KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

Happihyppy :heart: koetan valaa uskoa ja toivoa sinuun, että kaikki on hyvin.

Löysin tällaisen pikku pelin huumorintajuisten ajanvietteeksi... joskus tuntuu, että tämä lisääntymisen yrittäminen on yhtä vaikeeta kuin tuossa pelissä :/

varoitus: sisältää rankkaa pupuilua pupujen toimesta :D

http://pelikone.fi/pelit/tuhma/Breeder/1200
 
Tervetuloa uudet ja :hug:.

Toivotaan ettei tuo happihypyn tuhruttelu ole vakavaa. Sitähän saattaa esiintyä alkuraskauden aikana.

Täällä päästään kuun vaihteessa jännäilemään. No vastauksen kyllä taidan tietääkkin.
 
Kertokaanhan kanssasisaret, millaiset teillä on olleet ekat kuukautiset keskenmenon jälkeen? Mulla on nyt kolmas vuotopäivä aluillaan ja vuoto on todella runsasta. Vähän väliä saa olla vaihtamassa sidettä ja aamuyöllä heräsin siihen, että valui pitkin jalkoja. Ei kiva.. Sairaalasta sanottiin, että vuoto voi olla runsaampaa, mutta että tällaisia määriä!! Täytyy tämä päivä katsella ja jos ei rauhoitu niin ota huomenaamulla puhelimen kauniiseen käteen ja soitan sinne osastolle.
 
J84
Heipsan pitkästä aikaa tähän pinoon :wave: Täällä edelleen odotan menkkoja kp38/? ja tos oli torstai, perjantai ja lauantai aamuisin hyvin vähän sellaista limaveri vuotoa, päivisin ei ole tullut muuta kuin tosi vetistä valkkaria, et välillä on sellainen olo et nyt lorahti pöksyyn jotain, mut joka kerta se on ollu v.vuotoa. Tänään aamulla ei sit tullut enään sitä punaista tatinaa :/ Toiveet on todella korkeella, et josko oisin raskautunut heti uudelleen, mut se selviää ens viikon ti tai ke, jolloin menkkojen pitäisi alkaa jos oviksen bongasin oikein.

:hug: Kaikille sitä tarvitseville.
 
halauksia kaikille jotka sitä kaipaa :hug:

Täällä on armoton olo, krapulaksikin jotkut kutsuvat. Päätin sitten eilen ottaa kaiken ilon irti lapsettomuudestani ja siitä etten ole raskaana. Toki iltaani vauhditti myös hyvänpäivän tuttu joka olikin sitte täysin vahingossa saattanut itsensä.."paksuksi" häen sanoillaan.
Hitto miltä tuntuu kuulla noita " Ei tää mikään tarkotus tosiaankaa ollu mut jos en sitä pitäs ni en mä tässäkää olis..eli ei kai se mikää nii huono juttu oo" -hommeleita.. :headwall:
No, iltani venähtikin sitten aamuyön tunneille mukavassa porukassa ja kosteissa tunnelmissa,
arvatkaas kuka on hetken päästä menos töihin :LOL:
Olis kai kannattanu edes vähä jarrutella menemisiä.
Odotan innolla sitä hetkeä kun mä saan sulkea kaupan ja pääsen takaisin kotiin nukkumaan :heart:
 

Happihyppy älä vielä luovuta :hug:

Dadaalle tsemit töihin, toivottavast työpäivä menee sitte nopeesti ja pääset nukkumaan

Omenaruusu mulla oli kanssa ekat menkat kuin saavista ois kaadettu ja mitkään normaalit tai siis tavallisesti käyttämäni ei riittäneet vaan tarvittiin huomattavasti "järeämmät aseet"

:hug: :hug: :hug: :hug: vielä kaikille

Mukavaa sunnuntaita ja ++++++++++ :whistle: kaikille :wave:
 
omenaruusu ekan km:n jälkeen kuukautiset oli ihan järkyt. Mä vuosin kuin sika ja monta pakettia meni siteitä. Nyt vikan jälkeen oli hyvinkin niukat kuukautiset.
jellona peukut pystyssä+++++++++++ :whistle:

(.) Olin sitten tänään käymässä jumbossa. Ei siitä sen enempää kuin etten enää sinne eksy viikonloppuna... :headwall:
 
Hellou :wave:

ikäviä uutisia.. taas km! eilen alkoi vernevuoto ja tänään jatkunu runsaana... :/

mä en ymmärrä mistä johtuu..

Eli mut sais laittaa listaan, toista kuumeillaan ja meillä poika07/07 + km 08/06, 08/08, 11/08

kirjottelen paremmin huomenna!
 
Yeb
Heipat myös täältä, uusi ilmoittautuu :wave:

Kesken meni täälläkin ja siirtyisin mielelläni tuolta kesäkuisten mahankasvattajista tänne.. Siis mieluumminhan olisin toki siellä pysynyt ;) Tätä pinoa onkin jo kertynyt niin monta sivua ettei millään ehdi lukemaan teidän aikasempia juttuja mutta alotan tästä sivusta :)

Olen 27-vuotias ja toista kuumeillaan, KM 07/06, tyttö 06/07 ja nyt taas KM 11/08. Tällä kertaa todettiin keskeytynyt keskenmeno ja keskiviikkona menen TYKSiin jatkotoimenpiteisiin. Kauhistuttaa! Toivottavasti kohtu nyt olisi itsestään tyhjentynyt loppuun asti kun vuotokin on lähes loppunut..

Uutta haluaisi heti alkaa yrittämään mutta parasta varmaan antaa niiden yksien kuukautisten tulla välissä kun kerran lääkärit niin kehottavat. Miten teillä muilla? Ovatko kaikki malttaneet odottaa yhdet menkat? Muistan ekasta keskenmenosta että ne ekat kuukautiset oli tosi rajut ja vielä tuli jotain materiaaliakin.

Ihanaa alkanutta lumista :heart: viikkoa kaikille!
 

MAANANTAI





[/quote]

24.11.2008




HAAVEISSA ESIKOINEN


Piki80 ....................KM10/08.............................KP 4/28
Lymypiilo................KM 07/08 10/08..................KP 4/28
tyttö onnellinen.....KM 12/07.............................KP 5/28-32
Kanella..................KM 05/08.............................KP 6/30
Dada....................KU 07/08...............................KP 8/
Empuuu..................KM 09/08.............................KP14/30-36
Julietta..................KM 09/07, 03/08...................KP 15/29
Elviira-76...............RK 11/07.............................KP 17/26-27
Liinakko................TM 07/08..............................KP 25/28
Nanniina...............KM 07/08..............................KP 26/28-34
Lehmis...................KM 09/08.............................KP 37/26-29
Sun Rise.................KM 10/08 ..........................KP
Betania..................KM 06/07...............................KP(pt)
MeaMimosa...........KM 04/08, 06/08, 08/08.......KP(pt)
Nasu-85.................KU11/08...............................KP
Diodium..................KM11/07,03/08....................KP

[/quote]

HAAVEISSA TOINEN



Nemu.....................KM 08/06, 08/08, 11/08.........KP 3/?
nöttiäinen...............RK10/08................................KP 4/?
Annemaarit............KM 08/08..............................KP 5/28
maaliskuu...............KM10/08................................KP 17/30 *yk2
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07..........KP 18/27-29(pt)
Filuuri......................KM08/08...............................KP 20/28-30
marijasu.................KM06/08...............................KP 20/27-30
Sini74.....................KM08/08...............................KP 20/ yk2
daisy......................KM 09/08..............................KP 36/
pikku-pirpana........KM09/08................................KP
miigu123................KM10/08...............................KP /30
Tinttamaaria...........KU08/08...............................KP(pt)
valonsäde...............KM 11/08..............................
Yeb.........................KM 07/06, 11/08...................
[color]


HAAVEISSA KOLMAS


Jellona84.................TM 10/08....................................KP 1/35-38
woodoo....................KM 12/07, 05/08........................KP 3/28
Omenaruusu............KM 10/01, 10/08........................KP 4/
rouva-77...................KM10/08....................................KP11/28-36
Amira........................KM06/07....................................KP 28/
Unicco......................KM 07/07....................................KP 31/29
PuuhaEmmi...............KM 10/08...................................KP(pt)
Tikruliini....................TM 05/08....................................KP (pt)
[color]


HAAVEISSA NELJÄS



Berry76.....................KM/KU 10/07 (palstatauolla)

[color]

HAAVEISSA VIIDES


Millukka...................KM 05/08.............................KP23/29 *yk15
heitu.......................KM08/08................................KP 27/28



[color]

HAAMUILIJAT:

[color]
PLUSSANNEET: :heart: :heart: :heart:




Elokuu: Allusmamma, Miracle=suukkosuulle, Inkaliina83, Superheppuli, Oxford, JJ-t, iltsu-natsu, Pesonen, Tinkatar

Syyskuu: Snowball, ElinaMaria, emiliana, äittä-67, humu82, Lissuli-81

Lokakuu: Huhtityttö, Herkkupeppu, mother4, Rouva Pikkumyy, witchi

Marraskuu:linneaborealis, Aava, Leinikki, mymmyryy, SusSoo,
Happihyppy, Meritähti,






 
J84
Huomenia. Auttakaas mua nyt, kun tos eilen höpisin, et torstaista lauantaihin oli sellaista ihme tiputtelua aamuisin niin nyt tänä aamuna onneksi menkat alkoi kunnon vuodolla, eli siitä ei voi kyl erehtyä. Olo on oikeestaan tosi onnellinen et ne menkat vihdoin alko...mutta siis takaisin siihen mun pulmaan :D Alanko mä nyt laskea noita kp:viä torstaista kp35, jolloin tuo tiputtelu alkoi vai tästä päivästä kp39, jolloin kunnon vuoto alkoi?? Huomenna tulis kaks viikkoo siitä, kun oviksen muka tunnistin, et eikös ne nyt oikeestaan ihan ajallaan tullu?? Toivottavasti tästä uudesta kierrosta ei tuu mitään sika pitkää..se normi 30-31 ois oikein passeli :p

Jellona84 kp1/38 yk2 (TM 10/08) haaveissa 3
 
Tere,


Yeb ja Nemu, tervetuloa ja halit teille. Erityisen tylsää nähdä täällä ennestään tuttu nimi. :(

Happihypylle toivon parasta, ei nyt ihan vielä sahata päätä tohjoksi. Verenvuoto VOI olla myös ihan normaalia. Ja sitä me sinun kohdalla toivotaan!

Mun on ihan turha kommentoida kuukautisista mitään, mä ihan normaalitilassa (=NYT) hukun vuotoihin. Ai että onkin elämä taas laadukasta!!

En tiedä mikä on, mutta tällä kertaa ei edes pahemmin tämä menkkojen alkaminen masentanu, mä oon jotenkin jo nyt niin turtunu, että en mä oikeesti edes uskonu, että ne EI tulisi. Nopeestihan se aika menee, kohta on toukokuu, voi sanoa, että on vuoden yrittäny ja sitten miettiä tekeekö mitään vai ei.


Ihanaa kun on lunta, pääsiskö tällä viikolla jo hiihtämään?


Mihin mun hiihtohymiö katos?

uusi yritys..





Laitoin jellonan ykkösellä, mulle on opetettu, että vuodosta lasketaan. voin korjata jos haluat....
 
Heippa kaikille! :wave:

Itsellä edessä oireidenkyttäyspäivät. Herkän testin ajattelin tehdä torstaina ja sitä odotellessa tietysti jokainen nippaisu on merkkinä raskaudesta. Huh, taas nämä piinapäivät edessä ja oireiden odottelua... nimenomaa odottelua, koska mitään oireita ei ainakaan vielä ole havaittavissa..
 
