Menkat tulkaa jo |O |O En jaksa tätä ihmettelyä jossa jokainen pienikin (usein kuviteltu) merkki kropassa on mukamas oire suuntaan tai toiseen. Olispa kotiultra, labra ja ammatti-ihminen B)
Alisa84 - en ole mikään limabongaaja, ei ole mun juttu heh. Mutta kyllä mä yleensä olen huomannut edes jotain toimintaa tuolla alapäässä kun ovis on ollut. Ei ainakaan kuiva kausi ole ollut päällä. Ovistesteistä - tiedän että testiin ei tartte välttämättä tulla tasavahvoja mutta ydistettynä mun kuivuuteen ja kohdun limakalvon paksuuteen (olematon) en usko ovikseen. Menkkatuulia sulle Alisa :hug:
Silent whisper - mun kaverilla on ollut 2 keskenmenoa putkeen ja sitten kaksi onnistunut raskautta. Hän itse sanoi että ensimmäinen km oli pahin, toinen meni jotenkin turtana. Yksilöllistä tämäkin mutta luulisin itsestäni että seuraava keskenmeno ei olisi enää niin paha asia JOS se tapahtuisi alussa. Sen sijaan jos taas np-ultrassa pitäisi katella kuollutta vauvaa monitorista niin olisin hyvin pettynyt. Mun kaverin tuulimuna selvisi np-ultrassa, oli 3kk hyvin pahoinvoivakin raskaudestaan. Juuri tuon takia haluan silti vieläkin sinne varhaisultraan vaikka eihän se että näkee sykkeen 8+ viikolla takaa mitään, kuten ei meidänkään tapauksessa.
Piijusta - raiskaustuulia
Olispa mullakin taas ovistilanne. Silloin on niin paljon unelmia ja odotuksia ilmassa :heart:
Elwille +++ tikkuun :hug:
Täällä on ihan syysilma. Sataa ja tuulee. Asteita +10. Eikai se jussi mene taas sisätiloissa |O Mekin lähdetään mun vanhempien möksälle lasten kanssa ja möksä ei ole iso. Sisätiloissa kahden taaperon kanssa tuntikausia arg.