olin niin sokissa että ensimmäiset 2 kk meni ihan plörinäksi ja en miettinyt edes moisia mutta nyt kun päähän ei mahdu muuta ajatusta kuin uusi raskaus niin sitä miettii kaikenlaista. Ja minusta tuntuu että hormonitoiminta on aivan sekaisin sillä teksi mieli seksiä :| Vaikka sekin on hauska että minulla on luovuttaja vaikka seurustelen, mutta suhteemme on alussa enkä halua sotkea näitä 2 asiaa. Joku ehkä pitää minua hulluna :) Mutta koska tämä on hänelle ok ja lapsen haluan niin minusta tämä on järkevin ratkaisu sillä en hankkiutuisi salaa raskaaksi koska se ei ole vastuullista. Nyt toivon vaan kovasti että elimistöni palautuisi ja voisin alkaa uudestaa kokeilemaan ,vaikka pelottaa kamalasti kun on noita km takna että entä jos se mahdollinen tulevakin päättyy, mutta unelma on liian suuri että periksi antaisin
 
TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



tiitu87..........................KM 11/08, 03/09..................KP 6/29-30
Tupu76.........................KM 11/08, 04/09..................KP 7/33
Murmelin.......................KM 01/09............................KP 10/28-38
Empuuu.........................KM 09/08...........................KP 12/26-30
MLL..............................KM 11/08............................KP 15/26-32
harakanhattu.................KM 04/09............................KP 16/28-31
Sun Rise........................KM 10/08 ..........................KP 22/28-31
Miukkari.........................KM 02/09...........................KP 25/
BabyHope......................KM 09/08, 01/09..................KP 26/33-41
mely.............................KM 12/08............................KP 30/27-37
Orion............................KM 02/09............................KP 41/50
nanakuu........................KM 11/08
Hempukka87...................KM 12/08
Perhosia........................KM 01/09
MeaMimosa....................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.........................KM 04/09
Alisa84..........................TM 05/09
Tash.............................KM 12/08, 05/09
mirzu.............................KM 04/09
JääKyynel......................TM 05/09
Silent whisper.................KM 05/09
marjutti86......................KM 06/09
Noella............................KM 04/09
papana77.......................KM 06/09



HAAVEISSA TOINEN



Zalmiakki..........................KM 03/09...........................KP 4/32
AnnaStiina82.....................KM 12/08...........................KP 6/30
tillukas.............................KM 05/09...........................KP 8/31-35
Sinimarja..........................TM 02/09...........................KP 13/27-34
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09.............KP 17/
Elwi.................................KM 11/08...........................KP 18/17-44
kellopeliappelsiini................TM 04/08, KM 05/09............KP 22/28
Annemaarit.......................KM 08/08...........................KP 25/24-28
Nappula............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola..............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
mama-L............................KM 04/09
jasimi...............................KM 01/09, 05/09
marsa22...........................KM 06/09



HAAVEISSA KOLMAS



Sapfo..............................KM 05/09............................KP 6/33
senni11............................KM 06/09............................KP 12/
Varanikki..........................KM 04/09............................KP 23/28-29
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08..............KP 27/28-30
pinpella............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Piijuska-78........................KM 05/09
Adelade............................TM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



MannaHari.........................KM 03/09...........................KP 22/23-28
Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 41/30-33



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, catzu, pikku-pirpana, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76, Eelis, zamoon, Spark





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe



 
kellopeliappelsiini :hug: Ainakin saat kesäillä rauhassa oviksen bongailulta :)

papana :hug: kokemuksistasi, kuulostaa erityisen rankalta kohtalolta :( Merkkasin tämän viimeisen, jos haluat muutkin KM:t listaan, niin kerro ajankohtia. Sulla on kaikinpuolin erikoinen elämäntilanne, mielenkiintoista =)

tillukas, miten ihana kirjoitus sulla :heart: Niin lämminhenkinen! Valitsen sut ehkä uudeksi gurukseni ;) :LOL:

( . ) Täällä juon siideriä, kun teki niin hirmusti mieli näin kuuman kesäpäivän kunniaksi. Yhden vain toin kaupasta, sallittakoon se mulle, kun kohtahan en sitten enää sitä saa juoda pitkään aikaan!
 