Halit ja tervetuloa Yeb ja Nemu. Tänne pinoon ei päästä, vaan joudutaan, joten en tiedä onko tuo tervetulotoivotus ihan korrekti... Yebin mä muistankin kesäkuisista, eli samassa venessä ollaan jälleen...

Mulla alkoi ekat kuukautiset KM:n jälkeen perjantaina ja nämä oli hyvinkin normaalit tai jopa niukemmat. Vuoto loppui jo eilen, eli ei sitä tullut itse asiassa kuin perjantaina ja lauantaina. Eli ei kai tähän mitään sääntöä ole. Muistaakseni ekan KM:n jälkeen vuoto oli todella runsasta. Eli mä vaan sekoitan pakkaa vastauksillani. :)
 
Yeb ja Nemu :hug:
Happihyppy toivotaan että on normaalia eikä merkkaa mitään muuta :hug:

ON: kun miehen kanssa puhuttiin uuden raskauden yrittämisestä, niin mies meinasi että jos odotettaisiin jonkin aikaa..
No eipä me kyllä ole nyt ehkäisty joten ei sitten taidettu odottaakaan. =)
 
Tervetuloa Nemu ja Yeb :hug:

Me ei ootettu niitä suositeltuja yksiä menkkoja km:n jälkeen, ei tosin tärpännytkään. Täällä tuli oikeestaan ihan normaalit menkat, ei kovin runsaat ja alkoi parin päivän tuhrulla. Kivutkin oli tutunlaiset, paitsi alkuun vähän samanlaisia munasarjakipuja kuin km:n aikaan. Toivon että oli vika tamponipaketti jonka joudun ostamaan piiiitkääään aikaan :xmas:
 
Yeb :hug: :hug: ja tervetuloa pinoon.
woodoo kivat kuvat!!

(.) Hammassärky on peestä!! Vasta loppuviikosta saa helpotuksen :snotty:

Muoks*
Joku kyseli yrityksen aloittamisesta.
Me odotettiin ekan km:n jälkeen 3kk (koska eka ovis oli vasta silloin :kieh: ). Tokan km:n jälkeen ei odotettu ja tulin samantien raskaaksi. Kolmannen km:n jälkeen odotettiin 3kk ja taas raskaana, mutta kuinka pitkään, se onkin jo toinen juttu :saint: :LOL:
 
Terve!

Tervetuloa Yeb ja Nemu. :hug:

Pikaista päivitystä vain, eli nyt ne menkat vihdoin alkoi, ihme tiputtelua oli monta päivää. Nyt siis kp 2 / 30. Nyt sit vain päiviä laskemaan ovikseen! Ostin ovistestejäkin, jospa niistä olisi apua.

Tsemppiä kaikille ja iso :hug: kaikille sitä tarvitseville!

 
Onpas täällä hiljaista. Ovatko kaikki olleet tekemässä lapsia? :D

Itselläni nyt kai kp15 ja toivon todella, että kierto jää 30:een päivään. Onko kuinka mahdollista raskautua, jos oviksen aikoihin harrastaa seksiä vain kerran vuorokaudessa? Ei meillä oikein tuon useammin puuhailla. :ashamed:

Oliko se niin, että ovulaation aikana tulee ihan kirkasta, sitkeää limaa? Mulla tuli tuossa parina päivänä, tänään ei. Ehkä se kierto ei venykään. :)
 
Moikka!
Empuuu meillä ei ainakaan tehä lapsia, isäntä tosa tokas: et onkohan tää sittenkään hyvä aika :eek: Siis täh, tuli kyllä niin puskista, lamako sen mieltä kaivelee vai mikä lie talvi-vitutus iskeny....Tässä kun kuitenki täydessä yhteisymmärryksessä ollaan häärätty, mutta siis, minä laitan päälle vuosisadan pahimman mykkäkoulun, eikä multa irtoo kyllä yhtään sympatiaa peittojen väliin.....Kosto on suloinen, kiukkuisen vaimon vielä suloisempi :kieh:
Niin ja Empuuu meillä jäi kahteen....niin kertaan....
 

Yhteistyössä