KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

SUNNUNTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Miukkari........................KM 02/09............................KP 2/26
tiitu87..........................KM 11/08, 03/09..................KP 9/29-30
Tupu76.........................KM 11/08, 04/09..................KP 10/33
Murmelin.......................KM 01/09............................KP 13/28-38
Empuuu.........................KM 09/08...........................KP 15/26-30
MLL..............................KM 11/08............................KP 18/26-32
marjutti86.....................KM 06/09.............................KP 18/
harakanhattu.................KM 04/09............................KP 19/28-31
Sun Rise........................KM 10/08 ..........................KP 25/28-31
BabyHope......................KM 09/08, 01/09..................KP 29/33-41
mely.............................KM 12/08............................KP 33/27-37
Orion............................KM 02/09............................KP 44/50
nanakuu........................KM 11/08
Hempukka87...................KM 12/08
Perhosia........................KM 01/09
MeaMimosa....................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.........................KM 04/09
Alisa84..........................TM 05/09
Tash.............................KM 12/08, 05/09
mirzu.............................KM 04/09
JääKyynel......................TM 05/09
Silent whisper.................KM 05/09
Noella............................KM 04/09
papana77.......................KM 06/09



HAAVEISSA TOINEN



Zalmiakki..........................KM 03/09...........................KP 7/32
AnnaStiina82.....................KM 12/08...........................KP 9/30
tillukas.............................KM 05/09...........................KP 11/31-35
Sinimarja..........................TM 02/09...........................KP 16/27-34
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09.............KP 20/
Elwi.................................KM 11/08...........................KP 21/17-44
kellopeliappelsiini................TM 04/08, KM 05/09............KP 25/28
Annemaarit.......................KM 08/08...........................KP 28/24-28
Nappula............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola..............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
mama-L............................KM 04/09
jasimi...............................KM 01/09, 05/09
marsa22...........................KM 06/09



HAAVEISSA KOLMAS



happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08..............KP 3/28-30
Sapfo..............................KM 05/09............................KP 9/33
senni11............................KM 06/09............................KP 15/
Varanikki..........................KM 04/09............................KP 26/28-29
pinpella............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Piijuska-78........................KM 05/09
Adelade............................TM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 10/30-33
MannaHari.........................KM 03/09...........................KP 25/23-28



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, catzu, pikku-pirpana, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76, Eelis, zamoon, Spark





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki), tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe



 
Pikaisesti tulin lukemaan kuulumisia, olikin ikäviä uutisia joten paljon :hug: teille!

Tänne ei mitään uutta, mennään päivä kerrallaan ja pöllytellään lakanoita sillon kun siltä tuntuu. Mitään paineita en suostu asiasta ottamaan. Jos ei meille sitä kolmosta suoda, niin eletään eteenpäin ja ollaan onnellisia kun ollaan jo kaks lasta saatu. =)
Välillä sitä tuntee ittensä jotenkin itsekkääks, että mikä oikeus mulla on kolmatta haluta, kun toiset ei saa ensimmäistäkään, että pitäis oikeesti olla tyytyväinen näinkin.
Vaan kun ei se taida tuo vauvakuume lupia kysellä, eikä katso onko perheessä jo monta lasta ennestään... :D

Oikein mukavia kesäkuun viimosia päiviä, hyviä lomia kaikille jne. ja etenkin tsemppiä!!
:hug: :hug: :hug:
 
Huh, ihanaa kun vuoto vihdoin loppui.onneksi näinkin pian ja olo tuntuu muutenkin "normaalilta" siis fyysisesti. Pelottaa että käykö minulle niin että kun alan kovasti ovista toivomaan sellaista ei varmasti sitten löydy:) Ajattelin että nyt kuitenkin parikieroa testaan että ovis tulee kuitenkin ajallaan ettei se itse luovutus tapahtuma mene pipariksi :) Kun sekin on sellaista rumbaa ja jokseenkin outo tilanne muutenkin....onks muilla kokemusta koti-inseminaatiosta ulkoupolisella luovuttajalla vaikka on miesystävä vai olenko ainoa laatuaan :)
 
Empuu. Vyöhyketerapiassa hierotaan jalkateriä pääasiassa. Mutta vyöhykkeitä löytyy ympäri kehoa. Siksi suosittelen aina Refleksologiaa koska he hierovat koko kehon heijastealueet. Itse siis opiskelen Refleksologiaa ja siitä tulee parinvuoden päästä ammattini. Refleksologiaa käytetään paljon lapsettonuuden hoidossa ja sillä on saatu todella loistavia tuloksia. Varsinkin selittämättömän lapsettomuuden hoidossa.
Tällä hetkellä myös yksi kaverini on raskaana 2 vuoden yrittämisen jälkeen kun hän alkoi käymään terapiassa :heart:

Hieronnassa käydään aina alkukierrosta. Ekalla alkukierrolla ainakin 3 kertaa ja jatkossa saattaa riittää kaksikin kertaa. Eli ovulaation jälkeen ei mielellään hierota ettei mahdollinen kiinnittyminen häiriinny. Hieronnan jälkeen kierrosta tulee yleensä supersäännöllinen.

Itselläni ongelmana oli se että ovis tapahtui kiertoon nähden aina liian myöhään (kp 19-20, kierron pituus aina 31päivää) ja luteaalia aika jäi aivan liian lyhyeksi. Eli munis ei ollut enää kovin tuore ja hyvä. Mutta parin hieronta kierron jälkeen ovis tapahtuikin ihan kp 16!! Ja siitähän tämä raskaus sitten alkoikin.

Yksi kerta maksaa 40-55 e, riippuu vähän terapeutista.

Vernis ja Baby-J rv 14+3 :wave:
 
Tässä vielä linkki mistä löytää Suomen parhaimmat Refleksologit eri kaupungeista. Nämä ovat siis parhaiten koulutettuja terapeutteja. Tuolta Medikanovan linkistä löytyy muutenkin lisätietoa Refleksologiasta.


http://www.medikanova.fi/index.php?page=etsi-refleksologi

 
Kp 3. Menkat edelleen niukkaakin niukemmat. Yhtenä päivänä tuli paperiin kirkasta verta vessakäyntien yhteydessä ja kahtena päivänä on tullut paperiin vähän ruskeaa verta :ashamed: Pitäisköhän tässä jo antaa periksi? Kaavinnasta on jo reilu puoli vuotta. Mun kohtu tais mennä pilalle sen embolisaation vuoksi :'( Pitäis kai laittaa nuo ennen ekaa keskenmenoa hankitut äitiysvaatteet myyntiin... :'(
 
Olipas paljon ikäviä uutisia sitten viime lukeman. Haleja ja voimia!

Mulla nyt km:n jälkeen kp 30 / ?. Saas nähdä koska menkat alkaa. Alamahassa on ollu jo muutamia päiviä menkkamaista kipuilua mutta eipä oo tätiä näkynyt. Sanokaas nyt vielä kerran kuinka kauan teillä meni ekoihin menkkoihin km:n jälkeen?
 
Luulen että se on tapaus kohtaista, minulla alkoi samantien eli jatkui jälki vuodosta menkoilla, olin tosin ensin että voiko olla ja piti asia oikeen lääkäriltä tarkistaa mutta olihan se.Mistä toki olen iloinen että kiero on heti normalisoitunu koska viimeksi meni 3 kk
 
Nyt tämä on alkanut taas, tämä jokakuinen oireiden ihmettely :ashamed:

