KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

Huoh, on kyllä mullakin sellainen olo, et tehkööt muut vaan vauvoja ku ei meille sellaista ikinä tuu :'( Tein aamulla taas testin ja aina vaan se negaa näyttää :headwall: Mun ovis bongailutki ei oo osunu ihan kohilleen :LOL: On tää niin vaikeeta ja turhauttavaa...Ehkä sitte ensikerralla onnistaa :ashamed:
 
Sunnuntai-aamulla testattu taas tyylipuhdas nega. Huimaus on lisääntynyt ja janottaa, rinnat aavistuksen aristaa ja kohtu ei kestä puristusta (alushousujen kuminauha esim.), mutta maha ei turpoile älyttömiä. Menkkaoloakaan ei ole, joten testailu jatkuu 2-3 päivän välein. Seuraavan teen keskiviikkona, jos suinkin maltan. Esikoinen aikanaan näkyi kp35 haaleana viivana apteekin testissä, kesken mennyt samoin, joten minä en kai kauheen nopeesti niitä hormoneja näkyviin asti kehittele?
 
Mie puhaltelen täältä plussatuulia testaajille! :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
(tuulee muuten oikeestikin niin että tukka lähtee...)

Miekin tein muuten r-testin ja niin nätti nega kun olla voi (sama testi näytti tosi selkeen plussan huhtikuussa)
Ilmeisesti kaikki raskausmateriaali on täydellisesti poistunu, olettaisin näin.

Oon yrittäny googlettaa tuota limakalvo-hommaa, mut en vaan löydä infoa (tai voi olla etten osaa etsiä...) Enkä älynny yhtään sillon saikullakaan kysellä tosta. :/
 
Joo, ei viivaa ovistikussa vaikka limaa jo toinen päivä ja alavatsalla selkeitä oireita...

Adelade, soita polille tai ultraan että saat vastauksen. Tuli mieleen että jospa hän tarkoitti että ne loput saavat vuotaa tai kaavitaan sitten, eikä se limakalvo?
 
Varanikki - mie käsitin lääkärin puheista ettei siellä ole enää mitään muuta kuin sitä limakalvoa.
Pitää huomenna soitella polille heti aamusta niin saa jotain selvyyttä tähän touhuun. Eihän sitä kaikkee älyä kysyä tämmönen hidasälyinen varsinkaan, vaikka lääkärit aina lopuks kysyy että onko jotain kysyttävää. :D
 
Miksiköhän mulle ei puhuttu km:n jälkeen limakalvojen paksuudesta mitään? Kävin siis 3 pv keskenmenon jälkeen ultrassa ja lääkäri sanoi vaan että kaikki on tullut ulos (kohtu on tyhjä ), tarkoittaakohan se silloin että kaikki limakalvokin on tullut ulos?

Adelade Joo ikinä ei kyllä tule mitään mieleen kun lääkäri kysyy onko jotain kysyttävää. Sit samantien kun pääsee himaan niin on jo 10 kysymystä mielessä. hih.

Maanantait on mulla ainakin aina masentavia päiviä ja tuntuu näköjään olevan muillakin :) tiistaina on jo paljon parempi mieli.
 
Sapfo - mullekin kelpais noi kotilabrat ja ultrat :) Kuinka nopeella tahdilla noi sun kaverin keskenmenot + 1. onnistunut raskaus tuli?

Menisin itsekin alkuraskauden ultraan, vaikka siitä ei viimekerralla hyötyä ollutkaan. Tällä kertaa vaan menisin vasta viikolla 9 tai 10, kun viimeeksi jo viikolla 7. Raskaustestinkin ajattelin tehdä vasta siinä vaiheessa jos on menkat pari viikkoa myöhässä. Että jäisi mahdollisimman lyhyeksi se "riskiaika". Näin ainakin olin ajatellut, saas nähdä jos tohon tilanteeseen pääsen jaksaako sitä kuitenkaan odottaa ;)
 
nöttiäinen laitoin sulle yv:tä,
sori kun kesti näin kauan...

Kiitän onnitteluista...valitettavasti mun arvailut
vuosisadan migreenistä piti paikkaansa...lauantaina
heräsin kuudelta mielettömään hedariin...
Lopulta luulin/toivoin jo kuolevani kun olo ei meinannut
helpottaa sitten millään...
Jos joka näytön jälkeen yhtä paha kohtaus, niin seuraava
onneks vasta marraskuussa... :LOL:
 
Sinimarja :hug:

Silent Whisper Itestäkin tuntuu jo niin kaukaiselta mun raskaus.. Välillä mietin samaa, että onko sitä edes ollut..

