KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Varanikki Joo on :D Toinen on järkänny meille jo bändin ja hää auton ja katselee tiloja ja mitä mä oon tehny? En niinku yhtään mitään.Paitsi nalkuttanu ja kiukutellu :LOL:
No on silläkin huonot puolensa :kieh: Oli pakko laittaa ku toi ku on ehkä hiukan huono omatunto :ashamed:
 
oi että kaikille tosi paljon +++ ettei menkat tällä kertaa löytäskään paikalle =) itteäkin kieltämättä pikkusen jännittää, miten tässä käy. tänäänki on pientä nippailua ollu havaittavissa. ja nivuset kumman kipeet! :eek: tiiä sitte mistä johtuu, liittyskö ovikseen tollasta?

sintsulla ihana mies :D

nyt aamukaffia juomaan... :LOL:
 
Tiitu Ota sen buranan lisäksi yliannostus c-vitamiinia, 1 tabl. 3 krt vuorokaudessa normaalin yhden sijaan. Älä ota kerralla, muuten tulee näppylöitä, mutta pitkin päivää otettuna ei haittaa tilapäisesti. C-vitamiini happamoittaa virtsaa ja siten tappaa pöpöjä rakosta. Lisäksi juo paaaaaljon karpalo- tai puolukkamehua ja nauti c-vitamiinipitoista ruokaa. Ja juo vettä. Nämä ohjeet mulle on annettu lääkäristä, kun olin sairastanut 6 tulehdusta kahdessa kuukaudessa, syönyt puoli vuotta estolääkettä ja saanut uuden tulehduskierteen. Lisäksi seksin jälkeen pitäisi aina pissata, se estää pöpöjen menon virtsateihin.
 
Huonoja uutisia. Toivo vaihtui pettymykseen :'( . Pettymys tuntuu oikeastaan lievältä ilmaisulta, taisi tulla keskenmenon suruakin vielä samaan syssyyn. Nyt tuntuu loputtoman toivottomalta taas ruveta odottelemaan ovista ja sitten taas eiodottamaan kuukautisia. Kunpa pystyisin ottamaan rennosti.
 
Tervehdys taustalta :wave:

Olette niin paljon kirjoitelleet etten jaksa kaikkea lukea kun viime kerrasta on aikaa :ashamed:

Halusin vain kertoa koko maailmalle, että täällä on vihdoin päästy petipuuhiin!!!!! Jo oli aikakin kun viime kerrasta oli yli 2 kuukautta!!!!!!!!! :LOL:
Olen muuten tullut siihen tulokseen, että mulla on ollut kahdet kuukautiset km:n jälkeen. Oli vaan vuotoa niin peräkkäin, ettei sitä tajunnut. Mutta kalenterin perusteella siinä olis järkeä.

Tässä vielä :hug: sitä tarvitsiville.
Ja lisää nimiä plussanneiden listaan. Sinne toivon itsekin pääseväni!!!!!!!!!!!!!
 
MAANANTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Miukkari........................KM 02/09............................KP 3/26
tiitu87..........................KM 11/08, 03/09..................KP 10/29-30
Tupu76.........................KM 11/08, 04/09..................KP 11/33
Murmelin.......................KM 01/09............................KP 14/28-38
Empuuu.........................KM 09/08...........................KP 16/26-30
MLL..............................KM 11/08............................KP 19/26-32
marjutti86.....................KM 06/09.............................KP 19/
harakanhattu.................KM 04/09............................KP 20/28-31
Sun Rise........................KM 10/08 ..........................KP 26/28-31
BabyHope......................KM 09/08, 01/09..................KP 30/33-41
mely.............................KM 12/08............................KP 34/27-37
Orion............................KM 02/09............................KP 45/50
nanakuu........................KM 11/08
Hempukka87...................KM 12/08
Perhosia........................KM 01/09
MeaMimosa....................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina.........................KM 04/09
Alisa84..........................TM 05/09
Tash.............................KM 12/08, 05/09
mirzu.............................KM 04/09
JääKyynel......................TM 05/09
Silent whisper.................KM 05/09
Noella............................KM 04/09
papana77.......................KM 06/09



