KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Iso :hug: uusille ja takaisin tippuneille :'(

Täällä taitaa tuo kierto venyä kun oli super menkat. Voishan sitä piruuttaan vaikka tehdä testinkin vaikka epäilen kyllä mitään plussaa... jospa huomisaamuna muistaisin....

Mukavaa loppuviikkoa kaikille!
 
Yeb
Nanakuu, ei todellakaan ole hulluutta tuntea oireita pitkäänkin keskenmenon jälkeen :hug: Kuten Empuukin sanoi, raskaushormonia on elimistössä vielä pitkään, ja varsinkin jos keskenmeno ei itsestään edisty. Mä tunsin muka liikkeitäkin vaikka keskenmeno oli jo käynnissä.. Myös tunnetilat oli herkässä, on edelleenkin ;) Pahoinvointi mulla loppui jo aikaisemmin.
 
:hug: Halaukset uusille ja vanhoille uusille.

Olen täysin omanapainen nyt kun pitäisi oikeasti tehdä töitä eikä hengailla täällä. Mitenköhän tästä surffailusta pystyisi tekemään hyvin maksavan kokopäivä duunin? :p
Mulla on jomottanut menkkakipumaisesti alavatsaa/selkää eilen illalla ja nyt aamulla. Tikutin ovista ja se oli testin mukaan pe-la. Toivoisin niin kovasti, että kyseessä olis kiinnittyminen, koska tää olis kai sopiva aika, mutta pahoin pelkään, että kyseessä on vaan tulevien kuukautisten ennusmerkki. Mulla oli ennen km raskautta juuri tällaista aina viikkoa ennen menkkoja ja se taas sopisi siihen jos kierrosta tulisi 28-30 päivää. No, tuopa jännitystä loppukiertoon kun voin kuvitella vaikka mitä.
 
Moikka,

Vihdoin onnistuin pääsemään tänne. Meidän läppäri jostain syystä hokee jotain 404-virhettä ja väittää ettei tällasta palstaa edes ole :kieh: !
Asiaan. Puuhasteltu ollaan enemmän ja vähemmän. Olin itse männeenä kuukautena vähän huonos kunnos joten en oo "suoritustasoon" ;) ihan 100% tyytyväinen. Eilen tein testin ja negaa toi näytti. Menkkoja ei silti kuulu ei näy. Ei tosin plussaoireitakaan.. Mahtaako siis olla kierto vielä vähän hakusessa :headwall: .
Viimeistään lauantai-aamuna testaan uusiks. On bileet tulossa ja tietääpä sit laitanko oman pillin boolimaljaan tahi en.

Onnitteluni :flower: kaikille sen +:n jo saaneille. Ja :hug: kaikille meille sitä vielä metsästäville.

-A-
 
Mie täällä tärisen hyvä kun voin kirjoittaa, tein juuri apteekin oman raskaustestin ja siihen piirtyi välittömästi plussa! Ja vahva sellainen. Jotenkin on kuitenkin kovin vaikea uskoa. Mutta mä saan kyllä ihan virallisenkin vahvistuksen tänään, kävin nimittäin lääkärissä tänään koska olen muutama yönä ollut aivan hirveän limainen, en saa henkeä kunnolla ja sitten yskin paksua vihreää limaa älyttömästi, mutta päivällä on ihan ok olo. Sanoin epäilystäni ja lääkäri laittoi lähetteen labraan, verenkuva ja raskaustesti =) Mutta siitä huolimatta oli ostettava tuo testi, jännitti niin vietävästi nuo epämääräiset tulokset!

Sain toisenkin uutisen, Hyksistä soitettiin, mun korvapoli aika on ensi keskiviikkona ja nyt mua hirvittää mitä se tohtori mulle sanoo =/ Ei varmasti ole kovin tyytyväinen tähän käänteeseen.
Ja sieltä soitettiin koska olivat ensin laittaneet kutsun vanhaan osoitteeseen josta olen muuttanut pois 10 vuotta sitten!

Nyt en tärinältäni pysty muuhun.

Palaan taas pian!
 

TORSTAI





27.11.2008




HAAVEISSA ESIKOINEN


Diodium..................KM11/07,03/08.................KP 4/30
Piki80 ....................KM10/08............................KP 7/28
Lymypiilo................KM 07/08 10/08.................KP 7/28
Lehmis...................KM 09/08............................KP 8/26-33
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 8/28-32
Kanella..................KM 05/08............................KP 9/30
Dada....................KU 07/08..............................KP 11/
Empuuu..................KM 09/08...........................KP17/30-36
Julietta..................KM 09/07, 03/08.................KP 18/29
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 20/26-27
Liinakko................TM 07/08.............................KP 28/28
Nanniina...............KM 07/08..............................KP 29/28-34
Sun Rise.................KM 10/08 ..........................KP
Betania..................KM 06/07.............................KP(pt)
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP(pt)
Nasu-85.................KU11/08...............................KP
nanakuu................KM 11/08.............................



HAAVEISSA TOINEN



Nemu.....................KM 08/06, 08/08, 11/08.....KP 6/?
nöttiäinen...............RK10/08............................KP 7/?
Annemaarit............KM 08/08...........................KP 8/28
maaliskuu...............KM10/08...........................KP 20/30 *yk2
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07......KP 21/27-29(pt)
Filuuri......................KM08/08...........................KP 23/28-30
marijasu.................KM06/08............................KP 23/27-30
Sini74.....................KM08/08............................KP 23/ yk2
daisy......................KM 09/08...........................KP 39/
pikku-pirpana........KM09/08.............................KP
miigu123................KM10/08............................KP /30
Tinttamaaria...........KU08/08............................KP(pt)
valonsäde...............KM 11/08..............................
Yeb.........................KM 07/06, 11/08...................
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


Jellona84.................TM 10/08............................KP 4/35-38
woodoo....................KM 12/07, 05/08...................KP 6/28
Omenaruusu............KM 10/01, 10/08...................KP 7/
rouva-77...................KM10/08............................KP14/28-36
Amira........................KM06/07...............................KP 31/
PuuhaEmmi...............KM 10/08..............................KP(pt)
Tikruliini....................TM 05/08...............................KP (pt)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES


Millukka...................KM 05/08........................KP26/29 *yk15




[color]

HAAMUILIJAT:

[color]
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, Rouva Pikkumyy, witchi

Marraskuu:linneaborealis, Aava, Leinikki, mymmyryy, SusSoo,
Happihyppy, Meritähti, heitu, Unicco







 
:attn: :attn: :attn: Muistakaa uudet ja tuoreet että päivittäjän paikka on auki!!!


--Mulla on nyt jo trauma siitä, että vielä puolenkin vuoden päästä märisen täällä ja päivitän!!!

Nuoret ja hehkeät ja tuoreet, aktivoitukaa!!!

:xmas: :xmas: :xmas:
 
Onnea heitulle ja unicolle :flower: :heart:

Olen vähän yrittänyt pitää etäisyyttä tähän palstailuun vaikkakin käynyt lähes päivittäin pikaisesti lukemassa muiden kuulumiset.
Yritän nyt ottaa vähän rennommin tän kuumeilun ja keskittyä enemmän muihin asioihin. Ovista aion yhä edelleen tikuttaa, koska haluan kuitenkin varmistaa, että oikeaan aikaan tulee ainakin sen verran pupuiltua, että mahikset ovat raskautua.
Mies onkin nyt muutaman päivän työmatkalla, mutta viikonloppuna peitot heilumaan :D
 
Onnea Unicco ja Heitu!

Isot halit tädin tavoittaneille.

Minä täällä rupean taasen nauttimaan
elämästä ja olostani, ei se maailma
loppunutkaan potkuihin.. :D
Tosin flunssa yrittää latistaa tunnelmaa
ja eiköhän se tätikin sieltä saavu minä
hetkenä hyvänsä..mutten nyt jaksa
stressaa!
Olo on jotenkin ihanan huoleton!
 
tinttamaaria: kiva kuulla että sinun mieli on jo pirteempi :heart:

Unicco: paljon onnea!!

Omaan napaan:

Peitot on heilunu ja oon päättäny vaikka väkisin niitä koko kierron saada heiluttaa (siitä se mies varmaan ainakin tykkäisi.. :LOL: )..
Mikä lie minuun iskeny,
mutta on kamalan onnellinen olo koko ajan ja sitä kautta sitten tietty tuo pupuilukin huipussaa. Töissä ei oo enään stressiä kun uudet työtehtävät menee ihan itestään jo, ja parisuhteestakin oon niin hemmetin onnellinen, tyytyväinen elämääni toisinsanoen.
On tapahtunu myös asioita jotka on laittaneet ajattelemaan tätä koko hommaa ihan uudelta kantilta,
läheinen sairastui syöpään josta kuulin itse viikko takaperin.
Sekin oli mulle vähän kun potku persiille alkaa arvostamaan kaikkea mitä mulla on jo,
ja alkaa jälleen nauttimaan mun elämästä.
Pitkän tarinan näköjään fiilistelen tähän mutta..ei oo pakko lukea jos ei jaksa :LOL:
Mulla on tänään kaiketi kp11 (? ), oviksesta ei tietookaan kai..mutta ei mul ole tikkujakaan tosiaan eli iihan fiilispohjalla mennään :)
Oireitakaan ei ole tullut tuijoteltua muilta "kiireiltä".
Oon alkanu käymään jälleen myös ulkona, en välttämättä kupittamassa mutta kuitenkin yöelämässä ja siitähän mä vasta nautinkin.
Ylimääräsille rahoillekkin löysin käyttöä ja päätin sisustaa olohuonetta nyt kun vielä pystyy :heart:

Mitäs muille????
 
hei, saakos tänne liittyä yksi surullinen haaveilija?
Viikko sitten sain haalean plussan testiin kun menkat oli viikon myöhässä.
Uuden testin tein ma jolloin oli tulos negatiivinen. kipua on ollut nyt lähelle 2viikkoa ja kävin tänään sairaalassa tutkimuksissa ja sain tietää että on mennyt kesken raskaus ja että verta on vuotanut vatsaan.
Ehdin jo niin olla onnellinen vaikka olikin vähän aavistus että kaikki ei ole hyvin.
Ehkä me viellä joskus saadaan oma pikkuinen. Tää siis oli yrityskerta 5.
 
tiitu87 Tervetuloa mukaan vaan! Pahoittelut tapahtuneesta. :hug:

Dada Olispas kiva kuulla, että sulla menee hyvin. Ei kannata liikaa stressatakaan, kyllä se lapsi tulee kun on tullakseen. :)

ON Hieman ruskeaa tuhrua pöksyissä, kp17 meneillään! :eek: Oisko tuo sitten ovulaatiosta johtuvaa vuotoa?

Ostettiin akvaario meille, huomenna mennää ostamaan kasveja sun muuta. Vähän muutakin mietittävää ja puuhailtavaa. Viikonloppu meneekin töissä.

Hyvää torstai-iltaa! :wave:
 
Moikka vaan kaikille!

Pahoittelut tiitu87 tapahtuneesta! :hug:

Onnittelut kaikille plussanneille! :flower:

Täällä alkoi keskiviikkona taas kerran menkat! Saakeli, kun suretti ja kiukutti, mutta nyt alkaa jo helpottamaan:) Aikas jännittynein mielin tämä kierto mennään, sillä Ennustaja Elli ennusti noin vuosi sitten, että saamme pojan syyskuussa 2008 pojan eli tässä kierrossa pitäisi tärpin sitten tulla:) Tiedän, että humpuukia on mutta... Tiedätte varmaan
:D

Nyt siis menossa kp2/28-32. Nyt vaan uuteen nousuun ja yrityksenä on olla tämä kierto stressaamatta vauva-asiaa! Se siis uutena kikkana nyt käyttöön, terojen, greippimehun, vitamiinie ja vehnänalkioöljyn lisäksi...

Mukavaa joulunodotusta toivottelee Rajattomien joululevyä kuunteleva MeaMimosa!
 
tiitu halitus ja tervetuloa, täällä pinossa voi purkaa tuntojaan aidosti.
unicco onnea kovasti :heart:

(.) Hammaslääkärissä käyty ja voi *piip* mikä eukko siellä oli!!! Mun lähetteessä luki, että potilas raskaana ja esitietolomakkeeseen vielä laitoin, että juu raskaana ollaan. Lääkäri otti paperin ja tutki sen läpi ja puudutti. Sen jälkeen hoitaja jutteli, että ihanaa saat kesävauvan jne. Sen jälkeen lääkäritäti rupesi huutamaan, ai oletko raskaana, millä viikoilla. Ei noilla viikoilla olisi saanut puuduttaa jne. Käytti hyvin värikästä kieltä.
Mähän olin sitten ihan pissit housussa ja soitin neuvolaan, että mitäs nyt. Siellä neuvolan täti ja neuvolan lääkäri lohduttivat ja sanoivat ettei todellakaan pidä paikkaansa, ettei saa puuduttaa, että ole huoleti kaikki on ihan ok. Se vasta olisi haitallista, jos jättäisi hampaat hoitamatta. No parin viikon päästä uudestaan olis meno sille ihanalle tädille :( :headwall:

Mä tänään jo vähän huolestuin kun pahoinvointia ei ollut. Mutta onneksi tilanne korjaantui nyt illalla, kun joutui olla pitkään syömättä ton paikkaamisen takia, niin johan nyt oksettaa :x :D :D
 
Mä tässä olen miettinyt että onko se veri siellä vatsassa normaalia tai ettei ole vaarallista, kun se lääkäri sanoi ettei olis mutta musta se kuulostaa niin kauheelta että vaikea olla aattelematta asiaa tän surun keskellä..
 
