Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Kiitos Emppu plussatoivotuksista
Olen todella pahoillani ettei IUI onnistunut :'( :heart:

Toivon mukaan Masukin salaperäiset puolikkaat viivat selkiytyvät ja vaikka eivät selkiytyisikään niin peukutan oviksen puolesta kovasti


ElinaMaria täällä kans punkkupullo jemmassa :LOL: No toivon mukaan sitä EI tarvitse maistaakaan.. ++++++++++++++++++ :whistle: plussatuulosia sinne :heart: kuin myös Mulmulille ja ihan kaikkille kanssapiinajilleni!!! :D +++++++++++++++++++++++ :whistle:

Danjuska voimia
Usein se keskittyminen muihin asioihin tuottaa iloisen yllätyksen :heart: Toivotaan niin :hug:

Orchid voi sentään, tätikö se siellä tuloa tekee
Ei saa, ei ei ei! Hus pois ei saa tulla lähellekään!


ONNEA AUBRIETA!!!
Onnellista odotusaikaa :heart: :heart: :heart:

OmaNapa nooh katsotaan uskaltaudunko huomenissa testaamaan. Ehkä, jos se tättärä ei yllätä ennen sitä. Viimeksihän se tuli keskiyön aikaan, varsinainen Tuhkimo kerpele!
On tää piina vaan ihan kamalaa
 




Haaveissa esikoinen

Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07
ElinaMaria..............RK 01/08..............................KP 2/27
Lissuli-81................KM 02/08.............................KP 2/30
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 3/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 8/30
Katherine...............KM 06/07...............................KP 8/32
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 14/31
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 16/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 17/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 17/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 19/27
Mulmul....................KM 01/08............................KP 26/27-30
Pink1......................KU 12/07...............................KP 26/28
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 28/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 32/27-29

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 11/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 12/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08...............................KP 14/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 17/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 17/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 21/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 26/29
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 28/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 31/31
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 43/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 5/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 7/-
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 22/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 26/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 27/28
Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 28/27
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 30/29-32

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 12/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 12/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08...........KP 13/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 16/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 19/32

Haaveissa kuudes

Lumi-Marja 35v..enkelityttö-92,KM 4/98,5/99,11/04,2/08...KP 14/30-35

Haamuilijat


 
Tää tuhkimon riivaaja on noussu aikasin :D jäi illalla panematta pimennysverhot niin aurinko armas herätti jo ennen aikojaan :headwall:

Tuhkimo tulee siis tänään, mulla on katsokaas aivan 100% varmuus kun oon tässä jo muutaman kierron käyttänyt aamulämpöä tähän tarkoitukseen :D yleensähän sitä käytetään kai oviksen metsästykseen, mutta mä mittaan aamulämmöt aina muutamaa päivää ennen oletettua tädin hyökkästä alkaen ja tänä aamuna oli lämmöt tipahtanu 0,4 astetta joten tänään on odotettavissa punainen ferrari oven eteen.
Jotenkin ei vaan harmita edes yhtään... mä just tossa miehen kanssa puhuin, että laitetaan yritys jäihin siks aikaa ku mä teen ton opparin niin jospa se sen jälkeen onnistuis paremmin...

Joten olemme nyt päättäneet laittaa vauvahommat niin sanotusti jäihin vähäksi aikaa :/ (jos tämä meidän päätös nyt kestää ovisaikaan asti niin mut voi laittaa taustailijaks... :wave: ) mutta ihmismielihän on ihmeellinen eihän sitä koskaan tiedä milloin se muuttuu
:kieh: mutta paljon tästä puhuttiin ja päätös on yhteinen... taidan jäädä vielä pojan kanssa hoitovapaalle kesäksi, jos mulle ei toista elävää suodakaan :'(

Joten heipat nyt tässä vaiheessa kaikille ihanille, käyn vielä muutaman päivän lukemassa ja toivottavasti onnittelemassa muita, mutta sitten jään tauolle (who knows kuinka pitkälle) mulle voi kyllä laitta kp1/27 vaikka ei vielä oo vuoto alkanu...

Aubrieta onnea plussasta

Olikos tässä nyt muuta...

Plussaonnea Epsu, ElinaMaria, Frizzante olikos vielä muita tämän päivän testaajia :heart:

Taustalle jäävä vauvahaaveet vähäksi aikaa unohtava Orchid :heart:
 
Sus soo
Orchid- :wave: Palailehan takaisin kun taas vauvakuume iskee.


Meidän vatsatautiset näyttävät tosi pirteiltä hyvin nukutun yön jälkeen ja terveitä taitavat olla kun karkkeja innoissaan etsivät kaapista


Niitä päivän testaajien tuloksia täällä myös odottelen...
terkuin Sussoo
 
Ota tästäkin sitten selvää. Eilen ei sen aamuisen jälkeen juuri tuhruillut. Tänäänkin tuli aamulla taas ruskeaa mut ehkä vähän enemmän. Voiko tätä siis vielä edes laskea menkoiksi? Kun ei ole mitään tavallisia menkkakipujakaan. Ainoo vaan että mahaa nipistelee aika paljon, nyt on kolme päivää nipistellyt huomattavasti. Eilen ajoin pyörällä töistä kotiin ja tuolta häpyluun yläpuolelta vasemmalta teki oikeen tosi kipeää, nyt sieltä vaan vähän nipistelee... Mulla ei tavallisesti satu menkkojen aikana vatsaan vaan selkä on tosi kipeä.

No kai tää tästä selviää mitä on. Maanantaina saatan soittaa lääkärille ja kysäistä jos ei kunnon vuoto ala ja nipistelykivut jatkuvat.

Tervetuloa mukaan Kärppänä heinälatoon! Minäkin täällä jo kuumeilen kovaa vauhtia, vaikka menetys surettaa vieläkin. Mullahan on tapahtuneesta n. kuukaudenpäivät, mut silti väliajoin itkettää ja vauvojen näkeminen on toisinaan vähän ristiriitaista. Oman tahtoo hän.
 
Onnea plussasta Aubrieta! :) On niin mukava lukea tässä pinossa plussauutisia :heart:

Pahoittelut uusille joukkoon löytäneille :hug: :heart:

Diodium kirjoittelit tosi mielenkiintoisia juttuja ruokavalioon ja raskautumiseen liittyen, kiitos kovasti! Nyt selvisi vihdoinkin mulle myös se greippimehun mystinen salaisuus :)

Ansku07:lle tsemppiä muuttoon! :)

Onnea oviksen metsästäjille sekä paljon plussaonnea pian piinaileville, kuten Epskeps:ille :heart:
 
Aubrieta: Paljon onnea plussasta!
Kärppänä heinälatoon: pahoittelut keskenmenosta, mutta tervetuloa kuitenkin.
Elina-Maria: toivottavasti nyt saat plussan!
Mulmul: sullakin on jännät paikat, eikös vain
Lumi-Marja: kiva kuulla, että nuo Primot on jollakin toisella samassa tarkoituksessa toimineet. Nyt mulla on viimein se tiputtelu loppunut, ja odotettavissa on toivottavasti kohdun puhdistava tulva reilun viikon päästä. Väsyttää vaan kaameesti, jospa johtuu noista hormoneista. Hyvä, että uudelle raskaudellesi ei ole estettä ja toivotaan ovista pian.
Rouva Pikkumyy: oletkos jo tehnyt sitä ovistesti-koetta? Toivotaan, että maanantain uutiset eivät kuitenkaan vaikuta mahdolliseen uuteen raskauteen.

Itselle ei oikeastaan muuta kuulu kuin että lasken päiviä kun nuo hormonit loppuu ja siitä kolme päivää, niin pitäis ne kauan kaivatut menkat tulla. Kiitos kaikille kommenteistanne ja kyllä tämä ratkaisu oli varmaan nyt se paras vaihtoehto. Jos sitten tulee vielä kaavinta, se on sitten sen ajan murhe. Vähän masennuin kun tajusin, että mahdollinen vauva siirtyy ensi vuodelle, mutta on kai vaan otettava rauhallisesti ja toivottava parasta.

Tänään menen jumppaan, jotta vatsalihakset hieman kuntoontuvat ja kroppa muutenkin vetreytyy.
Plussatuulia puhallellen kaikille, Mimuli
 
Voi Orchid, en sitten millään hennoisi sua päästää taustailijaksi
Ymmärrän kyllä sua
Kirjoittele vaikka y-viestiä joskus jos et tänne palaile, jookos :heart:

Testailla piti aamulla, mutta unen pöppörössä se unohtui
No katsotaan huomen aamulla uudestaan ellei se tättärä tänne löydä. On vaan aikamoisen "täti-olo"
 
No tämä oli kyllä sen verran aamuvirrku, että testasi jo klo 06... Negaahan sieltä edelleen tuli. Mutta ei se mitään, ensi kierrosta sitten. Jos mulla on nyt näin pitkä kierto meidän laskelmointikin saattoi mennä vähän pieleen.
Nyt sitten ottaisin sen tädin tänne ja mielellään äkkiä, joten tuuppikaa tänne suuntaan te jotka ette häntä halua!!!
 
aubrieta onnittelut ja tarrasukkia kasapäin!

koskas elinamaria testailee?

vai piinaat meitä vielä huomiseen epskeps ;)

(.) kyllä se ovistestin testiviiva selkeästi vaaleampi jo tänään, joteneilen taisi se huippu olla. sitä tässä hyödynnetty.. :whistle: kuinkas luotettavia noi testit on? oletteko laskeneet vain niiden varaan vai jatkaneet yritystä ovisplussan jälkeenkin? ihmettelen vain kun mitään muita ovis oireita ei ole (mitä nyt halut katossa...) :whistle: ja kiertokin palautuu normaaliksi (28) jos ovis on nyt. voih, menen tänään pikkuveljen tyttären ristiäisiin, häestä tulee Nea, toinen ja kolmas nimi vielä paljastamatta. mies jää sairastavaisten kanssa kotiin.

luottaa vaiko ei pohtiva masukki
 
:wave: huomenta, ihana päivä tulossa! hieman olen tässä taustaillut, niin asiat mennyt vähän ohi :ashamed:

aubrietalle täälläkin hurjan paljon onnea :D :heart: :heart:

orchid tulehan piakkoin takaisin!! :wave:

tsemppiä kaikille tän päivän testaajille: tuloksia...?? :saint:

[/b]kärppänä heinälatoon tervetuloa mukaan!! :hug:

anskulle muuttotsempit ja tulehan aina moikkaamaan kun pystyt :wave:

frizzante :hug: negasta!! muista ettei toivo ole menetetty! onko sulla jotain oireita?? raskaus/täti...?

epsu muista sitten huomenna testata, jänskättää sun puolesta :D

omaa napaa: tänään lähtee ekat terot naamaan :D onko kokemuksia, millon on alkanut vuoto jos 14 päivän terokuuri?? gyne sanoi mulle että voi alkaa kuurin aikana tai vikko kuurin lopettamisen jälkeen.. :/ tietty olis hyvä jos alkais mahd. nopeesti niin pääsis sitten clomeja napsimaan :D

ovis tuntemuksia olis, mutta testit näyttää negaa..saattaa olla että se taas myöhästyy/ jää tulematta. sen takia en nyt ota paineita tähän kiertoon..onko kokemuksia babyplussan ovistesteistä???
 
Mulle voi merkata 2/27.


Ihan kamala olo.... en ymmärrä miten oma keho voikaan pettää näin pahasti. Jotenki iski vielä se edellinen menetetty raskauskin tässä ja tuntuu ihan kamalalle. Mulla pitäis olla nyt iso maha ja kaikki vauvantarvikkeet ostettuna...
 
ElinaMarialle suuri halaus. :hug: Kyllä se vielä onnistuu :hug: Mullakin on taas km aikalailla mielessä ja se että mulla olisi nyt jo aika iso masu :'(

Orchidille kanssa pahoittelut :hug: Ja tuu pian takas =)

Aubrietalle suuret onnittelut! :flower:

Frizzantelle Pahoittelut negasta

:hug:

Epsu. Tuo nyt sinä nyt edes plussa pinoon bd bd!

ON. Tätiä ei ole vielä näkynyt, mutta en uskalla toivoa vielä plussaakaan. Vähän epätoivoinen olo. Tulis se täti nyt vaan jos on tullakseen.....

:headwall:
 
ElinaMaria suuret lohtu :hug: tiedän kyllä miltä tuntuu, keskeytyksen jälkeen mullakin oli pari kiertoa että oon ihan varmana raskaana ja täti löyti aina :( tais vaan olla vielä hormoonit vähän sekaisin kun kiertokin oli silloin 4 päivää pidempi.

Frizzante harmi, ettei tullut plussaa :hug: tätiä yritän sinne sitten karkottaa =)

Epsu älä pidä meitä jännityksessä :D kyllähän se näillä päivillä jo varmaan näyttää päiväpisustakin :D en oo mitenkään malttamaton :whistle:
En mä teitä nyt ihan kokonaan varmaan kuitenkaan jätä, käyn täällä kirjottelemassa mutta en näistä vauva jutuista, voihan sitä kaikkee muutakin täällä kirjotella :p eikös juu :) Meiän esikoisen puuhilla ja tokaisuilla voin välillä teitä viihdyttää... :LOL: on se vaan ihana ku 2 v opettelee puhumaan ja tekee omia yhdistelmiä osaamistaan sanoista

Leinikki toivottavasti tilanne nyt selkiää suuntaan tai toiseen, plussa puhureita :heart:

No nyt tää painuu sisustus ostoksille... palailen huomenissa kattomaan uutisia :heart:
 
mimuli illalla alko tuntuun et tätyli taitaa porhaltaa tänne minä hetkenä hyvänsä,onneksi ei sentään yöllä yllättäny...mut voihan se olla et jättää tulematta ku viimesikki oli selkä aivan mahottoman kippee ennne +...
 
Tervehdys ihanaiset!

Ajattelin tulla teitä taas moikkaamaan!


Pamulle ja Aubrietalle hirmuisesti onnea plussista!!!
Ihanaa!!

Molempien odotukseen kaikkea hyvää! Luottamusta, iloa, onnea, ja ennen kaikkea uskoa siihen että nyytit saatte kainaloonne



Plussa-aalto taas jatkukoon!



Ai juu, ja Pamu, meillä syke näkyi rv 6+5 ultrassa

Ensin ultrattiin tuon verivuodon takia rv 5+1 ja ylilääkäri antoi uuden ajan rv 6+5 päiväksi ja sanoi että silloin näkyy syke jos kaikki on hyvin.


Piinaileville toivotan kovasti plussaonnea, Epskeps ja Orchid ainakin osuivat silmään

Orchid toivon todellakin että se tättärää jättäisin osoitteenne väliin, seuraavaksi vuodeksi!! Pakko!

Ja sama Epsukalle
Itellä on aivan kamala olo kun tahtoisin niin kovasti teille kaikille täällä sen plussan ja vauvan...



Tädin yllättämille haluan antaa ison lohtuhalin
ja yrittää valaa uskoa tulevaan

Yrittäkää uskoa siihen tulevaan plussaan ja saapuvaan vauvaan, vaikka ei se helppoa ole kun täti yllättää...
Tiedän kokemuksesta...

Mutta toivoa ja uskoa puhkun ja puhallan täältä teille



Kärppänä heinälatoon: Voi ei!
Olen todella pahoillani miten teillä asiat meni

Toivoin niiiiiiiiin kovasti että syke olisi löytynyt...

Elämä osaa olla välillä tosi epäreilu...

Mahtavan joukon olet täältä löytänyt! Täältä saa tukea ja turvaa - jokainen täällä oleva tietää miltä menetys tuntuu, ja vertaistuki on korvaamatonta

Minä tulin tälle palstalle heinäkuussa, kun oli kulunut pari viikkoa poikamme hautajaisista

En osannut silloin vielä vauvakuumeilla koska esikoisen menetys koski niin lujaa ja niin syvälle vielä silloin
mutta sain tukea, lohtua, sain kertoa ajatuksistani, tunteistani, peloistani - ihan kaikesta. Ja jokaisen ihmisen tällä palstalla kuuluisi saada tuhansia kukkia
ja haleja
antamastaan avusta - ilman heitä en olisi nyt tässä

Koin täällä myös alkuraskauden keskenmenon joulukuussa, ja siitäkin saamastani tuesta kiitän näitä palstasisariani

Toivon sulle tosi paljon voimaa jatkoon, voi hyvin!



Mitäs sitten...Koiraroduista teillä oli puhetta! Täältä löytyy innokas koiraihminen

Meillä siis 3 Kultaista noutajaa ja 2 Kääpiöpinserin pentua
Joten vipinää ja vilskettä riittää!

Kotikoissuja ovat kaikki, ja ikähaitari on 4½kk -----8.v. Niin ja kaikki ovat poikia - eli on aikamoinen äijävalta täällä meillä



ON: Mahataudista ollaan taas selvitty, ja nyt oikeesti mulle riittäis ne jo! PLIIIIS!

Eli on tullut sairastettua kuumetauti, Rotavirus ja Norovirus

Ja tuo jälkimmäinen tauti oli niin raju, että sehän laittoi sitten taas verisen vuodon alkamaan

Juuri oli edellinen vuoto loppumaisillaan, eli ruskea vuoto, niin eiköhän sitten mahataudin aikana eräiden päikkäreiden jälkeen huomasin että pöksyt oli ihan veressä!



Vuotoa on tullut nyt sitten kohta 2 viikkoa putkeen
Tosi kiva...

Välillä jo luulin vuodon loppuneen, mutta ei

Vuodon väri on ehtinyt olemaan monenvärinen, on kirkkaan punaista vuotoa, mustaa vuotoa, ruskeaa vuotoa, persikan väristä vuotoa, vaaleanpunaista vuotoa, oranssin väristä vuotoa, ja tämän päivän väri on ollut maitosuklaanvärinen. Kohta on kaikki sateenkaarenvärit löytyneet pöksyistäni...


