Mymmyryy, onneksi olkoon!!!! :heart: Ihanaa kun joku tulee kertomaan tänne positiivisia uutisia! On nyt niin huonoja fiiliksiä monella, että niitä tarvitaan.
Miracle, pahoittelut tälläkin palstalla keskenmenostasi ja tervetuloa tänne.
Epsu, ihanaa, onnea uudesta duunista!!Kyllä kaikki järjesyy, hoitopaikat, verokortit yms. Ja tottakai jännittää alussa, sehän kuuluu asiaan. Mahtava homma, toivottavasti työ on mukavaa ja paljon kivoja työvakevereita!
Orchid, hienoa että pääset noin nopeasti juttelemaan jonnekin pahasta mielestäsi. Mä uskon että itse kunkin teksi hyvää välillä käydä jollekin juttelemassa, joka osais antaa ehkä vähän toisenlaisen perspektiivin. Toivottavasti auttaa sinua ja saa sinut stressaamaan vähemmän!
Mulla muuten sama juttu kuin Epsulla eilen, kirjoittelen piiitkät pätkät tänne, kommentoiden jokaisen tilannetta ja kaikki hävisi taivaan tuuliin! :kieh: :kieh: En ehtinyt eilen sit uusimaan kirjoitustani ja nyt en enää muista kaikkien tilanteita...Sorry :ashamed:
Miracle, sä voit esim. vuodon loputtua tehdä r-testin ja joillain se jopa näyttää negaa. Jos vielä näyttää positiivista, toinen on tietty mennä terveyskeskukseen mittauttamaan raskaushormonin määrä verestä. Mutta kokeile ensin oman testin tekemistä.
Kärppänä heinälatoon, saako sut lyhentää
Kärpäksi?
Voi inhottavia noi sun kivut, mutta hyvä sinänsä että mitään huolestuttavaa ei löytynyt. Koita kestää!
Frizzante, oletko testaillut? Jospa siellä on pieni mukana.... d
b
Hannaleena, tervetuloa joukkoon! Pahoittelut kamalista kokemuksistasi.
Tuulis, voih kun oliskin sun aprillipila ollut totta!
Elinamaria ja Leinikki, :hug: teille. Niitä pahoja päiviä vaan tulee joskus, ei voi mitään. Koittakaa kestää ja uskokaa vain parempaan tulevaisuuteen!
Myangels, ihania ultrauutisia sulla!!! :heart: Aivan mahtavaa, että sulla on noin sisukas sissi siellä kasvamassa, toivottavasti vuoto alkais sulla nyt helpottamaan tosiaankin! Kovia kokemuksia olet saanut tämänkin raskauden aikana kokea ja ansaitset kyllä tosiaankin jo onnellisemman ja helpomman loppuraskausajan. Nauti siitä! Ja hehkuta vain, sehän antaa meille kaikille vain toivoa!
Nyt en enää muista mitä kaikille muille kuuluu...Kaikille tätiin tympääntyneille iso :hug: ja valtavat +++++++++++++++++++++++++
ihan jokaiselle.
ON: ei mitään ihmeellistä, päivät kuluu hitaasti...Mulla on nyt siis kp 21 vissiin keskenmenon jälkeen. Huoh, kuluispa päivät nopsemmin että tulis se täti ja pääsis taas sit yrittämään...Vaikka mullehan sieltä yksityiseltä klinikalta ovat sanoneet ettei nyt tutkimusten aikana kantsis tulla raskaaksi, mutta ei me haluta hirveästi tätä lykätäkään. Tjot-meiningillä. Ei olla tässäkään kierrossa ehkäisyä käytetty, mutta ei kyl kauheasti pupuiltukaan. On ollut kyllä mieli maassa välillä...Onneksi mulla on loppuopintojen kanssa tosi kiirusta, joten ajatukset on pakko suunnata välillä jonnekin muualle. Ja sit kun olen sillä dieetillä (tosin eilen repsahdin ja söin 3 salmiakkikarkkia :ashamed: ), se jotenkin kans helpottaa, kun ainakin mukamas on tekevinään jotain raskautumisen eteen...Silti, päivät raahautuu eteenpäin hitaasti...