KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Yeb
Kiitokset kaikille hyvästä vastaanotosta :) Ja heipat Lymypiilo :wave: Samasta pinosta tosiaan tänne puolelle jouduttiin. Muitakin tuttuja nimiä listalla oli, montakin!

Raskauden mahdollisuus on käsittääkseni yhtä hyvä vaikka harrastaisikin seksiä vain kerran vuorokaudessa oviksen aikoihin, tosin en ole mikään ammattilainen :ashamed: Siellähän ne siittiöt elelee kolmekin päivää hyvävointisina. Meillä ainakin kaikkiin kolmeenkin raskautumiskertaan on riittänyt hyvin vähäiset yhdyntämäärät.. Ja viime kerralla bongasin oviksen ja harrasteltiin vain sinä päivänä eikä sen jälkeen kyllä varmaan viikkoon ja kuitenkin tärppäsi. Eli onnea vaan yritykseen Empuuu :) Ei meilläkään montaa kertaa päivässä puuhailla..

Kuinka kauan teillä muilla on kestänyt menkkojen alkaminen keskenmenon jälkeen? Ei sillä että mitenkään olisin malttamaton :whistle:
 
Mulla on ongelma....

Mullahan on epäsäännöllinen kierto.

Eilen tein one step testillä laihan haamun iltasella, tänään melkein samanlaisen. Mietin että oisko viivanpaikkoja?

Ostin testin tänään, predictorin, siihen ei tullut testiajan sisään kunnon viivoja, kumpaakaan mutta kun vilkaisin sitä tunnin päästä siinä oli kaksi viivaa kumpikin värillisä ja kohtuullisia.
Nyt löysin vielä yhden vanhan ovulaatiotestin ja siihen tuli selkeä plussa.

Että mitä tämä nyt olisi? Harhoja? Hulluutta? Raskaus vai ovis?
Voiko raskaustesti reagoida ovikseen??

Illan pähkinä teille tarjoiltuna, palailen myöhemmin!
 
heitu Onnea tuhat kiloa!!! :flower: :heart: :flower:

Unicco Kuullostaa lupaavalta! Mulla ei ole hirveästi kokemusta raskaustesteistä, mutta mun saamani haamut on kyllä ne kerrat kun sellaisia on tullut muuttuneet plussiksi. Ovistesteistä mulla ei ole mitään kokemusta tuossa yhteydessä. Aiotko testata huomenna uudelleen? Pidän tiukasti peukkuja viivan vahvistumiselle!

Itse odotan ens viikkoa, että pääsisin miettimään onko menkat alkamassa vai voidaanko kaikki lukea raskausoireiksi. :p
 
Yeb ja Nemu :hug: ja tervetuloa

heitu onnea onnea :flower:

Unicco mie peukutan täällä sulle =)

Mie vaan täällä kuulostelen itteeni että miltä tuntuu ja tuntuuko miltään jne. Yks juttu nyt ainakin on tavallisuudesta poikkeavaa ja se on se että housut painaa mahaan, siis alavatsaan niin että se sattuu ja viimeks kun olin raskaana niin mulle ei olis tyyliin mikään saanu edes koskee mahaan kun jo tuntui että se painaa. Vaaálla kävin ja paino ei oo noussut et siitä ei ainakaan johdu että housut painais. Hmm hmm. Mittään muuta ihmeellistä en oo vielä ainakaan huomannu. Välillä tuntuu tosi kivalle et mitä jos ja välillä tulee olo et apuaa. Suunnittelen täällä että koska teen testin jos menkkoja ei kuulu ja ajattelin että Itsenäisyyspäivänä teen jos mitään ei kuulu. Voi tietty olla etten jaksa siihen asti odottaa mut ainakin yritän =)

Missäs kaikki muuten ovat kun täällä on aikast hiljaista, huhuu, tulkaa kertomaan kuulumisia :D

Mie siirryn nyt telkun viereen, ai niin isäntä on taas reissussa ja mie olen yksin kotona, ei kivaa, ei yhtään kivaa, mut onneks tulee jo huomenna.

Mukavaa illan jatkoa kaikille :wave:
 
Moikka moi! En oo paljon jaksanut kirjotella, kun jotenkin tuntuu, ettei mikään suju niin kuin pitäis. Enkä saa itteäni niskasta kiinni vaan masennan vain itteeni lisää... :ashamed:

Täällä tänään kp 6/26-33. Viime kierto oli 33 päivää tosiaan ja ehtihän siinä jo testaillakin pari negaa :(

Sori, kun en jaksa innostua :ashamed:
 
heips liittyisin myös mukaan. ensimmäinen haaveissa. olen 20v ja aloitimme yrittämisen syyskuussa 08 ja heti ekasta kierrosta plussasin. viime keskiviikkona oli ensimmäinen ultra jossa todettiin että sikiö on kuollut jo viikoilla 7 (mun olis pitäny olla silloin 11+6viikoilla) nyt tyhjennysvuoto käynnissä :(
 
Nasu-85
Pitkästä aikaa nopeest käymässä... Menny töissä koko alku viikko ja menee varsin loppuviikkoki... :attn:
Ei kerkee kaikkee lukemaa mut :hug: sitä tarvitseville ja tervetuloa uusille... :flower:

ON: Takas normi rytmiin, lunta ihmetellessä ja kaikkee.. =)
Ja yhdyn Dadan kommenttiin et pupuillen (kun kerkeis :D ) ja stressaamatta...