Piijuska Ei muutaku toteuttamaan vain :LOL:

Sapfo Olispa huippua, ku kotona olis oma ultra ja pieni laboratorio :D

Varanikki Ei muutakuin hommiin vain! :D

Adelade :hug:

Nöttiäiselle peukkuja!

TEstaajille Kunnon plussapuhuri!! +++++++++++ :whistle:

Pahoittelut kaikille niille, jotka saaneet negan! :hug:

Eilen tuli vaaleen ruskeeta vuotoa ihan vähän, tänään vuoto tumman ruskeaa ja sitäkin tulee niukasti. Onkohan tää nyt menkkojen alkua vai mitä? Pitäsköhän kattoa vielä huominen ja jos pysyy samanlaisena niin alotan clomit ja kuvittelen, että kp on 3. vai alottaisko ne jo huomenna? Mulla normistikin menkat tosi niukat, mutta tälläset.. |O Tänään yritin testailla ovistakin, mut ei se ainakaan sitä näyttäny olevan. Ehkä tää kroppa on vaan sekasi... Oliko täällä muita, joilla tyhjennyksen/kaavinnan jälkeen menkat niukat?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Silent whisper:
Sapfo - mullekin kelpais noi kotilabrat ja ultrat :) Kuinka nopeella tahdilla noi sun kaverin keskenmenot + 1. onnistunut raskaus tuli?

Menisin itsekin alkuraskauden ultraan, vaikka siitä ei viimekerralla hyötyä ollutkaan. Tällä kertaa vaan menisin vasta viikolla 9 tai 10, kun viimeeksi jo viikolla 7. Raskaustestinkin ajattelin tehdä vasta siinä vaiheessa jos on menkat pari viikkoa myöhässä. Että jäisi mahdollisimman lyhyeksi se "riskiaika". Näin ainakin olin ajatellut, saas nähdä jos tohon tilanteeseen pääsen jaksaako sitä kuitenkaan odottaa ;)

Silent whisper - eka km oli kai marraskuussa josta kaavinta, sitten lääkkeellinen tyhjennys huhtikuussa ja onnistunut raskaus alkoi kesäkuussa. Ja yrittivät koko ajan. Limiksesta - jos lääkäri ei sulle kalvon paksuudesta sanonut mitään niin ei siellä kaiketi sitten ollut mitään: ei vanhaa tahi uutta kalvoa?

Varhaisultra - olen sen niin aatellut että yhtään en aio kärsiä sitä kaameaa pahoinvointia jos kaikki ei olekaan kuten pitää. Eli se mulla tuppaa alkamaan siinä 6+ joten varmaan sillä viikolla menisin taas ultraan. Kaikissa 3 raskaudessa syke on löytynyt jo silloin. 8-9+ viikolla kai tapahtuu niitä dramaattisia rakenteiden kehittymisiä ja siihen kuolee osa sikiöistä joten se voisi olla yksi rajapyykki. Mutta meidänkin beibi kuoli viikolla 10+ viimeksi joten ei sekään sitten takaisi mitään :/ Mikäänhän ei takaa mitään, c'est la vie.

Raskaustesteissä en pysty koskaan oottelemaan. Ehkä siinä on se että olen kärsimätön ja se että jokainen 3 raskautta on näyttäneet haamua jo 26-27/32. Mitäpä sitä oottelemaan :whistle: Oon aatellut että tuo hormonitason nousu on yksilöllistä siis kuinka nopeasti nousee mutta olen kuullut että raskaudetkin on erilaisia tason nousun suhteen.

 
tänään kävin ultrattavana, onneksi kohtu oli tyhjä et en kaavintaan joutunu enää. mulle gyne sano et kaikki on tullu pois, näkyy vain kohdun ohut limakalvo. ja sano myös sen et jos ei jaksa ekoja menkkoja oottaa niin heti saa alkaa yrittämään =)

ainut ongelma on nyt tuo mies... kyllä se varmasti vielä vauvan haluaa, oli tästä ekasta raskaudestakin niin innossaan, mut se ei taida olla valmis heti yrittään uudestaan
:( enkä sitä tietenkään voi pakottaakkaan :kieh: pelkäiskö sitten uutta keskenmenoa, onhan tää ollu aikamoinen koettelemus sillekkin.

