Moikka,
Dadalle ja Happihypylle hurjasti onnea!!! Hienoja plussia nyt kertyy.
Toisaalta, Filuurille tervetuloa. Toivotaan, että sinunkin visiittisi täällä on lyhyt!!
Ja Annemaarit ei nyt saa kyllä masentua, vaikka vielä on nega!!! Sulla on kpt aika pienet vielä, ja ihan äskettäinhän todistimme Dadan kiertoa, jossa plussa tuli jälkijunassa.
Oma olo on ja pysyy, nyt se viimeistään on todettava, että patiton kierros oli. Ei se enää kyllä tule, olis tullu jo. Eli, odotellaan. pe-la periaatteessa alkais tuhrut, sitä odotellessa. Melkein haluisin jo toivolle keittää kahvit, toi pattiasia tekee tästä kierrosta ainutlaatuisen, mutta toisaalta ilman poistunutta pattiakin olen aina kyrsiintynyt kovasti kun menkat alkaa. Nyt siis tuntuu, että kun ne tulee ni mä ihan oikeesti hajoan v*tutukseen. Siksi, Toivo saa nyt olla ilman kahveja ja yritän pitää sitä taka-alalla. En sitä nyt enää viitti lahdata, jos se ois kuollakseen ni mun käsittelyssä se ois jo kanttuvei.
Ei tässä muuta, odotellaan, odotellaan..... Muut testailee etuajassa, jos ei mulla tule tuhrua, jos ei ens ti ala kunnon vuoto ni mä silti testaan aikaisintaan seuraavalla viikolla, mä en jaksa kattoa enää yhtään negatikkua!!! Vaikka piruvie odottaisin loppuelämän ni seuraava pisutikku mulla on plussa!!
Haleja kaikille!!!
:xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: :xmas: