KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Voikohan multa vielä tulla jotain km:stä jäänyttä "tavaraa" menkkojen mukana? Edelliset menkat oli niukat, nyt taas tosi runsaat. Äskenkin tuli joku aika iso möykky...Raskaustestit näyttivät negaa, joten ei kai kysessä voi olla mikään varhainen keskenmenokaan. :|

tinttamaarialle pahoittelut. :hug:
 
tinttamarialle todella kovat pahottelut!!! Todella ikävä asia.

Rutistan sinuakin niin, että vähän edes piristyt. Joskus elämä vie sellaiseen suuntaan, että se ensin ikävänä kokema yllätys onkin positiivinen asia. Minä toivon, että sinulle käy niin, vaikka uskonkin, ettei juuri nyt tunnu siltä!!! Toivottavasti saat pian asiat kuntoon!!!

Dadan ja Uniccon kuulumisia kaipailen.


Ja minä itse olen kyllä ihan seonnut pattini kanssa, mulla on sellaset salaliittoteoriat jo patin puuttumisen suhteen. Ja kamala kouriminen tosta nivusesta päällä koko ajan, että tuntuuko, sattuuko... Varmaan luulee työkaverit, että mulla on satiasia. Noh, en mä nyt julkisesti kuitenkaan ronki. :LOL: Käy niin tai näin, tässä kierrossa ainakin opin itsestäni uutta.....



Taas viikonlopputoivotus!!

 
tinttamaaria :hug: :hug: Kokemusta on itselläkin vastaavasta noin viiden vuoden takaa, kova paikka oli.. Mutta tällä hetkellä paaaaljon mukavammassa työpaikassa. Toivottavasti se sinullakin vielä voitoksi kääntyy!

Empuuu mulla ainakin ekoissa menkoissa km:n jälkeen tuli vielä yksi isompi ja omituinen hyytymä pois, ilmeisesti viimeiset rippeet.

mymmyryylle ihanaa pahoinvointia toivottelen, nautihan täysin siemauksin :LOL:

Mukavaa perjantaita kaikille! ja tietty lisää plussia! Itse pääsen testailemaan vasta ensi viikolla :ashamed:
 
tinttamaaria: :hug:

Omaan napaan ei kuulu uutta..paljonkaan.
clearbluen testi nega (tai minä olin näkevinäni jotakin mut mies ei joten nega ) :)
Mun toiveet ne silti nostaa päätä..
valkovuoto taas lisääntyny, lämmöt edelleen ja rinnat aremmat kuin eilen.
Mut missä se plussa sit on??



jos plussa tulisiki viel ni voisko se olla enää iha norm. raskaus? siis toki kierto mitä on enkä edelleenkää oviksesta varma..mut...tänään kuitenki jo se kp35 :eek:
itel sellanen olo että raskaana olis mut ehkä oma pää tekee vaan nyt temput.
 
Dada Lippu pidetään ylhäällä täällä sun puolestas!! Mulla tuli raskaudesta plussa testiin vasta 5 pvä menkkojen oletetusta alk. päivästä, sun kohdallas vois olla samoin, yritin kattoo sun kp mut ei ollu merkattu, joten tiedä sitten miten sun kohdalla on!!
Aimo annoksen :whistle: +++++++++++++ sulle!! Ja noista miehistä....eihän ne aina kaikkee nää :D
Niin ja mulla oli itelläni NIIIIIN varma tunne raskaudesta, noitten nega testien jälkeen joita tein muutamia ennen plussaa!!!
 