:hug: tädin saavuttamille ja :flower: ja tarrasukkia ja vauvaliimaa roimasti mukaan plussan saaneille. :heart: Voi kumpa sitä itsekin jo .... :whistle:

Oma (.)
Täti karkotettu :kieh: ja saapi pysyä minun (ja miehenkin) puolesta poissa seuraavat 9 kk. :D
Välillä on kovin toivoton olo, että kannattaako tässä edes yrittää mitään ku kaikki hyvä kuitenkin viedään pois (lähinnä mieltä painaa edelleen tuo 6 vkoa sitten koettu keskeytys) ja sekin, että meillä raskautuminen on aina vienyt aikaa että se ja sama mitä sitä yrittää että plussaa voi alkaa odotella vasta puolen vuoden yrittämisen jälkeen. Plääh, vähän mieli maassa... :ashamed:

Mutta jospa se tästä. Tässä kierrossa kuitenkin käytössä (ekaa kertaa elämässäni) ovistikut (ma alan tikuttaa :D ), foolihappo + muut vitamiinit, greippimehu ja kylmäpuristettu vehnänalkioöljy. Ei se mitään ota jos ei annakkaan. :D
Toisaalta toivon liikaakin, toisaalta tiedän että ei se plussa meille vielä tule.

Mutta ei auta, pvä kerrallaan. :)
 
Mä oon kans "nauttinut" tuota vehnänalkioöljyä, sen lisäks raskaus-multitabseja. :) Ovista en ole viitsinyt alkaa tikuttamaan, en jaksa alkaa pahemmin stressaamaan. Tänään vähän hämmensi rusehtava, tooosi niukka vuoto, ihan vain muutamia tippoja tuli pöksyihin. Eipä ole viimeisten vuosien aikana tullut tuollaisia tuhruja kesken kierron kuin silloin, kun raskauduin. Katsotaan nyt...
 
P-E
:attn: Hep!!! Nyt on ehkäsyt heitetty nurkkaan ja raskaus saa alkaa jos on alkaakseen :) Tosin vaikeata se saattaa olla, mutta yritys on päällä. Jälkitarkastus oli keskiviikkona ja mitään syytä keskenmenolle ei löytynyt :/ Tosin kystat joita aiemmin luultiin nestekystiksi, todettiin nyt olevan suklaakystia jotka eivät itsestään tyhjene vaan vaatinee leikkauksen. Ja nämä suklaakystat ovat endometrioosin aiheuttamia joka taas tunnetusti aiheuttaa lapsettomuutta. Mutta koska minulla on jo kaksi lasta ja kolme kertaa olen raskautunut jaksan pysyä positiivisena. Niin ja kp 11/26 tai 28 on kierto ollut nyt km:n jälkeen todella lyhyt.
 
tiitu87 :hug: ja tervetuloa!

unicco onnea :flower: !


(.)

tää km mikä mulla oli nyt, niin sehän meni kesken vkolla 4+4, joten onkohan pakko odottaa ne yhet menkat välissä, vai voikohan alottaa yrittämisen heti verenvuodon loputtua?

woodoo piti sanoo et ota multa tuolta noi kp:t pois ku ei niistä vielä mitään tiedä mut laita vaiks kp? /28 :) kiitti!
 
ONNEA UNICCO!!! :flower: :heart: :flower:
Ja tervetuloa Tiitu :hug:

Nemu: mulle on kolme eri gynekologia sanonut, että saa yrittä heti uudestaan! Mulla on mennyt raskaus kaksi kertaa kesken rv:lla 6 ja kohtu on tyhjentynyt luonnollisesti. Joten mä sanoisin et uutta yritystä vaan, ei mitään taukoja, kun noin aikaisin meni kesken.

ON: mulla tuntuu vasen munasarja nyt koko ajan, ovulaatiota (ja lomareissua) odotellessa B) PuuhaEmmi vaikuttais olevan mun kanssa samoissa meiningeissä, yritys alkakoon!
 

Yhteistyössä