KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

JUHANNUSAATTO




HAAVEISSA ESIKOINEN



Tupu76........................KM 11/08, 04/09....................KP 1/29-33
Empuuu........................KM 09/08.............................KP 6/26-30
MLL.............................KM 11/08.............................KP 9/26-32
harakanhattu................KM 04/09.............................KP 10/28-31
Sun Rise.......................KM 10/08 ............................KP 16/28-31
Miukkari........................KM 02/09.............................KP 19/
BabyHope......................KM 09/08, 01/09...................KP 20/33-41
mely.............................KM 12/08.............................KP 24/27-37
tiitu87...........................KM 11/08, 03/09...................KP 29/29-30
Murmelin........................KM 01/09.............................KP 34/28-38
Orion.............................KM 02/09.............................KP 35/50
nanakuu.........................KM 11/08
Hempukka87....................KM 12/08
Perhosia.........................KM 01/09
MeaMimosa......................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina...........................KM 04/09
Alisa84...........................TM 05/09
Tash..............................KM 12/08, 05/09
mirzu..............................KM 04/09
JääKyynel.......................TM 05/09
Silent whisper..................KM 05/09
marjutti86.......................KM 06/09
Noella.............................KM 04/09



HAAVEISSA TOINEN



tillukas.............................KM 05/09...........................KP 2/31-35
Sinimarja..........................TM 02/09...........................KP 7/27-34
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09.............KP 11/
Elwi.................................KM 11/08...........................KP 12/17-44
kellopeliappelsiini................TM 04/08, KM 05/09............KP 16/28
Annemaarit.......................KM 08/08...........................KP 19/24-28
Zalmiakki..........................KM 03/09...........................KP 30/
AnnaStiina82.....................KM 12/08...........................KP 35/30
Nappula............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola..............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
mama-L............................KM 04/09
jasimi................................KM 01/09, 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki..........................KM 04/09............................KP 17/28-29
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08..............KP 21/28-30
Sapfo..............................KM 05/09............................KP 32/
pinpella............................KM 04/09............................KP 37/27-28
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Piijuska-78........................KM 05/09
Adelade............................TM 06/09
senni11.............................KM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



MannaHari.........................KM 03/09...........................KP 16/23-28
Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 35/30-33



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, catzu, pikku-pirpana, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76, Eelis, zamoon, Spark





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe, mother4



 
Tiitu no voi harmin paikka. Kyllä te vielä pienen saatte, ihan varmasti. Meillä joillakin se jostain syystä kestää vaan vähän kauemmin ja vastoinkäymisten kautta. Tsemppiä sulle sinne, ehkä ens kuussa tärppää! Kyllä mä täältä perästä tulen ihan just, mahaa polttelee niin maan....
 
Meillekin tuli se, mikä meiltä olikin vielä kokematta. Eli elämämme eka ehkäisytön kierto ilman raskautta ;) Ihan hirveesti en siis osaa masentua. Tämä on siis meille kolmas ehkäisytön kierto ja molemmista aiemmista raskauduin, joista toisesta siis keskeydyin. Juhannusaattona täällä on siis kp 2 menossa ja normivuodolle vaikuttaa. Ei mitään keskenmenonjälkeisiä monsuuneja ole menossa, normirunsaat vaan.

Jusseja!
 
Tiitu mä pidän sulle peukkuja että pysyisivätkin poissa !

Mulla alkoi eilen illalla myöhään vuoto. Eli mulla olisi kp 2 tänään ja näköjään mun kierto on pysyvästi pidentynyt, joten senkin voisi laittaa 33 päivän mittaiseksi.

Mä en ole surullinen kun en mitään odottanutkaan. Tää oli varmaan myös eka kierto ikinä että mä en kuvitellut mitään "olemattomia" raskausoireita itselleni. Turhautuminen on varmaan se oikein fiilis miltä musta nyt tuntuu. Miksi tästä ei tunnu tulevan mitään? Miksi kaikki muut onnistuu? Miksi näen joka puolella vauvoja ja raskaana olevia naisia? Siltä musta tuntuu, vaikka tuo kaikki ei olekaan totta. Sitä vaan nykyään huomaa kaiken sellaisen mihin ei ole ennen kiinnittänyt huomiota.

No eteenpäin vaan sanoi mummo lumessa =) Hauskaa Jussin jatkoa kaikille!
 
silent whisper Mulla ainakin oli limaton ovis, mutta siihen saattaa vaikuttaa se, että sitä autettiin lääkkeillä.

Tillukas Onnittelut siskon vaavista! :heart: Eiköhän teillä sitten seuraavassa kierrossa tärppää :D

tiitu Mulla ainakin oli yhtenä raskausoireena se, että vatsa oli täynnä ilmaa :) Vieläkös sulla on sellanen tunne?

Tupu Täällä painitaan myös noiden samojen kysymysten parissa.. Eilen pillahdin yhdellä kaverilla itkuun, kun siellä hössötettiin vauvajuttuja, joka on ihan ymärrettävää (kaveri raskaana) :ashamed:

Kovasti haleja tädin yllättämille :hug:

Ja kaikille kovasti plussa hönkäyksiä! +++++++++++++++ :whistle:
 
Moikka kaikille!
Ilmoittaudun kans mukaan kuumeilemaan. Mulla oli keskenmeno huhtikuussa ja viime maanantaina löytyi ensimmäinen ovulaatio sen jälkeen. Toiveissa on siis ensimmäinen lapsi. Aika kauan kesti, että tärppäsi, joka siis päättyi kuitenkin keskenmenoon. Yritän siis olla odottamatta ja toivomatta liikoja, vaikka vaikeaa se on.
 
MENKAT :attn: Juuri kurvattiin mökiltä kotiin eli aika hyvä ajoitus ;) Km:n jälkeinen kierto siis melko sama kuin aina eli 33 päivää (ennen 31-32). Jihuu, nyt tietää missä mennään.

Noella - tervetuloa ja :hug: keskenmenostasi.
Nyt ei ehdi muuta. Kaikille jotka tarvii halia, tässä

:hug: :hug:
 
:hug: tädin yllättämille :(

Mulla nyt DPO 4. Eikös olekin niin että vielä tässä vaiheessa mahdollinen vauvelinalku on suojassa lääkkeiltä? Nimittäin mulla on vuosisadan pääkipeä ja oli pakko ottaa Ibumaxia kun ei Paracetamolia ollut.. Mukava oli herätä aamulla tappokipuun :/

Tervetuloa Noella ja lyhyttä visiittiä tällä puolella :wave: :hug:

Tiitu,, minä lasken aina kp 1 siitä kunnon punaisesta, en tuhruista.
 
Jo on oudot menkat.. vuotoa ei tuu paljoo, pieni hyytymiä vain vessassa käydessä max nuppineulan pään kokoisia, selkää särkee ja vatsaa juilii yhä vaikka yleensä kestää sen ´puol päivää.. lämmöt yhä 37.1..
ei oo aikaisemmin ollu näin.. siksi mietityttää..
 
Noella tervetuloa joukkoon, pikaista visiittiä miekin toivottelen. :hug:

ON: meillä on noustu aallonpohjalta, yritys jatkuu ja lakanat on pölisseet ihan kiitettävästi. :p

Mitenkäs muiden juhannus meni? :wave: Toivottavasti ois tärpänny mahdollisimman monella. :hug:
 
Heippa kaikille onkin ollut aika taukoa kun olen tänne viimeksi kirjotellut.. :wave:
Tänään on kp6 jos Sunrise seuraavaks päivittelee, niin vois laittaa taas ajantasalle. Toinen clomikierto siis menossa, aika mahtavat tunteet kun on juhannuskohmeloo ja clomien kuumat aallot päällä.. aika eksoottista.. Kumpa ei kohta enää tarttis ton alkomahoolin kans yhtään läträtä.. mutta aika masis olo on tän vauvaprojektin kanssa,kun tuntuu,että ei tää taida onnistua... höh...

Kaikille uusille :hug: :hug: ja muutenkin tasapuolisesti meille kaikille nyt plussajyviä!! Juhannuksenhan piti olla hedelmällisyyden juhlaa ;) Toivottavasti näin olis päässy käymään mahdollisimman monelle! +++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
 
Juhannus vietetty ja mieli on taas hieman pirteämpi..kai se keskenmenon ahdistus alkaa pikkuhiljaa helpottamaan.
Kuinka kauan teillä meni kun ovuloitte keskenmenon jälkeen ?? Kuinka moni on tullut heti raskaaksi?
Niin ja uusille tervetuloa, toivottavasti on lyhyt visiitti tällä puolella
:heart: :heart:

Senni kp9
 
Mitä tiitulle kuuluu? Onko hanat auennu vai onko vuoto vielä epämääräistä? Onko sulla sellanen olo, että voisitki olla raskaana? Mulla kun tuli ne valemenkat, niin rinnat pysy kipeinä ja turvonneina eikä lässähtäneet niin kuin yleensä menkkojen alettua ja vuoto oli tosi niukkaa. Nykyään on tosin vuoto ollut yhtä niukkaa menkoissa, mutta rinnat kuitenkin lässähtää, joten tiedän, etten raskaana.
 
heippa! juhannus ja viikonloppu vietetty, aika rauhallisissa merkeissä meni meillä, juotiin vähän ja grillailtiin. pihapelejä pelattiin myös vähän anoppilan mökillä =)

mies tuossa just lähti armeijaan takas, harmittaa olla viikko yksin.. no ihan hyviä kelejä on kait luvattu, pitää koittaa nauttia kesästä =)

juteltiin tästä vauvanteko hommasta, ja mies kielsi ottamasta minkäänlaista ressiä siitä et pitäs mahd. pian plussata. sovittiin et tjottaillaan ja katellaan mitä kesän kuluessa tapahtuu =) pääasiassa nyt keskitytään siis nauttimaan kesästä, plussa olis tietenki vaan tosi kiva ylläri ;)

vähän hankalaa on ollu ku mulla vauva koko ajan mielessä, mietin et millä viikoilla olisin ja plaaplaa... :kieh: miehestä on jopa tuntunu et painostan jos puhun vauvanteosta, tuntuu et keskenmeno ahistusta ei pysty oikeen täysin purkaan. :'(

eilen minun äiti yllätti kysymällä että olenko minä raskaana! :whistle: naureskelin ja sanoin et en :D mistäs sinä tuommosta keksit.. meinasi että on pitempään jo miettiny ku olen ollu välillä huonovointisen oloinen. voi että tuli paha mieli, en halunnu kertoa.. :'(
 
happihyppy taitaa olla menossa kp 2 en oikee tiiä.. ku on joo vuotoa mutta tosi kummallista kun siis lämmöt on yhä korkeella ja rinnat turvonneet tai sillee.. heh.. mutta jos nää loppuu tyylii huomenna niin testaan muuten saa olla ja pitää vaa luovuttaa ja uskoa että nää on vaa menkat.. soitan huomenna terv. keskukseen ja pyydän jos ottaisivat musta hormonikokeet että onko ne kunnossa.. sit kans mietityttää että olikohan tää vaa tooosi varhanen km..
 

Yhteistyössä