KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Kiitokset halituksista ja tsempeistä. En mä teitä kokonaan jätä, pidän vaan mietintätaukoa!
woodoo mä oon jo monta kertaa tippunut takasin tänne ja kaikki vanhat tutut on tuolla toisella puolella kasvattamassa mahojaan tai jo pienen nyytin onnellisia omistajia. I knou joor fiiling.
Kp 1 täällä, kierto lyheni taas...

[/url]
on toivoa täynnä!
[/quote]

16.10.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

DeviLiah.................KM 09/08..............................KP *yk4
Lehmis...................KM 09/08..............................KP
Elviira-76...............RK 11/07...............................KP 6/26-27
Dada....................KU 07/08................................KP 6/
Empuu...................KM 09/08..............................KP 9/
Liinakko................TM 07/08...............................KP 13/28
Nanniina...............KM 07/08...............................KP 16/28-34
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 20/
Betania..................KM 06/07............................KP 24/27-28 (pt)
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 26/28-32
Kanella..................KM 05/08.............................KP 32/28
Meritähti...............KM 02/08..............................KP 34/30-33
tytti82..................TM 05/08...............................KP 39/30-33
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP50/29

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN

Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07...........KP 8/27-29(pt)
Sini74.....................KM08/08.................................KP8/
freebird..................05/08 Enkelivauva..................KP8/
Leinikki...................KM 12/04, 01/08, TM 06/08....KP 11/31
Annemaarit............KM 08/08................................KP 15/24-28
Nemu......................KM 08/06, 08/08....................KP 23/26-28
Kristallienkeli..........Enkelivauva 02/07 .................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
Tinttamaaria...........KU08/08.................................KP
[color]

HAAVEISSA KOLMAS

woodoo....................KM 12/07, 05/08..........................KP 16/
Linneaborealis.........KM 2/08........................................KP 19/36
Happihyppy.............KM 02/08......................................KP 29/28 Unicco......................KM 07/07......................................KP 29/29
Tikruliini....................TM 05/08......................................KP 29/37-44
SusSoo....................KM 02/05, 01/08, 05/08, 08/08.....KP (taustalla)
Nirtsu......................KM 08/08,09/08...........................KP
mymmyryy................KM 12/07, 04/08, 07/08...............KP1/26 (taustalla)
[color]

HAAVEISSA NELJÄS

Rva Pikkymyy............KM 02/08, KM 08/08...............KP 20/30 *yk1
Herkkupeppu............KM 06/08................................KP36/30-31 *yk2
Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

Millukka...................KM 05/08...............................KP 12/29 *yk14
mother4..................TM,KM 6/08............................KP 23/27-28 *yk4
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 60/32-38

HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP25/25-
[color]

TAUSTALLA:

Sussoo
[color]

HAAMUILIJAT:[color]
kanella
Meritähti
Herkkupeppu

PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle..........................08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81.........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo........................10/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Ääh, kävin tunnin pyörimässä sängyssä, mutta ei oikein uni tullut. Aloin taas miettimään kaikkia juttuja. :(

Ostin tänään niitä raskaus-multitabseja. Onko teistä moni käyttänyt niitä, kokemuksia?

kanella: kiinnikkeitä mietin itsekin mutta miksi ne oireilisi vasta nyt?..
ja miks se tuntuu aamusin pelkästää kohdun kohilla, venyteltäessä jne.

No, täytyy kattella. Jos jatkuilee eikä mihinkää päin muutu, pitäsi kaiketi mennä tohtorin juttusille.

Uusille tervetulo :hug: ja pahoitteluni :'(

En muista taaskaan, mitä piti kommentoida :ashamed: Tässä on jotenkin niin uskomaton olo :saint: Eilen sain jo tehtyä uusintatestin (joo, iltapisusta :ashamed: ei voinut odottaa aamuun :kieh: ), niin PLUSSAHAN se sieltä pärähti :D :D :D Että pelko persuuksissa ollaan, mutta kovin, kovin onnellisia :heart:

Onnea herkkupeppu , ihanaa :flower:

miigu123 tervetuloa joukkoon :hug:

Dada ootko tehny vielä uutta testiä, mulla oli silloin tollaset kolmen päivän menkat ja olinkin raskaana. Toivottavast pian selvii mistä johtuu :hug:

Empuuu mä söin noita silloin raskausaikana, mut en kyl oikein osaa sanoo niistä silti mitään, söinpähän vaan vitamiineja :)

Mukavaa torstaita kaikille :wave:

moikka taas!!

Dada, mä uskon, että kyseessä on jotain ihan "normaaleja" kremppoja. sullakin oli kuitenkuin aika vastikään se leikkaus, kai se voi välillä juilia. Muutenkin kun analysoi alamahakremppoja oikein urakalla, ni niitähän tosiaan ON. Ainakin mulla. Koskaan ennen en ole kiinnittänyt aiheeseen huomiota, mutta nyt kun seurailee ni on melkein koko ajan jossain kohtaa jotain kolotusta. Mä en ainakaan ota näistä mitään selkoa...

