KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Jee, joulukuun eka plussaaja löytynyt; ONNEA! :heart:

Mulla oli mitä kummallisemmat menkat,
alkoi kp29 illalla (normisti 28 aamusta)
ja vaikutti ensin todella runsailta, mutta
jo parin päivän jälkeen tyrehtyi ja sitten ollut
vaan pientä tuhrua...ja anteeksi tarkka
kuvaus; se on ollut sellasta rusehtavaa
lähes kokoajan...
Siis todella outoa! Mulla kun yleensä on
menkat niin ne sitten kanssa on!
Voiko mun viikon nyt jatkunut proteiinidieetti
vaikuttaa tohon vuotoon?
Olen ihan ymmälläni... :/
No mutta ei siinä mitään...olenpahan
päässyt availemaan luukkuja kun lopahti
vuodot lyhyeen! :LOL:
 
Sini74 :flower: :heart:

En meinaa ehtiä palstalle, kun kylväjä on ollut niin ahkerana :LOL:

Miehellä ei ole koskaan ollut näin kovaa vauvakuumetta kuin nyt. Tekee välillä ihan pahaa katsella miestä paijailemassa toisten vauvoja. Toivottavasti tästä joulukalenterista paljastuu se eniten toivottu palkinto. Arpajaisiltahan tämä tuntuu, mutta neljä raskautta on alkanut ekalla yrityksellä, jospa tälläkään kerralla ei tulisi poikkeusta. Yrityksestä ei ainakaan ole nyt puutetta :p

Nyt jatkan joulusiivouksia, tuli pari vapaa päivää, kun kuopus sairastui nuhakuumeeseen.
 
Sinille suuret onnittelut plussasta!! :flower: :flower: :heart:

Mulla on tänään kp 1. Ei ole pettymysten pettymys, mutta harmittaa kuitenkin. Saa nyt sitten mässätä joulun kaloilla ja terästetyllä glögillä. =) Parempi onni ensi kerralla. Ja päästään sitten availemaan kalenteria meidänkin huushollissa, vaikka vähän myöhemmin aloitetaankin, niin monta luukkua on vielä ens viikostakin alkaen jäljellä. B)
 
Onnea Sini74 :flower: :heart:

maaliskuulle peukkuja viivan vahvistumiseen d =) b

Täällä ollaan availtu vain tuota tavallista partiolaisten joulukalenteria nyt muutaman päivän, saa mies vähän levätä ennen loppuviikon armotonta höyläämistä :D . Ovistikut on käytössä, mutta en tiedä toimivatko, kun olivat pakkasessa postilaatikossa muutaman tunnin :/ . Oireista päätellen ovis on kuitenkin tulossa ajallaan, siis ehkä parin- kolmen päivän sisällä. Pitäis pikkuhiljaa valmistella miehen kolmekymppisiä, onpahan jotain muutakin ajattelemista kuin tää kuumeilu :xmas:
 
Kiitos kaikille myötäelämisestä :hug: Huomen aamulla testaan.....taas, josko se sitten ois jo vahvistunu :whistle: Sitten vielä sunnuntaina, jos ei täti oo jo silloin tavoittanu!!!
Onnea kaikille haamuilijoille/plussanneille Sini74, nyt siellä tais ainakin olla :D
 

Sini, ihanaa, paljon paljon onnea :flower:

Maaliskuu bd huomiseen :)

Eipä ainakaan flunssa iskenyt, mieli tekis tehdä testi mutta kun mä niin vakaasti päätin että teen sen vasta lauantaina niin en haluis pyörtää puheitani eli ei auta kuin sinnitellä. No ei tässä enää montaa päivää lauantaihin ole. :heart:

:wave:
 
Onnittelut ja tsemppiä plussanneille!

Nyt seuraa omaa napaa ja valitusta, saa jättää lukematta. Kävin äsken gynellä, koska menkat on olleet epäilyttävän niukat km:n ja kaavinnan jälkeen. Ultran mukaan limakalvo on aivan liian ohut, ja sillä tuskin raskaaksi tullaan. Ilmeisesti kaavinta on vahingoittanut limakalvoa. Lähete lähti Kättärille, pitäisi kuulemma noin kuukaudessa tulla kutsu tarkempiin tutkimuksiin. Tähänköhän ne meidän vauvahaaveet sitten kaatui. Masentaa.
 
