KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

sintsu - en kyllä ymmärrä miten rt voi näyttää plussaa jos ei ole raskaana. Sehän reagoi vain siihen raskaushormoniin. Mutta silti :hug:

varanikki - siis kääks, aamulla sun digitesteri näytti selkeää negaa ja nyt plussa. miten tässä nyt voi luottaa aamupäivän negaan jos se sitten kääntyiskin iltapäivästä plussaksi eikä näin sitä tietäis kuin seukkina päivänä kun testailis, jos silloinkaan koska sehän voi näyttää kait vajaan vuorokaudenkin vain plussaa toisilla? Eli menis ohi koko ovis |O |O

Mä en tie missä mennään. Voiko menkat olla tulossa tällä viikolla jos valkkarituotanto vain lisääntyy? Eikö oviksesta menkkoihin ole se kuivakausi? :/ :/ :/
 
Sapfo, SANOPPA MUUTA |O Mut mulla on nyt niin voimakkaat ovisoireet ( limat, yäk ) ollut, että päätin kokeilla varalta aamun diginegan jälkeen liuskan iltapäivällä. Ja toki piti tuo viimeinen digi käyttää vielä kaiken varalle :D Viime kuussa en liuskoilla osunut ovikseen, niin siksi nyt tarkemmin kierto tikutettuna. Seuraava kiertohan on "tikuton ja stressitön" jollei tästä nyt tärppää.

Kyllä minä ainakin olen tikutellut kahdesti päivässä nyt ajallisesti tuon kp15 ympärillä pari päivää. Tämä siksi että vanha neuvolatäti kokemuksen syvällä rintaäänellä kehotti aikoinaan laskemaan menkoista 15 päivää ja yhtymään miehen kanssa molemmin puolin ja vieläpä kahdesti tämä on meille tulosta tuottanut :D :D :D
 
Sapfo, itellä kans samanlaista valkkarin lisääntymistä. Toisinaan kyllä ennen menkkoja valkkari on hyvinkin paksua ja ällöttävää :(
Itellä nyt kp 18 menossa. Ovista bongailin viikko sitten perjantaina ja aika hyvin tuli pupuiltua.
En tiedä tekeekö mulla se rautakuuri sen että on sellanen etova olo, vai onko tää vaan jotain toiveajattelua...en kyllä ajatellut testailla kun on vasta kunnolla menkat myöhässä. Oletettu alkamispäivä olis ens to tai pe.

Joku taisi täällä kysellä kuukupista jossain vaiheessa, ite ostin sellasen tuossa keväällä ja täytyy kyllä myöntää että vaan yksien menkkojen ajan käytin :( onhan se näppärä kun on pitkä tyhjennysväli, mutta itellä oli ainakin opettelemista sen laiton ja poiston kanssa. Ja muutama ohivuotokin tapahtui. Vaatii vaan vähän opettelua, ehkä joskus taas otan sen käyttöön. Nythän vaan toivon ettei menkkoja tulis eikä tarttis käytellä mitään tuppoja alapäässä :)

Ihanaa juhannusta kaikille, itse lähden miehekkeen kanssa kylpylöimään Tallinnaan.
+++++
:whistle: plussatuulia kovasti kaikille :)
 
Täällä yksi uusi kuumeilija ilmoittautuu..
Mä sain keskenmenon viime sunnuntaina viikolla kuus ja nyt halu saada uusi raskaus paremmalla onnella käyntiin on mitä valtavin. Tämä oli ensimmäinen keskenmenoni ja toivottavasti myös viimeinen...
Itsestäni sen verran ,että olen 30v. naimisissa ja minulla kaksi tyttöä -04 ja-07.

