KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

kellopeliappelsiini - mulla ei ole koko aikana seurattu noita arvoja, mitä kyllä vähä ihmettelen kun oon kuullu ja lukenu että muualla niitä saatetaan seurata pitkäänkin. Täällä vaan ultrataan.
Toivotaan että sulla arvot ois laskenu. :hug:
 
TIISTAI




HAAVEISSA ESIKOINEN



Empuuu........................KM 09/08.............................KP 3/26-30
MLL.............................KM 11/08.............................KP 6/26-32
harakanhattu................KM 04/09.............................KP 7/28-31
Sun Rise.......................KM 10/08 ............................KP 13/28-31
Miukkari........................KM 02/09.............................KP 16/
BabyHope......................KM 09/08, 01/09...................KP 17/33-41
mely.............................KM 12/08.............................KP 21/27-37
tiitu87...........................KM 11/08, 03/09...................KP 26/29-30
Tupu76..........................KM 11/08, 04/09...................KP 31/29-30
Murmelin........................KM 01/09.............................KP 31/28-38
Orion.............................KM 02/09.............................KP 32/50
nanakuu.........................KM 11/08
Hempukka87....................KM 12/08
Perhosia.........................KM 01/09
MeaMimosa......................KM 04/08,06/08,08/08,TM 01/09
Alppiina...........................KM 04/09
Alisa84...........................TM 05/09
Tash..............................KM 12/08, 05/09
mirzu..............................KM 04/09
JääKyynel.......................TM 05/09
Silent whisper..................KM 05/09
marjutti86.......................KM 06/09



HAAVEISSA TOINEN



Sinimarja..........................TM 02/09...........................KP 4/27-34
nöttiäinen.........................RK 10/08, KM 05/09.............KP 8/
Elwi.................................KM 11/08...........................KP 9/17-44
kellopeliappelsiini................TM 04/08, KM 05/09............KP 13/28
Annemaarit.......................KM 08/08...........................KP 16/24-28
Zalmiakki..........................KM 03/09...........................KP 27/
AnnaStiina82.....................KM 12/08...........................KP 32/30
tillukas.............................KM 05/09...........................KP 34/31-35
Nappula............................KU 10/08, KM 02/09
pyrola..............................KU 03/09
MyAngelsMyHope...............KM 03/09
tinttamaaria......................KU 08/08, KM 03/09
mama-L............................KM 04/09
jasimi................................KM 01/09, 05/09



HAAVEISSA KOLMAS



Varanikki..........................KM 04/09............................KP 14/28-29
Happihyppy......................KM 02/08, KU 12/08..............KP 18/28-30
Sapfo..............................KM 05/09............................KP 29/
pinpella............................KM 04/09............................KP 34/27-28
Mymmyryy.................KM 12/07, 04/08, 07/08, 01/09
Piijuska-78........................KM 05/09
Adelade............................TM 06/09



HAAVEISSA NELJÄS



MannaHari.........................KM 03/09...........................KP 13/23-28
Sintsu78...........................KM 01/09...........................KP 32/30-33



HAAVEISSA VIIDES








TAUSTALLA:

Filuuri, Unicco, catzu, pikku-pirpana, kanella, meriaani, Eppuliini, Nemu, maaliskuu, P-E, Nasu-85, A-L-M, Elviira-76, Eelis, zamoon, Spark





PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




2008


Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu-POIKA, witchii

Marraskuu: linneaborealis, Aava, SusSoo, heitu

Joulukuu: sini74, Nanniina, Maaria -76, Lymypiilo, Lehmis, miigu 123


2009

Tammikuu: Millukka, woodoo, Jellona84, Dada

Helmikuu: Yeb, rouva-77, Piki80, pinkkimieli, Barbapörrö, annuli-nannuli, Amira

Maaliskuu: rituri, Jennyli, Olivia83, Heinämassu82, Snow Leopard, Chira, tikruliini

Huhtikuu: Vatukka, Meritähti, sukkapari, Leinikki, tyttö onnellinen, sohvi77, awek123, kuumetta, Julietta, Heidi1985

Toukokuu: Pinguli, vauva-10, Ristiinkulkija

Kesäkuu: piipiäinen (=coitus interruptus), omenaruusu, nimbe, mother4



 
Marjutti Ihana kuulla, että ultrassa kaikki hyvin, siitä on hyvä jatkaa tulevaan :)

Mymmyryy Mulla onneks kohtu ultrattu jo viikon jälkeen tyhjennyksestä ettei siitä ainakaan voi olla kyse.

