Km:n jälkeen kuumeilevat vol 5

Myangels ihana kuula hyviä uutisia. olen niin iloinen puolestasi ja se tunne kun tietää ja vallankin kun näkee että kaikki on hyvin saa kyllä tipan linssiin.Onnea ja nauti nyt raskaudestasi.

Hannaleena, tervetuloa lämpimästi minunkin puolestani.Ikäviä olet joutunut sinäkin kokemaan mutta täällä meitä on paljon kanssasisaria joiden kera voit purkaa sydäntäsi ja kuumeilla.
Vielä kerran siis tervetuloa mukaamme joukkoon oivaan ja ihanaan
 
Sus soo
Hannaleena
tervetuloa juttelemaan ja pahoittelut monista surullisista kokemuksistasi, joita olet joutunut myös kokemaan.

MyAngels =) Ihania uutisia! Hyvää jatkoa sinulle ja todellakin nauti raskaudestasi ja onnen hetkistä


-Sussoo-
 
Tökki tää sivustu, ei menaa aueta sivut millään muotoa. Täällä alkaa ovis ajat olla ohi näillä näkymin ja alkas taas tämä odottelu aika et mites on käynyt. No kävi miten kävi ni matka jatkuu :)
 
Onnea MyAngels ihanista ultrakuulumisistasi!


Hannaleena, tervetuloa mukaan kivaan porukkaan jännäilemään ja pahoittelut keskenmenoistasi!


Olin tyttäreni kanssa shoppailuseurana, oli mukavaa. Nyt sain sen vihreän pikkumyy mukinkin, mikä minulta puuttui!Tytär oli ostanut riihimäeltä!


Hyvät illanjatkot, väsyttää! Unettaa;=)
 
Ihanan ihania ultrakuulumisia MyAngels
Olen niiiiiiiiiiiiin onnellinen puolestasi
Äläkä yhtään häpeile omia hehkutuksiasi, olet ne ansainnut!! Kiitos haleista


Leinikki eipä kestä


Sain sitten toisenkin kutsun työhaastatteluun
Se ois torstaina.. Apuva sentään!
 
Voi pink1 :hug: on tää niin epistä välillä tää elämä, ja vallankin kun kovasti toivoo ja odottaa ja tippuu korkealta niin se koskee.
Ens kertaan sitten. Silloin parempi onni, eikö vaan :)
Kylläpäs on muutenkin ihan pyllystä monella tää viikko nyt ollut!!!
 
MyAngels...IHanaaa onnea....nauti siitä pienestä joka sisälläsi kasvaa...nauti ihmeessä..noin hyviä uutisia kun sait ultastakin :heart: :heart:

Pahoittelut uusille tähän pinoon joutuneille...VAikka täällä on ihania ihmisiä koko pino täys =) =) =)
 
Sus soo
Leinikki ja Epskeps innostivat mua myös kokeilemaan tuota "laskurin" tekoa... Tuli vaan mieleen, että täytyykö se joka kerta käydä tekemässä erikseen jos haluaa sen näkyviin vai jääkö se jotenkin koneen muistiin? Mä oon vähän tumpelo tämmösten asioiden kanssa :headwall:

muoks... en saa sitten sitä millään tänne liitettyä!! :kieh:

kokeilen vielä kerran...
ei ei ei... tähän tulee vaan se URL-osoite ja sitä klikatessa aukee erillinen ikkuna jossa on se mun juttu. Ei ymmärrä, ei ymmärrä :headwall: :eek: :headwall:
 
Sus soo no voi sentään sen laskurin kanssa
Kopioithan sen oikeasta paikasta? Ota siitä laatikosta missä yläpuolella lukee "PseudoHTML, UBBCodeT or BBCode", on toinen laatikko ylhäältä päin =) Sitä en tiedä saako sen säilymään jotenkin, itse olen tehnyt aina uuden tickerin jos sellaisen olen halunnut. Sinne pitänee ainakin rekkautua jos muistiin tiedot haluaa.. luulisin..

Pink1 voi sentään, miten se tättärä nyt tänään ehtiikin kurvata sitten joka paikkaan minne ei ole toivottu :( Olen pahoillani
Onnea uuteen kiertoon :heart:
 
On täällä kyllä aktiivista porukkaa...aina kun tulen piipahtamaan koneella on uusia viestejä kauhia määrä...niitä lukiessa kuluukin sitten tovi, onpahan ajankulua :)
En millään muista mitä kaikille kuului, mutta:

Pahoittelut uusille ja tädin piinaamille :hug:
Lumi-Marja hyvää jatkoa sinulle. Palailet sitten joukkoon jos siltä tuntuu.
Epskeps onnea töihin pääsemiseen.

ON: Nyt on sitten jälkitarkastus varattu ensi viikon keskiviikolle. Yksityiselle otin ja voi herranen aika että osaa olla kallista... onneksi käy luottokortti. Tuohon terveyskeskuksen ainoalle gynelle en enää mene kirveelläkään, niin huonot kokemukset jäi sieltä. Että saa sitten mennä tuohon vaikka viimeiset rahat...