Senni
 
Sennille :hug:

Plussatuulia kaikille testaajille ja oviksen tikuttajille! Ja tsemppiä kaikille kuumeilijoille tasapuolisesti! :wave: :hug:

Tännepäin ei mitään uutta, kunhan tulin vaan kurkkaamaan teidän muiden kuulumisia. =)
 
mymmyryy Mihin päin ootte lähössä, jos saaudella? B) :D

Happihyppy Mahtava juttu! :hug: Varmasti huojentavaa kuulla tuo :)

Nöttiäinen Täällä kans saa pelätä, että millon kuuluu seuraava raskausuutinen lähipiiristä .. :/

Sapfo Toivottavasti se täti ei yllätä sua siellä mökillä :/

Sintsu Voi kurjuus! :hug: Kurjaa, kun tuollalailla elätellään toivoa. :(

Miukkari Oih, viettäkää ihanan rentouttava juhannus tallinassa! :heart:

Senni Tervetuloa mukaan :wave: Mutta kurjaa, että olet joutunut kokemaan tämän saman ikävän asian :hug:

 
Hyvää jussia kaikille! =)

Lähdetään huomenna ajamaan saaristoon ja käydään muumimaailmassa lasten kanssa. Koko ajan tykyttää takaraivossa "alkaako menkat nyt vai nyt vai nyt". Housuihin hurahtelee mutta eipä ole vielä ollut verta. Alisa, kyllä ne siellä möksällä alkaa ja varmaan just jotenkin niin että tulee litra housuihin enkä edes aluksi tajua sitä. Housut märkänä ja u know..
 
Heipuu kaikille tasapuolisesti!

Täällä onkin kirjoiteltu paljon sen jälkeen kun viimeksi kävin. On jäänyt nyt kuumeilut vähemmälle kun on ollu tämmönen ärsyttävä odotteluvaihe. Ovista odotellen, jos nyt ylipäätään sellaista tässä kuussa tulee. Jussin jälkeen pitäisi tärpätä.

Hyvää jussia kaikille ja tehdääs iso joukko maalisvauvoja! :heart:

Terveisin Harakanhattu :flower:
 
senni11 - Suuret pahoittelut ja jaksamisia :/

Mulla ei mitään juhannusuunnitelmia, jäi suunnitelmat tekemättä kun luulin olevani raskaana jussina.. Mutta toisin kävin. Tulee varmaan ekaa kertaa pitkästä aikaa kaupunkijuhannus.

Voiko muuten olla ovulaatio ilman limaa? Mulla sattui eilen todella paljon oikealle puolelle alavatsaa, mutta limaa ei tullut oikestaan ollenkaan. Ennen km:ää limaa tuli paljon ovulaation aikaan. Nyt on kai kp20.

Aurinkoista juhannusta :heart:
 
TORSTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Empuuu........................KM 09/08.............................KP 5/26-30
MLL.............................KM 11/08.............................KP 8/26-32
harakanhattu................KM 04/09.............................KP 9/28-31
Sun Rise.......................KM 10/08 ............................KP 15/28-31
Miukkari........................KM 02/09.............................KP 18/
BabyHope......................KM 09/08, 01/09...................KP 19/33-41
mely.............................KM 12/08.............................KP 23/27-37
tiitu87...........................KM 11/08, 03/09...................KP 28/29-30
Tupu76..........................KM 11/08, 04/09...................KP 33/29-30
Murmelin........................KM 01/09.............................KP 33/28-38
Orion.............................KM 02/09.............................KP 34/50
nanakuu.........................KM 11/08
Hempukka87....................KM 12/08
Perhosia.........................KM 01/09
MeaMimosa......................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina...........................KM 04/09
Alisa84...........................TM 05/09
Tash..............................KM 12/08, 05/09
mirzu..............................KM 04/09
JääKyynel.......................TM 05/09
Silent whisper..................KM 05/09
marjutti86.......................KM 06/09



HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja..........................TM 02/09...........................KP 6/27-34
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09.............KP 10/
Elwi.................................KM 11/08...........................KP 11/17-44
kellopeliappelsiini................TM 04/08, KM 05/09............KP 15/28
Annemaarit.......................KM 08/08...........................KP 18/24-28
Zalmiakki..........................KM 03/09...........................KP 29/
AnnaStiina82.....................KM 12/08...........................KP 34/30
tillukas.............................KM 05/09...........................KP 36/31-35
Nappula............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola..............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
mama-L............................KM 04/09
jasimi................................KM 01/09, 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki..........................KM 04/09............................KP 16/28-29
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08..............KP 20/28-30
Sapfo..............................KM 05/09............................KP 31/
pinpella............................KM 04/09............................KP 36/27-28
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Piijuska-78........................KM 05/09
Adelade............................TM 06/09
senni11.............................KM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



MannaHari.........................KM 03/09...........................KP 15/23-28
Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 34/30-33



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, catzu, pikku-pirpana, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76, Eelis, zamoon, Spark





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe, mother4



 
Tulenpa tännekin hehkuttamaan! Sisko pullautti tuokio takaisin maailmaan toisen poikansa! Ja millaisen pojan: 5,1 kiloa ja 56 senttiä! Sokerirasitus on tehty kahteen kertaan suuren sf-mitan vuoksi (maanantaina 39+3 oli 40,5 cm), tulokset normaalit. Sisko nyt vaan tykkää tehdä isoja (esikoinenkin oli 4,3 kiloa).

Joskus silloin olimme aikoneet kertoa raskudestamme, kun tämä vauva syntyy. Vaan eipä ole nyt uutista kerrottavaksi. Mutta ei se harmita, kun siskolla on vauva. Voiko sen ihanampaa asiaa ollakaan!

Juhannuksen viettoon lähtee maailman onnellisin täti! :D
 
:eek: Onko kelleen käynyt näin, että viikkoa ennen kuukautisten alkamista olis ollut kauheet kuukautiskivut? Heräsin aamuyöstä koviin menkkakipuihin, ne oli kuin supistuksia, sillä ne tuli säännöllisesti. Menkkoihin aikaa kuiten reilu viikko, eikä vertakaan tullut yhtään. Ei oo ikinä ennen sattununut tollasta. Onko kelleen muulle????

Senni11
tervetuloa; toivottavasti täällä kuumeilijoissa olosi jää lyheksi...
 
Se olis täällä sellanen tilanne, että kp1 pärähti mittariin. Mulla kierrot aivan sekaisin ton viimesimmän km:n jälkeen. Nykyään täti parkkeeraa tänne kp 20-26 tienoilla ja vaihtelee paljonkin. Nytkin väliä oli vaan 22 pvää. :headwall: .
Aloitan tänään samalla pillerit, joten kuumeilut on toistaiseksi paketissa.

Alisa Turkkiin lähdetään B)

Niin ja HYVÄÄ JA HEDELMÄLLISTÄ JUHANNUSTA KAIKILLE :wave: :wave:
 
sintsu...minä ostin kans s-marketin testin ja se ei oikeestaan näyttäny mitään tai tulkitsin sen viivan paikaks. Seuraavana päivänä tuli kotitestin liuskat joihin tuliki sit selveempi viiva:) Eilen testasin liuskoista viimesen ja kyllä se viiva oli vahvistunu.
Peukut pystöön että sulla on ilosia uutisia mökiltä tultaessa:)

Hauskaa Juhannusta kaikille :flower:
 
Happihyppy: nyt toutkokuussa kun tulin raskaaksi, tunsin kiinnittymisen ensimmäistä kertaa...se oli sellaista pientä nipistelyä ( vähän kuin menkkakipuja) ja se tuli neljä päivää ovulaation jälkeen.Tosin tuntemukset eivät kestäneet kauaan. Arvasin silloin heti mistä oli kyse, mutta valitettavasti meillä hän ei jaksanut pysyä kyydissä kovin kauaan. Toivottavasti sinulla parempi onni :)

Niin ja kaikille oikein hedelmällistä juhannusta :heart: :heart:
 
Itselläni tänään 29/29 ja jännittää paljon että alkaako la menkat vai ei.. jos ei ni su käyn ostaa testin..en jaksa mennä aikaisemmin ees ostamaan mitään ku sit kuitenki testaan aikaisemmin. rinnat on kipeet ja vatsa täynnä ilma.. hmm ei oikee muuta tai no eilen tuntu menkkamainen olo hetken mut se loppu sit melkein heti..
 
Mulla pitäis tänään alkaa menkat. Olen päättänyt että en testaa vielä, kun menkat kuitenkin tulee. Mulla ei ole mitään sinne päinkään tuntemuksia että voisin olla raskaana. Nyt on ollut jotain 3 päivää alavatsassa menkkamaisia, välillä koviakin kipuja, jotka enteilee menkkojen alkua. No katsotaan miten tässä käy.....
 

Yhteistyössä