Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Joo, ei kulkaas. Kyllä se vaan niin menee, että sitä mukaa, kun raskaushormoni kropassa laskee, alkaa uus vauvakuumeilu... =) Tokkiinsa surettaa vielä edellinen, mutta nyt on jo vahvasti semmoinen olo, et uudestaan pitäs päästä koittamaan... :snotty:

Tosin ei nyt kyllä ole edelleenkään luonnon puolesta yhtään sen enempää ajankohtaista kuin pari päivää sittenkään oli, mutta kuitenkin. Kunhan sinne päästään... Huomenna pitää tosin mennä käymään terkalla, pyydän, että ottaa crp:n. Epäilen, että mulla saattaapi olla siitä kaavinnasta tullu kohtutulehdus. :( Noh.. peukut pystyyn ja lääkkeillähän siitä selviää, jos sikseen on. :|

Semmoisia. Jatketaan. Aina on seuraava kuukausi, eikös vain. =)
 
Epskeps: Voisitko pistää tuhon listaan näin kp 1/33 ei viiti laskea sitä olematonta tuhrua.

Yöllä siis alkoi menkat ja selkäkipuun piti herätä eikä sen jälkeen ole nukuttanut... Tai olisi mutta kun särkee eikä lääkkeet auta. Liekö sitten mikä syy mutta kyllä on niin alakuloinen fiilis :| Jotenkin rasittaa tämä elimistön vi**uilu päin naama kokoajan. Antaa ymmärtää mut ei ymmärrä antaa...
Mies vaan oli niin ihana kun sanoi että hän kyllä auttaa parhaansa mukaan kun on se aika että voi taas uutta yrittää ;)

:headwall:
 
Minulla vuosiloma päivä, joten hereillä jo olen, vein miehen työkamunsa luo 6:00, sieltä lähtivät työmaalleen 65km päähän taas! On siinä työmatkaa joka pv edestakas!
No jospa kesän jälkeen olisi töitä lähempänäkin!

Eilen hän töissä ollessani jo ajeli tälläiselläkin
, ihana, kun eka kerran keväällä pääsee liikkeelle!

No jos meille sellainen pieni ihanuus vielä suotaisiin, saattaisi tuo edellämainittu menopeli muuttua..


Muumiska kiitos, kyllä se hyvin varmaan menee tänään se minun genetiikan lääkäri! ja hyvillämielin voimme jatkaa tästä:


Oma napa: Hajut edelleen tekee pahaa, rinnat kipeät ja kokeeksi aloin uudestaan tikuttaa ovistikuilla ja plussaahan sieltä tuli! Em sen vuoksi kun ennen kuin tiesin viime raskaudesta samalla tavalla aloin "kokeilun" ja plussaahan tuli sitten raskaustestiinkin! Mä palelen koko ajan lämmöt taas aamuisin 36,4 ja iltaisin 37,1, normaalisti 35,4-35,8 Taas sitten jännitän mietn käy tässä kierrossa!

Olen kyllä aika onnellinen , että olen tuollaisen ihanan miehen aviomiehekseni saanut!


Nyt vaan kaikille plussa Onnea ovulaatiotestejen , kuin raskaustestejenkin muodossa!


Ajattelin, näkyisköhän alkanut raskaus jo verikokeessa hcg:n nousuna, jos samalla kävisin siellä..Mutta parempi, etten käy, koska tämä on vasta tätä jännäilyaikaa, en ole yhtään malttamaton, en!


Heippa taas!

Rva Pikkumyy
 
RouvaPikkumyy onnea tämänpäiväiseen, toivottavasti ei mitään huonoja uutisia. Aikas hyviltä kuulostaa nuo sinun oireesi taitaa olla salamatkustaja mukana :heart:

Epsu no juuri sitä RH- piikkiä tarkotin :) vai ei oo tätsä teille vielä löytänyt, toivottavasti ei löydäkään =)

ON on tää ku pistää vauvahaaveet laatikkoon niin tättärää eksyy matkallaan... outo juttu :| eilen taas miehen kanssa juteltiin ku ei millään haluais niitä kumeja ottaa käyttöön niin sovittiin sitten että ovis aikaan käytetään kumeja mutta muuten ei :) tiiä nyt sitten pitääkö sitä ruveta ovista bongailemaan ku eihän sitä muuten tiedä, ei kiinnostais pätkääkään... no onhan tässä aikaa vielä miettiä ku ei oo vielä edes kp1

