KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Iltaa, tai yöhän jo melkein on. Tokat menkat km:n jälkeen ohi ja taas on innokkuus päällä että voi ruveta parin viikon sisään bongaileen ovista. Tai niin mä olin innokas, mutta mies mursi jalkansa tänään ja viettää sairaalassa nyt aikaansa. Alkaa oleen depis kohta päällä, kun oli syyskuussa tuo km, viime kuussa läheisen kuolema ja nyt tuo miehen jalka ja esikoinenkin on jatkuvasti kipeenä. Eipä taida tällä mun alakuloisella ja varsinkin heittelevällä mielialalla mitään raskautta tulla. Parempi kai odottaa että on henkisesti täysin ok olo, tai nyt edes lähelle. Siirryn siis tästä taka-alalle ja toiv. pääsen joskus vielä tuonne odottajienkin puolelle. Mukavaa jatkoa täällä kaikille ja plussaonnea hirmuisesti!! :hug:
 
J84
Huomenta!!

Mites teillä, joilla on mennyt kesken niin on tasoittunut tuo kierto. Onko se ollut ekalla ylipitkä vai heti se mikä pitää, itellä kun on normisti sellanen 30-31 ja nyt on kuitenkin jo kp34?? Olin taas viittä vaille et oisin testannu aamulla, mut jätin testin kiltisti rauhaan :p En haluis toisaalta hätäillä testaamisen kanssa jos kierto nyt sit päättää vittuilla päin naamaa :kieh: mut sunnuntaina viimestään jos maltan ja huomenna aikaisintaan..perjantaina pääsen ostaan uuden testin kuitenkin jos tulos on eäselvä...pää hajoo tästä epätietoisuudesta :(
 
miigu :hug:

daisy kaikkea hyvää sulle jatkoon ja hyvää joulunodotusta!

Jellona Mulla oli eka kierto ihan normi (joku 31) mutta siitä seuraava 37 ja seuraava 41 päivää... Että kyllä se kroppa voi mennä aika sekaisin...

Oma napa Mie kuiskaan tän ihan hiljaa, kun en uskalla ääneen sanoa:
täällä haamuillaan, ja oireita on. :p
Mutta ei saa onnitella vielä, vaan pitää peukkuja että tää on nyt sitä.
Oisko mun vuoro vihdoin? :heart:

-Meritähti-
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu-85:
Mulla alkaa jälkivuodot hiipumaan hyvää vauhtia ni sitä tässä vaan mietin että odotitteko km:n jälkeen ekat menkat vai ette?
Mulla geneettinen keskeytys rv:llä 18+0 ja tässä nyt just oottelen alkaako ne ekat menkat vai mitä. Oireita kun on vähän suutaan ja toiseen..

Eli ei varsinaisesti olla yritetty, mutta ei varsinaisesti ehkästykään.. :D
Suositeltiin odottamaan ainakin ne yhet menkat täälläkin, mutta ajattelen aika pitkälle että ei sitä raskaudu jos keho ei siihen valmis ole jne.
Mua ei kaavittu vaan kaikki tuli ulos samaan tyyliin ku normi synnytyksessäkin yleensä tulee. Jos ois kaavittu, oisin varmasti oottanu ekat menkat. Ja mut ultrattiin n. 4 tuntia keskeytyksen jälkeen ja varmistettiin että kohtu on varmasti tyhjä ja ei siellä muuta näkynytkään kuin vuoto kohta.

Kun asiasta puhuin neuvolassa, ei yllyttäny uuden raskauden yrittämiseen mutta ei kieltänytkään. Oli aika pitkälle myös sillä linjoilla että että ei sitä raskaudu jos keho ei ole valmis.

Näin meillä.
 
Jellona84 Mulla oli KM:n jälkeen eka kierto 30pv, mikä on mulle kai ihan normaali, mutta sitten toinen oli 36pv. :kieh:

Meritähti Ihanaa, jospa se haamu vahvistuisi! :)

Omaan napaan ei mitään uutta, ovista odotellessa. :)
 
Nasu-85
Nöttiäinen: No mulla oli kaiketi ollu alun pitäenki kohdun ulkopuolinen... Kohdussa ei näkyny mitään , mutta vasemmassa munatorvessa näky ja ei ne mitää tehny ku verikokeissa kävin ni hormoonit ei ollu ku 16,5.. Raskaus oireet loppu viikkoa ennen kyseistä...
Nyt meen perjantaina vielä uusiin verikokeisiin varmistuttaan...
Mites pian tädin pitäs si tulla?

Kiitti kaikille vastauksista.. :hug:

Meritähti Peukut pystyssä... :heart:
 
Jellona miulla on ekat menkat vielä tulematta (spontaanin km:n jälkeen ), mutta oviksesta päätellen tää kierto olis ihan normaalimittainen, sen 28-32 päivää.

Peukut pystyyn kaikille jännäilijöille ja :hug: niille, jotka on sen tarpeessa!

