Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Plussa!!

Aprillia... :D

Noniin, siis pahoittelut Epsulle ja Orchidille tädin saapumisesta. Täältä perässä tullaan, saa päivittää mulle tälle päivälle kp 1. Toi eka kommentti oli siis olevinaan aprillipila.

Näin muuten sellaista unta, että vessanpönttöön tipahti pikkunen punanen krokotiili! :eek: Seköhän se on kaikki ne meijän pikkuset tappanu?? No, nyt se tuli pois, jospa tästä lähtien ois parempi tuuri vauva-asioissa. :D

Myangels, onnittelut ihanista ultrakuulumisista! Hehkuta vaan ihan rauhassa, kaikki me ollaan yhtä onnellisia sun puolesta! Kaikkea hyvää jatkossakin! :hug:

Epsullle vielä onnittelut työpaikan johdosta! Saat vähän muuta ajateltavaa vauvakuumeen sijaan. Tsemppiä töihin, kyllä se siitä lähtee kun alkuun pääset. Ymmärrän kyllä että jännittää kotivuosien jälkeen.

Töistä ei tämän enempää ehdi... jatketaan taas toiste

Tuulis

En enää tiedä mihin mä oon menossa, tää päivä on ollu todella vaikee. Itkua itkun perään :'( en tiiä laukasko se sikiöntutkimusyksikköön soitto surulliset muistot vai onko tää kevät masennusta :'(

Lenkillä kun olin niin mietin omaa historiikkiäni 2 vuotta sitten olin tuore äiti ja tulevaisuus näytti loistavalta, vuosi sitten olin yhden ihanan lapsen onnellinen äiti ja toinen masussa tulossa, omat häät edessä... nyt olen lähes masentunut äiti ja vaimo, yhden lapsen menettänyt nainen joka ei kolmattaan saa alulle... :'( kyllä iski taas niin huonot fiilikset :'(

No sainhan mä hyviäkin uutisia, soittivat siitä piikistä ja oon kyllä saanu sen Onnin syntymän jälkeen :heart: nyt vaan sitten selvittelemään mistä nää kemialliset sitten johtuu :ashamed: Pyysin samalla niitä lähettämään sieltä Onnin valokuvia, kun ei ollut kameraa kesäkuussa mukana... lupasivat teettää kuvat ja postittaa nen ihan ilman kustannuksia :heart: jospa sitä sitten pääsis taas eteenpäin kun saa nähdä taas pikkuisen :heart:

Tuulis odottelinkin että kuka täällä iskee "plussa-pilan" :LOL:

Joo-o mä täällä taas ja mun piti alottaa palstatauko :ashamed: käyköhän samalla lailla mun vauvakuumeen kanssa :whistle:

Orchid... :hug: ihan kamalaa tiedän... mullakin tuli se olo tänään! Ikävä sitä masua ja kamala tajuaminen että musta ei tänä vuonna tule äitiä ja kaikki ne asiat jotka mun oli tarkotus kokea on multa ryöstetty...

otetaan iso hali:

Voi surku... pakko kysäistä teiltä, kun tunnen itseni tosi tyhmäksi...sori kun tulee nyt vaan omaa napaa...

:attn: Onko teillä ollut keskenmenon jälkeen - siis jo ennen kuin olette edes alkaneet uuteen yritykseen - tunnetta, että olette raskaana?

Kun minusta on muutamina kertoina kuluneen viikon ajan tuntunut todella vahvasti, että odotan... emmekä siis ole vielä olleet ilman ehkäisyä (tai no keskeytetty ollut käytössä )
En siis sinänsä edes voi olla raskaana, ja silti ko. tunne iskee välillä tosi voimakkaana. Tätä tunnetta ei ollut kun oikeasti olin raskaana... tuntuu kurjalta, kun mieli tekee tällaisia kepposia. Ei niitä tunteita aiemmin ole ollut, vasta nyt kun kaavinnastakin on jo aikaa... 4 viikkoa. Välillä huomaan tuijottavani kaukaisuuteen käsi masun päällä vienosti hymyillen...kunnes palaan taas maan pinnalle.
On tämä hullua. :'(
Onko muilla ollut vastaavaa?

-Meritähti-

Voi plääh.. kirjoitin jo hyvän matkaa tänne juttua kun se kaik yks kaks vaan hävis :eek: Saamarin saamari :kieh: Joten lyhyesti sitten uudestaan..

Kiitos onnitteluista!!! :D On tosi jännä olo tuosta töihin menosta. Samalla kertaa sitä on iloinen, jännittynyt ja kauhuissaan :LOL: Tulee niin äkkiä oikeesti tuo töihin meno et meinaa paniikkia pukata, saanko kaiken järjestymään tässä ajassa. Pojan päivähoitoasiat, verokortti ja vaikka mitä! :p Täytyy muistaa perua vielä se yks haastattelu mikä ois torstaina ollut.. se jää nyt väliin kun tämä varmistui. En nyt uskalla oikeasti sen varaan laskea vaikka kiva homma sekin olisi ollut. Nämä nyt tahtoivat mut heti sinne, ni ei siinä sitten ruveta nikottelemaan :LOL:
Tättäräkin riekkui tuossa aamusella siihen malliin, et en tienny pitäiskö ensiapuun lähtee vai mitä tehdä :eek: Tuli parin tunnin aikana suunnilleen ämpärillinen verta :x ja sitten ne "munarakkulan jämät" (en tiiä onko ne oikeasti niitä, mut näin olen "diagnosoinut"..) ja sitten se vuoto rauhoittukin. Näin on käynyt ennenkin. Mut kyllä oikeasti säikäytti kun oltiin pojan kanssa ulkona ja sitten vaan oikein holahti :eek:

Tuulenpuuskalle pahoittelut tädistä :hug: Kunpa ois aprillipilasi ollu totta :heart:

Orchid sulla tais nyt tuo soitto avata vanhoja haavoja ja ei ole ihmekään että surettaa :'( Anna surun ja ikävän tulla vaan ulos ja itke paha olo pois :hug: :heart: Kunpa osaisin sua lohduttaa.. Halauksia ja voimia lähettelen :heart: :heart: :heart:

Meritähti ei se keskeytetty ole ehkäisykeino.. ;) Kenties siellä pieni salamatkustaja on kyydissä :saint: :heart:

Tulipa lyhyesti.. :LOL:

Hannaleena, tervetuloa mukaan! :hug:

Ihkuja uutisia MyAngelsilla - onnellista odotusta sinulle!
Perässä tullaan, me kaikki, ja pian!!!

Orchidille voimia! Kyllä niitä päiviä vaan tulee, että surettaa. Ja saa tullakin. Halauksia!

Pahoittelut myös kaikille, jotka täti on yllättänyt.

Ja Epskepsille onnea työpaikan johdosta!
Varmaan kivalla tavalla tosi jännää päästä ihan uuteen paikkaan.

).( Meidän osoitteen se täti on nyt sitten hukannut kokonaan! Ottaa kyllä niin aivoon. En olis ikinä uskonut, että näinkin voi käydä. Ekat menkat km:n jälkeen tuli niin hienosti ja säntillisesti, ja olin varma että kroppa on palautunut normaaliksi. Ja nyt sitten niitä toisia ei näy eikä kuulu! Kauanko mun oikein pitää niitä ootella ennen kuin oikeasti täytyy huolestua??

Hei onko teillä kellään ollu kaavinnan jälkeen kipuja? :(

Kellään? Oon koittanu kuumeisesti etsiä tietoa netistä, mut ainoot, mitä löytyy, on että jos on ollu, uusintakaavinta on edessä...

Huomenna menen käymään gynellä tarkastuksessa, kipuja on ja ajoittain koviakin. :'(

En jaksais enää MILLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄN tätä. Enkä uudestaan kaavintaan joutumista.

Kärppänä heinälatoon (saako tuota nimeä jotenkin lyhentää..? :D ) niin mulla oli kaavinta joulukuussa 06 ja pari päivää sen jälkeen alkoi alavatsalla kipuilemaan, ja siitä se paheni aika nopeasti niin että 4. päivänä lähdin lääkäriin ja siellä todettiin kohtutulehdus :( Älä kuuntele niitä kipuja enää vaan mene lääkäriin!! Hoitamaton kohtutulehdus aiheuttaa lapsettomuutta, näin olen kuullut. Toivon toki ettei sulla kohtutulehdusta ole, mutta nyt ei arvailla mitä on vaan menet lääkäriin mahdollisimman pian. Heti aamulla!! :hug:

Frizzante ootko testejä tehnyt? Mulla on näiden km:jen jälkeen joku kierto aina venynyt pitkäksi ja olen sen aina miettinyt niin ettei silloin ole sitä ovista tapahtunut. Olen tän tainnut jo aiemminkin sanoa kyllä... :snotty: Mutta haitanneeko tuo =) Ainahan sitä voi soittaa lääkäriin/gynelle ja kysyä asiasta, mutta ei tuo sun kierto vielä niin pitkä ole että siihen apuja tarvittaisiin luulisin näin. Mutta kyselehän viisaammilta :)
Kiitos onnitteluista =)

Haaveissa esikoinen

Miracle....................KM 04/08
Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07
Pink1......................KU 12/07..............................KP 3/28
Lissuli-81................KM 02/08.............................KP 3/33
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 5/27-30
ElinaMaria..............RK 01/08..............................KP 6/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 7/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 12/30
Katherine...............KM 06/07...............................KP 12/32
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 18/31
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 20/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 21/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 21/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 23/27
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 32/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 36/27-29

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 3/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 4/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 5/29
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 15/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 16/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08.............................KP 18/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 21/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 21/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 25/31
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 47/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 2/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 3/27
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 9/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 11/-
Hannaleena .......KM 6/07,10/07,12/07................KP 17/32
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 26/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 30/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 31/28

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 16/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 16/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 17/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 20/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 23/32

Haamuilijat

Mymmyryy

Orchid ja ElinaMaria. Mulla on kanssa kaks tosi vaikeata päivää takana. Tunnen oloni jotenkin epäonnistuneeksi. Kaikki muut vaan putkauttelee vauvoja maailmaan (Siis meidän lähipirissä). Mä oon elämäni aikana ollut jo kolme kertaa raskaana ja yksi niistä on vain onnistunut.
Ja sitten vielä väkisinkin mietin että kuinka monta kertaa mun täytyy vielä kokea tämä suru tulevaisuudessa. Aina olen haaveillut suurperheestä mutta taitaa jäädä toteutumatta.....
No ehkä tämä taas tästä kun täti lakkaa tällä erää kiusaamasta...

Epsulle suuret onnittelut uudesta työpaikasta!
Itse kanssa haaveilen työelämään paluusta, mutta eipä taida pariin vuoteen onnistua kun esikko on tuollainen superallergikko jota ei voi pistää edes hoitoon.
Mukavia työpäiviä sulle!

Äh, nyt ei jaksa enää. Jos menisi oman ukkelin viereen nukkumaan. Öitä!

Mä oon tääs täällä :ashamed:

Nyt otin itteeni niskasta kiinni ja varasin ajan ammattipuhujalle :/ musta vaan tuntuu, että nyt nää mun tunteet rupee olemaan liian negatiivisia ja voimakkaita. Miesken eilen puhu, että on ollut hieman huolissaan ja ihan hyvä laittaa vauvakuume vähäks aikaa taka-alalle niin ei enenpää stressaa :ashamed: siis nähtävästi kuitenkin alitajuntaisesti stressaan sitä kierron puoltaväliä ja loppua niin paljon, että läheiset näkee mutta ite en tajua :ashamed:
Sain ajan jo 10 :eek: ihmeen nopeesti mun mielestä, mutta hyvä vaan. Ensin normilääkäri saa kattoo ton mun flunssan ja sitten papattamaan :p jos sitä huomenna jo jaksais mennä töihin sitten... en tosiaan siis kuvittele, että kerta auttais mutta jos sitä sais tunteensa sen verran purettua että jaksais lähtee duuniin =)

Epsu tää on kyl kummajuttu kun luki sun täti kirjotusta, niin ihan ku omasta tättäräästä olis lukenu... aivan järkky vuoto loppu siihen kun jotkut riekaleet poistu kropasta :x

ElinaMaria ja Leinikki voimia meille kaikille surun kanssa nyt, en tiiä miten se mulla nyt niin voimakkaasti iskee, lieko sitten se kun kohta tulee vuosi sittä kun huonot ennusteet ekan kerran kuultiin :'(