Pikaisesti omanapainen viesti :D

Olen viettänyt oikein pitkän kaavan mukaan kaupunkipäivän tänään, ensin olin lääkärissä ja sen jälkeen hoitelin ystävän taaperoa kun hän oli vanhemman lapsensa kanssa röntgenissä ja lääkärissä me sitten neitokaisen kanssa shoppailtiin, hienosti sujui :heart:

Ja ne lääkärikuulumiset, lääkäri tutki edelleen pitkään ja hartaasti korvaa, koetti ärsyttää hermoa ja kyseli ja kyseli. Lopputulema oli, että leikkaus on ilmeisesti välttämätön kun ei muutakaan voi tehdä. Lääkäri laittoi siis lähetteen Hyks:n ja nyt jatkan odottelua, kunnes saan todennäköisesti sinne kutsun ensin polille ja vielä siellä samat jutut varmaankin ja sen jälkeen leikkaus jos proffa on edelleen samaa mieltä. Kasvohermo koitetaan edelleen säästää sillä sen katkaisusta toipuminen on hidasta ja hiukan epävarmaa.

Eli odotan ja odotan ja odotan, onkohan kohtalo ottanut mut leikkikalukseen ja nauraa nyt itsekseen ja huvittelee :|

Kävin samalla muuten gynepolin luukulla pikaisesti ja tulokseksi tuli, että pidän tammikuisen ajan ja katsotaan lääkärin kanssa mikä tilanne tuolloin on, mä kun mietin, että pitäiskö se perua joku muu voisi saada sen ajan mutta sain kuulla, että on niille muille muita aikoja, en mä vie keneltäkään mitään mulla on oikeus pitää se aika. Ihana hoitaja :heart:

Ja oman gyneni käydyn jutustelun johdosta en ala ehkäisemään mutta ei tämä kuumeilu voi kovin aktiivistakaan olla. Minut voisi siis heittää taustailijoihin, turhaa sitä on roikkua listoilla kun ei mistään tule mitään, vaikken mä täältä poiskaan osaa olla.

Mutta nyt mukavaa viikonloppua kaikille, mie vien mukulat leffaan!
 
empuu mulla tuli joulukuun km:n jälkeen ainakin ekojen kuukautisten mukana vielä jotain ylimääräistä "tavaraa". Että voipi tulla.
woodoo olis se näky, kun sä hinkkaat itteäs jossain kaupan maitohyllyllä :LOL: . Tai jossain ravintolassa, mä nään jo sielunisilmin ton homman :saint: :LOL:
dada :hug: :hug: . Kyllä se voi olla ihan normi raskaus, vaikka plussa nyt vasta pärähtäis.
unicco :hug: :hug: . Kiva kuulla sinustakin.

MUOKS.
Mä sössin ton päivityksen, muokkasin tonne edelliselle sivulle, kun en muistanut lainata :ashamed: .
Raskaus pienentää ja surkastuttaa aivoja! :LOL: :saint:
 

LAUANTAI VANHA VIIKKO, VANHAT KUJEET!

[/quote]

15.11.2008

HAAVEISSA ESIKOINEN


*Empuu...................KM 09/08.............................KP 5/30-36
*Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 6/29
*Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 8/26-27
*Liinakko................TM 07/08..............................KP 16/28
*Nanniina...............KM 07/08..............................KP 17/28-34
*Lymypiilo................KM 07/08 10/08..................KP 22/28
*Lehmis...................KM 09/08.............................KP 28/26-29
*tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 28/28-32
*Kanella..................KM 05/08.............................KP 29/28
*Meritähti...............KM 02/08..............................KP 29/30-33 (pt)
*Dada....................KU 07/08...............................KP 36/
tytti82..................TM 05/08.................................KP
*Sun Rise.................KM 10/08 ..........................KP
*Piki80 ....................KM10/08...............................KP22/
Betania..................KM 06/07..............................KP(pt)
*MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP(pt)

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN


*maaliskuu...............KM10/08................................KP 8/30 *yk2
*Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07..........KP 9/27-29(pt)
*marijasu.................KM06/08................................KP 11/27-30
*Sini74.....................KM08/08...............................KP 11/ yk2
*Annemaarit............KM 08/08..............................KP21/24-28
*Nemu.....................KM 08/06, 08/08...................KP 26/26-28
*daisy......................KM 09/08..............................KP 27/
freebird.................Enkelivauva 05/08 ..................KP 38/
*pikku-pirpana........KM09/08................................KP
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07 ..................KP
pikkuvadelma.........KM 06/08................................KP
*miigu123................KM10/08...............................KP /30
*nöttiäinen...............RK10/08...............................KP
*Tinttamaaria...........KU08/08...............................KP(pt)
[color]


HAAVEISSA KOLMAS

*rouva-77...................KM10/08....................................KP2/28-36
*Omenaruusu............KM 10/01, 10/08........................KP 14/
*Amira........................KM06/07....................................KP 19/
*woodoo....................KM 12/07, 05/08........................KP 19/28
*Unicco......................KM 07/07....................................KP 22/29
*Happihyppy.............KM 02/08....................................KP 29/28 (pt)
*Jellona84.................TM 10/08....................................KP 30/
*mymmyryy................KM 12/07,04/08,07/08...............KP 32/26
Nirtsu......................KM 08/08,09/08.............................KP
*PuuhaEmmi...............KM 10/08...................................KP(pt)
*Tikruliini....................TM 05/08......................................KP (pt)

[color]


HAAVEISSA NELJÄS

Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES

*Millukka...................KM 05/08..............................KP 14/29 *yk15
taaperotx4..............KM 06/08...............................KP 31/32-38
heitu.......................KM08/08................................KP


HAAVEISSA KUUDES
[color]

Bianca72......................KM7/08.....................................KP
[color]

[color]

HAAMUILIJAT:
miigu123

[color]
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:

Allusmamma.................08/08
Miracle=suukkosuulle...08/08
Inkaliina83....................08/08
Superheppuli.................08/08
Oxford...........................08/08
JJ-t.................................08/08
iltsu-natsu.....................08/08
Pesonen........................08/08
Tinkatar.........................08/08
Snowball........................09/08
ElinaMaria......................09/08
emiliana.........................09/08
äittä-67..........................09/08
humu82..........................09/08
Lissuli-81........................09/08
Huhtityttö.......................10/08
Lymypiilo.........................10/08
Herkkupeppu..................10/08
mother4..........................10/08
Rouva Pikkumyy..............10/08
witchi..............................10/08
linneaborealis.................11/08
Aava...............................11/08
Leinikki...........................11/08
mymmyryy......................11/08
SusSoo...........................11/08

:heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart: :heart:

 
maaliskuuko se kp:istani jotakin..viime kierto oli ensimmäinen kunnollinen ku:n leikkauksen jälkeen ja oli 33kp pituinen.. huomenna mennään kp36.
aloin jo pohtii josko se täti vaan tosiaan yllättääkin, alko tänään nimittäin juilintaa vatsassa..
välil oikeal, välil vasemmal, välil kohdussa..verta ei vaan näy.
Olo on muuten kummallinen,
etoo etoo etoo..väsyttää väsyttää väsyttää..migreenikin taitaa kummitella taustalla.
Sunnuntaina taas testailua jos ei täti tuu visiitille vkl.. :heart:

Kaikille:

ootte ihania, kaikki :heart: :hug:
 
Heissun, ajattelin täältä vanhasta pinosta käydä kysäsemässä onko jollakin tarvetta Clearbluen digitaalisen ovistestin yhteen testitikkuun? :wave:

Tänään vähän siivosin noita laatikoita, ja tuli vastaan yks tollanen. Käyttöaikaa 01/2009 asti. Jos jotakuta kiinnostaa voi pistää yv:tä niin postitan ihan ilman kuluja Suomeen =) Siis pelkkä testitikku ei sitä itse laitetta. Turha heittää roskikseen jos jollain tarvetta on :D

Paljon on syksyn aikana täältä siirtynyt tuonne odottajien puolelle, ihanaa :heart: kaikille vaan oikein mahtavat plussatuuloset +++++

Orchid ja pikkunen 28+2
 
Täällä podetaan migreeniä. |O Olisi pitäny yövuoroon mennä, mutta en tod. pysty. Hain iltavastaanotolta saikkua. Hoitaja kirjoitti yövuoron takia saikkua tälle ja huomiselle päivälle, joten en pääse huomennakaan yövuoroon. :kieh:

Dadalla edelleen jännät hetket. Jospa se plussa viimein ilmestyisi testiin. :)
 
Miten mä oon näin koukussa vieraille ihmisille tuntemuksiani tilittämiseen :ashamed:
Mua nyt kovin oikeasti pelottaa sen tätin ilmaantuminen..tänään masu sekasin, ja se on yleensä vaan ennen menkkoja. Rinnat tuntuu jo lähes omilta, on vain kipeät joistakin kohti.
Miks tämän pitää olla näin hemmetin hankalaa,
naisen elämän siis.
Mulla oli illal tosi kamala olo,
mutta se helpotti..ette ikinä arvaa millä:
huomaamattani mussutin 500G viinirypäleitä. ja sit oli taas hyvä olo :eek:
Menkkasyöpötystä selkeesti. huoooh... :(
 
Moikka!!

Dadan tilannetta pidän hyvänä, toivotaan että saadaan hyviä uutisia.

Unicco taas sai selvyyttä tilanteeseen, jos nyt sait lähetteen ni kuinka nopeesti pääset leikattavksi? Toivottavasti ei mitään vuoden jonoa!!! Hyvällä mielellä vaikutit olevan, hieno homma!! Eikä se gobbe sit vissiin käyny käsiksi? :LOL:

Mä itse olen pattini kanssa varsinaisessa pattitilanteessa. Mä olen ihan selkeästi sekoamassa.
Tää on ihan hullua, että voi noin vaivata yks patti. JOS mä olen nyt tässä kierrossa raskaana ni mulla on nivusissa maailman luotettavin raskaustesti.. Hitto, kun en ole ennen "kuumeillut" ja kytännyt itseäni että olisi jo nyt taustalla "faktaa" patin toiminnasta!!!

TRI Kanella, onko mulla enää toivoa? Miten mä kestän pattini poissaolon kanssa vielä reilun viikon?






 
woodoo Toi sun patteilu kuulostaa varsin mielenkiintoiselta, muakin kiinnostaa ja jännittää, miten sen kanssa käy. Koita nyt kuitenkin edes hetkittäin miettiä muutakin.

Täällä on kanssa jännät paikat, menkkojen pitäis oviksen perusteella alkaa ens viikon puolivälissä. Kaikenlaisia oireita mun mielestä pukkaa, mutta voi olla, että mieli tekee tepposia. Nyt iski vielä joulupaniikkikin. Enää 40??? Ja mulla ei ole vielä ainuttakaan kalenteria, jaiks. Onneksi olen kohta lähdössä ostoksille, pitäis löytää hääpuku. Jospa keskitynkin vain kalentereihin ja laitan sitten illalla vielä jouluvaloja.
 
Tri Kanella on kyllä mahtava tohtori kun aina reagoi nopeasti!!!

Muista :attn: että kun teet väikkäriä tai lisuria, tai mitä te lekurit nyt teettekään ni mä olen vapaaehtoinen ihmiskoe sulle, jos haluat väikkärissä analysoida diagnoosia "se on joku hormoonipatti"!!! Tutkimuksen nimi voisi olla: Patti; teoria naishormoonien ja mielenterveysongelmien välisestä symbioosista. Joskus oon miettiny, että jos oisin rikas ni tutkituttaisin, että mikä toi oikein on, mutta kun se nyt on aina tossa ollu, ja edelleen porskutan, ni tuskin se vaarallinen on, että ehkä en tuhlaa rahaa siihen.. Mutta JOS oisin rikas niin...