Mutta oikeesti, mikä mulla muka on, kun maha pömpöttää ja siihen sattuu istuutuminen ja nouseminen ym. Ilmaa ei ainakaan ulos tule, ja olen syönytkin tavallisesti :eek: Eiks tää nyt oo jo sitä itseään???? Muita oireita ei oo... Ehkä kehittelen niitäkin pikkuhiljaa, onhan tässä viel viikko aikaa :/

Ulkona käytiin pikaisesti jätskillä, ja on kuuma, 27 astetta varjossa! Sitten mentiin baariin pelaamaan flipperiä, kun tuo mieheni on siinä varsin hyvä, ja on päättänyt minuakin opettaa. (Ei tuo miusta niin kivaa hommaa ole, koska pallo pysyy n. puoli minuuttia pelissä :( ) Anyway, lonkeroa juotiin ja nyt alkaa jo mietityttää taas nämä alkoholin käyttämiset. Hyvällä omalla tunnolla saa nauttia alkomahoolia ilmeisesti vain kaksi viikkoa kuukaudessa, toiset kaksi menee ihmettelyyn, ei o helppoo.

Mitens muiden kesäpäivät on menneet? Paljon uusia raskauksia ainakin aluillaan varmasti, eikö? :saint:
 
Happihyppy :hug: :hug: :hug: :hug:

( . ) Täällä vaan nyt sit jännäillään että tuottiko tämän kuun armoton jyystö mitään tuloksia. Maalisvauva toiveissa. Vähän on tuota alavattaa nippaillu, mut luulen että on vaan jotain vatsanpuruja. Mulla alkaa viiden päivän päästä kesäloma!! Sit mökkeilyä ja kalastusta. Asutaan miehen kanssa Tampereella ja minun vanhemmilla on loma-asunto(vanha maatalo) Kurussa ja miehen vanhemmilla Orivedellä. Ja sitten lähdemme heinäkuun lopulla viikoksi Kajaaniin kalastamaan. Eli reissaamme heinäkuun väliä Tampere-Kuru-Orivesi-Kajaani. Satunnaisessa järjestyksessä. Nyt vaan sit odottelua ja jännäilyä et kuinka käy.
:wave:
 
Heip taas!

Tuo vyöhyketerapia kuulostaa mielenkiintoiselta. Harmi vaan että oman paikkakunnan läheltä ei löytynyt ainakaan tuolta listalta ketään.
Yksi raskaana olevista ystävistäni kävi vyöhyketerapiassa ennen raskautumistaan. En tiedä että kävikö juuri sen takia että tärppäisi vai muuten vaan.
Itse voisin kyllä kokeilla vyöhyketerapiaa jossain vaiheessa. Tällä hetkellä rahat hupenevat osteopaatin luona käynteihin, ne on myös 55e/laaki...

Kokeilin taas kuukuppia, ei toimi kyllä meikäläisellä. Ohi vuotaa, vaikka kolme kertaa laitoin uudestaan ja yritin pyöritellä kuppia että se avautuisi. En tajuu :|

Nyt yritän kärsivällisesti bongata oviksen, oon ehkä ollu liian malttamaton ja tsempannu vaan ne alkupäivät.Aijon tikulla useampana päivänä. Vaikka onhan se kai ihan hyvä jos etukäteenkin pupuilee että simpat olis odottelemassa...tosin tuntuu aina että kaikki valuu ulos. Pitäis kai pinnistellä puoltuntia peppu ylhäällä että kaverit jäis sisuksiin :LOL:

Nyt tsemppaan itteni vielä ulkoilemaan :wave:
 
Vernalis Minä myös oon kokeillut tuota vuyöhyketerapiaa siihen, että emnkat saataisiin tulemaan, mutta eipä niitä kuulunut. Toki hoitoja kävin ottamassa vain 5 viiden viikon aikana. Olisi tieten pitänyt jaksaa pitempään käydä. No maltti ei riittänyt ja hain gyneltä terot apuun. Mutta paljon hyvää olen kuullut vyöhyketerapiasta. Kuulostaa mielenkiintoiselta tuo refleksologia. Missä sitä voi opiskella? :)

Papana Itse en ainakaan ole kuullut moisesta koti-inssistä :D

Happihyppy Voima Hali :hug: Ootko puhunu gynen kanssa noista ajatuksista, että olisko jotain apua mitä voisitte saada?

