KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

:flower: :flower: Plussanneille ja pahoittelutn tälle palstalle joutuneille.

Nyt on kuulkaan naiset niin, että täällä alkaa tänään suuri sukusolujen vaihtoliike, joka kestänee ainakin viikon, kenties pitempääkin :whistle: Kuukautiset on nyt kärsitty, joten uuden raskauden yrittäminen alkaa! Sanoinkin miehelle, että mun "joulukalenteria" saa availla vaikka joka päivä :LOL:

Hauskaa viikonvaihdetta teille kaikille!
 
AAM
:wave: heissulivei kaikille täällä, minä taas morjenstelemassa.. :) käyn aina vakoilemassa juttujanne josko "vaotetuista" siemenistä olisi lähtenyt idätys käyntiin :whistle: .. heh heh..
ja niinpä Unicolla näkyisi idätys tuottaneen pienen pienen taimenalun :D :hug: onskut siitä :flower: ja huurjasti spakkelia ja silikonitöhnää mukaan ;) :p

++++++++++++++ :whistle: :whistle: :whistle: puhuriksia muille ja timmit pikkujouluyritykset päälle ekan adventin kunniaksi :D

Omenaruusu hauska joulukalenteri vertaus :D :LOL:

AM & hippunen 20+4 :heart:
 
oho.. nyt vast tajusin et tänään on perjantai.. :eek: jotenkin kadonnut ajantaju ihan kokonaan.

ihanaa lukea noita teidän juttuja se jotenkin tekee sellasen fiiliksen että vielä on toivoa :heart:

ärsyttävää kun saattaa olla yks päivä ilman mitään vuotoa ja kerkee jo ajatella et jes nyt se loppu, mut ei kun seuraavana päivänä vaihteeks tulee tuhrua ja sit taas ei mitään jne.. just katsoin nauhalta elokuvan katti. voi vitsit et se oli hyvä siin oli selvä opetus :) vieläkin makoilen yökkäri päällä mut kai se pitäs edes jotain yrittää tehdä.. joulusiivouskin pitäs tehdä mut nii.. muutenki oon tosi huono siivoomaan ja kaikenlisäks mul on tosi paha pölyallergia :D
 
Omenaruusu, PuuhaEmmi, Piki, Dada ja kaikki muutkin, jotka on samoilla kiertopäivillä (mulla nyt kp 8)! Nyt alkaa ihan armoton miesten käyttö ja ainakin yhden meistä on plussattava tai muuten ei olla yritetty tarpeeksi! Jännitetään sitten yhdessä testituloksia suurin piirtein samaan aikaan :heart:

Mulla on härski olo :LOL:
 
jepjep,

kyllä mä päivitän, mut varmaan seuraavan kerran ma.

On tää pimeetä, mulla ihan ykskaks meni homma uusiksi, nyt pitää tosissaan vkl miehen kanssa käydä tää asia läpi. Voisi olla meidän perheen intressien mukaista lykätä tätä haaveilua muutaman kuukauden.

Tästä nyt pitää keskustella miehen kanssa, että mitä tehdään, mutta kai mä tän vkl vielä höyläilen normaalisti. Toisaalta todennäköisyys raskautumiselle tuntuu olevan pieni, mutta..

Varmaan maanantaina sitten tuun kertomaan mitä tehdään, ellei mulla vkl ole tylsää ja tuu tänne ilta-aikaan häiriköimään. Jos sais häirikköseuraa sitten.. :saint: :saint: Oiskos mymmis linjoilla tylsistyneenä samaan aikaan :LOL:?

Huhhu, on nyt mietintämyssyssä paljon kamaa, toisaalta jopa vähän kiehtois ajatus muutamasta ehkäsykierrosta, että olis vaan eikä laskis..

hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm


:xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja omenaruusu:
:flower: :flower: Plussanneille ja pahoittelutn tälle palstalle joutuneille.

Nyt on kuulkaan naiset niin, että täällä alkaa tänään suuri sukusolujen vaihtoliike, joka kestänee ainakin viikon, kenties pitempääkin :whistle: Kuukautiset on nyt kärsitty, joten uuden raskauden yrittäminen alkaa! Sanoinkin miehelle, että mun "joulukalenteria" saa availla vaikka joka päivä :LOL:

Hauskaa viikonvaihdetta teille kaikille!