Meritähti valitettavasti tuo tunne on niin tuttu ollut varsinkin niissä ensimmäisissä kierroissa, että oon raskaana... ja jälkikäteen ajateltuna ne on ollu just ne kierrot missä ei oo ollut minkään valtakunnan mahdollisuutta edes raskautua... mulla ainakin kroppa on tehnyt tepposet, toivottavasti sinulla ei oo vaan kuvittelua :heart: :hug:

Mä meen tästä vielä vähäks aikaa nukkumaan niin jaksaa sitten lähtee lekureiden juttusille :wave:

Oikein mahtavaa kevät päivää kaikille, täällä päin Suomea ainakin aurinko paistaa jo ihan täydeltä terältä
B)

Heippa,

Ihan pikainen viesti omanapaisesti. Kävin siellä lekurilla ja syytä kipuihin ei löytynyt. Normaaleja kai sitten... B) Ei aristanut kohtu painellessa, ultrassa näkyi jotain pientä, mutta meinasi, että on normaalia. Ei vaikuttaisi, että sinne on mitään väärää jäänyt (tyhjä kohdun ei kuulemma kuulukaan olla). Maanantainahan mulla katottiin jo tulehdusarvot ja nekin normaalit.

Jotta voimakkaampia särkylääkkeitä määräsi ja toivotaan, että aika vie kivun pois. =)

Huh. Vaikka vielä pieni pelko onkin, että jotain vielä ilmaantuu (typerä minä pelkää, että se jokin siellä kohdussa, joka kuitenkin gynen mukaan vaikutti siltä, mikä siellä kuuluukin vielä olla, alkaa vielä oikutella :kieh: ). Mutta toivotaan parasta. :)

Huonoja fiiliksiä siis ilmassa. Sama täällä. Mun on edes turha lukea kenenkään viestiä purskahtamatta itkuun. Vaikka kuinka yrittää olla positiivinen, niin viimeistää sitten kun istahtaa sohvalle vähän hengähtämään niin kyynelvirta alkaa. Kaipa tämä tästä...

Jos mie tuun hiljakseen hipsien tänne.. eilen siis km ja tänään ultrattiin, aika hyvin iteksiään tullu pois, 13mm o limakalvo paksuimmalta kohilta ja vuotoa ollu vasta vähä yli vuorokauden. Alkion erotti selvästi ja tuli siis siteeseen, vkoja oli 7+5. Km siis 04/08, esikoinen ois ollu ja sitä tässä uudelleen yritetään. Tosin ei mitään erikoista yrittämistä mut ei varmaan estelläkään jos ois tullakseen..

mymmyryy, onneks olkoon!!! :flower: :heart:

erzi, juu mieki mietin et no saa ainaski vertaistukea paremmin ja vaikkei kunnol yrittäiskää viel ni ainaski saapi jutella :) :hug:

Miten muuten sen kans kun jos nyt sit yrittäiski viel ni missä vaiheessa sit raskaushormoni häviää et tietää et se ois uudesta raskaudest johtuva plussa eikä km:stä johtuva posit. testi jos raskautuiskin heti?

Mymmyryy, onneksi olkoon!!!! :heart: Ihanaa kun joku tulee kertomaan tänne positiivisia uutisia! On nyt niin huonoja fiiliksiä monella, että niitä tarvitaan.

Miracle, pahoittelut tälläkin palstalla keskenmenostasi ja tervetuloa tänne.

Epsu, ihanaa, onnea uudesta duunista!!Kyllä kaikki järjesyy, hoitopaikat, verokortit yms. Ja tottakai jännittää alussa, sehän kuuluu asiaan. Mahtava homma, toivottavasti työ on mukavaa ja paljon kivoja työvakevereita!

Orchid, hienoa että pääset noin nopeasti juttelemaan jonnekin pahasta mielestäsi. Mä uskon että itse kunkin teksi hyvää välillä käydä jollekin juttelemassa, joka osais antaa ehkä vähän toisenlaisen perspektiivin. Toivottavasti auttaa sinua ja saa sinut stressaamaan vähemmän!