HAAVEISSA TOINEN



Zalmiakki..........................KM 03/09...........................KP 8/32
AnnaStiina82.....................KM 12/08...........................KP 10/30
tillukas.............................KM 05/09...........................KP 12/31-35
Sinimarja..........................TM 02/09...........................KP 17/27-34
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09.............KP 21/
Elwi.................................KM 11/08...........................KP 22/17-44
kellopeliappelsiini................TM 04/08, KM 05/09............KP 26/28
Annemaarit.......................KM 08/08...........................KP 29/24-28
Nappula............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola..............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
mama-L............................KM 04/09
jasimi...............................KM 01/09, 05/09
marsa22...........................KM 06/09



HAAVEISSA KOLMAS



happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08..............KP 4/28-30
Sapfo..............................KM 05/09............................KP 10/33
senni11............................KM 06/09............................KP 16/
Varanikki..........................KM 04/09............................KP 27/28-29
pinpella............................KM 04/09
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Piijuska-78........................KM 05/09
Adelade............................TM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 11/30-33
MannaHari.........................KM 03/09...........................KP 26/23-28



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, catzu, pikku-pirpana, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76, Eelis, zamoon, Spark





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Vernalis (=Leinikki), tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe



 
sintsu No voi sitä tätiä, kylläpä se joka paikkaan tukkii ittensä! :kieh: No toivottavasti se -oili kohta löytäis tiensä sun luo ;) Ihana mies sulla :heart:

Silent whisper Saa nähdä.. Mies on kuitenkin kellistetty eilen ja tänään ;) :whistle:

Varanikki Okei, kiitos! :wave:

Noella Iso voima Rutistus! :hug:

Eelis Jee, nyt ei muutaku hommiiin ;) :whistle:

On:
Nyt tuli ISO tenkkapoo.. Tänään testailtu uudestaan ovista (oireet vahvistuneet) ja mitä näyttää testi, erittäin laihaa haamua!! :eek: Mitä ihmettä se tarkottaa?? Onko kellään ollu koskaan niin, että viiva ei oliskaan yhtä vahva ja silti ovis tullu? Äähn, eipä taida meille olla tulossa vauvaa tässä kierrossa tätä menoa.. Nyt joudun arpomaan millon alotan terotkin.. :ashamed: Ahistus..
 
Täällä on oltu pari päivää vuoteen omia tuon selkäkivun takia, ja piru vie, vuotokaan ei ota loppuakseen vaikka siltä tuossa ensin näytti :headwall:
Ollaan tultu miehen kanssa siihen tulokseen että kunhan tä vuoto loppuu niin aletaan peittoa heiluttaan, uskon siihen ettei uusi raskaus ala ennen kuin keho on siihen valmis, tulee kun on tullakseen periaatteella mennään mutta toivottavasti ei kovin kauaa tarvitsisi vain unelmoida....
+++++ :whistle: meille kaikille :)
 
Kiitos Alisa!
Mulle gynekologi suositteli juuri tuosta syystä Clear bluen digitaalista ovulaatiotestiä, kun mietin hänelle ääneen, että miten vahva viivan täytyy ovulaatiotestissä olla. Clear bluehan näyttää vastauksen siten, että joko on ovulaatio kahden seuraavan vuorokauden aikana tai ei ole. En tiedä sitten, onko gynekologilla kytköksiä ja siksi suositteli :), mutta mun oviksen seurailua se on kyllä helpottanut. Tosi kallista lystiähän se myös on, mutta ei se enää tässä konkurssissa tunnu :LOL:
 
hei, täällä siis paha virtsaputken tulhedu.. selkää särkee ja sillee.. tulehdusarvot oli 40.. toivottavasti antibiotit auttaa.. nyt vain mietinb että kun on jo kp10 niin voiko ovista hyödyntää.. surkea harmittaa jos ei voi.. ei haluis yhtää ylimääräistä kk odottaa että pieni sais alkunsa..
Eli kysymys kuuluu.. seksiä ei vain joo tulehduksen aikana?
 
Argh! ei vieläkää mitää :headwall: Muut murehtii, kun tuleeki menkat ja tää murhtii, ku niitä ei kuulu :LOL: Mutt vois oikeesti pikku hiljaa ilmotella itestään. Hemmetin kroppa |O

Josta tuli mieleen, että kui kauan niitä voi ootella? Kai se jossai vaiheessa sit pitäs lekurille mennä jos ei ala kuulumaan? Kui pitkää ne teillä pysy pois? Ja mulla siis oli tuulimuna, tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Et siitä kai tää kroppa sit sekos.