:LOL: Ei vitsi mä nauroin.. :D
Pitäsköhän munkin vihjata omasta "joulukalenterista" miehelleni! :LOL:

Mutta siis joo täälläkin kp 8 eli mukana niissä höyläysbileissä oon kyllä minäkin! :D Vitsi mä haluun sen plussan ja vauvan.. prkl! :D

Nemu: tilannettasi voisi melkeinpä verrata kemialliseen raskauteen (vai oliko kyseessä siis kemiallinen raskaus??) ja silloin mun mielestä sun ei tarvii odotella niitä yksiä menkkoja sillä tyhjennysvuotohan tuli melkein silloin kun menkkojenkin ois pitäny tulla, muutaman pvän vaan myöhässä. Näin ainakin käsitin. Ja jos kaavintaa eikä mitään oo tehty ja vuoto on loppunu ni mä en nää uuden raskauden yrittämiselle heti mitään estettä. :)

Mulla geneettinen keskeytys rv:llä 18+0 takana ja me ei käytetty mitään ehkäsyä. Tai jälkivuodon loppumainingeissa joo mutta vuodon loputtua ei mitään. (Mulle ei tehty kaavintaa ni siks "tohin" lähteä heti liikkeelle ilman ehkäsyjä, ei tosin vielä varsinaisesti yritetty.) Nyt sit ekat menkat takana ja eka varsinainen yk menossa. :D

Toivotaan parasta, sekä sinne että tänne että kaikille. :D

Vkonloppuja!
 
:wave: :attn: :wave: Minäkin tahdon mukaan höyläysbileisiin, tänään kp 10. Ensi viikolla sitten kävellään kaikki kuin vanhat cowboyt :LOL:

Mitä silloin oman km:n jälkeen katselin tietokantoja, niin minusta yleinen trendi tuntuu olevan, että jos kaavintaa ei ole tarvittu (ts. jos on spontaani tai lääkkeellinen km), niin taukokiertoa ei tarvitse pitää. Kaavinnan suhteenkin osa lääkäreistä on nykyisin sitä mieltä, että taukoa ei tarvittaisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kanella:
Ensi viikolla sitten kävellään kaikki kuin vanhat cowboyt :LOL:

Mitä silloin oman km:n jälkeen katselin tietokantoja, niin minusta yleinen trendi tuntuu olevan, että jos kaavintaa ei ole tarvittu (ts. jos on spontaani tai lääkkeellinen km), niin taukokiertoa ei tarvitse pitää. Kaavinnan suhteenkin osa lääkäreistä on nykyisin sitä mieltä, että taukoa ei tarvittaisi.
Samaa mieltä.

Ja vanhat cowboyt, ei vitsi mä kuolen nauruun... :LOL: :LOL: :LOL:
 
woodoo tod.näk roikun täällä tylsistyneenä... Missäs muuallakaan? :whistle:
(.) Tulin just pikkujouluista. Mä oon vanha, kun piti päästä kotiin omaan sänkyyn nukkumaan. Mahakipua ollu koko päivän ja lorahteli jotain housuun. Juoksin sitten hysteerisenä vessassa, mutta valkkaria se vaan oli. Pahoinvointia edelleen on ihan kiitettävästi, muttei ole kuin 20h/vrk. Tissit on kipeenä kyllä...
 
Viikonloppuja vaan kaikille :wave:

Ikävää huomata, miten on taas uusiakin
joutunut mukaan joukkoon. :hug:
Epäreilua, että uusia tulee kovempaa
vauhtia kun vanhoja poistuu..

Täällä alkaa nuha helpottaan, mutta
täti piinaa..kyseessä enempikin
monsuunisateet!
Nyt ei olo ihan maassa, niinku kuukaus
sitten, mutta en voi kieltää etteikö olis
mieltä kuitenki kirpassu..
Stressaamatta ja ilman ehkäsyä kuitenkin
jatketaan eteenpäin...tulee jos on
tullakseen..