++++++ Tuulia hirveest kaikille ja mukavaa viikkoa... :wave:
 
Huoh!
Samanlainen tulos tänäkin aamuna Predictor testillä, tunnin päästä näkyvissä selkeä vaikkei kovin voimakas viiva ja kun testin kehitystä seurailin niin kyllä siihen ehkä jonkinlainen haamu tuli jo testiajan sisällä (joka on siis ½ tuntia, viidessä minuutissa ei näkynyt oikeastaan mitään)
Enää ikinä en on osta kyseistä testiä, liian paljon omituisuuksia.

Niin ja mikä sai mut testaamaan? Kipeät rinnat jo viikon siis oikeasti kipeät. Mutta käyn huomenna apteekissa ja ostan apteekin oman raskaustestin, tulosta en julkista muualla ennen tuon testin tekoa, on tämä nyt niin sekapäistä hommaa.

Mä taidan olla aika ongelmainen ihminen, nyt en vielä jaksa päivitellä mahdollista leikkausta, enhän ole vielä varma raskaudesta, enkä siitää leikkauksesta tai milloin se on...

Kiitokset peukutuksista täällä jatketaan pohtimista!

Heitu taisi plussata jo tässä välissä :flower: :flower: :flower: Onnea!

Ja suuri joukkohali kaikille!

Ja edelleen mitä mielikuvia tuo mun testailusaalis teissä herättää? :attn:
 

KESKIVIIKKO





26.11.2008




HAAVEISSA ESIKOINEN


Diodium..................KM11/07,03/08.................KP 3/30
Piki80 ....................KM10/08............................KP 6/28
Lymypiilo................KM 07/08 10/08.................KP 6/28
Lehmis...................KM 09/08............................KP 7/26-33
tyttö onnellinen.....KM 12/07............................KP 7/28-32
Kanella..................KM 05/08............................KP 8/30
Dada....................KU 07/08..............................KP 10/
Empuuu..................KM 09/08...........................KP16/30-36
Julietta..................KM 09/07, 03/08.................KP 17/29
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 19/26-27
Liinakko................TM 07/08.............................KP 27/28
Nanniina...............KM 07/08..............................KP 28/28-34
Sun Rise.................KM 10/08 ..........................KP
Betania..................KM 06/07.............................KP(pt)
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP(pt)
Nasu-85.................KU11/08...............................KP
nanakuu................KM 11/08.............................



HAAVEISSA TOINEN



Nemu.....................KM 08/06, 08/08, 11/08.....KP 5/?
nöttiäinen...............RK10/08............................KP 6/?
Annemaarit............KM 08/08...........................KP 7/28
maaliskuu...............KM10/08...........................KP 19/30 *yk2
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07......KP 20/27-29(pt)
Filuuri......................KM08/08...........................KP 22/28-30
marijasu.................KM06/08............................KP 22/27-30
Sini74.....................KM08/08............................KP 22/ yk2
daisy......................KM 09/08...........................KP 38/
pikku-pirpana........KM09/08.............................KP
miigu123................KM10/08............................KP /30
Tinttamaaria...........KU08/08............................KP(pt)
valonsäde...............KM 11/08..............................
Yeb.........................KM 07/06, 11/08...................
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


Jellona84.................TM 10/08............................KP 3/35-38
woodoo....................KM 12/07, 05/08...................KP 5/28
Omenaruusu............KM 10/01, 10/08...................KP 6/
rouva-77...................KM10/08............................KP13/28-36
Amira........................KM06/07...............................KP 30/
Unicco......................KM 07/07...............................KP 33/29
PuuhaEmmi...............KM 10/08..............................KP(pt)
Tikruliini....................TM 05/08...............................KP (pt)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES


Millukka...................KM 05/08........................KP25/29 *yk15




[color]

HAAMUILIJAT:

[color]
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, Rouva Pikkumyy, witchi

Marraskuu:linneaborealis, Aava, Leinikki, mymmyryy, SusSoo,
Happihyppy, Meritähti, heitu







 
Onnea heitu, peukkuja Unicco ja halitus nanakuulle!!

