KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Moikka! Täällähän on ihan kivasti plussanneita marraskuulta! Hienoa ja onneksi olkoon kaikille! :flower: Kukahan mahtaa olla Joulukuun eka plussaaja?

Täällä isketään päätä seinään.. Viikko sitten kävin gynellä ja ihan komea muna siellä komeili! Vaan eipä ole sitten tullutkaan ovistikkuun sitä plussaa ja digitaalisella olen testaillut. :headwall: Nännit on keksineet tulla aroiksi nyt, tai oikeastaan olivat jo eilen.. mistähän moinen? Mutta siis.. yksi testi vielä jäljellä.. aattelin sen aamulla tehä mutten kyllä usko plussaan..

Tässä kierrossa on vielä clomitkin mukana.. Eikös niitten pitäis auttaa ensin siihen että munasolu kasvaa ja sitten vielä että ovis tapahtuu.. no, ei ainakaan mulla sitten toimi täydellisesti.

Että tämmöistä masennusta täällä... :/


maaliskuuu: toivotaan että ei ole viivanpaikka ja ensi testauksella tulee väriäkin! b=)d

woodoo: kiitos paljon päivityksistä! :flower:

 
Juu, toivotaan et tuo viiva vaan vahvistuis :D Velä en kuitenkaan toiveita suurimmin elättele, oisin vaan toivonu et toi viivanpaikka (jos se oli paikka) olis ilmestyny mulle jo aiemmillakin testauskerroilla :kieh: mutta, aiemmin on ollut vaan tyhjää ja valkoista....siks oon jotenki nyt todella hämilläni :ashamed:
 
Äsken tuli niin lyhyt viesti kun piti lähtee kaverii kyytiin.

Uusiakin on taas tullut, tervetuloa :hug:

Unicco onnea onnea plussasta :flower: tosi hienoo

Julietta :hug: ja tsemppiä huomiseen testiiin

Mulla on yksi ainut testi kaapissa ja olin ajatellut sen vasta viikon päästä tehdä mutta nyt tekis ihan hirveästi mieli jo tehdä se kun maaliskuukin oli jo testannut, muistaakseni se mun testi on apteekin oma, en tiedä onko se herkkä testi vai ei. Toisaalta en haluis vielä tehdä enkä saada mitään "vääriä" tuloksia, mut nyt en tiedä jaksanko millään odottaa sinne ensi lauantaihin. Oon ennen ajatellut et en mä mitään ala hötkyilemään testien kanssa ennen kuin menkat on oikeasti myöhässä, mut nyt näyttää siltä et alan kuitenkin. Yritän nyt vielä hillitä itseni ainakin muutaman päivän. Onneks mies ei ainakaan vielä yllytä mua testaamaan niin voin hyvinkin vielä pystyy olemaan muutaman päivän, iih.

:wave:
 
no niin, hetki tässä aikaa oikeesti.


Meillä on siis tilanne nyt se, että juteltiin miehen kanssa ja päädyttiin siihen, että edelleen lasketaan päiviä. Vaan muuttuu laskentaperuste, eli jatkossa noin 3-4kk laskemmekin niitä varmoja päiviä.

Tästä johtuen poistinkin jo itseni listasta, se on vaan hyväksyttävä, että juuri nyt ei kannata kuumeilla.

Miehelle kun kerroin tilanteesta ja sanoin, että vois vaikka alkaa kumiukon kanssa hetken leikkimään, ni mieshän siinä, että jipii ilmapalloja. Siinähän minä sitten, että voi p******, ilmapalloja? Siitäkö johtuu ekan lapsen tuleminen kumin läpi? Mies on leikkiny ilmapalloilla ja mä oon aatellu, että kumit kunnossa. :LOL: :LOL: :LOL:


Mutta siis näin meillä. Poistin itseni listalta, ehkä jos sallitte käyn välillä jakamassa mietteitä, hetken ehkä päivitän vielä. JOKU nyt innostuu päivittämisestä???

Sitten taas loppukeväästä ehkä kuumeilen, mutta en tiedä, onko tämä palsta sitten niin terveellinen mulle? Ihania ihmisiä täällä, muttä vähän ahdistavaa mulle, kun vaihtuvuus on kova. Just aattelee, että onpas tuo mukava, kiva jutella sen kanssa, ja hups sitten se katoaa jonnekin plussamaailmaan. Että välillä tuntuu, että tosissaan jää tänne "yksin". Vaikka siis aina tulee uusia mukavia. Ymmärrättehän? Eli nyt just on tulevaisuus ihan auki.


Mutta tänkin viestin pointti: Päivittäjän paikka on auki!!!!


Pitäkää huolta toisistanne ja itsestänne ja PLUSSATKAA!!!!! Jä tää viikonloppu höylätään niin että höylä vallan menettä terävyytensä!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Toivottavasti kalentereistanne löytyy teille tälläisiä herkkuja!



Himputti kirjoittelin pitkät tarinat teille ja onnistuin jotenkin sössimään koko jutun ja nyt en kerkiä uudestaan kirjoittamaan höpinöitäni uudestaan!