kanella :hug: Tosi ikävää. Sanoiko gyne mitä asialle voi tehdä, jos limakalvo on vahingoittunut? Ei kai se vielä lopullisesti mahdollisuuksia kaada? Ja oliko lääkäri varma, että näin on tosiaan käynyt? Mä olen tämän syksyn aikana laukatessani tarkastuksesta ja päivystyksestä toiseen huomannut, että mikä yhden silmään on jotain ei toisen silmään ole sitä samaa varsinkin kun ultralla katsotaan. Ja oliko kyse limakalvon paksuudesta vai siitä, että seinät on hiottu liian sileiksi? Anteeksi, jos utelen kamalasti, mutta mulle itselle puhuttiin jossain vaiheessa siitä, että ne kohdun seinät olisi hiottu liian sileiksi munasolun tarttua ja sitten ettei näin kuitenkaan olisi käynyt. Yksi sanoo yhtä ja toinen toista. Nyt mullakin on hirveän niukat kuukautiset ja yksi lääkäri puhui limakalvon ohuudesta viimeksi, mutta ei sitten ottanut siihen tarkemmin kantaa kun kierto oli vielä niin alussa ja limis oli luonnollisestikin aika ohut. Seuraava tarkastus on ens viikolla, mutta koska silloin ollaan kp10, niin tuskin siihen on taas sen kummempaa sanottavaa. Ainakaan, jos osuu sama lääkäri. No, mitä mä kuitenkin halusin sanoa on, että älä vielä masennu, kyllä asialle varmasti voi tehdä jotain ja hyvä kun sait lähetteen jatkoon. :hug:
 
).(
mä onnistuin vihdoin varaamaan sen jälkitarkastus ajan se on nyt sit 19.12 sairaanhoitajalla :eek: mä ajattelin et lääkäri tekis sen. ja jos en olis ollut valppaana aikaa varatessa niin ne olis laittanu lähetteen labraan vaan pissakokeeseen. onneks sit sain suun auki niin nyt se raskaustesti tehdään sit verikokeesta.. ja sinne verikokeeseen meen sit 17.12
 
Filuuri Asherman-epäilyllä se gyne pisti mut eteenpäin. Limakalvo oli tällä hetkellä vain 3-4 mm paksu, vaikka mulla on kp 14 tänään. Ovis tosin on viime kierroissa ollut vasta kp 19, joten siinä mielessä kai tosta mun kiertopäivän tilanteesta vois vähentää jokusen päivän. Folleja oli kaksi suurempaa, mutta johtofollia ei ollut selkeästi valikoitunut ainakaan vielä. Sekin kaiketi tukisi ajatusta, että kierto ei ole niin pitkällä kuin päivistä voisi päätellä. Ultrassa limakalvo näytti tasaiselta, mutta tosiaan ohuelta, munasarjat olivat molemmat ok. Katsoin myös itse samaa, vaikken gynekologi olekaan.

Hoidoksi gynen mukaan käytetään usein kierukkaa muutamia kuukausia. Oraaliset lääkkeet eivät kuulemma tehoa niin hyvin kuin kierukka. Tulokset ovat tämän gynen mukaan olleet ihan hyviä. Toisaalta rupesi itseäni mietityttämään, kun hain tietokannoista ja netistä tietoa, niin sen mukaan tilanne voi pahimmillaan olla täysin toivoton. Ilmeisesti kuitenkin riippuu siitä, miten paljon arpikudosta on syntynyt. Sitä ei ultran perusteella ilmeisesti pysty päättelemään, vaan vaaditaan tähystys.
 
kanella Ei silti että tämä olisi mitenkään todennäköistä, mutta mun kaveri laitettiin tähystykseen kuukauden päivät sitten Asherman-epäilyn vuoksi (todennettu ja samalla poistettu arpikudosta), mutta osoittautui, että kohdussa olikin pieni pala istukkaa jäljellä, vaikka keskenmenosta oli jo melkein neljä kuukautta. Hänelle silloin puhuttiin myös kierukasta ja hyvistä tuloksista ashermanin yhteydessä. Jos se sinun kohdallasi osoittautuu ashermaniksi, (mieluummin ei), niin toivottavasti kuitenkin lieväksi sellaiseksi. :hug:
 
Testi tehty, ja kyllä siihen piirtyi 2 viivaa, toinen edelleen haalea, mutta nyt eroitettavissa selkeesti VAALEANPUNAISTA......helpotuksen huokaus pääsee vasta, kun täti ei enää tule....varpaisillaan kuljen niin kauan, ja sunnuntaina testaan apteekin omalla vielä, josko viiva ois jo selkeen punainen silloin!!!
 
maaliskuulle onnea ja viivan vahvistumista toivottelen! =)

Kanellalle voimia :hug:

nanakuu Mä kävin KM:n jälkitarkastuksessa vasta 2kk päästä tapahtuneesta, aikaa en saanut aiemmaksi. Lääkäri teki vain gynekologisen tutkimuksen, se siinä. Mitään verikokeita tms. ei otettu, millä olisi tarkastettu raskaushormoni.

ON Kp23. Ei edelleenkään oikein mitään raportoitavaa. Mahassa ollut välillä jotain tuntemuksia, mutta en niistä osaa sen tarkemmin sanoa. Eilen oli hermot niin kireellä, että ei tosikaan. |O Yritin kasata tv-tasoa ja käskin miestä auttamaan. Sillähän meni nälkäisenä kans hermot. Tilanne loppui niin, että menin sit makkariin itkemään. :ashamed: Noh, onneks mies tuli sit perään ja sovittiin tämä pieni "välikohtaus". :)

Niin siitä piti vielä mainita, että eilen seksi sattui vähän. Hmmm...