Empuu Me mennään käymään varmaan miekkosen mökillä, kun sillä on nyt kerrankin juhannus vapaata (samoin mulla).

Tupu Pahoittelut negasta, mutta ehkä toivoa ei ole vielä menetetty, kun menkatkaan ei ole alkanu ;)

Elwi Ei muutako hommiin vaan ;)

Nöttiäinen Kertaas nyt mulle vielä miten sun vuodon kanssa kävi? Oliko se niukkaa? Miten epäilit ku:ta tai km:a? Itsellä tosi niukat "menkat" nyt menossa, jos tätä voi siksi kutsua.. Noh, clmit jokatapauksessa aloitettu tänään aamulla..

Adelade Kiva juttu, selvishän tuo sunkin asia :) Nyt vain hyvillä mielen tulevaisuuteen. :D

Kellopeliappelsiini Mulla hcg oli viikko tyhjennyksestä 43 ja 4 viikkoa tyhjennyksestä 4. Toivotaan, että saat nolla tuloksen sieltä :)

Tänään sitten päätin omavaltaisesti aloittaa clomit, jos tää mun outo vuoto nyt on sitten ne menkat. Paerin viikon päästä pitäs ovis kolkutella ovella, mut nyt on jotenkin semmonen tunne, että eipä se sieltä tule vaikka lääkkeitä popsin.. :/
 
Tiitu 87 ai sinäkin sorruit :) Sovitaanko yhdessä että kumpikaan ei testaa enää ennen kuin perjantaina ? Ja sitten tulee plussat, tai ainakin viimeistään seuraavassa kierrossa heinäkuussa plussataan =) Jos totta puhutaan niin mulla ei ole minkäänlaisia raskausoireita, joten taitaa olla ihan turhaa edes toiveajatella enää tämän kierron osalta....


 
Varanikki ehkä sun vaan kannattaa sitkeästi jatkaa testailua. Mä kokeilin tässä kierrossa ekaa kertaa ovistestejä ja juuri niitä digitaalisia.

Mulla meinas kanssa mennä aluksi hermo kun tein kai 4 negaa ensin kunnes sitten vasta kp 21 tuli plussa. Ja plussasta seuraavana päivänä kunnon ovisoireet, kuten mahakipu ja tissit kipeytyi. Tykkäsin siitä että digitaalisen testin kanssa ei tarvitse tulkita kun se on vaan joko plussa tai nega.
 
Väsyttää, väsyttää ja väsyttää...
Huomenna menen apteekkiin ja haen pillerit ja syön niitä ainakin kesän ajan. Elikkä kuumeilua ei nyt ole.

Lähdetään heti kesäloman alussa etelän aurinkoon. Tosi ihanaa päästä arjesta pois. Rankat kaksi vuotta takana ja nyt täytyy hemmotella itseään ja perhettä B) . Alkais jo loma B)
 
Tsemmpiä kaikille oikein roppakaupalla! Heittäkää vaikka se kirves kaivoon kesäksi ja nauttikaa kesästä ilman raskautumispaineita B) (ties vaikka tärppäis puolivahingossa). Sitten mää jään kyllä tänne yksin pitään pinoa pystyssä :/

).( Kävin tänään mammografiassa ja ultrassa, eikä mulla ole rintasyöpää =)

B) Happis lomatunnelmissa
 
kellopeliappelsiini: Rajapyykistä en tiedä, mutta mulla tuli vkonloppuna 5 vkoa KM:sta joka siis tapahtu rv 19+0 ja eilen otettu verikoe näytti että hcg alle 1 eli nega.

Alisa84: Eli siis o-testin mukaan menkkojen piti alkaa vasta pe-la, mutta alkokin ti. Alko tuhru pvällä, sit ihan kunnon vuotoa 3 pvää ja sit vikaks viel tuhru ja sit loppu eli VAAN 5 pvää ku mulla menkat normisti sen 7 pvää. Muutenkin olivat aavistuksen niukemmat kuin normisti, ei ollu hyytymiä eikä kipuja. Ja sit vkonloppuna alko toispuoleset nippailut ja r-testi näytti negaa (luin netistä että ei näytä aina KU:ssa plussaa) ja o-testi näytti plussaa. Mutta veritestin mukaan en siis ole raskaana, onneks. Tai siis oishan se ihanaa olla raskaana mutta pelkäsin niin sitä KU:ta ku kuitenkin aika runsasta vuotoa mutta ei kuitenkaan niin runsasta ku yleensä ja KU:ssahan menkat voi tulla aika normisti. Ja kun oireitakin oli.
Mutta neuvolatädin mukaan saattaa johtua oireet myös siitä, että oma hormoonitaso palailee KM:n jäkeen. Ja luulen, että niukka vuoto taas siitä, ettei ehtiny olla ku pikkasen reilu 2 vkoa väliä jälkivuodosta menkkavuotoon etten vuotanu, ni ei ollu ehtiny kasvaa se limakalvo kauheen paksuks. Että näin.

Ja v*tuttaa aika suunnattomasti tämä paska |O , tuntuu ettei tää tuska ja kipu lopu IKINÄ (siis henkinen, kaverit kun vääntää lapsia sarjatuotantona enkä pysty heihin yhteyttä pitämään saatikka onnittelemaan vauvautumisesta)...

Mies lupas mulle että tää helpottaa vielä joskus. Vaikka eihän sitä kukaan voi luvata. Mä en vaan jaksa enää uskoa mihinkään... Mutta vaikka en enää usko, haluan silti yrittää. Halutaan vaan niiiiiiiiin kovasti se toinen elävä tuhisija. :heart:
Saa nähä vaan suodaanko sitä meille ikinä.

BTW, mulla on jälkitarkastusaika ens vkon torstaille mutta aattelin perua sen. Tässä mut on nyt kuiteskin ultrattu 2 vkoa KM:n jälkeen ja kohtu todettu tyhjäks yms. ja nyt otettu hcg-arvo joten mitä mä sinne meen lääkärille enää menisin paikkojani esitteleen, ei kiitos. Riittää jo tuo sörkkiminen lääkärien ja hoitajien osalta, ainoastaa miehelle annan luvan siihen. :D :whistle: :saint:

Mut näin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja happihyppy:
Tsemmpiä kaikille oikein roppakaupalla! Heittäkää vaikka se kirves kaivoon kesäksi ja nauttikaa kesästä ilman raskautumispaineita B) (ties vaikka tärppäis puolivahingossa). Sitten mää jään kyllä tänne yksin pitään pinoa pystyssä :/


).( Kävin tänään mammografiassa ja ultrassa, eikä mulla ole rintasyöpää =)

B) Happis lomatunnelmissa
Höpsis, tottakai teilläkin tärppää. =) Ja vaikka meille se plussa tulis niin 99% varmuudella tuun aina takasin, niinhän nytkin on käyny kaks kertaa ja viel raskauden puolessa välissä. :(

Hyvä ettei löytyny mitään, tollaset on aina ihania uutisia!! =) :flower:
 
Mun oli viel pakko tulla tänne höpisemään.Kävin hakee illalla marketista sellaisen halpis testin ja siihen tuli (ehkä) haamu...Tai siis tuli kaks viivaa, mut eiks noissa halpis testeissä voi olla aika herkästi jtn viivanpaikkaa...No aamulla testaan uusiksi, jos sitte olis vaikka hiukan selkeempi tuo vastaus.Ku nyt vaan sais nukuttuu.
 
Tein aamulla uusiks sen ja taas siihen tuli kaks viivaa.Toinen ihan haaleista haalein ja melkein hävisi kun testi "kuivui" Tiedä sitten onko viivanpaikka vai mikä.
Ajattelin hakee apteekista uudentestin.Mikäköhän olis paras vaihtoehto ku meidän apteekissa on mun mielestä vaan apteekin oma, prediktor ja se clearblue? Mikäköhän olis herkin ?
 