Isäntä lupaili, että saan sen luukkuja
availla...pitänee toivoa että täti tajuaa
poistua pian että pääsen jo ekasta luukusta
alkaen availeen.. :LOL:
Ei hitsi..se on melkein joulukuu ja vuosi lopuillaan,
kylläpä meni nopeasti tämäkin vuosi!
Jospa ensi vuosi toisi mukanaan onnea ja
vaikka jotakin muutakin pientä :heart:
 
:hug: uusille.

En ole paljon kirjoitellut, on ollut mieli maassa, kun tuo kyseenalainen vuosipäivä "vuosi yritystä täynnä" lähestyy.

Mutta nyt kp30/28 ja aamulla nega testattu :( Hyvin vähäistä tuhrua on tullut pyyhkiessä kolmena päivänä , mutta menkkoja ei näy :/ Tuo tuhruilu on ihan uutta, ei oo ennen ollu. Ootanko minä nyt menkkoja alkaviksi ihan milloin vain vai voisiko tämä kuitenkin olla sitä?
 
Moikka, Liinakko, lupaavalta kuulostaa, voi kuinka sulle pidänkin peukkuja!!

Tää joulukalenterijuttu menee meillä nyt täysillä, ollaan kulkaa availtu!!

Ja mä menin eieln nukkumaan klo 20,30, että pikkasen myöhässä oli mymmis.

Nyt meen jumppaan, enemmän toisella kertaa!!

:wave: :wave:
 
Tervetuloa ja :hug: kaikille uusille!

Onnea plussanneille, Unicco oli ainakin... :flower:

Lymis, hienoa toi sinun kannustava asenne :D . Oon kyllä mukana ihan täysillä! Ja tuosta härskistä olosta- meillä on töissä aika levotonta huumoria; kun siellä on siis tiedossa, että me yritetään vauvaa niin osa työporukan jätkistä on "luvannu" ( tai uhannut ) järjestää talkoot, jos ei meillä kotona hommat onnistu :LOL: :whistle: Yövuoroissa tuo huumori on aina vähän sieltä tännepäin, etenkin viikonloppusin :D

Tuosta joulukalenterista, ajattelin eka kirjottaa että meilläkin on kalenteri saanu olla yhtä huonosti rauhassa kuin suklaakalenterit lapsena, mut sitten iski tajuntaan tuo suklaakalenteri :x . Eihän siitä oo mitään apua jos sitä availee :kieh: No joo, yrittäkää ymmärtää mun outoa huumoria tai siis koittakaa kestää :xmas:

ON Täti on jo häipynyt, tilasin babyplussalta sen säästöpakkauksen, jossa on sekä ovis-, että raskaustestejä. Alkuviikosta pitäis alkaa testaamaan ovista =) -ja eiköhän niitä r-testejäkin joskus tarvita ;)
 
Kylläpäs täällä on hulinaa ollut. Nyt sanoista teoiksi vaan, ei niitä lapsia tule muuten kuin tekemällä. :D Täällä ollaan hyödynnetty ovis niin hyvin kuin mahdollista. Kp:t 12-18 seksiä joka päivä paitsi kp17 (olin iltavuorossa ja mies taisi muutenkin kaivata taukoa :kieh: )

Lusin töissä vielä seiskaan asti. Nauttikaa te vapaapäivästä, jos sellainen on! :wave:
 

SUNNUNTAI





30.11.2008




HAAVEISSA ESIKOINEN


MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 2/28-32(pt)
Diodium..................KM11/07,03/08.................KP 7/30
Piki80 ....................KM10/08............................KP 10/28
Lymypiilo................KM 07/08 10/08.................KP 10/28
Lehmis...................KM 09/08............................KP 11/26-33
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 11/28-32
Kanella..................KM 05/08............................KP 12/30
Dada....................KU 07/08..............................KP 14/
Empuuu..................KM 09/08...........................KP20/30-36
Julietta..................KM 09/07, 03/08.................KP 21/29
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 23/26-27
Liinakko................TM 07/08.............................KP 31/28
Nanniina...............KM 07/08..............................KP 32/28-34
Sun Rise.................KM 10/08 ..........................KP
Betania..................KM 06/07.............................KP(pt)
Nasu-85.................KU11/08...............................KP
nanakuu................KM 11/08.............................
tiitu87....................KM 11/08...........................



