moikka taas!!
Dada, mä uskon, että kyseessä on jotain ihan "normaaleja" kremppoja. sullakin oli kuitenkuin aika vastikään se leikkaus, kai se voi välillä juilia. Muutenkin kun analysoi alamahakremppoja oikein urakalla, ni niitähän tosiaan ON. Ainakin mulla. Koskaan ennen en ole kiinnittänyt aiheeseen huomiota, mutta nyt kun seurailee ni on melkein koko ajan jossain kohtaa jotain kolotusta. Mä en ainakaan ota näistä mitään selkoa...
Ovista yritin nyt tuntemusten perusteella bongata, ensin muka juili oikealla, seuraavana päivänä vasemmalla ja nyt ehkä keskellä. Että repii siitä sitten? Jos nyt on kp 16 ni voisko olla että ovis (jos sellanen oli) meni jo? Jos kierto sen 28. Eilen mies oli poissa, että rummuttelut jäi, ei kai se eilinen just ollu kriittinen? Tänään tuntu, että limat ainakin rauhottu.. Mä kadehdin teitä, jotka riedätte koska ovuloitte. Toisaalta suhtaudun skeptisesti koko ovikseen, jospa se ei vieläkään löydä meille?
Herkkupeppu; Onnea odotukseen!!
Miigulle tervetuloa. Pahoittelut keskenmenosta. Sanotaan, että ovulaatiota ei tapahdu kun hormoni vielä koholla. Lienee aika hyvä juttu sinänsä, muutenhan pitäisi raskausaikana ehkäistä, ettei sinne tulis uusia aina vaan jonoon....
Meritähti, kanella, oisko kohta jo plussan puolella?
Hyvää loppuviikkoa kaikille!!
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: