Pikaisesti omanapainen viesti
Olen viettänyt oikein pitkän kaavan mukaan kaupunkipäivän tänään, ensin olin lääkärissä ja sen jälkeen hoitelin ystävän taaperoa kun hän oli vanhemman lapsensa kanssa röntgenissä ja lääkärissä me sitten neitokaisen kanssa shoppailtiin, hienosti sujui :heart:
Ja ne lääkärikuulumiset, lääkäri tutki edelleen pitkään ja hartaasti korvaa, koetti ärsyttää hermoa ja kyseli ja kyseli. Lopputulema oli, että leikkaus on ilmeisesti välttämätön kun ei muutakaan voi tehdä. Lääkäri laittoi siis lähetteen Hyks:n ja nyt jatkan odottelua, kunnes saan todennäköisesti sinne kutsun ensin polille ja vielä siellä samat jutut varmaankin ja sen jälkeen leikkaus jos proffa on edelleen samaa mieltä. Kasvohermo koitetaan edelleen säästää sillä sen katkaisusta toipuminen on hidasta ja hiukan epävarmaa.
Eli odotan ja odotan ja odotan, onkohan kohtalo ottanut mut leikkikalukseen ja nauraa nyt itsekseen ja huvittelee :|
Kävin samalla muuten gynepolin luukulla pikaisesti ja tulokseksi tuli, että pidän tammikuisen ajan ja katsotaan lääkärin kanssa mikä tilanne tuolloin on, mä kun mietin, että pitäiskö se perua joku muu voisi saada sen ajan mutta sain kuulla, että on niille muille muita aikoja, en mä vie keneltäkään mitään mulla on oikeus pitää se aika. Ihana hoitaja :heart:
Ja oman gyneni käydyn jutustelun johdosta en ala ehkäisemään mutta ei tämä kuumeilu voi kovin aktiivistakaan olla. Minut voisi siis heittää taustailijoihin, turhaa sitä on roikkua listoilla kun ei mistään tule mitään, vaikken mä täältä poiskaan osaa olla.
Mutta nyt mukavaa viikonloppua kaikille, mie vien mukulat leffaan!