KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

:flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower: :flower:
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:

jep
 
Mulla on tylsää ja liikaa aikaa, kun lapset on yökylässä. Imuroida ei enää viittis, kun naapurit ei välttis tykkäis, kun mä huudatan meidän niin hiljaista keskusvehettä...
Ja nukkumaan ei vielä viittis mennä, kun tarttee nauttia hiljaisesta hetkestä... :D
*muoks ja nyt just ei oksetakkaan, että on hyvä olo :p
 
Mun ei tartte ainakaan imuroida ku mies imuroi jo tänään.

Ja jotenki musta tuntuu, että saattaapi olla selvää, että mullakin on tylsää.

...meilläkin lapset yökylässä. Ja mies urheiluharrastuksen parissa. Että laatuaika ala internet.

oliko joskus puhettä siitä, missä se elämä on?

:heart: :heart:
 
Mä en koskaan tainnut tajuta tuota listaa, kun mun osalta se oli woodoon ekassa päivityksessä oikein kp osalta. Tänään kp17 ja huomenna siis 18. Mutta tuo tarkoittaa woodoo varmaan sitä, että sulle tulee päivittäjälle kuuluva plussa hyvin nopeasti kun olet jo päivittänyt sen monta kertaa! B)
 
Mulla ei oo ainakaan muuta elämää, kun tää täällä palstalla... :headwall: :headwall:
Mä vedin just kulhollisen feta-salaattia ja nyt olo on aika täysi :p :p . Ai että se arlan basilikafeta on mahtavaa :p .
Pistäköhän mennä peiton alle lukemaan, jotain harlekiini romantiikkaa. En oo piiiitkään aikaan niitä lukenutkaan. Joku missä ihana alex katsoo pitkään ihanaa Marya ja sitten he suutelevat kiihkeänä jonkun juhlapaikan kirjastossa ja aamulla Neito on kadonnut. Sitten Vuoden kuluttua Alex löytää Maryn ja poikansa asumasta Lontoosta ja vaatii Maryä tulemaan vaimokseen...
Ja jouluna he löytävät toisensa
 
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:

Tää on ihan selvästi tähtitieteeseen verrattavissa tää päivitys. Nyt on Filuuri korjattu.... Ja jos ei plussaa ala kuulumaan haastaan kaksplussan oikeuteen!!!


Joo, nyt tarttis jotain roskakirjaa, varmaan nukahtais nopeesti. Ei tuolta telkustakaan tunnu mitään tulevan.

|O |O |O

Voi hitto mikä jouluhymiö, MYMMIS
 
toihan on hyvä toi sun hymiösivu, mä en tollasta oo läytänytkään!!!!

Tollanen komistus meillä kaikilla on tietty joulna!!!

SIKSI mä tykkään joulusta.



ps mymmis, jos sulla ei ois pullaa uunissa ja me asuttais lähekkäin ni mä tarjoisin sulle perjantaihöntsyt!!! Säästyis pino meidän sekoiluilta.. :ashamed:
 
Onpas täällä ollut hulinaa! :D

Kuka ikinä tuota pinoa päivittääkään, niin voi laittaa mulle lauantaiksi kp12 tai sitten sunnuntaiksi kp13. :)

Mikähän siinä on, että olen nyt vajaan kahden viikon sisään kärsinyt migreenistä jo kolmena päivänä? Ja jos ei ole ollut migreeni, niin sitten on pistänyt ikävästi takaraivoon. |O Normaalisti migreeniä kerran, pari puolessa vuodessa.

Hyvää viikonloppua kaikille! Itsekin olen onneksi vapaalla. :)
 
Huomenta vaan!

Täällähän on ollu vilkas ilta =) Mä lupasin nukkuu kahteentoista mut nyt olenkin hereillä jo näin aikaisin, nyt en oikein osaa päättää et mitä oikein tekisin, jotain kivaa pitäis keksiä ettei menis vapaat ihan oleiluks. Pitäis varmaan kurkata ulos et millainen ilma on jos vaikka lähtis lenkille heti aamusta ja illalla vois lähtee vaikkaa leffaan ja syömään jonnekin, mutta mitäs sitte päivällä hmm hmm.