(.) Testaan ehkä ylihuomenna, tänään puhdas nega. Olis pitäny taas malttaa :ashamed:

:flower: Kiitti peukutteluista, Lymis!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nasu-85:
Nöttiäinen:
Mites pian tädin pitäs si tulla?
No, huomenna keskeytyksestä tulee kuluneeks 5 vkoa eli menkat voi alkaa hetkenä minä hyvänsä tai olla alkamatta.
Normaalisti menkat alkaa tällasta tapausten jälkeen 4-7 vkoa keskeytyksestä.
Ja mulla nyt jo 5 vkoa...

Testeilen varmaan ennen vkon vaihdetta jos ei ala... Kait.
Mutta pvä kerrallaan...
 
Nasu-85
Piki80: Laitoin yv:tä sulle.. :)

Nöttiäinen: No saahan niit si hetken odotella vielä... Ohhoi...
Kotona jumitan, auto piti antaa anopille lainaan ja mies meni toisella töihin... Mulle antovat tän viikon saikkua...
 
Nasu-85Juu, saattaahan tässä mennä vielä tovi jos toinen menkkojen alkamisen kanssa, mutta luulen bonganneeni oviksen n. 2,5 vkoa sitten kipujen takia. Siis luulen bonganneeni...
Ni siks vähä jo oottelen niitä. Ja pääsis tietty alkaan ne uus yrityskin sitä mukaa kun vaan alkais. :D

Mutta kuten sanoin, pvä kerrallaan..... =)
 
Moikka,

Kauheesti tuntuu just nyt, että ois porukkaa sillai loppukierrossa. Kaikille peukkuja pidämme!!!

Ja meritähdelle superpeukutus viivan vahvistumiseksi!!! Toivotaan toivotaan...


Mulla kierto keskenmenojen jälkeen on sekoittunut, toki kovin vähän, mutta kuitenkin. Ennen oli just eikä melkein se 28 ja aina alko heti vuodolla. Nyt on lyhentynyt, noin 26-27 päivää on kierto ja ennen kp1:stä on aina 3-5 päivää turhrukautta. Tuhrut ne vasta tylsiä on, MUTTA; mielummin lyhyempi kuin pidempi kierto. Enpähän kertaakaan ole edes päässy lähelle mitään jännitystä, kun aina alkaa tuhru tyyliin kp 24...

Nyt taitaa olla 23, että kohta tulee tai sit ei. Kuitenkin lasken, että menkat ovat myöhässä vasta ens viikon ke, jos ei ala. Voihan se olla, että tää onkin se eka kierto ilman tuhrua...

Jos tässä tilanteessa jostain asiasta saa olla tyytyväinen ni se on tosiaan se, että joka ikinen kerta on kurppatantta tullut etuajassa, eli mitään syytä olettaa raskauden alkaneen ei ole ollut.

Kaikille halit!!!

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
 
Menkat sitten alkoi tunnilleen ajallaan. Jotenkin ei paljon lohduta ajatus, että on niissä sentään jotain säännöllisyyttä vielä, vaikka kierrot onkin venyneet viime kuukausina. Suoraan sanoen vituttaa koko homma taas kerran.
 
kanella: oikein iso ja lämmin :hug: . tuon vitutuksen uskon tietäväni oikein hyvin :ashamed:
meritähti: :flower:

omaan napaan:
Menkat tuntuu ihan omanlaisilta..hah mikä ilmaisu,
mutta tää on mulle tärkeää.
Viime menkat oli kauheen lyhyet ja muutenkin kaikin puolin mitättömät,
nyt tuntus toimivan just niin kamalalla tavalla kun on mulle ominaistakin.
Oliskohan toivoa että ens kierto lyhenis vai piteneekö ne tästä nyt vain?
Mikähän hitto oli mun parin päivän takainen "en enää ikinä"-hetki..
Ei kuulu minun luonteeseen antaa luonnolle periksi ennen kun saan mitä olen alunperin siltä hakenutkin.
Tässä kierrossa siis järeillä aseilla.
 
Dada Mulle tuli ihan toi sama fiilis, että ei enää ikinä. Ehkä se kuuluu 'pelin henkeen', vaikka luovuttaja en todellakaan ole minäkään. Toivottavasti mullakin olis vihdoin taas normaalit menkat, kun on olleet niin onnetonta tiputtelua km:n jälkeen. Kai sitä vain on annettava elimistölle aikansa palautua, vaikka kuinka vituttaa. Nyt ei muuta kuin liput salkoon ja tulta päin! :kieh:
 
Dada kiva, että kirjoittelet täällä ja että voit jo vähän paremmin =) . Me kaikki varmaan tarvitaan joskus pohjamudissa rypemistä, että sitten kun on asiat paremmin, niin ne myös tuntuu paremmilta. Jos pysyt kärryillä meikäläisen ajatuksista ;) Ja toivottavasti sinunkin kierrot vielä tasoittuu, ainakin pitemmällä aikavälillä jos nyt ei joka kerta ihan päivälleen.

Woodoo niinhän tuo näyttäis, että tällä viikolla tulee monella ratkaisu tähän kiertoon... toivotaan parasta kaikille d =) b

Tervetuloa Nasu-85 :flower:

Muuten, kun mymmyryy alkaa siirtymään jossain vaiheessa tuonne odottajiin, eikö, niin kukahan alkais päivittäjäks?
 