Ja muuten, vaikka itelle oli kova paikka sillo ku tuulimunasta ilmotettiin ajattelin, että helpompi näin kuin, että ois jo kehittyny. Vaan eipä se nii helppoo olekaa, harvase päivä sitä tulee mietittyä kui pitkällä nyt ois yms. Ja enemmän vaa alkaa asia ahistaa, ku kuulee ympärillä muiden vauva uutisia. Että ei se näköjään helppoa ole. Toivottavasti siis toisella kertaa parempi onni, en haluais kokea sitä uudestaan.
 
Hei,

Saanko lyöttäytyä myös tänne? Olen tuolla yli 35 kuumeilevissa, mutta kun mulla on keskenmenoja takana, niin käyn välillä täällä ja teidän jutut on niin tuttuja,joten koen kuuluvani tänne myös.
Esim. Orion, minäkin odottelen menkkoja tässä. Kiertoni on yleensä lyhyt, mutta eipä ole vieläkään kuulunut, vaikka mennään jo kp28 noin. Tässä keskenmenon jälkeen,joka siis huhtikuussa, olen seonnut näistä kierroista, kun tuli sitä jälkivuotoa ja en oikein tiennyt, mikä on jälkivuotoja, mikä kuukautista jne jne..mutta nyt ihan hiukka tulee välillä punaista paperiin limojen mukana, joten kai ne sieltä on tuloillaan. Mutta ei tää ole mulle tavallista. Itekkin mietin, pitäiskö jo mennä lääkäriin tarkistuttaan. Neuvokaa :headwall:
 
Orion Vehnänalkioöljyä Ostin ku joku sanoi että se voi vahvistaa kohdunlimakalvoo...Mulla on ollu niin olemattomat menkat niin ajattelin kokeilla sitäkin.Ainakin nyt ne kesti pidempään ni en tiiä sitte jos se oikeesti vaikka auttaiski..

Alisa84 Ei ne vatsan nippailut välttämättä ovikseen lopu ku se hormooni voi aiheuttaa niitä myös... Ja toisilla se ovistestaus ei vaan osu niin "kohdilleen" et näyttäis kunnolla plussaa.Vissiinki jos testailee vaan kerran päivässä.(eli aamulla voi testi olla melkein plussa,illalla kunnolla ja taas aamulla melkein...)Jos olen oikein ymmärtänyt :ashamed:

Itse ajattelin yrittää lomailla ja olla hirveesti miettimättä kiertojuttui niin voipi olla että en joka päivä tänne eksy...tai sitte nää aamupalat menee tässä koneella.
Niin siis heräsin just :D Mutta kaunista päivää kaikille!
 
Varanikki :hug: Jotenkin minäkin toivoin sun puolesta, kun samoilla päivillä mentiin :'(

Rinja tervetuloa joukkoon, tämä on paras vertaistukipaikka kyllä. Kertoisitko monettako kuumeilet, niin lisään siut?

( . ) Tänne ei kummempaa, mahaa vihloo aina vain, ja pelottaa se asia. Jos en oo raskaana eikä vihlonta lopu, on mentävä lääkäriin. Toisaalta, jos olenkin raskaana niin kuuluuko sitä näin paljon vihloa näin aikaisin, vai onko joku vialla? Sunnuntaina vasta kp 32, joten kaiken järjen mukaan maanantaiaamuun pitäisi testaamista odottaa, jos ei menkkoja kuulu sitä ennen, kun kierto ollut pisimmillään 31... pitkä aika.
 
Minä taisin suositella tuota vehnänalkioöljyä. Itsellä on lipsunut greipit ja öljyt nyt :ashamed: Tuntuu että nyt on kesä ja mä en jaksa hermoilla. Juu ei hermoilla ei :whistle: :LOL:

Olen pudonnut taas kärryiltä mutta kaikille jotka tarvitsevat halia, tässä :hug:

Mullakin on digitestaaja ovikseen mutten raaski käyttää sitä! Älytöntä. Tikuttelen halvoilla liuskoilla ja kun ollaan optimaalisessa päivässä, varmistan sen digillä. Onhan niillä tikuilla ennenkin bongattu ovis. Km:n jälkimainingeissa ostin tuon digilaitteen mikä varmaan on ihan hyvä peli mutta liian kallis mun makuuni.