Mutta iloista ja tuottoisaa joulukuuta kaikille!
 
Herrajumala, Mulla on jo kp14! mihin kaikki aika katosi :eek: En oo stressannu enkä laskenu, tämän siitä saa |O ihmekkään että alkanut jotakin kummaa limailua esiintymään :LOL:
Toivottavasti ovis olis samoihin aikoihin ku kahessa muussa kierrossa, vaik sitten piiiiitkän kierron saiski. olisi edes mahdollisuus sitten kuitenki :heart:
Nyt pahassa paikkaa ollu väsy ni en oo jaksanu vällyihin toista viiä..mutta ehkä pitäs :D
Kyllä siinä tohinassa viimestää aina innostuu kovin :D
muuten on hyvin menny tämä kierron alkuosio..osannu karistaa jo ajatuksia pois,
töissäki menty niiin kiireellä.
Tajusin tänään että enää 24pv jouluun enkä oo ostanu lahjan lahjaa..totean tämän viel prin vk päästäki :D
 
Dada Aika tosiaan lentää, mullakin jo kp 12 menossa. Nyt sä onnistuit lietsomaan mulle joulupaniikkia tenttipaniikin ja hääpaniikin lisäksi. Apua. Pitäiskö tässä jossain välissä ehtiä vielä höyläämäänkin?
 
Heippa kaikki!

Olen pysynyt vähän taustajoukoissa nyt viimeajat, kun on päähän iskostunut nyt, että elämästä pitää nauttia ja kun nyt kerran ollaan miehen kanssa kaksistaan, niin onhan se aika ihanaakin. Jotenkin oon yrittäny siirtää taka-alalle ton vauvakuumeen ja oon siinä aika hyvin nyt onnistunutkin.

Kaikille plussanneille haluan toivottaa oikein isot onnentoivotukset!!

Ja uusille oikein iso :hug: kokemuksistanne!!

Woodoo kiitos ajasta, jonka olet kanssamme viettänyt :hug:

Minäkin kirjottelen nyt vähemmän ainakin niin kauan, kun pysyy tämä kuume taka-alalla, mutta haluisin kuitenkin vielä pysyä listoilla, että nään mun kuukausipäivät. Käyn varmaan välillä kurkistelemassa tänne.

Oikein mukavaa Joulunodotusta kaikille!!

terv. tyttö onnellinen
 
P-E
Heippa kaikille!
Miten viikonlopun höyläysbileet sujuneet? :LOL: Täällä ainakin oltu ahkerana, toivottavasti tulosta tullut. Vaikka eipä tuo luukkujen availu muutenkaan niin tylsää ole :)
Eilen olin veljen pojan ristiäisissä, eikä se ainakaan laannuttanut vauvakuumetta. Ihania nuo pienet tuhisijat, saipa kummitäti monta ihanaa hymyäkin :)
Mukavaa alkanutta vikkoa kaikille ja plussa onnea :flower:
 
PuuhaEmmi täällä myös oltu ahkerana viikonloppuna :LOL: Ja jatkettava vielä alkuviikosta, koska vasta eilen näytti ovistesti vähän vahvistuneet, jokohan tänään olis ovisplussa.

woodoo harmi jos meidät jätät, mutta kovasti onnea sinulle uusiin haasteisiin!
 
Woodoolle oikein mukavaa jatkoa, on ollut suuri ilo lueskella tekstejäsi! :wave:

Sain itse eilen maailman haaleimmastakin haaleimman viivan testiin. En edes oikeasti tiedä voiko se olla muutakuin viivanpaikka. No, jokatapauksessa menkkojen olisi pitänyt alkaa eilen, jos kierto menisi edellisen tavoin ja menkkoja ei ole näkynyt. Hirmuisesti on kyllä menkkamaisesti kouristellut alavatsaa jo koko viikonlopun ajan. Ei tässä voi nyt muuta kuin odotella muutama päivä tuleeko menkat vai ei ja sitten uutta testiä kehiin, luultavasti keskiviikkona.

Jännittää! :)
 
onnea kaikille jänskääjille (puhaltaa plussatuulia sinne) :)
täällä aloitettu jo tuo peiton heiluttelu. ensin meinattiin odottaa niitä yksiä kuukautisia mutta päätettiin aloittaa jo nyt uudestaan yritys. eikai siitä mitään haittaakaan ole.. :eek: jotenkin vaan jo pelottaa se että kun se plussa siihen testiin piirtyy niin osaako/uskaltaako siitä iloita niin paljon kuin ekalla kerralla tuntuu että tulee heti se pelko siihen mukaan..
 
Sain aamulla haamun ovistestiin. :D On tää jännää, ekaa kertaa ovistestejä kokeilen.
Viivan vahvistumisia ootellessa ja joulukalenterin availua... :D

P.S. Eiks viivanpaikka on harmaa ja haamu vaaleanpunainen vai onko mitään väliä miten?Itte sain haalean vaaleanpunasen viivan.
 
nanakuu Mä kans uskon, että pelko on mukana uudessa raskaudessa ainakin ekaan ultraan asti. Silloin varmasti helpottaa, vaikka pelko ei koskaan poistuisikaan. :/ Jos olisin saanut valita, niin en olisi toivonut ekan raskauden päättyvän keskenmenoon...