MORJENS!!



ai niin, mä huomioin, että joku oli johonkin jouluaaton plussaajien listaan tunkenu joulukuvia (samoja ku meillä ), oisko mun pitäny patentoida tää pino ainoana oikeana JOULU-pinona, MINÄ olin ensin. The one and only joulupino! :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
nanakuu :hug:

Heitulle onnittelut, ihanaa!!! :heart: Nyt tarvittiinkin jo plussauutisia! Unicco vois olla seuraava, pidän peukkuja! Ymmärrän, että olet turhautunut, mutta jatka vaan testaamista, ehkä se viiva vahvistuu =)

Kierrosta oli puhetta, eli mulla on aina 28 päivää, like a swiss clock... Joten KM:n jälkeen mun ekat kuukautiset ovat alkaneet 28 pvää vuodon alkamisesta. Ja sitten siitä pupuilusta; meillä ei todellakaan pupuilla montaa kertaa päivässä, eikä siis edes joka päivä! Tietysti sitä varmempi menestys, mitä tuoreemmat siittiöt ovulaation hetkellä, mutta me ei ehditä/jakseta olla niin usein. Joten meillä systeemi on, että ovulaation aikaan pupuillaan joko kerran päivässä tai joka toinen päivä. Ja sillä on saatu jo kaksi raskautta alulle suht nopeesti, joten eiköhän se kolmaskin lähde käyntiin samalla systeemillä. Jos se pupuilu alkaa tuntumaan väkisin jyystämiseltä, niin ei sekään varmasti hyvä ole. Ja itestä on tuntunut ihan hyvältä pitää "välikuukausi" vauvan yrittämisestä, sitten sitä on tehnyt entistä enemmän mieli. Kai tämäkin on tosi yksilöllistä... Nyt oon ihan innoissani, sillä ensi viikolla tehdään vauva ja lähdetään lomalle! Ei vois paremmin sattua sopiville kiertopäiville ;)
 
nanakuu :hug:
Heitu Onnittelut plussasta :flower:
Uniccolle peukut täällä pystyssä =)

(.) ovis tieten "ovella", limoja sen verta paljo.. Nyt pitäis ottaa itseään niskasta kiinni ja jaksaa touhuilla..
Eilen olin niin väsy pitkän työpäivän jälkeen ettei tullut edes mieleen alkaa peittoja heilutteleen :ashamed:
 
Yeb
Voi ei nanakuu, inhottavasti sulle on käynyt!

Ja täältäkin peukutusta Uniccolle ja plussaonnittelut Heitulle :flower:

Mä kävin tänään polilla kurkistuttamassa mitä on kohtuun jäänyt, ei onneksi mitään! Ihana fiilis, mä kun kauhulla odottelin lääkkeellistä tyhjennystä tai kaavintaa. Lisäksi lääkäri sanoi että uutta saa alkaa yrittämään vaikka heti, ei tarvitse odottaa yksiä kuukautisia :eek: No, katsotaan kuin käy.. Ei meilläkään meinaan peittoja jakseta jatkuvasti heilutella eikä tää saa alkaa tuntumaan pakolta.

Ainiin, arvatkaapas minkä taas unohdin pyytää.. Sen hemmetin piikin persuksiin kun olen rh-negatiivinen. Tosin en saanut sitä ensimmäisenkään keskenmenon jälkeen eikä seuraavassa raskaudessa ollut ongelmia. Ehkäpä soittelen huomenna terkkarille josko joku sen piikin tahtoisi muhun pistää :)
 
plussanneille ja haamuilijoille :flower: Uusille :hug: ja tervetuloa!! Täällä tänään outoja repäisykipuja alavatsalla ja oikeassa munasarjassa painon tunne, kuin siellä olis ilmapallo, joka suurenee :whistle: mitä lie, se on kyllä outoo, miten ihminen rupee itseään tutkiskeleen ja löytää aina jotain outoo, siis en tiedä vaikka mulla ois ollu noita tuntemuksia joka kierrossa aina ennenkin.... :headwall:
 
mulla on ollut nyt siitä viime keskiviikosta asti sellainen tunne et olenko mä jotenkin "hullu" kun kuukauden kannoin kuollutta pienokaista masussani ja silti "olin tuntevani" kaikenlaisia raskaus oireita nyt tosiaan on alkanu mietityttää et noi raskaus oireet että kuvittelinko mä ne. ja siitä siis johtuu tuo "hullu olo"
tulipa taas ihan omituisesti selitettyä toivottavasti kukaan ei käsitä väärin tuota :D pitäis varmaan varata jo se jälkitarkastus aika mutta jotenkin tuntuu niin ylivoimaiselta soittaa tonne tk:hon ja selittää koko asia niille..
 
nanakuu Mulla oli kans keskeytynyt KM, kolmen viikon ajan oli kuollut pikkuinen masussa. Suurin osa oireista loppui samoihin aikoihin, kun vaavi oli luovuttanut, joka päivä mietinkin, onko siellä masussa mitään elävää...Kyllähän sitä oli tavallaan huijattu olo, kun ultrassa selvisi tilanne. Tuntui hassulta, että oli kuitenkin ollut joitain oireita ultraan asti. :( Eihän raskaushormoni heti poistu kehosta, joten on ihan normaalia, että niitä oireita on vaikka vaavi ei elossa olekaan. :hug:

ON Kp16, lauantaista asti touhuttu miehen kanssa joka päivä, jospa olisi ollut jotain hyötyä. :) Huomenna iltavuoroon! Olis varmaan kannattavaa huomennakin puuhailla, mutta en viitsi mieheltä vaatia ihan liikoja. :ashamed: :D
 

Yhteistyössä