Pitäiskö mun perustaa jo oma pino "Pino pattityypeille"... :LOL: :LOL:

Mutta mä kamalasti kanssa toivon, että tää on tohtorille myötämielinen kierto!!! Ja siis eikö KAnellalla ole häät ihan parin viikon päästä???? Ja nyt olet ostamassa pukua???? HOPIHOPI, UNOHDA joulu!!! Elät mahtavia aikoja!!!

Huhhei, etsin taas hetken elämää jostain muualta kun täältä palstalta!!!

 
SusSoo
Moi!

Yllätys-yllätys! Kaksi tosi vahvaa viivaa tuli testiin. Odotukset on nyt korkealla jo pelkkien viivojen vuoksi. Sillä koskaan mun haamut ei ole lähteneet kunnolla matkaan.
Siirrynpä siis tuonne odotuspuolelle ja toivottavasti en tänne takaisin enää ikinä palaile. Jospa sitä neljättä keskenmenoa ei tälle vuodelle, eikä ensi vuodellekaan, enää meidän perheelle tulisi.

Siirtykäähän muutkin perässä plussanneisiin! Yritän nauttia joka hetkestä, vaikka pelko persiissä kulkeekin mukana.

terkuin onnellinen Sussoo :heart:
 
Sussoo onnea plussasta :flower:

Tinttamaaria, voi itku, olipa kurjaa :hug: Toivottavast löydät uuden ja paremman työn pian.

Woodoo toi sun patti kuulostaa aika mielenkiintoiselle, innolla odottelen lisää patin "kuulumisia"

Oliks Dadaalla huomenna seuraava testaus päivä, ilmoittele sitte heti, on niin jännää täällä odotella sun viestiä bd

Täällä ei ihmeempää, töissä nousi taas sellainen töttörö otsalle et oksat pois. Argh. Että harmittaa koko paikka nykyisin ja lujaa. Jos vähän alkaa ketutus helpottaa niin heti tulee uusi ketutuksen aihe ja törö vaan kasvaa otsalla. Näyttää siltä et ei pääse lainkaa sellaiseen normaali tilanteeseen kun aina vaan tulee lisää ja lisää jotain. Noh ehkä se jossain vaiheessa taas tasaantuu, toivottavasti.

Mukavaa lauantai-illan jatkoa kaikille :wave:
 
Sussoo kovasti onnea sinulle! äläkä tosiaan tänne takaisin tule, eiköhän se ole jo sinunkin aika se vaavi lopulta syliin asti saada :heart:

Kanella täällä ihan samoissa jännäillään :wave: Mullakin oviksen mukaan menkat ens keskiviikon tienoilla. Kovasti plussaonnea sinulle toivottelen! Itse varmaan hätäisenä sorrun testailemaan jo alkuviikosta :ashamed:
 
Elviira-76: Huomenna aamulla olisi tosiaan seuraava testauspäivä, sitä ootellessa..
Jännäilen tääl ihan viimestä päivää.

Mitä muute tarkottaa jos ClearBluen testiin tulee ihan parin minuutin kuluessa iiiiihan ohuenohut vaaleansininen viiva, siis ihan kuin kynnellä vedetty viiru?
siis että onko se ollut vain huono testi?kokemuksia?
Niitä aiemmin minun kohalla tullut vain roskiksessa virumisen jälkeen..
No, huomennahan sen taas näkee tullooko siihen mitään.

Tää on ihan naurettavaa touhua, kun osaisinkin testata vasta vaikka viikon kuluttua niin johan olisi elämä helpompaa.
Tätii tosiaan ei näy eikä kuulu, sen sijaan on kaamea olo tästä väsymyksestä--
Viime yönä nukuin 12,5 tuntia, nyt koiran kanssa ulos ja nukkumaan :)

Sussoo
: oikein paljon onnea koko teidän perheelle
:heart:
 

Yhteistyössä