Adeladelle ja nöttiäiselle helpotuksen :hug:

Mymmyryylle hyvää lomaa :wave:

Happihypylle isot onnittelut HYVISTÄ UUTISISTA, helpotti takuulla ja roimasti ! :hug:

Nöttiäinen, kyllä se lopulta joskus helpottaakin :hug:

Oman navattomani kopioin laiskana:

Taas digitesterillä ovisnega. Valkkaria tulee kuin kusta konsanaan, anteeksi roisi ilmaisu :ashamed: Ei mitään tietoa edelleenkään että menikö se jo vai ei :LOL: Pupuilu jatkuu illalla, eilen oli PAKKO pitää taukoa koko päivä :whistle:
 
sintsulle onnea! :flower:

happihyppy - hienoa että mammossa oli kaikki kunnossa.

Itellä ei mitään tapahdu. Menkat ei vaan ala vaikka oli sellainen olo että vois alkaa. Ovistesti selkeä nega ja raskaustesti puhdas nega. Eli kyllä niiden menkkojen kai pitäisi sitten olla tulossa. Alkavat varmaan kun kurvataan sinne mökin pihaan missä ei ole juoksevaa vettä :eek:
 
juu, kyl se vaan ovis oli ja meni.. kp12 ja 13 kaks viivaa ja tänään (kp14) ei mitään..

harmi ettei päästy hyödyntään ku ukolla nahkat rullalla ku piti vkloppuna jyystää ihan fiilispohjalta niin armottomasti.. :LOL:

mut pääasia et ovis oli ja tuo toinen viiva tikusta hävis! ens kiertoon sit tosissaan.. toisaalta ei haittaakkaan vaikkei tärppimahdollisuutta juurikaan ole, sillä ollaan menossa heinäkuun eka vkloppu ouluun kansainvälisille erotiikkamessuille ni saa ottaa sit vähä.. :p
 
Hienoa sintsu!

).( Ja taaaaaas tyylipuhdas nega. Muttamutta, uteliaisuuttani tutkailin kohdunnapukkaa, kun tuo vatsa juilii. Ja voi hyvät hyssykät, sehän oli sormelle auki! Eli ilmeisesti vasta ovista pukkaa?! No, taitaa olla ihan normaalia, että eka kierto keskenmenon jälkeen pitkittyy... Hassua oli vaan se avonaisuus, ennen esikoista kohdunnapukka oli vain pehmeä oviksen aikaan, nyt tuo oli pehmeä ja tosiaan sormelle auki pienen matkaa. Eipä ole ennen tullut synnytyksen jälkeen kokeiltuakaan, mutta hassulle se tuntui.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sapfo:
Alkuperäinen kirjoittaja Varanikki:
One Step ovistikussa tasavahva tai jopa vahvempi viiva |O :D

Siis onko tohon digitesteriin siis luottamista? Itellä kuumottaa kaapissa mutta en raski käyttää kun tarvii aina ostaa uusia niitä tikkuja siihen.
Sepäse. Aamulla se digi näytti täysin negan. Ajattelin että nyt joko pihtaan pissiä muutaman tunnin ja testaan sillä (viimeisellä ) digitikulla, enkä säästäkään sitä huomisaamuun. Tosiaan tuo One step on liuska ja ihan selkeesti nyt plussaa näyttää.

Ja tuohon Clearblueen ei saa edes niitä testitikkuja vaan joka kerta ostettava koko "roska" ja tulee kyllä kalliiksi :(
 
Ja taas ).( Kävin sitte apteekissa ja ostin clearbluen sekä apteekin oman testin.Ja pakkohan mun oli sitte heti tehä tuo cb ja negaa se näytti :( Kyllä se jo näyttäis jos jotain tuolla mahassa tapahtuis :headwall: Joten eiköhän ne menkat sitte siellä mökillä vaivaa.Paska!
Mä en kyllä enää ikinä osta sellasta s-marketin testii.
Olis niin ihana ku vois vaan unohtaa koko jutun ja muistaa vasta sitte ku menkat on niin paljon myöhässä et ei oo arvailuille sijaa...
Ärsyttää tallainen eipäs juupas arvailu :(
Hitsi ku ei muista että miten edellisistä kerroista on testannu...
 

Yhteistyössä