Kiertogallup: mun kierto oli muistaakseni heti KM:n jälkeen aika lailla normaali, toisessa kierrossa sain jotain haamuja mut sit ne menkat tuli muutama päivä myöhässä. Eli kyseessä oli ilmeisesti jotain kiinnittymistä, ken tietää... Mutta odotan ihan normaalia kiertoa tälläkin kertaa, mutta sehän nähdään pian!

Nasulle tervetuloa!

Kanellalle hali ja positiivisia ajatuksia :heart: Onneksi huomenna on jo taas parempi mieli...

Meritähti, jännää!!! Pidän sulle peukkuja! =)
 

KESKIVIIKKO VANHA VIIKKO, VANHAT KUJEET!

[/quote]

20.11.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN

*Kanella..................KM 05/08.............................KP 2/30
*Dada....................KU 07/08...............................KP 4/
*Empuu...................KM 09/08.............................KP10/30-36
*Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 11/29
*Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 13/26-27
*Liinakko................TM 07/08..............................KP 21/28
*Nanniina...............KM 07/08..............................KP 22/28-34
*Lymypiilo................KM 07/08 10/08..................KP 27/28
*Piki80 ....................KM10/08...............................KP27/
*Lehmis...................KM 09/08.............................KP 33/26-29
*tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 33/28-32
*Meritähti...............KM 02/08..............................KP 34/30-33 (pt)
tytti82..................TM 05/08.................................KP
*Sun Rise.................KM 10/08 ..........................KP
Betania..................KM 06/07..............................KP(pt)
*MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP(pt)
Nasu-85.................KU11/08...............................KP

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN


*maaliskuu...............KM10/08................................KP 13/30 *yk2
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07..........KP 14/27-29(pt)
*Filuuri......................KM08/08...............................KP 15/28-30
*marijasu.................KM06/08...............................KP 16/27-30
*Sini74.....................KM08/08...............................KP 16/ yk2
*Annemaarit............KM 08/08..............................KP 26/24-28
*Nemu.....................KM 08/06, 08/08...................KP 31/26-28
*daisy......................KM 09/08..............................KP 32/
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP 43/
*pikku-pirpana........KM09/08................................KP
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 ..................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
*miigu123................KM10/08...............................KP /30
*nöttiäinen...............RK10/08...............................KP
*Tinttamaaria...........KU08/08...............................KP(pt)
[color]


HAAVEISSA KOLMAS

*rouva-77...................KM10/08....................................KP7/28-36
*Omenaruusu............KM 10/01, 10/08........................KP 19/
*Amira........................KM06/07....................................KP 24/
*woodoo....................KM 12/07, 05/08........................KP 24/28
*Unicco......................KM 07/07....................................KP 27/29
*Jellona84.................TM 10/08....................................KP 35/
Nirtsu......................KM 08/08,09/08.............................KP
*PuuhaEmmi...............KM 10/08...................................KP(pt)
*Tikruliini....................TM 05/08......................................KP (pt)

[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

*Millukka...................KM 05/08..............................KP 19/29 *yk15
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 36/32-38
heitu.......................KM08/08................................KP


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP
[color]

[color]

HAAMUILIJAT:
MERITÄHTI

[color]
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle=suukkosuulle...08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo.........................10/08
Herkkupeppu..................10/08
mother4..........................10/08
Rouva Pikkumyy..............10/08
witchi..............................10/08
linneaborealis.................11/08
Aava...............................11/08
Leinikki...........................11/08
mymmyryy......................11/08
SusSoo...........................11/08
Happihyppy....................11/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

 
Kierto tasaantu mulla samantien 26-28pvään.
Nasu-85 :hug: :hug: .
kanella :hug: :hug:
meritähti :heart: :heart: vahvistumista toivotaan :flower: . Nyt on meidän vuoro, täällä on tarpeeksi jo roikuttu. :headwall:
tinttamaaria Hoitsuna voin sanoa, että jos nyt valitsisin ammattia, se ei olisi hoitoalan hommia... :ashamed:
(.) Eilinen käynti oli hyvä, sikiöllinen raskaus, kohdun sisällä. Sykettä ei vielä löytynyt tietenkään näillä viikoilla. Mutta toistaiseksi kaikki on ok.
Muoks*
Tukilääkityksiä nyt kokeillaan, minä, joka olen hyvin lääke-vastainen ihminen, nappailen vaikka mitä :D .

Viime yö oli kauhia, heräsin vähän väliä huonoon oloon, mutta olen vaan tosta onnessani :LOL: :LOL: .
 
mymmyryy Ihanaa, että sulla tuli hyviä kuulumisia. Nyt rentoudut ja koetat nauttia raskaudesta. Huolehtimalla ei saavuta mitään - ja sitten voi itkeä, jos on itkun aika. Nyt kaikki on kuitenkin hyvin ja varmasti on jatkossakin. :heart:

ps. korjaatko mulle ehtiessäsi tälle päivälle kp 1 / n. 30 (pakko kai muuttaa kierron pituutta, kun kerran kroppakin on niin päättänyt tehdä )
 

Yhteistyössä