tänään harrastettiin eka kerran sexiä km:n jälkeen, eilinen oli jo ilman vuotoa, ai hitsi että sattu ku mies työnty vähän liian syvälle!! vaikka varovasti otettiinkin :$ aivan hyppäsin erilleen siitä |O jotenki alavatsa ja alapää herkkänä.
 
mulla tää eka km meni ihmeenkin helposti. siis surku on tottakai vauvasta, ja ehdittiin jo paljon miettiä vauvaa ja kaikkia käytännönkin asioita. tulevat mummu ja pappa ehti myös iloita ekasta lapsenlapsesta.. :/ tyhjennys ei ollut mukava kokemus, mutta ei mikään ihan kauheakaan. suurimat kivut ja vuodot jäi kokematta, sitä keskiviikko aamua lukuunottamatta olen ihan normaalisti pystyny olemaan.

jos toinen keskenmeno tulis, olis se varmasti paljon kovempi paikka. siis tosi paljon... :( nyt yhen km:n jälkeen tulevaisuus tuntuu kuitenkin valoisalta =)
 
Tietääkö kukaan, voiko lugesteronilla olla semmoinen vaikutus, että kohdun limakalvo irtoaa helpommin silloin kun sen aika on? Mun menkat on aiempina kertoina nimittäin olleet TOSI kivuliaat, aivan kuin olisi puukolla raaputettu kohtua tms. Limakalvon rippeet tulivat myös mielestäni myöhään, "vasta" kp3-4. Nyt on menossa kp2, ja aamulla tuli tooosi paljon riekaleita eikä ole ollut niin kivuliasta. Tämmösiä mä taas pienessä päässäni pohdin. :)

Mitäs meinaatte tehdä juhannuksena? Onkohan tästä jo puhuttu... :ashamed: Mä meinaan ostin tänään Sims 3:sen, taidan pelailla sitä koko jussin, kerta tuo ukkokin lähtee kolmeksi päiväksi pois kotoa. En mä ole koskaan juhannusta oikein juhlinutkaan.
 
ja mää testasin aamulla clear bluella negan.... ai että kun ottaa pannuun! Oviksesta on tulevana perjantaina 2 viikkoa, mä en ymmärrä miksi mun pitää lähtee testailemaan jo nyt ja saada paha mieli!

Ei mulla ole edes mitään raskausoireita eli ei tossa ollut mitään järkee. Eiks tuon clear bluen pitäisi olla aika herkkä testi? Onks kellään kokemusta, onko mitään toivoa että tulis vielä plussa kun tänä aamuna testailu oli n. 3 päivää ennen oletettua menkkojen alkua?
 
Adelade soititkos ja saitko selvyyttä asiaan?

Tupu76 voi hyvinkin vielä muuttua plussaksi. Toisilla tulee myöhäisiä plussia ja toisilla kovin varhaisia. Mulla ei tosin ole kokemusta, kun AINA olen testannut vasta kun menkat viikon myöhässä ja saanut oikean tuloksen tai menkat alkamaan samana iltana :kieh:

Empuuu meilläkään ei ole kummallisia juhannussuunnitelmia, riippuu siitä meneekö lapset mummille vai ei. Jos ei niin kotona, jos menevät, niin ei mitään suunnitelmia silti :D

Marjutti86, sitten vaan uutta yrittämään, se taitaa olla aika monelle se paras lääke suruun =)

Tein digitesterillä ovisnegan tänä aamuna. Ei ole enää kananmunalimaakaan, mutta tuntemuksia alavatsalla on vähän. Meniköhän se ovis jo sitten viivatta, vai onko tulossa vasta.. *huokaus*
 
Täällä ovis tekee nähtävästi tuloaan. Eilen illalla tuli kananmunalimaa pyyhkiessä ja alavatsalla nippaili. Tänään ajattelin alkaa tikuttelemaan kun ne on kerran hankittu ja peittojakin tarttis varmaan pöllyytellä ukon kanssa jos meinaa jotain saada aikaiseksi :LOL:

Jussista: me mennään perinteisesti perhetuttujen mökille Turun saaristoon. Ollaan siellä nyt viimeiset 6 vuotta käyty ja aina yhtä kivaa ja ihanaa päästä sinne. Itsellä kun ei ole mökkiä eikä sukulaisilla ole lapsiystävällistä mökkipaikkaa :)
 
