Mymmyryylle iso :hug:
:heart: ja :flower: ...ja peukut pystyssä. Joo, tiedetään kyllä pelko, joka sullakin varmasti on takaraivolla aikaisempien kokemuksien vuoksi, mutta toivotaan silti parasta. Ja toivotaan, että kaikki lähtee menemään varsin mallikkaasti, jotta pääset hermoja lepuuttamaan ja nauttimaan raskaudesta mahdollisimman pian.
Miraclelle kanssa hali. :hug:
Mä kävin täällä puolen seuraamassa noita plussaketjuja, ja jostain syystä sun plussa on jäänyt mieleen. Tämä on pyllystä. Jos mä saisin päättää, kukaan ei saisi enää keskenmenoja. :xmas: Jännä juttu, kun tällä hetkellä tuntuu, että tämä on aivan hirveän yleistä (mikä ei kyllä omia tuntemuksia lievitä sitten tippaakaan), mutta kuitenkaan ennen kuin se itselle kävi, se ei ole tuntunut yhtään yleiseltä...
( . ) <- ja tuommoinen mun maha edelleen on, vaikken raskaana olekaan. :ashamed: Kokeilin tänään housuja, jotka tammikuussa oli liian isot (ennen raskautta) ja nyt ne on niin tiukat, ettei niillä ole mitään asiaa oven ulkopuolelle... :snotty: Mun olis ihan EHDOTTOMASTI PAKKO PÄÄSTÄ JO LIIKKUMAAN! |O
Kysyisin teiltä yöks-juttuja, heikkohermoiset älkää lukeko: :snotty:
Mimmoisia paakkuja tms. teiltä on tullu silloin km-vuodon aikana? Kaikki punaisia tummia?
Kipuja on taas tänään ollut, otin tuon 120 mg Axc... jonkun reilun tunti sitten. Eli sen kipulääkkeen, jonka gyne tänään mulle määräsi. Lisäksi kiskaisin äsken panadolin. Edelleen juilittaa. :| Eilen illalla tuli jo pari pientä, mutta selkeetä riekaletta. Äsken tuli yks pikkuruinen hyytymä/limakalvopalanen ja semmoinen hassu valkoinen köntti. Tai no ei valkoinen, kun se oli värjäytynyt, mutta vaaleampi kuin nuo riekaleet sekä minihyytymät, joita on tullu. Olikohan tuo valkovuotoa, vai mistä se tuli? :xmas: Semmoista limaista kirkasta valkovuotoa on kyllä selkeesti tuon verenkin seassa. Mutta tämä köntti oli kyllä aika tiivistä ja sitkeetä tavaraa. Joo, pahoittelen kysymyksen aiheuttamia mielikuvia. :ashamed: Varsin :x aihe. Tänään se gyne ultrasi ja kohdussa näkyi kyllä jotain, mut sen mielestä vain normaalia. Itse toivon, et jos sinne jotain on jäänyt, se tulis nyt itsekseen ulos. :xmas: Niin ja pillereitä mä en ole syönyt enää vuosiin. Yks syy, miks ne aikoinaan lopetin, oli menkkakipuilut kesken kierron. Jotta mietin, et oisko tässä kivussa taustalla hormoniheittelyt, kuten silloin..
Vitsit kun pääsis tästä jo. Nyt just aika ennen seuraavia menkkoja tuntuu ainakin vuosilta. :snotty: Me ei aloiteta uutta yritystä heti menkkojen jälkeisestä kierrosta, mutta silti toivon, että tulis jo... Pääsis siihen tilaan, että tämä on kuitenkin omassa hallussa. Yrittäminen ois edes mahdollista. =)
(p.s. yks syy, ettei aleta yrittää heti, on mun pelkuruus. Tarvitsen siitepölyaikaan antihistamiineja, joista toiset on sellaisia, et niitä ei saa käyttää raskauden aikana eli ne pitäsi korvata joillain toisilla, ja kun ne on mun kirjaimellisesti henkireikä tähän asti ollut siihen aikaan... Toiset taas on semmoisia, et sitä voi, jos on pakko. Ei sekään suositeltavaa ole, mutta kuulemma pahempi ois se, että äiti ois ihan tukossa kuin se, että se saattaa aiheuttaa jotain. Kortisoninenäsuihkekin menis uusiksi. Mutta kuitenkin. Kun tiedän, et se heinäkuun loppuun-elokuun puoliväliin on mulla pahinta aikaa, tahdon ottaa "varman päälle". Ihan kuin tässä ois joku varmaa... Eli pohdittiin ukon kanssa, että ei edes yritetä, koska mä käytän koko ajan tota lääkettä. Sit kun pärjään ilman, voidaan aloittaa. =) Toivotaan vähäsiitepölyistä kesää, jotta päästään hommiin aikaisemmin. B) Toki jos aikaisempi raskaus ois jatkunut, tohon ois pitänyt löytää joku toinen keino joka tapauksessa. Mut olin jo vähän valmistautunut siihen, että tämä kesä tulee olemaan tuskaa hengityksen osalta. ...mut en mä ihan vaan varmuudelta ole valmis siihen. Jos oisin jo tienny olevani raskaana, totta kai, mut jos vasta ehkä saatan olla ja todennäköisesti en olis, vetelisin lääkkeitä normaalisti ja sit koko raskauden panikoisin, kävikö jotain. Ja jos kävis, syyttäisin itseäni.)