tiitu :hug: Varmasti ketuttaa olla ilman yritystä nyt tulehduksen takia. Varmaan mäkin miettisin silti että mitäs jos kuitenkin.. Mutta kandee ottaa varman päälle ettei tulekin monen kuukauden taukoa yks kaks kun tulehdus äityy pahaksi.

sun rise - mitenkä sitä mahaa sitten vihloo? Pitääkö sun ottaa särkylääkettä? Joskushan raskauteen voi kuulua jos jonkinlaista kremppaa mutta parempi olisi tutkituttaa aina ettei ole mitään kohdun ulkopuolisia tms.

varanikki :eek: :hug:

Ollaan pöllytelty peittoja vaikka mutta ovishan on vasta ensi viikon alussa joten mitään jännitystä ei ole ilmassa sen suhteen. Valkovuotoa esiintyy ja ihan toiveikkaana ootan viivan vahvistumista tikkuun.
 
Heissan. Kiitos kun pääsin joukkoon.
Kuumeilen siis kuudetta. Eli keskenmenoja on jo viisi. Tapaukseni on aika vaikea. Seuraavassa kokeillaan tukilankaa. Kun pääsisi sitä kokeilemaan! KUn nämä hemmetin menkat eivät tahdon alkaa. Nää on toiset sen keskenmenon jälkeen. Mut kummallisen pitkä kierto on kyllä nyt.
Sun RiseEhkä oletkin raskaana...kuka tietää. Vihlontaa kai on juuri raskaudessa. Mutta en osaa enempää sanoa.
 
Tuli sellainen olo,että pitikin herätä tänään :( Ainoa positiivinen asia on että vuoto on loppunut, nyt vain odotellaan ja toivotaan että kierto olisi normaali ja ovis tapahtuisi =) Tosin voihan olla että elimistö on sekasin ku seinäkello vielä,saas nähä. Sitä jotenki liikaa taas toivoo ja haluaa että kaikki menisi just eikä melkein :) Onneksi tuo mies jaksaa uskoa vaikka luulen että jos ois astettaki erinlaisempi niin ei kyllä suostuisi tähän luovutus prosessiin, hienoa kyllä että sellaisen ihmisen olen rinnalleni löytänyt :)
 
Tervetulotoivotukset uusille :flower:, tsemppiä jännäilijöille ja voimia pettyneille/turhautuneille! :hug:

).( :kieh: Tuntuu vähän, että olis taas hiiva tulossa. Eilen vähän siihen malliin alakertaa kutitti, tänään tuli paksua valkkaria ja nyt VERTA! Mitä mä teen mun outojen vuotojeni kanssa? :kieh: Syyskuussa viimeistään lääkäriin tms. hakeudun, koska keskenmenosta tulee sitten vuosi.
 
Tervetuloa Rinja! Ja ikävä kuulla noin monesta keskenmenosta :hug: Toivotaan että pian tärppää ja menee lopuun asti!

Sun Rise toivotaan että mahan vihlominen johtuisi siitä että olisit raskaana. eikös se voi olla yksi raskauden oire :)

JääKyynel - mulla vähän sama homma! menkkoja odottelen, nyt km:n jälkeen kp32 (norm. 28-30). Ootteko te käyttänyt nyt km:n jälkeen ehkäsyä vai käynyt suoraan asiaan?

Uskaltaisikohan sitä tehdä r-testin lauantaina aamulla jos ei oo menkat alkanu? negaa se kyllä ihan varmasti näyttää kun ei oo mitään oireita mihinkään suuntaan... mut silti varmuuden vuoksi..
 
Miut voi siirtää taustailemaan, nyt kesän aikana tuntuu olevan niin paljon muuta puuhaa ettei ehdi kuumeilemaan kovin täysipainoisesti. Mikä on toisaalta ihan hyväkin asia, saa muuta ajateltavaa eikä stressaa raskautumista koko ajan. =)

Paljon plussapuhureita kesäänne! :hug: :wave:
 
Heips!
Siis epäillään kai sitä kohdunkaulan heikkoutta ja lanka viimein laitetaan seuraavassa raskaudesa. On kyllä vain niin raivostuttavaa, kun nuo menkat ei tahdo alkaa. MIssä vaiheessa viimeistään menisitte jo tutkimuksiin ?
 

Yhteistyössä