Ovista yritin nyt tuntemusten perusteella bongata, ensin muka juili oikealla, seuraavana päivänä vasemmalla ja nyt ehkä keskellä. Että repii siitä sitten? Jos nyt on kp 16 ni voisko olla että ovis (jos sellanen oli) meni jo? Jos kierto sen 28. Eilen mies oli poissa, että rummuttelut jäi, ei kai se eilinen just ollu kriittinen? Tänään tuntu, että limat ainakin rauhottu.. Mä kadehdin teitä, jotka riedätte koska ovuloitte. Toisaalta suhtaudun skeptisesti koko ovikseen, jospa se ei vieläkään löydä meille?

Herkkupeppu
; Onnea odotukseen!!

Miigulle tervetuloa. Pahoittelut keskenmenosta. Sanotaan, että ovulaatiota ei tapahdu kun hormoni vielä koholla. Lienee aika hyvä juttu sinänsä, muutenhan pitäisi raskausaikana ehkäistä, ettei sinne tulis uusia aina vaan jonoon....

Meritähti, kanella, oisko kohta jo plussan puolella?

Hyvää loppuviikkoa kaikille!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

miigu123 pahoittelut ja :hug:

herkkupepulle vielä onnittelut :flower: Puhaltelehan noita plussia vähän meillekin päin...

Empuu mä syön myös yhden raskaus multitabsin päivässä, lähinnä ton foolihapon takia, mutta ei kai se pahaa tee saada vähän muitakin vitamiineja varsinkin näin syksyn tullen.

Mukavaa torstaita kaikille :wave:

Tervetuloa uusille ja :hug: Toivotaan vain pikaista käyntiä =)
Sais kyllä itekki pikku hiljaa alkaa vaihtaa maisemaa. Ens viikolla sen sit näkee kuin käy. Siis ihan varma oon että kyllähän ne menkat sieltä tulee:( Viikolla kävin kaverin kans lenkillä jolla siis la melkein sama kun mulla olis ollu. Se puhu koko ajan neuvola ja vauvajuttuja. Teki mieli sanoa että voisitko olla hiljaa.
Minä ainakin olisin niin hienotunteinen etten jatkuvasti lörpöttäs omia asioita kun tietää että toinen on saanu km:n. Sitte vielä kehtas sanoa kun meidän 2v oli rattaissa että ei muuta kun pienempi vauva nyt tonne rattaisiin. Varmaan tiesi kyllä että yritetään. Ja kehuskeli kuinka heillä ollaan tultu ekasta kerrasta raskaask vaikka hän onki lihava. Ei oikein tee mieli enää lenkkeileen sen kans lähteä:(

Nyt täytyy kyllä kehua teitä täällä. Ihanaa kun on paikka minne käydä kertomassa näitä mieltä painavia juttuja.

:heart: Päivää kaikille!!!

Taas on uusiakin tänne eksynyt, miigu halaus ja tervetuloa! :hug:

mother4 olipa tosi tökeröä käytöstä sun kaverilta :eek:
Vielä kun tiesi mitä teillä on takana :hug: Jotkut ei vaan osaa asettua toisen asemaan.

herkkupeppu onnea viivan vahvistumisesta! :flower: =)

woodoo mä rupesin noilla herkillä testailemaan ekan kerran jo dpo9 joten menkat on vasta tänään virallisesti myöhässä :ashamed:

Mutta nyt ne ainakin on myöhässä oletetusta, koska on dpo 15. Hain eilen pari ClearBlueta apteekista ja tänään tuli aamupisusta siihenkin maailman haalein haamu. Mulla ilmeisesti kylläkin nousee raskaushormoni tosi hitaasti koska viimeksi sain kunnon plussan vasta kp37. Vaikka en tosin tiedä miten paljon oli silloin myöhässä, kun en tiedä milloin ovis silloin oli.

Noilla ClearBlueillakin vaan on kait porukka saanut aika paljon vääriä viivoja...
Kyllähän tässä toiveet on korkealla, mutta silti yritän ajatella että ei nää välttis mitään tarkoita kun pelkään niin kamalasti sitä pettymystä että menkat alkaakin.

Kait se pitäis malttaa nyt pari päivää ennen kuin testailee taas, vaikka kutkuttaiskin heti huomenna taas kurkata, ellei menkat tänäänkään ala.