Sun Rise Minäkin sallin tänään itselleni yhden kylmän siiderin, kun ukon kanssa Seurasaaressa istuimme kalliolla auringonpaisteessa. Ai että oli hyvää. B)

Kaikille uusille muuten tervetuloa tänne turisemaan. Toki myös pahoittelut siitä, että tänne jouduitte. :hug:
 
Minut saapi poistaa plussanneista....vuoto alkoi tihuttamalla 5+6 ja pikku hiljaa siitä lisääntynyt vatsakipujen kera. Tänään tuli joku klöntti ja mahakipukin vähän hellitti. Eipä sielä vielä mitään oo ollukkaan kun näin alussa oltiin.
Että kolmas perättäinen keskenmeno on todellisuutta. Enää ei voi laittaa sattuman piikkiin vaan jotain täytyy olla pielessä. Toisaalta kaikki on tullut eri aikaan...7+6,14+2 ja nyt 5+6.
En vielä tuu listoille...katotaan myöhemmin.
 
Harakanhattu :D Tuolla menolla ei ainakaan jää simpoisa kiinni koko homma :whistle:

Papana Iso halaus sinne :hug:

Tillukas Täällä tarkkaillaan ovista jo ihan senkin takia, että ei menis ovista avittamaan ostetut ääkkeet hukkaan. Ite alotan tikuttelun oireiden alettua ja katson, että tikkuja menee alle 10, pihi kun myös olen :D

Kellopeliappelsiini Voi kurjuus! Halaus sinne vastoinkäymisten keskelle :hug:

Sun rise Jep, hyvällä omallatunnolla voi nauttia lämmöstä ja kylmästä sidukasta :D

Mother Eikä! Olen niiin pahoillani! :'( Miten paljon yhden ihmisen niskaan voidaan kaataa? *Halaus* :hug:

On: nyt on clomeista tullu kuumiaaaltoja, joka toivon mukaan enteilee ovista. Huomenna pitäs muistaa alkaa tikuttaan, ku tänä aamuna unohin.
 
Voi Mother!! :hug: :hug: :'( pahoittelut myös minulta :heart:

Oletteko muut käyneet kenenkään ulkopuolisen kanssa keskustelemassa kesekenmenoistanne? Meillä on sellainen tilanne että mieheni kokee ihan eri tavalla tämän surun, hän haluaa vain omassa päässään yksikseen käsitellä menetystä ja minä haluaisin vain puhua, puhua ja puhua. Niimpä menenkin huomenna neuvolaan keskustelemaan, jospa se auttaisi minua.
 
mother4: :hug:


(.) Alotin sit taas terolutit, sais kierron katkeamaan... Ja pitää taas uusia reseptiä. Kökkö ku ei voi kirjottaa reseptille ku sen yhen pienen paketin kerrallaan. :kieh:

Haluaisin olla paksuna...odottaa omaa lasta viimeinkin... :'( :'( :'( Syksyllä tulee jo 3 vuotta yritystä. :'( Ja tuloksena vaan yks helevetin keskenmeno. :headwall: :'(
 
mother4 :hug: :eek: :headwall:

alisa - tikutatko aamupissasta? Mikä merkki kyseessä? Mulla lukee että ei aamupissasta mutta se kävisi mulle helpoimmin. Eli pitäis vaihtaa kai sun merkkiin sitten.

orion :hug: En osaa edes kuvitella miltä tuollainen helvetti tuntuisi. Toivotaan sinulle kovasti pientä nyyttiä.
 
Huomenta.

En ala tällä hetkellä kommentoimaan muiden juttuihin, koska olen totaalisesti tippunu kärryiltä. Koitan nyt kivuta sinne kyytiin ja alkaa seurailemaan tätä ketjua tiiviimmin. Jotenkin vaa ei oo tullu käytyä täällä.

En ole viiteen sataan vuoteen tänne kirjotellu. Vaan eipä ole oikein mitään kirjotettavaa. Pientä ärsyynnystä vaan ilmassa, kun menkkoja ei kuulu. Ei sillä, että niistä pidän, mutta olishan se ihan in jos haluais alkaa uudestaan yrittämään. Jos kalenterin mukaan mennään hetkestä kevät aikaan nyt, nii ne ois pitäny alkaa tällä viikolla, itse asiassa eilen. Okei ei oo ku päivä menny yli, mutt silti. Taitaapi siis olla kroppa sekasi. Ois kyllä mukava tietää millon ne tulee. Vai voiko kroppa mennä nii sekasi, ett hyppäis yhdet yli? Alan olla hiukka kärsimätön :)
 
Varanikki Sorppa, ei oo ;) Ensinäkää olot ei ole sinnekkää päin ja tein testin tänä aamuna. Aivan selkeä yksi viiva, jota odotinki. Halusin varmistaa sen, ku täällä muut on puhunu, ett niitä raskaushormooneja voi olla kropassa pitkäänki. Että mulla ei oo oloo mihinkää suuntaan, varsin hauskaa :D
 
marsa Meillä neuvolantäti tarjoutui kuuntelemaan, mutta en tuntenut kaipaavani puhumista, koska sain sitä tehdä kavereiden kanssa, jotka tiesivät tilanteesta.

orion Toivottavasti kierto niillä tasaantuu. Täällä kans yritystä kohta 1,5 vuotta ja se yksi kesken meno.. ja mikä pahinta, tasan yksi ovulaatio ollut tuona aikana.. :/ Eli ei hyvältä näytä. Kovasti tsemppiä ja jaksamista, ehkä meidänkin vuoro tulee joskus. :hug:

Sapfo Joo, tikutan. Mullakin lukee, etteiaamupissasta kannata, mut viimeksi sen oviksen bongasin just aamupissasta, joten siksi uskallan uhmata ohjeita :D Ohjeissa lukee myös, että pitäisi olla juomatta ja pissaamatta jonkin aikaa, mutta näin kuumalla on pakko juoda koko ajan niin kuvittelen, että aamupissa on tällä hetkellä paras. Mulla on mammaksilta tilatut liuskat.

Jääkyynel Kyllä se kroppa vaan valitettavasti voi mennä sekaisin.. Mulla ei tullu menkkoja edes terolut tableteilla (aina ennen kyllä toiminu).. Nyt alotin clomit ja saa nähdä toimiiko nekään mulla :/

Senni Toivottavasti mullakin se ovis tulis, edes sitten myöhässä. Täällä mennään samoissa kp:ssä (kp 13/26-32)

 
Mother4 paljon voimia sinulle ja myös muille jotka tarvitsevat <3

Itselläni on kyllä niin mielimaassa.. aattelin että varaam lääkärille ajan ja sanon suoraan ajatukseni tästä kaikesta.. jospa se ees vois ottaa verokokeet ja kattoo hormoniarvot ja ym sais vähän tietoa..
onneks viikko on menny nopeesti ja kohta taas on oviksen aika.. jospa tässä kierrossa.. mutta tuskin... anteeksi kun olen näin negatiivinen..
 
Niin, minulle raskautuminen ei ole ollut mikään itsestään selvyys vaikka en olekkaan varsinaisesti lapsettomuudesta kärsinyt muuten kuin että ovulaatio häiriö oli mutta se saatiin korjattua,Ensimmäinenhän oli tuulimuna ja se ei jotenkin koskettanut minua samalla tavalla kuin nämä viimeiset. Eilen minusta taas tuntui että seinät kaatuu ja lujaa niskaan, ja tänään sitten soittelin sellaiseen auttavaan puhelimeen ja puhuin varmaan 1,5 h...kyllähän se helpotti kun joku kuunteli. Olen minä asiata puhunut vanhempieni kanssa sekäö miesystäväni joka on tukenut minua ihanasti vaikka hän ei olisi ollut isä ja kaiken lisäksi hän on minuun verrattuna nuori tai on kyllä muutenkin kun itse olen 32 ja hän on 22 että ikäeroa mutta sitäkin enemmän empaattisuutta ja rakkautta piisaa ja se kyllä auttaa jaksamaan tämän kaiken keskellä. Minä hullu jo katsoin netin ovulaatiolaskurilla että koska minulla olisi mahdollinen ovulaatio sillä niin hölmöltä kuin se kuulostaa minulla on jo menkat eli kieroni on jo normalisoitunut vaikka kaavinnasta on 3 pvä.Soitin lääkärille ja kysyin että voiko se olla mahdollista niin sanoi että kyllä voi:) Eli jos ovuloisin se olisi 9 pvä, ajattelin 5 pvä alkaa tikuttamaan. En tiedä olenko liian hätäinen ja innokas ,ja jokuhan voi ajatella että voi jeesus sentään mutta itseäni lohduttaa ajatus uudesta mahdollisesta raskaudesta vaikka toki vielä suru on suuri ja uskon että en ikinä voi unohtaa enkä edes halua sillä nämä 3 km ovat kuitenkin hetken olleet minun omia lapsiani ja haluan uskoa siihen että näilläkin oli tarkoituksensa ja hetkensä ja joskus vielä kohdataan. Se halu tulla äidiksi on todella suuri ja kun muuten on terve niin tokihan sitä uskoo ja toivoo että se mahdollinen tuleva raskaus kestäisi loppuun jos on alkaakseen ,ja toivottavasti on pian :)
 

Yhteistyössä