Sun rise Täällä eilinen ilta meni täysin viihteen puolelle, mutta oli ihanaa päästä kaverin kanssa vähän tuulettumaan :) B)

Harakanhattu Iso plussa puhuri ++++++++++ :whistle:

Miukkari Ite en jaksa peppu pystyssä odotella simppjen uiskentelua, viimeksi ainakin tärppäs vaikka melkeen heti menin pesuille :D Joten eiköhän ne nopeet ja ahkerimmat pääse sinne minne pitääkin ;)

On:
Äsken kokeilin tikutella ovista, kun alavatsalla alkoi tuntua pientä/kevyttä paineen tunnetta. en kuitenkaan ollu varma, että johtuuko se lähenevästä oviksesta vai siitä, että oli kauhee pissa hätä. Äsken testasin ja tässä tulos:

http://www.aijaa.com/v.php?i=4420911.jpg

ELi viiva on vahvistumaan päin *Tuulettaa ja elättelee toiveita oviksesta* Tosiaan kaks edellistä viivaa ovat olleet ihan haamujen haamuja ja nyt tuo on hiukan vahvistunut.

Miten tuo linkitys menis oikein? Mikä niistä linkeistä pitää valita, että sais pelkän kuvan tähän tekstiin?
 
Alisa84 Monesti yksinäiset naiset ja naisparit käyttää ko keinoa hedelmöityäkseen, eihän se poikkea klinikalla tehtävästä inseminaatiosta muuten kuin että tässä laitetaan itse ruiskulla siemenet sisälle ja toivotaan parasta :) Niin tokihan tähän tarvitsee luovuttajan :LOL:
 
happihyppy Kuulostaa tutulta tuo sinun tarina. Mullahan kanssa kaavinnan jälkeen menkat muuttui lähinnä ruskeaksi tiputteluksi ja limakalvon todettiin olevan paksuimmillaan vain muutaman millin. Sain lähetteen hysteroskopiaan epäilyllä kohdunsisäisestä arpikudoksesta, mutta löytyikin keskenmenon jäljiltä residuaa. Sen vuoksi siis limakalvo oli ollut lepotilassa, eikä reagoinut kierron hormonivaihteluihin. Suosittelisin sulle lämpimästi hysteroskopiaa, jos ei kaavinnan jälkeen ole katsottu, mikä tilanne kohdussa on.
 
Hei taas kaikille =)
Lomalta palattu ja uusi kierto menossa.Täti tuli samaa matkaa mökille juhannusta juhlimaan :kieh: Eli nyt on kai kp 10.Uutta yritystä sitten vaan..
Leirillä on touhuttu kovasti tämä viikko ja sää on suosinut :D Kivaa oli.
 
ihana runo marsa22 =)

täällä nyt sitten noin kp 18 km:stä, viikonloppuna ehitiin muutamaan otteeseen laittaa simppoja matkaan. ei jaksettu asiasta yhtään ressata, oli niin ihania kesäpäiviä et oli paljo muutakin tekemistä :D enkä tietenkään ole varmakaan et oliko ovis.

eilen illalla ja tänään on tuntunu pientä nippailua.. miehen kotiutumis viikonloppulle sit ootellaan menkkoja, tai siis niiden puutetta!! :heart:

yks tuttava pariskunta oottaa toista lastaan.. en edes halua ajatella asiaa, niillä taitaa olla la aika lähellä mitä meillä olis ollu. voi että ärsyttää, vaikka pitäs tietenki osata olla iloinen toisten puolesta... :ashamed:

joku puhu pötköttelystä sen aikaa et simpat ehtis uida syvemmälle, tätä tein ekaa kertaa tänään :D vaikka viime raskauskin alko niin et aina juoksin pikasesti sexin jälkeen pesulle =)
 