Nyt hörppäämään kuppi kahvia. :wave:

-Meritähti-

Peukuttelen sulle Meritähti kovasti haamun vahvistumista, hermoja raastavaa toi odottelu :hug:

mother4 eipä ihme jos pahoitit mielesi kaverisi käytöksestä :hug: Mulla myös kaveri, jolla la noin kuukautta aikaisemmin kun mulla piti olla. Ja vaikka olenkin tosi iloinen, että hänellä kaikki mennyt hyvin (pitkään raskautta odottivat ja toivoivat), niin kyllä samalla tuntuu myös pahalta joka kerran kun nähdään :ashamed: Juttelemme kyllä myös hänen raskaudestaan, mutta ei hän sitä kuitenkaan mitenkään erityisesti julki tuo eikä hehkuta ja osaa puhua muistakin asioista.

Onnittelut herkkupepulle :flower: ! Ja Meritähdelle peukut ja varpaat pystyssä, että viiva vahvistuu.

Dada En osaa vastata. Monestihan oireet ovat epämääräisiä, eikä niissä ole systematiikkaa. Jos jatkuvat ja vaivaavat, niin käy ihmeessä lääkärissä.

Mulla ei edelleenkään merkkiäkään menkoista ja vielä vähemmän plussaviivoista, puhdasta negaa näytti taas tänä aamuna. Taidan kohta luovuttaa ja siirtyä suosiolla jollekin mummokuumepalstalle. Masentaa tällainen.

Joopa joo... oltiin miehen kanssa tuolla makuuhuoneen puolella ja sen jälkeen oli limoissa vaaleanpunaista. Että sieltä se taitaa sitten täti kurvata tänne päin |O
Siis mun tekis mieli vaan huutaa niin kovaa kun kurkusta lähtee.
Miksi helevatessa mä saan noita haamuja jos kerran ei ole tärpännyt? Joo, mieleen ei tule nyt muuta kun liuta kirosanoja joten palaan paremmalla ajalla.

Iltaa!

oikein suuret onnittelut herkkupeppu

Meritähdelle suurensuuri halitus :hug:, mokomakin täti...voihan se vielä olla, että se täti ei tulekaan...toivotaan niin...

Niin ja Miigu terv etuloa joukkoon!! Ja pahoittelut kokemastasi :hug:

Dadan oireet kyllä tuntuu tosi jänniltä, empä osaa tuohon mitään sanoa...lääkäriltä varmaan seuraavaksi kysyisin...toivotaan että ois kuitenkin raskausoireita... =)

Vähän kyllä jännittää tuleva viikonloppu, vaikka luulen, että normikierto on menossa, mutta ei sille mitään voi, että aina tässä vaiheessa kiertoa on toiveet korkeella...

Eipä tässä nyt kummempaa...mukavaa viikonloppua kaikille!!

Huomenta!

Meritähdelle hali, mua nyt vähän masensi tämä, mä niin ajattelin, että NYT. Noihin haamuihin ei taida voida luottaa lainkaan? Toisaalta ihan kiva kun mulla ei haamuja ole tullut, eikä mitään muutakaan ennen menkkojen poisjäämistä.

Ite menin tänään (kp17) mittamaan aamulämmön. 36,1. Se siitä. Taitaa olla kuudeskierto jo, eikä tapahdu. Jotenkin tuntuu, että loppukiertoa kohden ihan v*ttuillakseen kroppa laskee lämpöä. Voisko joku tulla mun kanssa pieksemään Toivon, ku mä en nyt jaksais alkaa taas typerästi elämään siinä uskossa, että entä jos..

Mä lähden nyt viikoksi toisille leveysasteille, että ens viikon lopulla palataan asiaan. En ehkä viitsi työpuhelimella teitä häiriköidä. Pomo ihmettelee datasiirtomaksuja ulkomailta ni eiku juuuuuh, TÖITÄ tietty. Ehkä ei. Viikonpäästä sitten aletaan taas tuhruja odottelemaan, onhan ne tulleet aina etuajassa. Toisaalta kivaa sekin, ettei kierto ainakaan veny.

Voikaa hyvin, ja jos joku nyt mun kanssa innostuu toivon kimppuun, ne vedetään samalla tädiltä henki, tähän pinoon ei yhtään kurppaa tartteta kyläilemään!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

Eilen alkoi olemaan ensimmäisiä ovisoireita.. ei perhana ajattelin, mitä sitä mitään taukokuukautta pitämään, nyt on saatava siemenet sisään... miehelle sitten laitoin jo töistä sähköpostia, että mitä mieltä hän olisikin, jos unohdetaan tämä taukokuukausi... illalla mies sitten vaan tuumasi, että mitäs jos aloitettaisiin lapsentekopuuhat ja mehän aloitimme! :)

Joten minulle voi päivittää tietoihin yk1. Nyt on hyvä olo ja rauhallinen. Etukäteen jännitin ihan kamalasti miten tuo yrityksen aloitus taas oikein onnistuu, mutta kun se alkoikin nyt tuollalailla "yllättäen", niin ei tässä ehtinyt mitään jännittelemään! Nyt pitää nauttia hyvästä olosta, ennenkun parin viikon päästä olen taas ihan hermona....