Mulla muuten sama juttu kuin Epsulla eilen, kirjoittelen piiitkät pätkät tänne, kommentoiden jokaisen tilannetta ja kaikki hävisi taivaan tuuliin! :kieh: :kieh: En ehtinyt eilen sit uusimaan kirjoitustani ja nyt en enää muista kaikkien tilanteita...Sorry :ashamed:

Miracle, sä voit esim. vuodon loputtua tehdä r-testin ja joillain se jopa näyttää negaa. Jos vielä näyttää positiivista, toinen on tietty mennä terveyskeskukseen mittauttamaan raskaushormonin määrä verestä. Mutta kokeile ensin oman testin tekemistä.

Kärppänä heinälatoon, saako sut lyhentää Kärpäksi? :D Voi inhottavia noi sun kivut, mutta hyvä sinänsä että mitään huolestuttavaa ei löytynyt. Koita kestää!

Frizzante, oletko testaillut? Jospa siellä on pieni mukana.... d:)b

Hannaleena, tervetuloa joukkoon! Pahoittelut kamalista kokemuksistasi.

Tuulis, voih kun oliskin sun aprillipila ollut totta!

Elinamaria ja Leinikki, :hug: teille. Niitä pahoja päiviä vaan tulee joskus, ei voi mitään. Koittakaa kestää ja uskokaa vain parempaan tulevaisuuteen!

Myangels, ihania ultrauutisia sulla!!! :heart: Aivan mahtavaa, että sulla on noin sisukas sissi siellä kasvamassa, toivottavasti vuoto alkais sulla nyt helpottamaan tosiaankin! Kovia kokemuksia olet saanut tämänkin raskauden aikana kokea ja ansaitset kyllä tosiaankin jo onnellisemman ja helpomman loppuraskausajan. Nauti siitä! Ja hehkuta vain, sehän antaa meille kaikille vain toivoa!

Nyt en enää muista mitä kaikille muille kuuluu...Kaikille tätiin tympääntyneille iso :hug: ja valtavat +++++++++++++++++++++++++ :whistle: ihan jokaiselle.

ON: ei mitään ihmeellistä, päivät kuluu hitaasti...Mulla on nyt siis kp 21 vissiin keskenmenon jälkeen. Huoh, kuluispa päivät nopsemmin että tulis se täti ja pääsis taas sit yrittämään...Vaikka mullehan sieltä yksityiseltä klinikalta ovat sanoneet ettei nyt tutkimusten aikana kantsis tulla raskaaksi, mutta ei me haluta hirveästi tätä lykätäkään. Tjot-meiningillä. Ei olla tässäkään kierrossa ehkäisyä käytetty, mutta ei kyl kauheasti pupuiltukaan. On ollut kyllä mieli maassa välillä...Onneksi mulla on loppuopintojen kanssa tosi kiirusta, joten ajatukset on pakko suunnata välillä jonnekin muualle. Ja sit kun olen sillä dieetillä (tosin eilen repsahdin ja söin 3 salmiakkikarkkia :ashamed: ), se jotenkin kans helpottaa, kun ainakin mukamas on tekevinään jotain raskautumisen eteen...Silti, päivät raahautuu eteenpäin hitaasti...

mymmyryy ONNEKSI OLKOON!!! mahtavaa! joskos se plussa aalto siitä lähtisi ;)

miracle pahoittelut km:stä ja tervetuloa joukkoon! :hug:

epskeps onnea uudesta työpaikasta. joskos tosiaan se pikkuinen salamatkustajakin ilmoittaisi tulostaan kun saa muuta ajateltavaa. näin lääkäri kehoitti muakin eilen tekemään, raskautuu kuulemma helpommin jos koittaa relata asian suhteen. todella helppoa |O

(.) ei kummempaa... eilen oli pikkaisen 1 1/2 vee lääkärineuvola ja siinä samassa avauduin omista asioistani. meillä on niin mahtava oma lääkäri että harmittaa vietävästi kun joudun hänestä luopumaan muuton takia. olen sen hänelle sanonutkin ja pyytänyt että tehtäisiin yksityinen hoitosopimus ;) hän taas valoi muhun uskoa ja toivoa. jotenka joskos se vauvakin joskus ilmoittaisi tulostaan. olin toivonut ettei nuorin kerkeisi täyttää kolmea ennen vauvan syntymää jotta saisin samat äippärahat (meinaan olla kotiäitinä ja opiskelijana toistaiseksi...) mutta ans kattoa kuinka käy. olemme ensi viikon lomalla Kuusamossa joten viimeinen piinaviikko menee helposti, asiaa sen enempää miettimättä. tosin täällä niin lämmintä ja mahtava ilma, joten malttaako sitä lähteäkkään.