Sitten kun vielä se täti tulisi... on se kumma kun menee mokoma niiden luo, jotka eivät sitä halua, mutta ei mokoma tule minun luokseni, joka sitä niin malttamattomana odotan, että pääsisi yrittämään. :headwall:

Plussaonnea jännääjille!

-Terkuin malttamaton Meritähti-
 




Haaveissa esikoinen

Miina.......................KM 03/08
Julietta....................KM 09/07, 03/08
Meritähti.................KM 02/08
Samary...................KM 10/07
Emppu78.................KM 06/07
Pink1......................KU 12/07..............................KP 2/28
Lissuli-81................KM 02/08.............................KP 2/33
Mulmul....................KM 01/08.............................KP 4/27-30
ElinaMaria..............RK 01/08..............................KP 5/27
Kaa 29v...................KM 11/07.............................KP 6/32
Haaveilia.................KM 12/07.............................KP 11/30
Katherine...............KM 06/07...............................KP 11/32
Tuizu 32v................KM 08/07..............................KP 17/31
JJ-t...........................KM 12/07.............................KP 19/30
Aili...........................KM 11/07..............................KP 20/-
Riine.......................KM 10/07..............................KP 20/31
Betania...................KM 06/07..............................KP 22/27
Kvart över...............KM 01/08..............................KP 31/30
Frizzante................KM 01/08..............................KP 35/27-29

Haaveissa toinen

Pompo79.............KM 03/08
Marza1970..........KM 03/08
Minni-07...............KM 10/07
Säde82..................KM 01/08
Danjuska................KM 08/07
Kristallienkeli.........Enkelivauva 02/07
Epskeps 37v...........KM 12/06,03/07,10/07.........KP 2/28
Leinikki 28v.............KM 12/04, 01/08..................KP 3/31
Helmitaustailija.......KM 10/07.............................KP 4/29
Fey......................KM 3/07,9/07, 2/08..................KP 14/26
Myymä....................KM 09/07.............................KP 15/28(-39)
Nti Kesäheinä.........KM 01/08.............................KP 17/30
Ansku07.................KM 01/08..............................KP 20/28
Erzi.........................KM 08/07..............................KP 20/33-35
Millimenninkäinen....KM 12/07, 02/08.................KP 24/31
Sonja74..................KM 07/07..............................KP 46/26-29

Haaveissa kolmas

Singa........................KM 10/07
Tuulenpuuska...........KM 02/06,08/07, 01/08......KP 1/29-32
Orchid................enkelipoika 06/07.....................KP 2/27
Sus soo.....................KM 02/05,01/08..................KP 8/28-38
Luminia...................KM 02/08..............................KP 10/-
Hannaleena .......KM 6/07,10/07,12/07................KP 16/32
Äittä-67....................KM 02/08............................KP 25/28-30
Daizz........................KM 09/07, 01/08.................KP 29/35
Mymmyryy.................KM 12/07............................KP 30/28

Haaveissa neljäs

Aubrieta....................KM 11/07
Mimuli........................KM 08/07, 02/08
Berry76.....................KM/KU 10/07.......................KP 15/26-29
Surusydän...........Enkelipoika 11/07.....................KP 15/26-28
Masukki08............... KM 9/05,11/07, 2/08............KP 16/30-34
Muumiska..................KM 02/08.............................KP 19/-
Rouva Pikkumyy........KM 02/08.............................KP 22/32

Haamuilijat


 
Heippati hei! Töistä juuri tulleena ja siellä hyvin aktiivisesti viime aikoina asuneena voin taas jälleen todeta, että täällä on mahdottoman aktiivista porukkaa. Tekstiä on taas tullut paljon!
:hug: kaikille hormonien riivaamille.
MyAngels ihanaa kuulla hyviä ultrakuulumisia.
Hannaleena tervetuloa joukkoomme sekalaiseen. Ja pahoittelut tapahtuneesta.
Lumi-marjapalailehan tänne kuitenkin kertomaan kuulumisia:wave:.
(.) Tätiä ei näy eikä kuulu. Ei ole pahemminkaan vielä jomotusta ja kipua mahan/selän alueella. Mielialatkaan eivät ole heitelleet huolestuttavaan malliin. Mutta eiköhän se tättähäärä huomenna viimeistään löydä tiensä tänne maallekin. Jos pariin päivään ei näy, niin sitten meikäläinen tekee testin iiiikkssss, sitä joutuu kuitenkin pettymään. Kauniita unia kaikille :wave: :wave:
 
Huomenta ja oikein ihanaa aprillipäivää!!! Mä todella heräsin vasta äsken ja ihan oikeesti hävettää... Mis meinaan soitti mulle ruokkikselta ja en kehannu sanoa et se herätti mut... toinen sentään heränny jo kuudelta.... :snotty:

Pahoittelut tädistä Epsu ja Orchid ja Pink1!!