Hyvää keskiviikkoa! :wave:
 
maaliskuu onnea ja viivan vahvistumista toivottelen!
kanella :hug:

ON: nyt jo olen alkanut tutkimaan tuntemuksiani että olisiko jotain havaittavissa vaikka lyhyemmillään jos kierto olisi niin siihenkin on vielä reilu viikko aikaa.
Ajattelin että testaisin sitten vasta kun menkat on todella myöhässä, mutta saa nähdä malttaakohan sitä.
Epäilen kyllä ettei tää nyt heti kuitenkaan tärppää, kun on edellisiäkin raskauksia saanut jonkin aikaa yrittää, poikkeus on tuo meidän (tällä hetkellä) nuorimmainen, sitä kun aloin odottamaan saman tien kun päätös toisesta lapsesta oli tehty..
 
Onnea matkaan, maaliskuu :heart:

Annemaarit sama täällä, tämä palsta jotenkin koukuttaa :whistle: ... En oo edes viitsinyt kirjoittaa mitään taustailusta, kun en pysyis poissa kuitenkaan :ashamed:

).( Ovisplussa testattu tänään, jee! Ei nuo testit ollu sittenkään kärsineet pakkasesta, toissapäivänä aloin tikuttamaan, silloin ei mitään, eilen haalea viiva ja tänään selkeä plussa :xmas: . Joutuu varmaan avaamaan monta luukkua kalenterista tänään ja huomenna :LOL: ja Lymis, wink wink, sama koskee teitä ;) :kieh: . Tai oot varmaan jo ollutkin ahkerana, kun et oo täällä palstalla vähään aikaan näkyny :LOL:
 
Liitynpa minakin tahan pinoon ja lakkaan kuikuilemasta kesamassujen pinoa tuolla odottajien puolella kun enaa ei sellaista kesamassua ole tulossa... Eli spontaani KM oli raskausviikoilla 10+0 marraskuun alussa ja nyt odottelen kuukautisia - ja toivon ettei niita tulisikaan :ashamed: . Kuvittelin ovuloivani parisen viikkoa keskenmenon jalkeen kun oli sellaista ovulaatiomaista vuotoa, ja sen mukaan olisivat kuukautiset alkamassa ihan naina paivina, mutta eipa tunnu yhtaan silta etta olisivat tulossa. Ja raskaustesti nayttaa negaa eivatka ole tissitkaan yhtaan kipeat niinkuin viime kerralla kun plussasin. Huoh! Nauroin ihan kippurassa taman pinon ekaa viestia, siis tuota listaa etta "Voit olla raskaana, jos... " Aah, nauruterapia, se on ihan parasta laaketta!

Ja niin, eka raskaus ja eka keskenmeno siis takana, toivottavasti viela monta edessa... siis raskautta, ei keskenmenoa :xmas: :p . Tsemppia ja iloista joulumielta kaikille taman pinon vauvahaaveilijoille!
 
Maaria-76 tervetuloa ja :hug: kokemastasi. Jos sullakin toi 76 tarkoittaa syntymävuotta niin ollaan saman ikäisiä ja molemmat kuumeillaan ensimmäistä. Mie oon päättänyt että testaisin vasta lauantaina mutta voi olla että huomenna voisin ehkä jo tehdä testin jos en jaksa enää odottaa. Tsemppiä sulle testaukseen, toivottavasti saat sen toivomasi plussan :)

Kanellalle jaksuja tutkimuksiin

Maaliskuulle varovaiset onnittelut :flower:

Mä täällä laulelen että kolme yötä testiin on, laskin aivan itse äsken lal-lal-lal-la-lal-lal-laa :xmas:

:wave:
 
Moi Elviira, joo, katsoin itsekin etta samanikaisia ollaan. Mina testasin negan viimeksi maanantaina, joten kylla tassa nyt pitaa malttaa se ainakin kolme paivaa viela, mieluummin vahan pidempaankin... voisin oikeastaan alkaa lauleskella samaa laulua :xmas: . Tsemppia sullekin testiin! :wave:
 
P-E
Maaria-76 tervetuloa joukkoon, vaikka kenenkään ei tähän pinoon toivoisi joutuvan. Sama ikä täälläkin :) Tosin kuumeilen kolmatta :heart:
Ikävän pimeää ja sateista, ei huvita ulkoilla ei. Päivällä käytiin tytön kanssa puoli tuntia ulkona ja oltiin aivan läpimärkiä :(
Nyt ei muuta kuin tarvii jatkaa luukkujen availu ja odottaa. Vaikka toisaalta mahdollinen uusi raskaus pelottaa jo etukäteen :|
Plussatuulia ++++++++++++ kaikille :heart:
 

PLÄÄH :/ miten sitä voikaan niin kuvitella että on raskaana ja mukama sitä ja tätä oiretta, täällä siis KP1. Voi räkä. Toisaalta mulla on vielä lämmöt koholla mutta voi tietty johtua jostain muustakin ja sitte taas viimekskin mulla oli vielä yhdet menkat, mut... Tää on taas tälläistä juttuu että joopa joo.

Parempaa onnea teille muille :wave:
 

Yhteistyössä