Ai niin woodoo lista näyttä ihanan jouluiselle :)

Mitäs mun nyt vielä piti kirjoittaa, ai niin. Mulla on nyt paljon parempi mieli kuin pitkään aikaan, en tiedä oikeesti et johtuuko se nyt sitten siitä kun tähän asti olen puhissut et joo vai ei vai joo vai ei vai joo vai ei ja nyt kun sitte onkin mahdollista et voin olla raskaana niin nyt se päättämättömyyden stressi hävis. Olipa selkeesti ilmaistu :) mut siis kuitenkin. Puhelin sitte miehelle eilen jo että silloin ja silloin voi sitte mennä jo ekaan ultraan jne. (mies ei nyt jostain syystä ollut kauhean innostunut näistä jutuista mun kanssa vielä :eek: ;) )
Kysymys siis kuuluukin et alkaaks teillä muillakin jo heti ajatukset mennä tohon suuntaan että eka ultra on jo mielessä jne. Tää on siis meidän eka varsinainen yrityskierto ja mie oon jo ihan dik dok täällä =) hyvä etten vaunuja lähde ostamaan jo :D Mut kääks siis oikeesti. Teillä kenellä useampi yrityskierto takana niin, lieveneekö nää ajatukset vai lähteekö ne täysin hanskasta kun tulee taas uus kierto ja uusi mahdollisuus. Voi hurja sentään mua, musta tulee kohta jo ihan mahdoton. En oo varsinaisesti kellään tutulle kertonut et me ehkä aletaan yrittämään vaikka kaverit sitä on kysynyt, tavallaan en ole uskaltanut kertoa ajatuksiani kun oon miettinyt et jos kuitenkaan en sitte uskallakaan yrittää niin en halua vastata kysymyksiin joko jo, vaikka niitä kysymyksiä tulee tietty muutenkin, mut sitte tulis erilailla jos tietäisivät varsinaisesta yrityksestä. Yks kaveri just heitti eilen et yrittäkääs nyt et hän haluaa jotain paapottavaa niin mun teki niin mieli sanoa, kuiskata hiiren hiljaa korvaan et pikkunen voi olla kasvamassa mun masussa. Mitään en tietty sanonut, mut apua siis mua. Mustahan tulee ihan mahdoton tässä kohta. Koittakaa siis kestää tai heittäkää ulos jos menee ihan yli, tai no taitaa mennä jo melkein :heart:

Mukavaa lauantaita kaikille :wave:
 
Huomenta taas,

Mulla muuttu nyt kp 26-->1.

Eli kierto oli 25? Ennen AINA oli 28. Nyt tarvitaan taas tohtorin apua, onko mulla edes toivoa, voiko näin lyhyellä kierrolla raskautua? Ja mistä voi johtua kierron jatkuva lyheneminen? Mulla vaan on todella voimakas tunne siitä, että kaikki ei ole kohdillaan...

:heart: :heart: :heart:
 
woodoo ihan ekaks: saitko sukkaa tehtyä? Mä luin kaksi sivua rakkautta ennen kuin nukahdin. Heräsin kahdelta, siihen, että kirja oli mun pään alla pahasti.. :LOL: .
Mutta kiertoon, vaikken frau doktor olekaan, mutta viimeisimmän km:n jälkeen mun kierto lyheni joka kerran päivällä ja viimeisin kierto oli 25 pvää. Ja silti mä ovuloin ja no tässä tilassa täällä ny sitten ollaan, joten tsäänssit on olemassa!!! Mä oon kävelevä esimerkki siitä.
Mutta ny täytyis imuroida :|
 
Mymmis, sukka etenee, tässä sitä jatkankin. Lapselle kudon. En ole mikään kutojamestari, mutta harmillisesti mulla ei ole mummia tmv joka kutoisi. On siis ollut pakko opetella. Nyt koklaan palmikkoversiota, ainakin toistaseksi on ihan okn näkönen. tollasen ohjeen bongasin, kun tyttöjä on lapset ni vaalenapunainen on raitalanka... http://madebymyself.blogspot.com/2005/12/palmikkosukat.html

Hyvä, että toivoa on, mullakin tuntuu vaan lyhenevän kierto, mutta edelleen en ole kertaakaan ovista bongannut ja nyt kun välillä lämpöjä mittailen ni ei ne kyllä mitään kerro.

Jos jatkuu niin, että päivällä lyhenee, ni vuoden päästä mun elämä on pelkkiä kuukautisia. Eix oo kivaa..?

Elviiran mietteisiin sanona, että alussa mäkin innostuin ja niinhän se pitää olla, mutta kun näitä kiertoja kertyy ni kyllä ne ajatukset vaan jää taka-alalle. Jossain kohtaa tsekkailin aina koska ois laskettu aika yms, mutta en mä sitäkään enää viitti. TOIVON, että sulla natsais jo nyt heti!!!


:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas:
 
Eilen ja tänään pientä veristä vuotoa :( Onkohan tää sittenki tuulimuna? Mulla onkin ollut koko ajan sellanen tunne, että tää plussavuoro lähti ilman matkustajaa. Tulis nyt sitten itsestään pois ja mahd. pian.


T. Happihyppy toivonsa menettäneenä (5+1)
 

Yhteistyössä