No huomenissa alkaa meikäläisen palstataukoilu vauvajuttuineen, käyn kyllä täällä hiippailemassa muita asioita kertomassa ja lukemassa :p mutta menkat ja ovikset saa olla omissa oloissaan :LOL: katotaan sitten kuinka paljon on taas raskausoireita loppukierrossa :D :headwall: :kieh: :LOL:

Nyt tästä päivästä nauttimaan, ainakin täällä päin suomea aivan mahtava päivä tulossa :heart:
 
kärppänä heinälatoon, mukava kun päädyit joukkoomme.Tänne olen minäkin kotiutunut niin mahdottoman hyvin kun minut niin lämpimästi otettiin vastaan.
Rouva pikkumyyllä on jännä päivä ja takuulla olet raskaana, sanon sen ihan kuule suoraan kiertelemättä ja kaartelematta ;) :hug:
kaikki oireet on jo niin selkeitä että ihan hymyilyttää kun kirjoituksiasi lukee.
Ja johan olis aika saahakkin nuita plussia ihan ropinalla meidän ketjuun.
Mun pitää mennä ulkoilemaan pojan kanssa tänään kun mies on koko päivän töissä ja mulla on viimeinen sairaslomapäivä joten saan happea urakalla että jaksan huomenna mennä töihin lasten pariin.Jotenkin mulla on jo niin ikävä lapsia ...
 
Epsu kulta


Mä tulin kertomaan ihan saman viestin
vaikka nyt ollaan päätetty vähän aikaa hengähtää niin kyllä vaan, tää on niin tätä


Soitin sen piikinkin perään, istukkatutkimuksen jälkeen kyllä oon saanu, mutta mutta ei ole merkintää keskeytyksen jälkeen mun papereissa
toiset paperit (mitkä liene sitten) on sairaalan arkistossa mutta ihana kätilö lupas ne sieltä huomiseksi hommata ja soittaa mulle kun saa paperit, että josko niissä papereissa olisi merkintä. Nyt rupee oikeesti jo pelottamaan, että se on jääny antamatta... syyllinen on helppo sitten ettiä tähän tärppäämättömyyteen


Huomenna on poitsun hammaslääkäri, saahan vaan nähdä miten käy aukeeko suu ollenkaan...

Nyt sitten tädin kanssa
piha hommiin...
 
Piti vielä lisätä, että ihme juttu Epsu että taas ollaan samoilla kp:llä... pitäsköhän munkin kuitenkin yrittää sitä vuoden ensimmäistä vaaveli saada
kattokaa nyt miten nopeesti mä lähden jo mielipidettäni muuttamaan
voi olla että ovisaikaan saa kumit lentää...
 
Epskeps :hug: Harmi sentään... mikä tätä kuukautta oikeen vaivaa? No onneksi siirrytään huomenna Hedelmäisen Huhtikuun puolelle. :)

Voi Rouva Pikkumyy! Toivotaan että olisi tärpännyt!!! Tänne kaivataankin jo plussia!!!

Miten Orchid meinaat malttaa pysyä poissa? :eek: Mä ajatten kanssa mut eihän se tulis onnistumaan... :p ei malta pysyä poissa! :D No mukavaa palstataukoa!!! Tulehan taas takaisin sitten! :wave:

Lissuli :hug: ketuttaa niin vietävästi tuo tädin saapuminen! Hus täti hiiteen!!!! :snotty: mulla kävi ihan samalla lailla. Valeraskaus... :ashamed:

ON: täällä tänään iltavuoro... blaah. Onneksi oon menossa illalla pizzalle sellaisen kaverin kanssa joka on myös vauvaa hankkimassa. asuu vielä tällä hetkellä kaukana miehestään mutta kesällä aloittavat yrityksen... on vähän muille salaa vauvakuumeinen, mut me mennään kahestaan sinne höpisemään vauvahömpötyksiä!!! sitä odottelen...