Mulla toi vyöhyketerapia sillon tulosta, 10 kertaa (viikon välein) kävin ennen joulua, sit heti tämän vuoden puolella kerran, enempää en ehtinykkään ku olin raskaana. :)
Nyt oon käyny taas, 10 kertaa on takana ja harvennetaan taas niin että tieten 2-3 viikon välein käyn. Nyt ei oo tasottunu kierto, niinkuin viimeksi tasoittui. Tosin olen nyt 10kg läskimpikin kuin sillon, ja se vaikuttaa.

Oon vähä tuota refleksologilla käyntiäki ajatellu, jos se olis tehokkaampaa...mut pitäis ajella 40km ja ties kuin kallista olis, ja tuo vyöhyketerapia on tos muutaman kilsan päässä ja ottaa niin pientä hintaa. On se hoitajaki niin kiva ja jo tutuksi tullut että ehkäpä toistaiseksi jatkan vain tässä. Ainaki kunnes oon sopivassa painossa ollu jonkin aikaa ja jos ei sittenkään vielä mitään rupee tapahtumaan...
 
Sun Rise kuulostaa hyvältä, toivotaan että olisii sitä itseään :D

harakanhattu täällä yksi kateellinen! mulla vielä 3 piiitkää viikkoa kesälomaan!

Miukkari ja Marjutti hihii, mäkin oon yrittänyt nyt tota "peppu ylhäällä" -taktiikkaa :) viimekerralla tosin onnistu ilmankin. Mut kaikki keinot käyttöön :)

Alisa kyllä se uhkaavasti ovikselta näyttää! nyt vaan petihommiin :)





 
Sun Rise Jos se nyt olis sitte sitä.Ei oo muuten yhtää kiva jos vatta rupee kesällä pömpöttää ja vielä ihan ilman syytä ;)
Tule sitten kertomaan ilouutisia,toivotaan ainakin niin. d :)

Mulla on tiedossa reilu viikko ilman lapsia lomailua ja pakko sanoo et kyllä on outoa :| Saa nähdä kuin mä kyllästyn ku ei oo mitään tekemistä ja on niin hiljasta...Me ollaan uusperhe ja ipanat menee isälleen...Toisaalta kivaa ja toisaalta ihan hirveetä!(siks koska mä en oo vahtimassa mun mussukoita :( )

Hihii, mulla on kans peppu pystyssä ja ihme asennot aina välillä :LOL: Mut kaikkee sitä pitää kokeilla. Nyt oli muuten "runsaammat" menkat tai ainaki kesti kauemmin.Lienekö sillä öljyllä osuutta asiaan.Mut uskotaan niin ni ei oo ollu turha ostos ...

Tällä kertaa mä olen ajatellu et en kyttäile itseäni ja pupuillaan sillon ku tuntuu.Eli mahdollisimman usein :p nyt ku ollaan ihan kaksistaan.Jos se nyt sattuis sitte kohilleen.

Ja mun on viel pakko laittaa.Me riideltiin jussina miehen kans ja sitte mä ja ipanat lähettii leirille.Mulla oli ihan hirvee ikävä ja ajattelin koko ajan et mies vaan ajattelee kuin mukavaa sillä on ku saa vapaasti mennä ja illalla istuu terassilla. Mut toinen rakas oliki kattellu meille hääiden vietto paikkaa :ashamed: :heart: Ja sillä oli kuulemma ollu ihan tylsää.. ja mä ajattelin vaikka mitä :headwall:
Tosta tulikin mieleen et oisko kellään mitään vinkkii hääpaikaks pääkaupunki seudulla? Isolle porukalle n.150. Romanttista paikkaa tietenki etsitään...
 

Yhteistyössä