).( Pitäsköhän itekin ostaa ovistikkuja, jos ei tästä kierrosta tärppää. Olishan se ihan kiva tietää, milloin on paras aika puuhailla. Nyt kp21 ja ei oikein mitään kerrottavaa. =)
 
olen käynyt kuikuileen että jokos täällä on paljon plussia tullut:) Tänään oli itellä eka ultra ja neuvola. Vauveli löytyi masusta ja vastas just viikkoja 9+6. Tähän asti olen pelännyt ja jotenkin yrittänyt itelleni tolkuttaa että jos sielä ei ookkaan ketään. Mutta nyt vähän uskaltaa huokaista:) Plussapuhureita nyt kovasti kaikille!!!!
 
Heippa hei!

En oo vielä testaillut vaikka kovasti mieli tekis jo. Äsken kaivoin kuumemittarin esiin kun tuntui otsa kuumalle ja mittari näytti 37.1. Nyt siis jännittää vielä enemmän. Viimeks mulla oli lämmöt n.37- 37.4 astetta raskauden alussa. Just sanoin miehelle et tietty huomenna aamulla on hirvee flunssa nyt kun mie puhelen et mahtaaks johtuu jostain muusta. Mulle iskee kohta ihan järjetön jännitys päälle.

Sinille peukkuu seuraavaan testiin ja maaliskuulle viivan vahvistumis onnea, mie lähden takaisin peiton alla kun minnuu paleltaa :wave:
 
Kiitos Elviiralle peukusta, se varmaankin auttoi, koska sain aamulla testiin (25) haalean, mutta selkeän plussaviivan! Pakkohan tämä on vielä loppuviikosta varmistaa, mutta toistaiseksi näyttää nyt hyvältä.

Kaiken maailman ajatuksia pyörii päässä, mutta hyvillä mielillä tässä ollaan, tietysti aikamoinen jännitys nyt päällä, että kaikki menisi tällä kertaa hyvin. :)
 
Sinille oikein paljon onnea plussasta :flower:

maaliskuu kovasti sinulle peukuttelen, että viiva vahvistuisi. Aika piinaava ja hämmentävä tilanne sinulla :hug:

Itse tikutin eilen ovisplussan. Jokatoinenpäivä-meiningillä on nyt nämä otolliset päivät menty. Tänään vielä olis tarkoitus mies sänkyyn saada ja sitten ei voi kun odottaa...

Kovasti plussia kaikille+++++
 

TIISTAI





2.12.2008




HAAVEISSA ESIKOINEN


MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP 4/28-32(pt)
Diodium..................KM11/07,03/08.................KP 9/30
Piki80 ....................KM10/08............................KP 12/28
Lymypiilo................KM 07/08 10/08.................KP 12/28
Lehmis...................KM 09/08............................KP 13/26-33
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 13/28-32
Kanella..................KM 05/08............................KP 14/30
Dada....................KU 07/08..............................KP 16/
Empuuu..................KM 09/08...........................KP22/30-36
Julietta..................KM 09/07, 03/08.................KP 23/29
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 25/26-27
Liinakko................TM 07/08.............................KP 33/28
Nanniina...............KM 07/08..............................KP 34/28-34
Sun Rise.................KM 10/08 ..........................KP
Betania..................KM 06/07.............................KP(pt)
Nasu-85.................KU11/08...............................KP
nanakuu................KM 11/08.............................
tiitu87....................KM 11/08...........................



HAAVEISSA TOINEN



nöttiäinen...............RK10/08............................KP 12/?
Annemaarit............KM 08/08...........................KP 13/24-28
maaliskuu...............KM10/08...........................KP 25/30 *yk2
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07......KP 26/27-29(pt)
Filuuri......................KM08/08...........................KP 28/28-30
marijasu.................KM06/08............................KP 28/27-30
daisy......................KM 09/08...........................KP 44/
pikku-pirpana........KM09/08.............................KP
miigu123................KM10/08............................KP /30
Tinttamaaria...........KU08/08............................KP(pt)
valonsäde...............KM 11/08..............................
Yeb.........................KM 07/06, 11/08...................
Nemu.....................KM 08/06, 08/08, 11/08.....KP

[color]


HAAVEISSA KOLMAS


Jellona84.................TM 10/08............................KP 9/35-38
Omenaruusu............KM 10/01, 10/08...................KP 12/
PuuhaEmmi...............KM 10/08..............................KP 15/26-28
rouva-77...................KM10/08............................KP19/28-36
Amira........................KM06/07...............................KP 36/
Tikruliini....................TM 05/08...............................KP (pt)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]


HAAVEISSA VIIDES


Millukka...................KM 05/08........................KP31/29 *yk15




[color]

HAAMUILIJAT:

[color]
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, Rouva Pikkumyy, witchi

Marraskuu:linneaborealis, Aava, Leinikki, mymmyryy, SusSoo,
Happihyppy, Meritähti, heitu, Unicco

Joulukuu:sini74









 

Yhteistyössä