HAAVEISSA TOINEN



nöttiäinen...............RK10/08............................KP 10/?
Annemaarit............KM 08/08...........................KP 11/24-28
maaliskuu...............KM10/08...........................KP 23/30 *yk2
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07......KP 24/27-29(pt)
Filuuri......................KM08/08...........................KP 26/28-30
marijasu.................KM06/08............................KP 26/27-30
Sini74.....................KM08/08............................KP 26/ yk2
daisy......................KM 09/08...........................KP 42/
pikku-pirpana........KM09/08.............................KP
miigu123................KM10/08............................KP /30
Tinttamaaria...........KU08/08............................KP(pt)
valonsäde...............KM 11/08..............................
Yeb.........................KM 07/06, 11/08...................
Nemu.....................KM 08/06, 08/08, 11/08.....KP

[color]


HAAVEISSA KOLMAS


Jellona84.................TM 10/08............................KP 7/35-38
Omenaruusu............KM 10/01, 10/08...................KP 10/
PuuhaEmmi...............KM 10/08..............................KP 13/26-28
rouva-77...................KM10/08............................KP17/28-36
Amira........................KM06/07...............................KP 34/
Tikruliini....................TM 05/08...............................KP (pt)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]


HAAVEISSA VIIDES


Millukka...................KM 05/08........................KP29/29 *yk15




[color]

HAAMUILIJAT:

[color]
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, Rouva Pikkumyy, witchi

Marraskuu:linneaborealis, Aava, Leinikki, mymmyryy, SusSoo,
Happihyppy, Meritähti, heitu, Unicco







 
Mä oon sekasin. Liian monta plussa ku oli välipäiviä.

Onkohan noi kaikki pielessä??

Ensin mä luulin et sä kattelet listaa ja luulet et se on tän päivän, varmaan tohtorin suuri silmä näki jo mun pottuiluviestinkin.

Kyl mä oon hyvä päivittäjä.

:heart:
 
woodoo Hattua nostan sulle, että yleensäkin saat päivityksiä tehtyä. Musta ei olis, hermo menis alta aikayksikön. Mä seuraan kiertoani yleensä tosta listalta, joten siitä syystä tulee katsottua suht tarkkaan :D . Nyt availemaan joulukalenteria....
 
Moiks kaikki!!
Testasin tänään Pregent stick liuskalla, ja siihen piirtyi kaks viivaa, toinen kuitenki todella todella haalea, tihrustella piti, mutta ei väännellä eikä käännellä, väristä en tie, koska todellakin niin haalea, ja viiva pysyi paikoillaan kuivuttuaankin.....liekö kyseessä surullisen kuuluisa viivanpaikka??!! :ashamed: Itelläni ei kyllä ennen tolla testillä oo tullut viivanpaikkoja, mutta kun googletin, ni muille on tullut....joten kyllä niissä sit varmaan se paikka on :( Hiljaseks vetää taas....seuraavaksi aion testata vasta 7 päivä, jos maltan!!
 
Moikka!

maaliskuu sä testasit jo ja mulle tuli olo et pitäiskö munkin, mennään samoilla päivillä. Olin aatellut et testaisin vasta ens lauantaina, mut nyt tuli hinku testata itekkin jo. Noh yritän vielä sinnitellä, katsotaan miten käy.

Mukavaa Pikkujoulua kaikille :wave:
 
woodoo: mun tiedot on ainakin oikein, kiitos!

maaliskuu
: peukkuja! :heart:

Aika hauskaa, meitä on vaikka kuinka monta parhaimmassa höyläysvaiheessa ihan kohta, jee! Empuu on ollut todella ahkera, pidän sulle peukkuja, tässä kierrossa tärppää! :heart: Täälläkin avattiin pienen tauon jälkeen joulukalenterin tämän kierron eka luukku, viikonloput on ihania. Taidetaan molemmat olla ihan lomafiiliksissä jo B) Olen siis viikon pois ja keskityn olennaiseen, ensi viikolla palataan asiaan! Plussapalloja kaikille!
 

Yhteistyössä