Mukavaa päivänjatkoa kaikille!
Suuri lohtuhalaus kaikille tädin yllättämille. uusi kierto. uusi yritys. :hug:
 
Epskeps ja kvart över
harmittaa jo kun monella tulee negoja ja täti kurvaa monen osoitteeseen toivomatta. Höh sentäs :headwall:
Mä oon niin herkällä tuulella kun katselin tuota ketjua missä on kuvia plussatesteistä..itkua tuhruuttelin kun niin tuli omat testaukset ja viivat mieleen.Nooh mutta jahka sitä pääsee pian testaamaankin jossakin vaiheessa niitä plussia sitten tietenkin
 
Terveisiä sieltä lääkäriltä. Vauvakuumeilua saamme rauhassa jatkaa, lääkäri puhui minulle kaikki tarkkaan milloin menen ultraan seuraavassa raskaudessa, ihan kuin olisi jo´ka päiväistä saada vauva tämän ikäisenä! :heart: :saint: Siis yhtään ei ikääni arvostellut, totesi vain, että hyvä ottaa tarvittavat ultraukset ja lapsvesipunktio, istukkapunktiota ei suositellut, koska siinä suurempi keskenmenoriski. Eli minulla tulee ultrauksia useammin, jos raskaus alkaa, tämä napa- ja palleatyrän vuoksi, mikä enkelillä oli. Sen ei pitäisi olla uusiutuvaa, mutta tarkempi seuranta nyt jos raskaus alkaa.
Trisomia18 ilm, ihan varma ei ole, koska istukkaa ei pstytty tutkimaan.

Pahoittelut tädin riivaamille! :hug:

Rva Pikkumyy :heart: :wave:
 
Onnea plussanneille :heart:
Ja lohtu :hug: niille joille täti kurvannu vierailulle...

Tervetuloa uusille...pahoittelut kmnoista... :/

On:Mulla on semmoen fiilis et täti kurvaa loppuviikosta tänne mehtää meille vierailulle...Ihan on semmone kutina :/ P***A!!!Fiilis on et ei oo tärpänny...vaikkaki o vähä semmosta etovaa oloa ja päänsärkyä...hiuka viluttaa...mutta ihan varmasti se tulee...No eipä tälle vuodelle enää pientä saada...ellei synny sitten etuaikasena... :|
Kuhan vaan sais...pienen.Itelläki ois jo iso maha ja vauva tamineet ois kaivettu esiin ja laitettu valmiiks...ekan km laskettu ois kesäkuun puolesvälis...Toisen la ois vasta elokuussa...mutta kyllä siitäkin maha näkys jo hyvin :/ ...Kunpa pääsis pian mahaa kasvattamaan muullaki tavalla ku syömällä... :p :heart: Mä niin toivon ja ootan että...saataisiin pieni melkein joka ilta viimene ajatus ja miete on pieni vauva...meijän vauva. :heart:

Joku muukin iloinnut omasta mies valinnastaan...miten on ihana kun on hieno ja hyvä mies.
Mulla kans on niin hyvä mies mulle...on niin aito ja vilpitön...tasapainonen...sulonen...kaikkee...Rakastan ihan joka solullani... :heart:
Itelläni on tunne että haluan tuon miehen kanssa naimisiin :heart: ToDELLAKIN!!Mutta mies ei oo viel tuntenu semmosia tuntemuksia et se ois ajankohtasta...mutta karkauspäivänä kun kosin vastaus oli että ehkä joskus...että ei se oo pois sulettua... ;)

Ihanaa kun tulee kesä...voi taas pikkusis vaatekappaleis hillua ulkona ja ottaa arskaa ja ajella nurmikkoo ja tuusata kaikenäköstä B) B) B) Pääsee uimaan =)

Plussia kaikille tähän pinoon...meistä jokainen on sen pienen ansainnut. :heart:
 
Masentaa!!!! Ja ärsyttää!!! Ja vuodan niinkuin härkää tapettais. Kyllä tuli niin kiukkuinen täti kylään että voi prkl!

No ehkä tää taas tästä...

Epsulle ja Orchidille suuret pahoittelut tädistä


No niin neitokaiset, seuraavassa kierrossa kyllä potkastaan täti jonnekkin marssiin
Eikä annata sen tulla enää takas ainakaan vuoteen!

Plussa puhureita meille kaikille oikein hirveästi! Ja yritetään pitää lippu korkealla, vaikka väkisin
 
RouvaPikkumyy ja Daizz. Mä en kanssa kestäis tätä arkea yhtään jollei mulla olisi tuota maailman ihaninta ja rakkainta ukkokultaa. Vieläkin neljän vuoden yhdessä olon jälkeen jaksan ihmetellä että miten mulla on känyt niin hyvä tuuri että saan jakaa elämäni ja arkeni tuon ihanan miehen kanssa. Se on niin hauska, suloinen ja ihana isi meidän pojan taapertajalle. Ja ennen kaikkea luotettava. Reilun kuukauden kuluttua meillä on 2 v hääpäivä!
 