:hug: ja voimia niille joilla tällä hetkellä vaikeaa. uskotaan huomiseen ja siihen että elämä voittaa!

orchid puhuminen varmasti auttaa! puhu puhu ja puhu, sillä olo helpottuu puhumalla ja asian jakamisella. voimia ihan hirmuisesti :hug:

masukki

pikana....

Mymmyryy: Onneksi olkoon!!!!

Miracle: pahoittelut ja voima :hug:

Kärppä: Mullakin oli kaavinnan jälkeen välillä aika voimakastakin kipua ja kävin myös lääkärillä mutta mitn tulehdusta tms ei ollut. Ja tuota välillä olevaa kipuilua oli oikeastaan siihen asti kun menkat sitten vihdoin terojen avustuksella tulivat. Kysyin noista gyneltäkin ja se sanoi jotain ympäripyöreää siitä että pillereitä käytettäessä jotkut kuukautiskiertoon kuuluvat kipuilut ja tuntemukset jäävät tuntematta.... Olin siis tullut heti raskaaksi pillereiden jälkeen... Tiedä sitten, mutta kaikki oli kuitenkin ok.

Ihanaa päivän jätkoa! Tää lähtee nyt töihin!

Onnea Mymmyryy!!
Saako sut laittaa heti tuonne plussanneisiin vai haluatko haamuilijoihin..? Joka tapauksessa paljon paljon tarriksia pienelle :heart: :heart: :heart:

Miracle olen todella pahoillani
Tervetuloa tänne meidän kanssasiskosten hellään huomaan :heart:

Leinikki mitäs allergioita teidän esikoisellanne oikein on? Meidän pojalla on ja ollut ruoka-aineallergioita.

Orchid todella hienoa kun ammatti-ihmisen juttusille päätit lähteä ja sait ajan noin pian.
Toivon mukaan siitä on sinulle apua :heart:

Lissuli yritä jaksaa ystäväiseni
Ja anna itkun tulla, joskus se helpottaa. :heart:

Kiitos työpaikka onnitteluista!!
Hui sentään kun täpisyttää kaiken aikaa
Eilen illalla tättärä muuten laitto taas vuotaen ihan urakalla hetken aikaa ja pönttöön plumpsahti ainakin kaksi mönttiä :x :eek: Ihan sekopäinen akka!
Ikävä kuulla et Orchidin tättärä on samanmoinen

Aurinkoinen tervehdys kaikille pitkästä aikaa :wave:

Olen kyllä käynyt täällä seurailemassa, vaikken ole kirjoitellut... Ja nyt on aika poistua ketjusta.
Ehei en ole raskaana... :heart: ainakaan tietääkseni, mutta toive on jätetty tapahtuvaksi kun sen aika on.
On nyt tuntunut jonkin aikaa jo etten vain tahdo jäädä paikalleen pysähtyneenä odottamaan, vaan haluan elää ja iloita täsä hetkestä. Kaikki ajallaan.
Väkisin en raskaaksi tule vaan se tapahtuu kun aika on sopiva, siihen luotan ja toivon samaa Luottamusta myös teille kaikille. :saint:

Tuntuu kuin pitäisin kiinni menneestä, jumittaessani itseäni tässä ketjussa... Nyt on aika päästää irti ja ottaa avoimin Sydämin vastaan se mikä tulee. Ja Uskon että jonain päivänä palaan tänne kertomaan kuulumisia.

Lohduttavaa on ollut huomata, että meitä on monta saman kokeneita ja myös monta, jotka tämän kokemuksen jälkeen saavat lopulta Sen mistä ovat luopuneet.

Kaikkea hyvää ja rakkaudellista teille kaikille. Älkää antako periksi, Luottakaa :hug:

Kristallienkeli poistuu listalta ja Kiittää =)

Ihana kun ootte tukenu ja saa haleja täältä :) :heart: mie ny kahtelen jossai vaihees ketjua läpi ni pääsen teidän juttuihin ja teidän kertomuksiin paremmin sisälle :) siin voi vierähtää aika tovi ku luettavaaki ois aika paljo :D

Yhteistyössä