Oikeasti on kyllä niiiiiiiiin turhauttavaa kun tottakai se mietityttää että miksi vuotoa on

Se mietityttää voiko kohdunkaula todella vuotaa näin paljon ja kauan muka vaarattomasti


Noh, mikä hyvä juttu, niin sain eilen tulehduskokeiden tulokset, ja kaikki ovat negatiivisia eli kaikki ok tuolla kohdun lähettyvillä niiltä osin, jei!


Nautin kyllä tosi paljon tästä raskaudesta,
kaikesta huolimatta
vaikka pelottaakin ihan h**on paljon


Maanantaina olisikin sitten np-ultra, ja olen ihan paniikissa!

Enkelimme aikana np-ultrassa niskaturvotus oli normaali, mutta vartalon turvotus viittasi vakavaan sydänvikaan....
mikä sitten selvisikin vasta rakenneultrassa



:plussatuulia teille puhaltaen
MyAngels ja niin rakas rv 12+1 --- 12+4
 
MyAngels kiitoksia kiitoksista ja kiitos myös sinulle kaikesta
Olet varmasti yksi ihanimpia ihmisiä mitä tiedän vaikkei livenä ollakaan koskaan tavattu
Kyllä sua on nyt koeteltu raskauden aikana
Ei tarttis kyllä tuollasia noro- ja rotaviruksia tulla eikä sitä vuotoa!!!
Toivon mukaan olosi pian paranee ja tuollaiset riesat jättävät sinut lopullisesti rauhaan :heart: Tulethan sitten kertomaan meillekin ultrakuulumisia


ElinaMaria olen todella pahoillani :(
Yritä jaksaa :heart:

Orchid hyvä hyvä, ei meitä saa jättää! :D Muuta kuin siirtymällä odotuspuolelle ja silloinkin pitää täällä käydä meitä muita moikkailemassa :heart: Niin ja ehdottomasti täällä saa muitakin puhella kuin vauvakuumeilu-juttuja! Mieluusti teidän 2v:n juttuja kuulisin

Ja en aio päiväpisusta testailla

Muutenkin koko testaaminen suorastaan hirvittää, että saas nähdä testaanko huomennakaan. Alaselkää juilii siihen malliin et kohta hanat kuitenki aukee..



Frizzante pahoittelut negasta
:( Mulla on joskus vetänyt kierrot pitkiksi ja olen päätellyt ettei silloin ole ovista tapahtunut. Tiedä sitten onko niin, mutta meikäläinen on sen niin maalaisjärkeillyt..
Mut ei heitellä kirveitä kaivoon vielä siellä kun ei sitä tättärääkään näy :heart: Jospa se plussa siellä vaan piilosta leikkii ;)
 
ElinaMaria, olen tosi pahoillani puolestasi!
Niin kovasti toivoin, että se täti olisi sieltä pysynyt pois. Hemmottele nyt itseäsi, olet sen ansainnut.

Kiitos pahoitteluista Epskeps, Orchid, Leinikki ja JJ-t. En nyt niin hirveästi harmittele sitä negaa, vaan ennemminkin sitä, ettei tädistä ole mitään merkkiä vieläkään. Saisi kyllä tulla ja HETI! Sitten pääsisi taas suuntaamaan ajatuksia uuteen kietoon. Tilasin jo ovis-testejä netistä - ikinä ennen en oo sellasiin koskenutkaan!
 
Hei vaan kaikille! Tulin moikkaamaan että messissä ollaan vielä, vaikka olenkin vähän taustaillut.

Tsemppiä kaikille joilla pitäisi olla jo iso masu! Meillä pitäisi tänään olla laskettu aika... Vaan eipä ole... :'(

Olo on kuitenkin ihan ok. Ei ole tullut vielä itku- eikä raivokohtauksia, mutta luulen että nekin vielä tämän päivän aikana tänne löytää.

Nyt kahvin keittoon.
 
Työpv takana, hyvin meni!


Pahoittelut ElinaMaria ja mulmul menkoista, sovitaan, että uusi kierto näyttää plussaa!


Epskeps: Jännittää sinun puolesta ja muidenkin keillä nyt todella jännät paikat , paljon Onnea , jotta tulisi plussaa!


mimuli: vielä en ole siihen testi leikkiin uskaltanut!
maanantai aamuna ehkä?

Mukavaa pvn jatkoa kaikille ja Ihanaa auringon paistetta!


Rva Pikkumyy
 

Yhteistyössä