Hei viisaammat! Millä koodilla te saatte liitettyä noita Lilypie kalentereita tänne. Tylsyyksissäni innostuin sellaisen väsäämään, mutta en saa liitettyä sitä millään. Tai sitten vain teen jotakin väärin... :headwall:
 
Minut voi poistaa listalta. Joskus elämässä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista liian nopeassa tahdissa, joten nyt on pysähtymisen paikka. Kyllähän meille vihreätä valoa jälkitarkastuksessa näytettiin, mutta kaikki ei silti ole niin itsestäänselvää. Nyt on aika katsoa, mitä elämällä on annettavana ja jos siihen joskus kuuluu uusi vauva, on se sitten niin, mutta yritystä ei nyt kuitenkaan pakkotyöstöllä jatketa. Tulee jos on tullakseen, mutta nyt on aika suunnata katse uuteen huomiseen. Mielelläni minä tulen sitten takaisin, jos siltä tuntuu, mutta nyt on aika antaa mielen levähtää. Antaa aikaa lapsille joita meillä jo on. Rakastaa, viettää aikaa yhdessä, nauttia elämästä. Haluamme olla henkisesti valmiita uuteen odotukseen, sitten kun sen aika on. Nyt olemme vielä liian rikki, eikä rikkinäisessä vaasissa vesi pysy. Nyt on ajan annettava parantaa, jotta siitä vaasista tulisi jälleen ehyt ja viihen voisi laittaa uudet kukat kukoistamaan.

Parasta mahdollista jatkoa kaikille ja pitäkää huolta toisistanne, missä ikinä olettekin. Olette ajatuksissani ja käyn täällä kurkkimassa kuulumisia, hiljaa taustalta seuraten.

Jokainen päivä on kuin hiomaton timantti. Sen jokaisesssa särmässä on jotain kaunista, jotain hiottavaa, jotain unohtumatonta. Jokainen hetki on kuin ohi kiitävä pilvi, erilainen ja ainutlaatuinen. Pienistä hetkistä koostuu elämämme, muistomme, minuutemme. Jokainen hetki elämässä on omaa aikaamme, on eri asia miten sen käytämme. Toivon jokaiselle useita pieniä hyviä onnen hetkiä jokaiseen päivään, sillä niistä pienistä hetkistä muodostuu suuri onni.

Lumi-Marja kiittää, kuittaa ja poistuu.....
 
Sus soo
Lumi-Marja :wave: Palailehan takaisin kuumeilijoihin sitten taas kun sen aika on. Sinulla tosiaan on katrasta siellä kotona joista pitää huolta
Ties vaikka törmätään vaikka siinä teidän läheisessä S-marketissa joku päivä... Eli hymyillään kun tavataan!


Voi harmi!
Ärsyttää ja harmittaa teidän kaikkien puolesta, jotka tättähäärä
löysi. Ensi kierto taistellaan sitä vastaan
 
Voisinkohan tähän pinoon liittyä mukaan. Ikää minulla 36 vuotta, kotona kolmevuotiaat kaksoset, tyttö ja poika. Pian hekin täyttävät jo neljä vuotta. Viimeisin km oli 12/07. Sitä edelliset 6/07 ja 10/06. Kaikki viikoilla 10-16. Mitään järkevää selitystä ei ole tutkimuksista huolimatta löytynyt. Viimeistä lukuunottamatta on ollut kysessä selittämätön keskeytynyt km, mutta tämä viimeisin oli trisomia 13. Periytyvyys riskiä ei todennäköisesti kuitenkaan ole.

Nyt olisi jälleen vauvahaaveet korkealla ja tilasin ovistikkuja ja niitä jäin odottelemaan. Peitot pöllyää tasaseen tahtiin, mutta vielä ei ainakaan ole tulosta tullut ja tänne olisi mukava tulla ajatuksia vaihtamaan. Kp on 15/32 ja yk 3.