Hannaleena: Tervetuloa joukkoon mahtavaan!! Pahoittelut kokemuksistasi :hug: :hug:

Kärppä: Kiva nähdä sua täällä! (vaikkakin mieluusti oisin jatkanu sun kanssa juttua tuolla odotuspuolella! )

My Angels: Tule vaan kertomaan noita hyviä kuulumisia tänne, niin me saadaan uutta potkua tänne!! Ota kans joku köysi seuraavaks mukaan ja vedät meidän sinne odotuspalstoille, jooko!

Meritähti: Ihanku oisin lukenu omaa kirjoitustani... ;) Meillä ei oo tk:ssa edes mitään gyneä.. Se on vaan ihan tavan tk-lekuri joka tekee noita äippäneuvolan juttuja... En tod. mee sille enää ikinä, kun oon saanu huonoja kokemuksia... Eli yksityiselle on mentävä ja hitto että se maksaa!!!! Viimeks mulla makso 71egee. Se oli se alkuraskauden ultra jossa todettiin se tuulimuna. Sain ruhtinaalliset 50 euroo huonouutinen-alennusta. Eli ois maksanu 120 e oikeesti...
Ja täälläkin odotellaan tätiä malttamattomana... toivottavasti ei kierto veny ja pääset uuteen yritykseen!!!!! tsemppiä!!! :hug:

(.) Eipä ihmeellisiä... eilen oli joitain ihme kipuiluja.. ihanku joku ois välillä repiny mun sisuskaluja! Jospa se täti siellä tekis tuloaan...
Joo, niin ja mä päätin nyt olla ahkera ja hain Helsingin yliopistoon!!!!! Huomenna pitäisi sitten alkaa lukemaan pääsykokeisiin! Mä en tiedä onko mulla jo valmis lukuahdistus päällä vai mitä tämä on mutta välillä alkaa vähän ahdistaa... |O
LA- päivä meni hyvin ja kyyneleen kyyneltä ei tullut.. joko mä jo tuhlannu mun kaikki kyynelvarastot tai sitten se iso itku on vielä jostain tulossa... en tiedä...

Mutta joka tapauksessa menee ihan ok. Tsemppiä kaikille!!! Ja ihanaa kevätpääivää!!!!
 
Sain työpaikan
Aloitan ensi maanantaina! Meinaa paniikki iskee
Miten sitä osaa töissä olla, ihan oikeesti kun on tässä kotosalla ollut 5 vuotta! Olin toki viime kevät-talvella toisinaan töissä mutta nyt sitä työtä ois 5pv/vko... No eiköhän se siitä lähte suttaantumaan
 
Onnea Epskeps!!! =) :flower: hieno homma!! :heart:

*muoks

Mulla on nyt niin paska fiilis. tekis mieli sanoa kaikille asiakkaille että painukaa V***uun ... :eek: ei kiinnosta tehä töitä yhtään! Ja mulla tuli taas sellanen olo että onks viimeiset puole vuotta oikeesti tapahtunu? Mulle? ja kamala vauvan ja raskaudenkaipuu.... |O
 
Epsu Onnittelut työpaikasta
nyt sitten varmasti plussaat :D
Mä en tiedä nyt tän kuumeilun kanssa, jotenkin musta tuntuu enteeltä että meiän kierrot pysyy samassa kp:ssä
ehkä meiän on tarkotus olla samaan aikaan laitoksella pusaamassa pikku nyyttejä vuoden vaihteessa

Mä tässä mietin ukon kanssa eilen illalla kyllä asiaa, mutta palataan asiaan kun kierron puoliväli lähestyy


MyAngels onnea loistavista ultra kuulumisista
tuollaista sen odotusajan todella pitää olla. Tuuhan aina välillä hehkuttamaan tänne meidänkin palstalle, eläkä yhtään häpäile hehkuttaa odottajan onnea


Oijoi käytiin tänään poitsun kanssa 2-v hammastarkastuksessa ja kyllä varmaan puolet kylää kuuli, että joku oli hammaslääkärissä
poitsu huus ku possu jota tapetaan vaikka täti vaan laski hampaat ja yritti kattoa purennan siinä onnistumatta. Sanokin että yleensä lasten suuta on vaikee saada auki, mutta meiän poitsun kohdalla sitä ei saanu kiinni ja hyvä ku ei karannu koko huoneesta


ON sen verran tädistä, että kyllä on runsaat menkat tai sitten mun urheilu suoritukset kasvattaa vuodon määrää. Ihan ihmeissään pitää kyllä olla, sitä testiähän en missään vaiheessa tehnyt, jotta jos olis taas sitten ollu joku yritys tuolla alhaalla meneillään

Mä täällä odotan sitä soittoa polilta, että oonko saanu sen piikin vai en... en pysy huosuissa.

Jaahas nakupelle tuli taas vaatimaan huomiota... laitoin pojan äsken nukkumaan vaatteet päällä pinnasänkyyn... ei menny ku vartti ku tuli tuolta alhaalta ihan nakuna ylös "nie (minä) ei nukku tuolla" ei kyllä voinu ku nauraa :LOL: :LOL: eka kerta kyllä ku tuli itekseen pois pinniksestä... täytyy käydä kokeilemassa jos se mun kanssa nukkuis |O "haukotus"
 

Yhteistyössä