Huomenta-päivää =)
Me mennään jussina mökille koko poppoo.Vähän hirvittää ku ei ne tilat ole tarkoitettu näin isolle porukalle ja jos sataa koko ajan niin mitäs sitte...Ulkonahan siellä mahtuu mainiosti touhuilee mut sisllä jos joutuu olee..hmmm...
Ja tulis sitte se täti ku kerta on tulossa (jos testiin on luottamista) Meillä ei meinaa ole mökillä suihkuu tai sisä vessaa...
Mut kivaa siellä varmasti on.Lapsillekkin mukava päästä kotoota reissuun.Eikä ne sitte siihen lopu.Meillä alkaa heti leiri jussin jälkeen.Ma lähetään viikoksi, minä ja lapset.Mies saa hermoloman meistä =)
 
Polille soitettu. Eli mitään raskausmateriaalia ei pitäis kohdussa olla, residuaa jonkun verran (eli jotain jäänteitä näin ymmärsin). Kysyin että onko kaavinta edessä, mut sanoi että ei ole, haluavat vaan seurata tilannetta. Eli ton perusteella ei varmaankaan tarvii huolissaan olla (helpommin sanottu kuin tehty :/ )

Meiän juhannus sujuu rauhallisissa merkeissä kotosalla, jos kelit sallii niin grillataan ja syödään jotain hyvää. :p
Tytöt meni mummolaan yötä, ja tää äippä on täällä ihan ihmeissään kun on niin hiljaista ja rauhallista. :eek: Tosi harvoin ovatkin yökylässä tai yleensä hoidossa missään, niin onhan se noillekin mukavaa vaihtelua kotona olemiseen. =)
 
nöttiäinen - hyvä juttu että selvisi =)

Adelane - oispa meilläkin mummolat lähellä. Toinen puoli on 900km ja toinen 200km päässä |O Minä niin veisin noita hoitoon saadakseni aikaa itselleni ja tietty parisuhteelle tekis terää.

Elwin kanssa ollaankin sitten samalla suunnalla. Meidänkin vanhempien möksä on Turun saaristossa ;) Eipä ole häävejä säitä luvattu sinne suunnalle. Forecasta katsoin että pe olisi sadetta iltaysiin saakka. Toivotaan että on vain ennuste!
 
ihan kiva juhannus tulossa, voi kun osais nauttia vaan.. :| tänäänki niin masis aamu ollu.. ku ei olla tästä raskaudesta ja keskenmenosta juuri kelleen puhuttu, niin välillä suoraan sanottuna niin v*t*ttaa olla niinku ei mitään :ashamed: tuttuja tunteita varmaan muillekkin. juhannuksena piti perheelle raskaudesta puhua..

mutta siis torstaina mennään kaupungille, jotain tapahtumaa siellä on, musiikkia ym.. ja perjantaina sit appivanhempien mökille, perus jussi meininkiä tiiossa, viiniä, sidukkaa, makkaraspaistamista ja pihapelejä =)

plussa voi mun mielestä tulla hyvinki myöhään, ite sain vielä pari viikkoa menkkojen jäämisestä negaa, plussan jotain kp 75.. :whistle:
 
ihan vaan ON: kp13, vieläki tuhruttelee, prkle!! eilen ja tänään ovistestissä kaks selkeetä viivaa, ei kuitenkaa varsinainen ohjeistuksen mukainen plussa (vaan eipä se ollu edellisessä tärppikierrossakaan).. mua pelottaa et kohtu ei oo vieläkää tyhjä, ku oon kuullu ja lukenu et ovistestiki voi näyttää myös hcg-plussaa.. :/

just mun tuuria ois et mä nyt joutusin kaikesta huolimatta vielä kaavintaan ja tää projekti vaan pitkittys ja pitkittys.. :'(


soittelin tuossa puolepäivän aikaan neuvolaan ja pääsinki heti käymään verikokeessa, ottavat siis verestä hcg-arvon ni näkee ihan tarkalleen.. voihan tuo tuhruttelu toki muustaki johtua, mut tietty tässä nyt aavistelee pahinta.. :/ verikokeen tulos tulee to puolenpäivän aikaan.. huih.. mä niin toivon että se ois ihan pyöree nolla tai nega kuitenki..

miten muilla on hcg-arvot laskenu ja mikä on se rajapyykki..? mulla tulee torstaina päivälleen 6 viikkoo tyhjennyksestä


me mennään juhannukseksi miehen veljen luo.. ihan vaan yhdessä oloa, grillailua ja varmaan siinä typyn nukkumaanmentyä tulee jokunen holillinenkin nautittua..
 

Yhteistyössä