Hannaleena
 
oi voi voi... olen niin äärettömän pahoillani puolestanne jälleen kun se täti punaisissa vaatteissaan saapui paikalle! en tiedä mitä sanoisin. se on NIIN väärin! :'(

koittakaa jaksaa ja tsempata jälleen ensi kiertoon! :heart:

lumi-marjalle kaikkea hyvää!

teille kaikille ihanille naisille:
Älä periksi anna. Kun kaikki käy huonosti - joskus niin käy, kun mäki on jyrkkä, eikä tasaista näy. Kun rahat on loppu ja velat painaa, kun hymysi hyytyy ja on mielesi vainaa. Kun huoliasi ei kukaan muu kanna, lepää, jos tahdot - älä periksi anna. On elämä kummaa, siinä läksyä monta, eikä yhtään täällä ole koulimatonta. Mutta monikin tuuli vois kääntyä myötä, jos ei periksi anna, vaan tekee työtä. Älä periksi anna vaikka huonolta näyttää, ehkä seuraava askel jo toiveesi täyttää. Voi menestys hyvinkin lähellä olla, jos periksi annat - on tulos vain nolla. Et koskaan tiedä, kuinka lähellä olet, vaikka joskus tuntuu, että paikalla polet. Saat kaiken voimasi taistoon panna - ja jos vielä käy vastoin - Älä periksi anna.


masukki
 
Kiitos haleista kanssasiskot
Ei voi minkään, tättärä vaanii mua kierrosta toiseen, kerpele!
En nyt alamaihin tästä pahemmin mennyt, jotenkin tätä osasin odottaakin, kun ei niihin testeihinkään mitään haamujen haamua ees tullut. Ja nyt on muutakin mietittävää kun todennäköisesti pääsen töihin!
Asia ei ihan satavarma ole, mutta hyvältä näyttää. Pian selviää, joten peukkuja pystyyn


Orchid noi voi kurjuuden kurjuus, miten se täti sinnekin sitten osasi tulla
Olen todella pahoillani
Meillä on sitten taas sama kp, uskomatonta! Jatkatko mun kanssa vielä kuumeilua, jatkathan..


Lumi-Marja
Kaikkea hyvää ja ihanaa elämääsi :heart: :heart: Tule meitä joskus moikkailemaan jos et ihan kuumeilemaan tule niin kertomaan kuulumisiasi


Hannaleena olen pahoillani keskenmenojesi johdosta
Olet lämpimästi tervetullut tähän meidän ihanaan porukkaan :heart:
 
Omaa Napaa: Np-ultra takana, ja kaikki hyvin!

IHANAA!!!

Viikkoja nyt 12+3 ja vauva vastasi rv 12+6. Pituutta päästä peppuun 6,4cm.

Niskaturvotusta mittailtiin puoli tuntia, ja lukemia tuli yli toistakymmentä, kaikki olivat kuitenkin 1,1mm-1,7mm
Vartalon turvotusta ei näkynyt, jeeeeee!!!!

Enkelillämmehän niskaturvotus oli 2,5mm (raja on 3,0mm) mutta vartalonturvotus viittasi vakavaan sydänvikaan


Verikoeseulontatulos oli normaali, ja voi jee,
siis kaikki oli normalisti!
Mä oon vieläkin ihan shokissa, tällaistako raskauden pitäisi olla, että kaikki uutiset ovat hyviä, vau!


Mitäs vielä... Vauvan nenäluu näkyi selvästi, ja uusi ultra-aika on toukokuun alussa, jolloin tarkistetaan että sydän on kehittynyt nelilokeroiseksi. Rakenneultra on sitten siitä kolmisen viikon kuluttua.

Vaikka kaikki on hyvin, meille tarjottiin mahdollisuutta lapsivesipunktioon, ja päätös pitää tehdä seuraavaan ultraan mennessä, että halutaanko siihen. Enkelimme aikana musta otettiin rakenneultran jälkeen punktio, ja normaalit kromosomit oli pojallamme...

Tänään ei ole tullut mitään vuotoa, jei!
Mutta lääkäri sanoi että ruskeaa vuotoa on kuulemma tulollaan...

Vuoto tulee edelleenkin kohdunkaulalta, eikä siinä ole kuulemma mitään vaaraa, kunhan ei älyttömän runsaaksi ja pitkäaikaiseksi verivuodoksi muutu... Paree olla sellaiseksi muuttumatta


Olo on ihan älyttömän hyvä ja sydämen taakka keveni taas huomattavasti!
Pelkäsin niin kovasti tätä ultraa, ihan älyttömästi



:MyAngels ja niin rakas rv 12+3--12+6
 

Yhteistyössä