KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

mymmyryy hienoja ultrakuulumisia, onnea :flower:
Meritähti peukut täällä pystyssä ;)
:hug: sitä tarvitseville!

(.) täällä alkaa menkkavuoto loppua, nyt ois sitten miehen kanssa aika keskustella uuden raskauden yrittämisestä.
Voi olla että jään taustailemaan joksikin aikaa, jos mies on edelleen sitä mieltä että odotellaan vielä jonkin aikaa. :(
 
Kiitos kaunis peukutuksista, eiköhän niillä viivat vahvistu. =)

Jo 9 kuukautta keskenmenosta, joten kyllä se olisi jo aikakin... :heart:
Huomenna tai ylihuomenna testailen uudelleen.

Sori omanapainen viesti, mua jännittää niin kauheasti etten osaa edes ajatella
yhtään mitään... :ashamed:

-Meritähti-
 
Hei!

Olen "uusvanha" tällä pastalla, monta kuukautta on ollut palsta- ja vauvanyrittämistaukoa ja nyt tuntuu siltä että aika voisi olla hyvä tulla teidän mukaanne! Eli, mulla oli varhaisraskauden keskenmenot viime vuonna marraskuussa ja toinen samanmoinen tämän vuoden maaliskuussa. Sen jälkeen päätettiin pitää yritystaukoa, monestakin syystä. Ei olla ehkäisyä käytetty, mutta ei kyllä yhtään "tähdättykään" =)
Nyt meillä on tilanne sikäli muuttunut, että ollaan muutettu takaisin Suomeen, asuimme monta vuotta Lontoossa. Mies tekee vielä joulukuun loppuun asti töitä Lontoon konttorille, mutta on jo osan kuukaudesta Suomessa. Minä puolestani aloitin elokuun alussa uuden työn ja senkin takia tuota raskautumista ei stressattu.
Nyt vauvakuume alkaa olla taas aika korkealla, vaikka niin toivoisin, että pystyttäis silleen rennosti ottaa tämä yrittäminen. Menkkojen pitäisi alkaa ihan parin päivän sisällä ja sen jälkeen sitten alkaa varovainen kuumeilu.
Ensimmäistä yhteistä siis yritetään, mulle ihan ihkaensimmäistä muutenkin. Miehellä on edellisestä liitosta lapsia.

Ei täällä taida kovin paljon vanhoja tuttuja olla - onneksi! Rouva Pikkumyy on tuttu nimi, sinulle valtavasti onnea ja tsemppiä odotukseesi! Kaikille muille, uusille ja vanhoille tutuille tsemppiä ja superpaljon plussia nyt vain loppuvuoteen!! :hug:
 
Tervetuloa Diodium :flower:

(.) aamu alkoi tuhrulla, taitaa täti kurvata paikalle viim. huomenna. Toisaalta hyvä, ettei tullut tämän pitempää kiertoa, olin siis bongannu oviksen ihan oikein. Harmittaa, mutta tämän päiväinen ostosreissu vie ajatukset muualle...

Mukavaa torstaita kaikille!
 
Mulla ainakin. Siis ajatuksissa. Kun päässä pyörii vaan raskana-eiraskaana-raskaana-eiraskaana-raskana-eiraskaana-raskaana-eiraskaana-raskana-eiraskaana-raskaana-eiraskaana-raskana-eiraskaana-raskaana-eiraskaana.... Ni sitten lähtee ajatus harhailemaan. Ensin tulee se, oihh, onpa oireita, mahaa juilii ja oksettaakin ja hohhoijaa kuinka väsyttääkin... Ni sitten ilmestyy se kääntöpuoli mieleen. Se itsepuolustus. Tänään aamulla tuli joulufiilis (taas kerran). Katottiin lasten kanssa ulos (okei +2 ja rukkasenkokosia räntäläsähdyksiä, mutta kuitenki...) ja oltiin, että oihh, ihana talvi. Ja lapset siinä, että koska äiti me tehdään taas piparitalo. Tuli heti sellanen, hui-fiilis viimevuodesta. Viime vuonna oli just se kamalin alkuraskauden väsy päällä kun oli piaprileipomisaika. Muistan kuinka olin ihan poikki ja EVVK-piparit ja lapset painosti että koskakoskakoska, ja mä olin että eikoskaaneikoskaaneikoskaan.. Keskenhän se meni, että sitä saa mitä tilaa, mutta mieleen on tosiaan jääny että kivaa ei ollut se leipominen. Ni sitä vaan tänä aamuna mietin, että jos ja kun EN ole raskaana, ni onhan siinä hyviäkin puolia... Että jaksaa leipoa ja innostua lasten kanssa leipomisesta... Että mukamas, eihän se nyt niiin paha ole, vaikkei olisikaan raskaan. Voi, kun tällä ajatuksella jaksaisikin menkkojen alkaessa. Ei kuitenkaan taida kovin pitävä peruste olla eiraskautumisen ihanuudesta...?