Mukavaa viikonloppua kaikille!
Sini

P-E
:wave: Mahtuisko joukkoon mukaan!!! Mulla km 1.10 rv 16+ ja kuumeilen kovasti. Tosin jälkivuoto ja kohtutulehdus vielä päällä, joten edes yritystä ei vielä. :heart: Niin ja siis kolmatta kuumeilen :heart:

Heipä hei !

Olen taas täällä vain taustaillut, oikeastaan olen yrittänyt olla hieman tauolla kaikenmaailman kuumeilupalstoilta. Eipä sille mitään voi, mutta taas piti palata tänne kurkistelemaan.

Täällä mennään kp 21/28 ja yk1 keskenmenon jälkeen käynnissä. Mitään oireita ei ole mihinkään suuntaan, en kyllä edes ovista saanut näkyviin testillä:( Kovin toiveikas en tämän kierron suhteen ole, suorastaan masentunut. Tilaisin mammaksi.fi:stä raskaustestejä oikein 5kpl, että pääsen pian testailemaan. Ajattelin, että niistä riittää sitten seuraavaankin kiertoon. Nyyh.

Onko täällä muuten muita esikoisen yrittäjiä, jotka ovat kokeneet useita km peräkkäin?? Onko tutkittu mistä johtuu?

Onnittelut kaikille haamuilijoille ja vahvasti plussanneille!

Uusille palstailijoille voimia! Uuteen nousuun vaan reippaasti:)

Kaikille muille plussatuulahduksia ja onnenpotkuja!

Heipparallaa!! Niin se on vaan syksykausi jo puolivälissä ja tänään alkaa odotettu SYYSLOMA! ihanaa!!! Mä ajattelin vaan olla ja laihduttaa... =) n7 kg oon jo saanu pois ja vielä ois toiset samanmoiset jäljellä.... :x Ärsyttää vaan kun painoa tippuu mutta maha ei pienene yhtään.... :headwall:

No joo... Tänään on kp 3 ja kävin siellä verikokeissa ensi viikolla on klinikalla ultra ja katotaan että kasvaako siellä muniksia, jos ei niin ensi kierrosta sitten clomit taas käyttöön. Nyt on muuten kumma täti kylässä... Aika niukasti tulee.. Ekana päivänä oli kipujakin ja siis tooosi iso klöntti tuli, mutta muuten pärjäisi varmasti yhdellä siteellä... SORI KUVAUS! En sit tiiä menikö mun kroppa sekasin taas siitä viimekertasesta km:sta noin paljon että primoluttien jälkeen täti kurvasi vasta kuudentena päivänä lopettamisesta ja nyt on tosi niukkaa... Onkohan tää ihan normaalia enää...?

Mut joka tapauksessa mulle voi päivittää kp 3/29.

Onnea uusille plussanneille, +++ :whistle: haamuilijoille ja muillekkin ja tervetuloa uusille tsemppihalien kera :hug:

Kaikille haamuolijoille ja plussanneille onnittelut! :heart: :flower:

Uusille tervetuloa, ja pahoitukset , että on käynyt niin ikävästi, että km astunut elämään! :hug: :ashamed: , Mutta paljon Onnea uudelleen kun kierrot alkaa!! :saint:

Sini 74, onnea hyvästä valinnasta, mitä sitä turhaan odottelemaan ja tänään vielä varmistukset päälle peuhailun merkeissä ja toivotaan kahden viikon päästä Plussaa!! :heart:

Julietta: Onnitteut hienosta painonpudotuksestasi!! :flower:

Kaikille yhteisesti lopuksi paljon onnea kiertoihin, jotta lisää plussia syntyy!! :heart: :saint:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:

No, eilen aamupissasta uusi nega testattu..
mietin josko uskaltais lähteä lauantaina juhlimaan?
kovasti mieli tekis, testi on nega 3vk hedelmöittymisestä, ja kovasti mua yritetään saada mukaan. moneen kuukauteen kun en ole ottanut, ihan periaatteesta.
Tänne ei ihmeempiä..tässä kierrossa ovistikuttelut mukaan
ja hemmetisti vaakamamboa niin eiköhän se siitä sitten..toivottavasti :)
Kävin tuhlailemassa, ostin pitkästä aikaa itelleni ihania vaatteita,
koruja,värjäsin hiukset.
No tosiaan, ei kyl ole ollut rahastakaan nyt pulaa mutta aika pihisti normaalisti elelen :)

Tintta: Vastaan yv kun maltan olla hetken kauemmin koneella..tänä iltana? :)

Yhteistyössä