Näin sitä mennään, hysteerisenä tiiraillaan taas limoja, onko punakkaa vai ei. Ainakaan vielä ei ole.

Tohtorille erityishali, me ollaan vissiin yhtä kauan noin täällä notkuttu. Koitetaan jaksaa. Ja sulla on juuri nyt kaikkea muuta kivaa meneillään!!! Ei edes nämä rukkasenkokoiset räntäläsähdykset vie sitä onnea!

Mymmiksen raskaus etenee, ja se on hienoa!! Varmasti on niin monet peukut ja varpaat sun raskauden puolesta pystyssä, että ei ole kuin se yksi vaihtoehto ja se on onnistuminen!!!

Ai niin ja diodiumille tervetuloa!!!


näillä mennään eikä meinata, haleja taas kaikille!!!


:heart: :xmas: :heart: :xmas: :heart: :xmas:
 
Onnea Meritähti!

:hug: Kaikille tädin riivaamille.

Oma oviksen metsästys tikkujen kera tällä viikolla ei ole tuottanut muuta kuin kasan yhtä heikkoja viivoja, eli negoja. pöh. Olen pettynyt, mutta samalla ehkä en niin hirveän kuitenkaan. Kohtutulehdukseen saadut kuurit päättyi vasta ti ja ohjeissa sanottiin ettei saisi olla raskaana ekaa kolmannesta niiden aikana. Mä ajattelen, että se ei vielä vaikuta ei alkaneeseen raskauteen, mutta varmuus lienee paras. Lääkäri kyllä sanoi, että jos tulen raskaaksi niin sittenhän tulen. Se taisi kyllä ajatella siinä enemmän sitä joulukuuhun suunniteltua tutkimusta, mutta kai se nyt olis huomioinu lääkkeiden ja raskauden yhteensopimattomuuden kun siitä siinä puhuttiin.
 
Ihanaa Meritähti!! Super onnittelut täältä! Ja tietenkin hirveät määrät tarriksia ja ym. roinaa mukaan jotta pikkuinen nyt pysyisi kyydissä! ja tietenkin tervetuloa heinäkuisiin kirjoittelemaan!

Hienoa saada heti aamulla hyviä uutisia!

On. Pahoinvoivissa merkeissä edelleen, masu on niin turvonnut pallo jo että vois luulla että olisin jo puolessa välissä. Onneksi oon lymyillyt huonon oloni kanssa vaan täällä kotosalla niin ei ketkään puolitutut ole päässyt juoruilemaan. Kyllä tuo maha aika paljastava jo on :D


Niin ja täällä on valkoinen maa ja nyt painelen pojan kanssa äkkiä ulos nauttiman valosta!

Leinikki ja Onnimuru rv 6+2 kierron mukaan :heart:
 
Meritähdelle oikein paljon onnea :heart:

Ja täällä oli monia, jotka tarvitsevat täti-halauksen eli teille :hug: :hug:
Myös täällä tuhru alkanut, katsotaan onko tämä jo kp 1 :ashamed:

Leinikille ihanaa raskausaikaa!

Tekis mieli vetäytyä vähäks aikaa tästä palstailusta, jos se sais ajatuksia vähän enemmän muualle kun tohon pakkomielteiseen raskautumisen yrittämiseen... mut enpä tiedä onnistuuko :headwall:
 


Nyt sitä tarvitaan sitä ajatusta, että JESS saanpahan leivottua pirteänä, ja jouluna voi maistella punkkua... Ja jaksaa häslätä oikein urakalla.. Eli tuhrut tuli taas. Edelleen parempi etuajassa kuin myöhässä, mutta valehtelisin jos en sanoisi että korpee ja pahasti.

Toi pattiasia toisaalta tuo kokonaan uuden ulottuvuuden tähän. MIKSI se jäi pois? Mihin se oikeesti liittyy? Jotain oli tässä kierrossa erilailla verrattuna jokaiseen toukokuisen keskenmenon jälkeiseen kiertoon. Onko mulla vaihdevuodet tulossa ja hormonitoiminta loppuu jo? Lievää liiottelua joo, olen kuitenkin vasta 30+.. Tarttee jatkaa pattipäiväkirjaa, ehkä siinä on joku rytmi? Mutta minne se jäi tässä kierrossa?

Meritähdelle onnea vielä kerran!!!

Hyvät viikonloput kaikille, palataan asiaan ensi viikolla jos ja kun taas kuopastani nousen...

 
meritähti:

Paljon onnea :heart:


Omaan napaan:

Viime yönä koin hemmetillisen yllärin omasta sisimmästä,
ekaa kertaa yli viikkoon kiinnosti harrastaa peiton heilutusta ja kovin kiinnostikin.
Siitä onnellinen, vaik yöunet jäiki sitten 1,5 tuntisiks.
no, eiköhän se ollut sen arvoista :LOL:
Mä oon päättäny etten tässä kierros tikuta ovista ollenkaan vaan mennää tosissaan ihan tunteella ja ajatuksella.
Noista testeistä kun saan kehitettyy itelleni ihan pakkomielteen.
Täti alkaa tekee lähtöään pikkuhiljaa, vihdoin ja viimein..
Toiveet alkaa tämän kierron suhteen taas kurkkimaan vaikka tuskinpa.
kylhä mä tiedän senkin että mennää pikkuhiljaa ton oman kehon kanssa.
Ku:n leikkauksen jälkeen tää kuitenki vasta kolmas kunnon kierto.
Ensin meni 7vk ennen ku tuli menkat,
ekassa kierrossa tuli tiputteluvuotoa pitkin kiertoa eli ei ollenkaan normaalia..
nyt tässä edellises kierrossa olikin kaikenlaista muuta kummaa.
menkat oli vihdoin ihan omanlaiset, ekan pv kovine kipuineen ja parin pv kunnon vuotoineen.
 
Meritähti Onnea, onnea :flower:

Diodium tervetuloa joukkoon

Mymmyryy mukavia ultrakuulumisia sulla

Woodoo :hug:

Tänään pitkästä aikaa aika meni töissä mukavasti, muuten ei sitten olekaan mitään ihmeellistä. En nyt tiedä mitä ajatella kun miehen mielestä vauva saa tulla jos tulee, hänelle sopii kummatkin (mitään kuumetta ei siis ole hänellä ), mutta jos kerron että nyt olis niin kuin otollinen hetki koittaa asiaa niin eipä isäntää näy missään ja mie kyllä tulkitsen sen nyt niin että ei hän sitte taidakkaan haluta. Ääh sentään. Näyttää siltä ettei tule tässäkään kierrossa jännäiltävää. Pitänee illalla ottaa asiaa puheeksi ja kysyy että mikä oikein on nyt sitte meininki.

Mukavaa torstai-iltaa kaikille :wave:
 
Kiitos onnitteluista =)
Mie oon vaan niin pää pyörällä enkä osaa ajatella mitään...
Vetäydyn tuonne odotuspuolelle kunhan tästä vähän edes tokenen ja uskaltaudun sinne ilmoittautumaan.
Porttikiellon haluaisin tähän pinoon, saatte mieluummin tulla loputkin sinne.

Halaus niille, joilla ei tässä kierrossa tärpännyt, ehkä sitten joululahjaksi! :xmas:

-Meritähti-
 

TORSTAI VANHA VIIKKO, VANHAT KUJEET!

[/quote]

21.11.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


*tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 2/28-32
*Kanella..................KM 05/08.............................KP 3/30
*Dada....................KU 07/08...............................KP 5/
*Empuu...................KM 09/08.............................KP11/30-36
*Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 12/29
*Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 14/26-27
*Liinakko................TM 07/08..............................KP 22/28
*Nanniina...............KM 07/08..............................KP 23/28-34
*Lymypiilo................KM 07/08 10/08..................KP 28/28
*Piki80 ....................KM10/08.............................KP28/
*Lehmis...................KM 09/08.............................KP 34/26-29
tytti82..................TM 05/08.................................KP
*Sun Rise.................KM 10/08 ..........................KP
Betania..................KM 06/07...............................KP(pt)
*MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP(pt)
Nasu-85.................KU11/08...............................KP
Diodium..................KM11/07,03/08....................KP

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN


*maaliskuu...............KM10/08................................KP 14/30 *yk2
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07..........KP 15/27-29(pt)
*Filuuri......................KM08/08...............................KP 16/28-30
*marijasu.................KM06/08...............................KP 17/27-30
*Sini74.....................KM08/08...............................KP 17/ yk2
*Annemaarit............KM 08/08..............................KP 27/24-28
*Nemu.....................KM 08/06, 08/08...................KP 32/26-28
*daisy......................KM 09/08..............................KP 33/
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP 44/
*pikku-pirpana........KM09/08................................KP
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 ..................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
*miigu123................KM10/08...............................KP /30
*nöttiäinen...............RK10/08...............................KP
*Tinttamaaria...........KU08/08...............................KP(pt)
[color]


HAAVEISSA KOLMAS

*rouva-77...................KM10/08....................................KP8/28-36
*Omenaruusu............KM 10/01, 10/08........................KP 20/
*Amira........................KM06/07....................................KP 25/
*woodoo....................KM 12/07, 05/08........................KP 25/28
*Unicco......................KM 07/07....................................KP 28/29
*Jellona84.................TM 10/08....................................KP 36/
Nirtsu......................KM 08/08,09/08............................KP
*PuuhaEmmi...............KM 10/08...................................KP(pt)
*Tikruliini....................TM 05/08....................................KP (pt)

[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

*Millukka...................KM 05/08.............................KP20/29 *yk15
taaperotx4..............KM 06/08..............................KP 37/32-38
heitu.......................KM08/08................................KP


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP
[color]

[color]

HAAMUILIJAT:

[color]
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle=suukkosuulle...08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo.........................10/08
Herkkupeppu..................10/08
mother4..........................10/08
Rouva Pikkumyy..............10/08
witchi..............................10/08
linneaborealis.................11/08
Aava...............................11/08
Leinikki...........................11/08
mymmyryy......................11/08
SusSoo...........................11/08
Happihyppy....................11/08
Meritähti........................11/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:



 
Heips taas kaikki!!
Aluksi ONNEA plussanneille!! Ja tädin kohdanneille, yritys jatkuu..... =)
Ja mulla tuo ovis aika käsillä, alavatsa kivut siis alkaneet taas (hiukan ajoissa), kuten aina ennenki....ja mies....tota se oli outo, siis sitä on AINA kiinostanu alakerran asiat... Vihjailin ja vihjailin....mikään ei auttanu, mietinki, näinkö niitä vauvoja tehään, ajatuksen voimalla!!! Kunnes viime yönä se yllätti :heart: :heart: Painelin sitten aktin jälkeen sauhulle, jonka siis jo lopettanut, nyt vaan tuli semmonen tunne, et ulos oli mentävä.....ja siellä satoi hiljalleen lunta =) Tuli semmonen tunne, et tästä voi seurata hyvääkin, siis tästä kierrosta!!
 
Onnea meritähti!! :hug: Ihanaa, ihanaa! Heti antaa itsellekin toivoa!

woodoolle iso lohtuhali, kyllä sä sieltä kuopasta nouset!

Kiitos kaikille tervetuliaistoivotuksista, tuntuu mukavalle!

Omaa napaa: aivan hirveät menkkaoireet vaivaa, näppyjä pukkaa, rinnat on kipeet, alaselkää juilii ihan täysillä...Rasittavaa, alkais nyt sit jo nopsaan! Oon nyt ihan täpinässä tästä yrittämisestä, haluaisin jo päästä laskemaan päiviä ovikseen! Ja päästä eroon näpyistä, tosi kiva kun aikuisena pukkaa aknea... :kieh: Onko kukaan muu huomannut iho-ongelmia keskenmenojen jälkeen, mulla ainakin hormonitoiminta tuntui heittävän häränpyllyä niiden jälkeen, vaikka kierto itsessään tasoittuikin aika nopeasti. Ja tuntuu että vieläkin se hormonitoiminta tasaantuu, tulihan sitä tosi kauan pillereitä syötyäkin...

Mukavaa loppuviikkoa kaikille, mulla töissä hirveä päivä huomenna, yäk. Onneksi illalla hieroja, ehkä sais tän selän kuntoon. Iloista torstai-iltaa kaikille!! :hug:
 

Yhteistyössä